Olen tässä pohtimassa elämää ja miettinyt että joko pitäisi luopua hyväksikäyttävistä pahoista pojista? Olen 24 vuotta valinnut vain "täydellisiä" pahoja poikia parisuhteeseen ja kärsinyt valinnoistani äärimmäisen paljon!!!! Yhtä kroonista tuskaa ihmissuhde-elämä.
Varsinaisesti kumppania en nyt mihinkään tarvitse, haaveissani kokeilla suhdetta naisen ja mustan miehen kanssa, ne sellaisia toteutumattomia fantasioita. En vielä tiedä mitä nyt teen.
Mutta pahoihin poikiin. Mistä minun pitäisi luopua? Bodatusta kropasta? Äärimmäisestä jännityksestä? Mistä muusta? Käyn terapiassa ja aion nyt todellakin tutustua itseeni ja olla hyvin varovainen sen suhteen etten päästä ketään hurmuria sotkemaan Minun ainoaa elämääni. Kyllästyn helposti ihmisiin ja siksikin varmaan aina arvaamattomat pahat pojat olleet sopivia valintoja. Vai kannattaako suosiolla elää loppuelämä yksin ja ostaa hierontapalvelut ammattilaiselta? Olen ihminen johon kiltit miehet ja ylipäätään kaikki miehet ihastuvat helposti enkä halua leikkiä kenenkään tunteilla.
Millaista on seurustella ns kiltin miehen kanssa? Kostuuko siinä emätin? Näitä mietin..
Luopuisinko "pahoista pojista" ?
126
612
Vastaukset
Sellainenkin seksuaalinen suuntaus on, että 'pahat pojat' kiihottavat eniten. Sellaiset eivät pitkän yhdessäolon kannalta kuitenkaan ole parhaita. Sinun on nyt tehtävä valinta, noudatatko mahdollista suuntausta vai painaako kutsumus perhe-elämään enemmän. 🌹👀
- Anonyymi
En missään nimessä suostu lapsia tekemään! Ikinä! Mutta en myöskään halua että minua enää mies kohtelee huonosti ts käyttää. Myönnän ihan auliisti olleeni narsisti-magneetti.
Anonyymi kirjoitti:
En missään nimessä suostu lapsia tekemään! Ikinä! Mutta en myöskään halua että minua enää mies kohtelee huonosti ts käyttää. Myönnän ihan auliisti olleeni narsisti-magneetti.
Jos ei tee lapsia, pitää sitten katsoa, ettei ole kovin kauaa yhden miehen kanssa. Seksi on silloin puhdasta mielihyvää. Hyvää jatkoa sinulle! 🌹👀
- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
Jos ei tee lapsia, pitää sitten katsoa, ettei ole kovin kauaa yhden miehen kanssa. Seksi on silloin puhdasta mielihyvää. Hyvää jatkoa sinulle! 🌹👀
Nyt täytyy kysyä sivusta, että miksi pitäisi? Eivät läheskään kaikki miehet(kään) lapsia halua. Jos Suomesta ja suomalaisista miehistä puhutaan niin alkavat olla kohta tutkimusten mukaan vähemmistönä lapsia haluavat miehet tuolla nuoremmissa lapsentekoikäisissä ikäryhmissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt täytyy kysyä sivusta, että miksi pitäisi? Eivät läheskään kaikki miehet(kään) lapsia halua. Jos Suomesta ja suomalaisista miehistä puhutaan niin alkavat olla kohta tutkimusten mukaan vähemmistönä lapsia haluavat miehet tuolla nuoremmissa lapsentekoikäisissä ikäryhmissä.
"Ei halua lapsia" ja "ei tiedä haluaako lapsia" vastaukset ovat jo yli 60% vastauksista. Se ei halua ryhmä on 20%. Vaikka 40% vastaa, ettei tiedä, niin kyllähän jokainen tietää, että iso osa "ei tiedä" vastauksista on myös "ei halua vastauksia". Eivät kaikki, mutta hyvinkin jopa puolet voi olla.
- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
Siis mun sisko ollu pahan pojan/hurmurin kanssa yli 20v eikä lapsia. Itse olen niiiiin romantiikannälkäinen ettei lyhyet suhteet sovi minulle. Lyhin suhde taitaa olla 4v.
Anonyymi kirjoitti:
Ei minustakaan missään nimessä pidä. Minulla on yksi poika, jo yli 50 wee. Jos olisin tiennyt alkoholismin periytyvyydestä, mitä nyt tiedän, en olisi uskaltanut. Alkoholisti-isän pojista 40 % on alkoholisteja. Onneksi poikani ei ole.
Muutenkin olen sillä kannalla, että pahaan maailmaan tulisi synnyttää vain vähän lapsia, jolloin vanhukset tulisivat hoidetuiksi, mutta ihmiskunta vähitellen kuolisi sukupuuttoon. 🌹👀Anonyymi kirjoitti:
Siis mun sisko ollu pahan pojan/hurmurin kanssa yli 20v eikä lapsia. Itse olen niiiiin romantiikannälkäinen ettei lyhyet suhteet sovi minulle. Lyhin suhde taitaa olla 4v.
Häntä on onnistanut. Vilpittömät terveiseni hänelle! Samalla iloa myös sinulle.🌹👀
- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
Häntä on onnistanut. Vilpittömät terveiseni hänelle! Samalla iloa myös sinulle.🌹👀
Miten niin onnistanut? Luultavasti paha poika pettänyt jokusen kerran tuon 20v aikana. Elää korkeastikoulutetun siskoni rahoilla.
- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
Tämä on aivan uutta minulle, aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen mies - ne skidit liittyy miten ?
- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
Ei minustakaan missään nimessä pidä. Minulla on yksi poika, jo yli 50 wee. Jos olisin tiennyt alkoholismin periytyvyydestä, mitä nyt tiedän, en olisi uskaltanut. Alkoholisti-isän pojista 40 % on alkoholisteja. Onneksi poikani ei ole.
Muutenkin olen sillä kannalla, että pahaan maailmaan tulisi synnyttää vain vähän lapsia, jolloin vanhukset tulisivat hoidetuiksi, mutta ihmiskunta vähitellen kuolisi sukupuuttoon. 🌹👀Ja onneksi väestönkasvu onkin taittumassa. Lapsiluke on laskenut ihan kaikkialla maailmassa. Jopa niissä kaikkein väkirikkaimmissa valtioissa. Syntyvyys tulee vielä jonkin aikaa pysymään niissä korkealla, sillä nyt lapsia saavat sukupolvet ovat niin suuria, mutta lapsiluku on tosiaan kulkenut alaspäin varsin vakaasti jo useamman vuosikymmenen, joten suunta on oikea.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on aivan uutta minulle, aloittaja
Tarkoitan sitä, jos on veto 'pahoihin poikiin', jotka yhdessäolon pitkittyessä rupeavat väkivaltaisiksi, kuten aloittaja kertoo. En toki muuten ole sitä mieltä, vaan sitä, että kiinteä suhde on paras, sekä herttaisen puolison että herttailu- ja parinvaihtoparin kanssa. 🌹👀
- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
Tarkoitan sitä, jos on veto 'pahoihin poikiin', jotka yhdessäolon pitkittyessä rupeavat väkivaltaisiksi, kuten aloittaja kertoo. En toki muuten ole sitä mieltä, vaan sitä, että kiinteä suhde on paras, sekä herttaisen puolison että herttailu- ja parinvaihtoparin kanssa. 🌹👀
Väkivallasta en puhunut. Lue uudestaan aloitus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi miestä harvemmin lapsia pystyy tekemäänkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen mies - ne skidit liittyy miten ?
Tuossa kirjoitettiin
"Jos ei tee lapsia, pitää sitten katsoa, ettei ole kovin kauaa yhden miehen kanssa. "
Ei sillä ole mitään tekemistä lapsien kanssa onko pariskunta yhdessä 1v vai 20v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkivallasta en puhunut. Lue uudestaan aloitus
Hyväksikäyttö on väkivaltaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkistä väkivaltaa kyllä. Fyysisesti mua on lyöty aikuisena tasan 1 kerta elämäs. Löin takas niin kovaa ku pystyin ja jätin miehen. Mies ei edes ymmärtänyt miksi jätin.
Anonyymi kirjoitti:
"Hyväksikäyttö on väkivaltaa"
Olen kyllä kommentaattorin kanssa täsmälleen samaa mieltä. 🌹👀Anonyymi kirjoitti:
Henkistä väkivaltaa kyllä. Fyysisesti mua on lyöty aikuisena tasan 1 kerta elämäs. Löin takas niin kovaa ku pystyin ja jätin miehen. Mies ei edes ymmärtänyt miksi jätin.
"Henkistä väkivaltaa kyllä. Fyysisesti mua on lyöty aikuisena tasan 1 kerta elämäs. Löin takas niin kovaa ku pystyin ja jätin miehen. Mies ei edes ymmärtänyt miksi jätin."
Oletan, että olet ap. Aikaisemmin kerroit, ettet ole joutunut kokemaan väkivaltaa ja kehotit lukemaan aloituksen uudestaan. Nyt taas kerrot kokeneesi sekä henkistä että fyysistä vakivaltaa.
Sanoopa sinulle mitä tahansa, heti seuraavassa käänteessä kiellät sen. Tätä tarkoitin BOIKOTOIMISELLA. Boikotoiminen ei ole harvinaista. Se on varsin tavallinen tapa 'keskustella', mutta mikä motiivi ajaa siihen, on jo toinen juttu. 🌹👀- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
"Henkistä väkivaltaa kyllä. Fyysisesti mua on lyöty aikuisena tasan 1 kerta elämäs. Löin takas niin kovaa ku pystyin ja jätin miehen. Mies ei edes ymmärtänyt miksi jätin."
Oletan, että olet ap. Aikaisemmin kerroit, ettet ole joutunut kokemaan väkivaltaa ja kehotit lukemaan aloituksen uudestaan. Nyt taas kerrot kokeneesi sekä henkistä että fyysistä vakivaltaa.
Sanoopa sinulle mitä tahansa, heti seuraavassa käänteessä kiellät sen. Tätä tarkoitin BOIKOTOIMISELLA. Boikotoiminen ei ole harvinaista. Se on varsin tavallinen tapa 'keskustella', mutta mikä motiivi ajaa siihen, on jo toinen juttu. 🌹👀Aloituksessa puhuin parisuhteista missä EN ole kokenut fyysistä väkivaltaa ikinä. Jos joku jamppa lyö sinua kerran ja lyöt takaisin niin miten se liittyy aloitukseen?
- Anonyymi
Minun emä ei kostu ns. kilteille miehille
- Anonyymi
Jos ei menisikään ns seksi edellä suhteeseen ?? Oisiko se runkkailua niinku ennenkin kun kiltin ottas ??
- Anonyymi
Sinä se äitis mies parhaiten tunnet
- Anonyymi
Mistä tiedät että mies on ns "kiltti mies"?
Kiltti mies voi olla myös tosi veemäisen paha jos sille päälle tulee.
Se ettei käyttäydy tai pukeudu heti kuin "kiltti mies" voi joskus yllättää. Ihmisellä voi olla tapauskohtaisesti myös toisenlainen luonne. Tyhmempikin sen tietää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät että mies on ns "kiltti mies"?
Kiltti mies voi olla myös tosi veemäisen paha jos sille päälle tulee.
Se ettei käyttäydy tai pukeudu heti kuin "kiltti mies" voi joskus yllättää. Ihmisellä voi olla tapauskohtaisesti myös toisenlainen luonne. Tyhmempikin sen tietää.Minulla ollut 5 kilttiä miestä. Yksi juoppo yksi väkivaltarikollinen yksi talousrikollinen yksi narkkari ja yksi valehtelijapettäjä/pikkurikollinen. Kolme näistä esiintyi kilttinä vain yhdestä tiesi heti että on ns pahis. Mutta käytännön elämässä tämä pahis olikin kaikista hyväkäytöksisin, osti minulle lahjoja ja antoi taivaallista seksiä. Aivan huippu, istui muutaman vuoden kyllä vankilassa. Nyt kuollut. Kaipaan ikuisesti.
- Anonyymi
Älä mies höpötä! Kenenä nyt yrität esiintyä?
"Minun emä ei kostu ns. kilteille miehille"
Jos joku ei jostakin henkilöstä kiihotu, ei mitään ole tehtävissä. Sitä paitsi ihan normaaliahan se on, että kiihottuu VAIN suuntauksensa mukaan. 🌹👀
- Anonyymi
Jos koet joutuvasi jostain luopumaan, niin ei kannata. Luopumisesi ei kuitenkaan tule olemaan kestävää laatua, joten säästä itsesi ja muut tuolta esitykseltä.
- Anonyymi
Henkiset voimat ei riitä enää jaksamaan epävakaata elämää näin rehellisesti sanottuna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkiset voimat ei riitä enää jaksamaan epävakaata elämää näin rehellisesti sanottuna
Joten mistä siis koet luopuvasi? Puheesi ovat ristiriitaisia. Vähän sama kuin syöpään sairastunut kokisi syöpäleikkauksessa luopuvansa syöpäkasvaimesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten mistä siis koet luopuvasi? Puheesi ovat ristiriitaisia. Vähän sama kuin syöpään sairastunut kokisi syöpäleikkauksessa luopuvansa syöpäkasvaimesta.
Minulle tuo kilyit miehet on täysin tuntematon maailma ymmärrätkö? En ole sellaisen kasvattama enkä ole ollut parisuhteessa sellaisen kanssa. Jiten en voi mitenkään tietää mitä se käytånnössä tarkoittaa seurustella kiltin kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä arvasin, että jonkun trollille pätijän takia tämä mieskehoprovo tulee vielä nousemaan trendaaviin🥱 Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä arvasin, että jonkun trollille pätijän takia tämä mieskehoprovo tulee vielä nousemaan trendaaviin🥱 Sivusta.
Olisit sitten jättänyt kirjottamatta. Minä saan kuluttaa aikaani ja huvittaa itseäni ihan miten haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle tuo kilyit miehet on täysin tuntematon maailma ymmärrätkö? En ole sellaisen kasvattama enkä ole ollut parisuhteessa sellaisen kanssa. Jiten en voi mitenkään tietää mitä se käytånnössä tarkoittaa seurustella kiltin kanssa?
Niin ja kuitenkin selität itse olevasi kiltti. Ei se niin kovin vierasta siis voi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja kuitenkin selität itse olevasi kiltti. Ei se niin kovin vierasta siis voi olla.
Miten kiltti mies käyttäytyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kiltti mies käyttäytyy?
Miten kiltti ihminen nyt käyttäytyy? Ei mies ole kovinkaan erilainen olento kuin nainenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kiltti ihminen nyt käyttäytyy? Ei mies ole kovinkaan erilainen olento kuin nainenkaan.
Mutta itse hoidan ruoat laskut rahat ja tarjoan hyvää seksiä. Jos nyt saisin alkaa kiltin miehen puolisoksi, tekisikö hän samoin? Vai onko sittenkin itsekäs mulkero joka ulkoistaa kaiken vastuun naiselle. Haen tässä sitä että millä tavalla kilttimies käyttäytyy parisuhteessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta itse hoidan ruoat laskut rahat ja tarjoan hyvää seksiä. Jos nyt saisin alkaa kiltin miehen puolisoksi, tekisikö hän samoin? Vai onko sittenkin itsekäs mulkero joka ulkoistaa kaiken vastuun naiselle. Haen tässä sitä että millä tavalla kilttimies käyttäytyy parisuhteessa?
Jaa-a, riippuu millä tavalla hän on kiltti. Kato kun eivät kiltit naisetkaan ole kaikki samanlaisia. Minäkin olen kiltti nainen, mutta nuo sinun tuolla aiemmin kertomasi kiltteydet kuulostavat minulle hyvin vierailta. Kiltti ei aina ole tossukka, eikä tossukka ole aina kiltti.
Kiltti mies voi "hoitaa ruoat, laskut, rahat ja tarjota hyvää seksiä", tai sitten se kiltteys voi ilmettä sadalla muulla erilaisella tavalla. Ei ole olemassakaan mitään tyypillistä kiltin ihmisen toimintamallia parisuhteessa, vaan ihmiset ovat yksilöitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa-a, riippuu millä tavalla hän on kiltti. Kato kun eivät kiltit naisetkaan ole kaikki samanlaisia. Minäkin olen kiltti nainen, mutta nuo sinun tuolla aiemmin kertomasi kiltteydet kuulostavat minulle hyvin vierailta. Kiltti ei aina ole tossukka, eikä tossukka ole aina kiltti.
Kiltti mies voi "hoitaa ruoat, laskut, rahat ja tarjota hyvää seksiä", tai sitten se kiltteys voi ilmettä sadalla muulla erilaisella tavalla. Ei ole olemassakaan mitään tyypillistä kiltin ihmisen toimintamallia parisuhteessa, vaan ihmiset ovat yksilöitä.Itsekkäitä haluaisin välttää. Niitä jotka ajattelee itseään ekana eikä toista ekana. Moni saattaa sanoa olevansa kiltti mutta onkin itsekäs. Itsekäs ja kiltti ei mahdu samaan persoonaan. Kiltti on epäitsekäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekkäitä haluaisin välttää. Niitä jotka ajattelee itseään ekana eikä toista ekana. Moni saattaa sanoa olevansa kiltti mutta onkin itsekäs. Itsekäs ja kiltti ei mahdu samaan persoonaan. Kiltti on epäitsekäs.
No toi on tollasta itsekorostamista sulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No toi on tollasta itsekorostamista sulta.
Hetikö osuin arkaan paikkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetikö osuin arkaan paikkaan
Ai se, että sinä itsekorostat "kiltteyttäsi"? Mihin se edes voisi osua. No ehkä säälinappiin, mutta ikävä kyllä tollanen ei mulle toimi siihen. Oikeasti kiltti ihminenhän ei tee kiltteydestä ja epäitsekkyydestä numeroa ja siksi on selvää, että sinä et ole kiltti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai se, että sinä itsekorostat "kiltteyttäsi"? Mihin se edes voisi osua. No ehkä säälinappiin, mutta ikävä kyllä tollanen ei mulle toimi siihen. Oikeasti kiltti ihminenhän ei tee kiltteydestä ja epäitsekkyydestä numeroa ja siksi on selvää, että sinä et ole kiltti.
Eikö tämän keskustelun aihe ole nimenomaan kiltteys joten miten siitä voisi olla puhumatta? Tai tekemättä numeroa ainoasta aiheesta mistä tässä kyse.
Ihan hei parasta, kun ensin tutustut itseesi ja olet sinut itsesi kanssa.
Itse tykkään nimenomaan kilteistä ja pahat pojat lähinnä ällöttää. Tai huvittaa.
Sulle ei sovi kiltti ja sä tiedät sen itsekin. Naurettavaa edes kuvitella kilttiä miestä kun et itse ole kiltti. Sua ei kiinnosta tasainen, harmaa arki ja luotettava kumppani. Tai perhe-elämä.
Kaikkea ei voi saada. Hyväksy se ja tyydy osaasi.
Pahat pojat antavat jännitystä elämään, mutta mukana tulee iso liuta paskaa. Se on pakettiratkaisu.
Kiltit pojat ovat turvallisia, mutta tylsiä. Sekin on pakettiratkaisu.- Anonyymi
Miksi väität etten ole kiltti? Olen nimenomaan ylikiltti alistuja. Jopa sairaalloisen kiltti. Ja siksi narsistien uhri.
Ehkä juuri tuo epäluotettavuus kumppanissa on se mihin olen eniten kyllästynyt. Se toki kuuluu siihen että kaikki on ennalta arvaamatonta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi väität etten ole kiltti? Olen nimenomaan ylikiltti alistuja. Jopa sairaalloisen kiltti. Ja siksi narsistien uhri.
Ehkä juuri tuo epäluotettavuus kumppanissa on se mihin olen eniten kyllästynyt. Se toki kuuluu siihen että kaikki on ennalta arvaamatonta.Sivusta ... ethän sinä mikään uhri ole, jos kerta itse valintasi teet.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä juuri tuo epäluotettavuus kumppanissa on se mihin olen eniten kyllästynyt. Se toki kuuluu siihen että kaikki on ennalta arvaamatonta.Mikään.. siis mikään kirjoittamassasi ei ilmennä sitä että olisit kiltti.
Alistuminen ei ole kilttiyden piirre. Se lähinnä kertoo huonosta itsetunnosta. Tai tarpeesta tulla alistetuksi. Jopa voipi kertoa siitä että olet liian sopuisa, mitä epäilen myöskin.
Toki mielikuvani sinusta on väärä, silla en tunne sinua.
Hiukan lapsellinen on myös toiveesi et paha poika olisi luotettava. Eli haluat kiltin pahan pojan... no ainahan sitä haluta saa..- Anonyymi
Etkö tiedä että paha poika nimenomaan tarvii sen kiltin tytön (alistujan) että suhde ylipäätään toimii?
Exiä yhdistänyt äärimmäinen itsekkyys ja äärimmäinen epäluotettavuus. Itse olen sitoutuva uskollinen ja omistautuva. En tunne ketään joka sitoutuisi ja olisi yhtä uskollinen. Kilteissä miehissä heitä voi olla mutta se johtuu usein tarjonnan puutteesta. Itselläni ei ole pulaa tarjonnasta vaan valitsen olla sitoutunut ja uskollinen. - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mikään.. siis mikään kirjoittamassasi ei ilmennä sitä että olisit kiltti.
Alistuminen ei ole kilttiyden piirre. Se lähinnä kertoo huonosta itsetunnosta. Tai tarpeesta tulla alistetuksi. Jopa voipi kertoa siitä että olet liian sopuisa, mitä epäilen myöskin.
Hiukan lapsellinen on myös toiveesi et paha poika olisi luotettava. Eli haluat kiltin pahan pojan... no ainahan sitä haluta saa..Täh, missä sanon haluavani luotettavan pahan pojan? Mahdoton yhtälö enkä siis halua pshaa poikaa lainkaan enää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta ... ethän sinä mikään uhri ole, jos kerta itse valintasi teet.
Uhriksi ja palvelijaksi joutuu vaimona, ei siinä enää valita mitä tehdä
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Hiukan lapsellinen on myös toiveesi et paha poika olisi luotettava. Eli haluat kiltin pahan pojan... no ainahan sitä haluta saa..Kiltti tekee mitä pyydetään =olen äärimmäisen kiltti
- Anonyymi
Luonteeltani ja käytäkseltäni olen siis sellainen etten ikinä ajattele itseänivaan muita. Jos minulla on 1 leipäpalanen nään itse nälkää ja viel sen leipäpalan lähimmäiselle. Sitä kutsutaan lähimmäisenrakkaudeksi. Näissä ns kilteissäkin saattaa olla itsekkyyttä. En sitten tiedä pitäisikö minun etsiä ylikiltti ja ylilojaali että voisin häntä arvostaa? Ketään itsekästä en arvosta.
Anonyymi kirjoitti:
Luonteeltani ja käytäkseltäni olen siis sellainen etten ikinä ajattele itseänivaan muita. Jos minulla on 1 leipäpalanen nään itse nälkää ja viel sen leipäpalan lähimmäiselle. Sitä kutsutaan lähimmäisenrakkaudeksi. Näissä ns kilteissäkin saattaa olla itsekkyyttä. En sitten tiedä pitäisikö minun etsiä ylikiltti ja ylilojaali että voisin häntä arvostaa? Ketään itsekästä en arvosta.
Jaha.. hyvä provo.. menin melkein halpaan..
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jaha.. hyvä provo.. menin melkein halpaan..
Ei ole mikään provo. Käyn oikeasti terapiassa että saisin muutettua ajatusmaailmaani parisuhteeseen liittyen.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mikään provo. Käyn oikeasti terapiassa että saisin muutettua ajatusmaailmaani parisuhteeseen liittyen.
Ehkä olisi syytä puhua terapeutillesi näistä. Täältä tuskin saat ymmärrystä tai tukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uhriksi ja palvelijaksi joutuu vaimona, ei siinä enää valita mitä tehdä
Aika moni vaimo päättää ihan itse mitä tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta ... ethän sinä mikään uhri ole, jos kerta itse valintasi teet.
Ootpa sä täällä trollilandiassa ja aloituksissa toksisella retoriikalla liikkeellä, i smell ummehtunut käppäukko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootpa sä täällä trollilandiassa ja aloituksissa toksisella retoriikalla liikkeellä, i smell ummehtunut käppäukko.
Hajuaistisi on väärässä. Sen pitäisi sanoa alle keski-ikäinen naisihminen,
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ehkä olisi syytä puhua terapeutillesi näistä. Täältä tuskin saat ymmärrystä tai tukea.
Mut kyllähän me kaikki mies tiedetään että kommentoit vähintään yhdellä rekatulla nicilläsi per aloituksesi, helppo suhde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiltti tekee mitä pyydetään =olen äärimmäisen kiltti
Mee tuu mee tuu
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Hiukan lapsellinen on myös toiveesi et paha poika olisi luotettava. Eli haluat kiltin pahan pojan... no ainahan sitä haluta saa..Eli tässä on mies joku ätmirutina ja opetus taustalla- älkää niitä jännämiehiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tässä on mies joku ätmirutina ja opetus taustalla- älkää niitä jännämiehiä
Vaan mieluummin omissa fantasioissa ja maailmoissa eläviä kireitä inceleitä ym valiosakkia, et oon kiltti huutomerkin kera
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika moni vaimo päättää ihan itse mitä tekee.
Päättää jos puoliso sallii. Moni puoliso käyttää henkistä ja tai fyysistä väkivaltaa määrätäkseen kaikesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päättää jos puoliso sallii. Moni puoliso käyttää henkistä ja tai fyysistä väkivaltaa määrätäkseen kaikesta.
Eipä se noin mene. Hän joka päättää itse, hän päättää itse. Toiset eivät alistu väkivallan alle, vaikka yritettäisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkivallan alle alistuminenkin on lopulta oma päätös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä elin lapsuuteni kodissa missä oli väkivaltaa ja mulle sanottiin että mut tapetaan jollen käyttäydy kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä elin lapsuuteni kodissa missä oli väkivaltaa ja mulle sanottiin että mut tapetaan jollen käyttäydy kunnolla.
Niin ja aikuisena päätät itse alistua vastaavaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja aikuisena päätät itse alistua vastaavaan.
Se on tuttua ja turvallista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tuttua ja turvallista
Tuttua ehkä, turvallisuus on suhteellista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatko sä jotai kiksejä tuosta kun istut kuvitteellisten henkilöiden päälle henkisesti isolla ja leveällä ahteeillasi jonka mittaa kostat jollekulle selvästi. Se lähtee liikkumalla, et älä aina projisoi ja valita vaan tee jotain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tässä on mies joku ätmirutina ja opetus taustalla- älkää niitä jännämiehiä
Nii ja tämä valtakunnanveministi kans rikastamassa keskustelua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatko sä jotai kiksejä tuosta kun istut kuvitteellisten henkilöiden päälle henkisesti isolla ja leveällä ahteeillasi jonka mittaa kostat jollekulle selvästi. Se lähtee liikkumalla, et älä aina projisoi ja valita vaan tee jotain
Aino, jolla täällä selvästi on tuollaisia ongelmia, olet sinä. Sä huutelet joka oksalla tässäkin keskustelussa ja harmittelet kun ei ketään kiinnosta sun jutut.
- Anonyymi
Vaikia neuvoa sua noissa asioissa kun olen itse mies mikä susta mahtaisi itsestä tuntua hyvältä
- Anonyymi
Tälläisen keskeisen asian toit esille. Sivusta
- Anonyymi
Onneksi ei ole vastaavaa ongelmaa 😧 Sen verran ujo ja arka olen läpi elämäni illut, ettei moista ongelmaa muodostanut.
Kaikki taparikollisuuteen viittaavat olen jättänyt ystävällisen hymyn myötä niille sijoilleen. Ja suoraan sanoen järkyttynyt, että minua joku lähestynyt...
Tiedän silti, että vankeutta voi tulla hyvin erilaisista syistä.- Anonyymi
Onnea, olen iloinen puolestasi. Ei näistä kuin 1 ole saanut vankeustuomion.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea, olen iloinen puolestasi. Ei näistä kuin 1 ole saanut vankeustuomion.
No niinpä. Minähän järkytyin jo silloin, kun joku mies lähestyy. Riittävän pelottavaa 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä. Minähän järkytyin jo silloin, kun joku mies lähestyy. Riittävän pelottavaa 😅
Taidan itsekin pysytellä miehistä kaukana.
- Anonyymi
” Kaikki taparikollisuuteen viittaavat olen jättänyt ystävällisen hymyn myötä niille sijoilleen. ” Niin sekin on monitulukintainen homma se taparikollisuuden käsite, en tiedä kun en ole, mutta enkä myöskään kriminologi🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidan itsekin pysytellä miehistä kaukana.
Huoh. Voisinpa sanoa itsestäni samaa 🤭. Rakastan monia miehiä, heidän vetoa, imua, sisäistä kipua, kauneutta, voimakkuutta ja ajatustensa valtavuutta ja kyeten lopulta rakastamaan vain yhtä. Olen melko ristiriitainen myös itselleni
No ei vaisinkaan, totta vain puolet 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Kaikki taparikollisuuteen viittaavat olen jättänyt ystävällisen hymyn myötä niille sijoilleen. ” Niin sekin on monitulukintainen homma se taparikollisuuden käsite, en tiedä kun en ole, mutta enkä myöskään kriminologi🤷♀️
Ehkä tulkitsin sinut väärin. Tarkoititko vain, että parisuhteesi päättyvät katastrofiin? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tulkitsin sinut väärin. Tarkoititko vain, että parisuhteesi päättyvät katastrofiin? 🤔
No en tarkoittamut muuta kun juurikin vinoilla näille prognostikoille mitkä ennustaa tuntemattomien elämää eikä koskaan millään tavalla relevanteissa tai häneen liittyvissä kirjoituksissa. Onko tahallista tai tahatonta mene ja tiedä😉
- Anonyymi
Pahikset ovat luottotiedottomia, ja hylättyjä lapsia siellä-täällä.
Olet ilmeisesti kaunis, koska saat noita. Ilmeisesti myös vähän koulutettu.
Kannastaa painostaa rahaan, kun vielä voit.
Hyvin pian olet jonkun nistin lyylinä jossain lähiössä. Sieltä ei enää nousta.- Anonyymi
En tarvitse rahaa. Minulla on sitä yllin kyllin ja asun hyvällä paikalla enkä muuta lähiöön.
- Anonyymi
Millai sitä rahhoo painostetaan?
Ei kannata. Tuskin kostut ja kiihotut tarpeeksi, hiljaisesta ja kiltistä miehestä.
- Anonyymi
Woisin ehkä kokeilla naista.
Jos tuota asiaa siis kysyt, itseltäsi, niin vastaushan on ilmiselvä.
En osaa sanoa, millaista on seurustella kiltin miehen kanssa. Olen itse varmaan juuri sellainen, joskin hiukan raasavili, mutta kiltti yhtäkaikki. On tuntunut paikat kostuneen riittävissä määrin kumppaneilla, joten en usko että se asia edellyttäisi nimenomaisesti pahaa poikaa.- Anonyymi
” Mutta pahoihin poikiin. Mistä minun pitäisi luopua? Bodatusta kropasta? Äärimmäisestä jännityksestä? Mistä muusta? Käyn terapiassa ja aion nyt todellakin tutustua itseeni” Joo tota mies, vaikka bisnes on bisnestä, niin ei kukaan terapeutti ota tehtäväkseen tollasta
- Anonyymi
Eikä niin uskomattomia ihmisiä jotka uskoo tällaisiin aloituksiin tai tuntevansa aloittajan ym, että on ennemmin ehkä reseptin ja herran haltuun -metodin päässä se prosessi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä niin uskomattomia ihmisiä jotka uskoo tällaisiin aloituksiin tai tuntevansa aloittajan ym, että on ennemmin ehkä reseptin ja herran haltuun -metodin päässä se prosessi
Aina löytyy pari latteutta takataskusta👍
- Anonyymi
Jolleivat pahat pojat tee muuta kuin hallaa elämällesi niin päätös lienee aina yksinkertainen.
- Anonyymi
Niimpä. Nyt vasta pysähdyin miettimään mitä minä haluan. Haluanko että minua kohdellaan loppuelämä huonosti? Exä sano etten saa valittaa jos jään (hänen haaremiinsa). Sanoin etten jää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä. Nyt vasta pysähdyin miettimään mitä minä haluan. Haluanko että minua kohdellaan loppuelämä huonosti? Exä sano etten saa valittaa jos jään (hänen haaremiinsa). Sanoin etten jää.
No niin, ei kukaan halua tulla huonosti kohdelluksi. Asia on siis loppuun käsitelty.
- Anonyymi
Oot yhteiskuntatieteellistä holhontas suomi24- provoissa, kahveepöydässä voi sitten mainita kuinka elämänohjeet ja kaikki tarjottu tuntemattomille nääs👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot yhteiskuntatieteellistä holhontas suomi24- provoissa, kahveepöydässä voi sitten mainita kuinka elämänohjeet ja kaikki tarjottu tuntemattomille nääs👍
Päivästä toiseen sama farssi ja joka provoon vastailkaa asiantuntijan pieteetillä kuin lähiystävälle tms fantastista👍 Rutiininomaista toistoa on aika sad
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin, ei kukaan halua tulla huonosti kohdelluksi. Asia on siis loppuun käsitelty.
Mitä sä haet tähän feikkikerrontaam osallistumisella? Onko sulla joku misogyyninen rosessi menossa?
- Anonyymi
voithan sä aina siirtyä sofistikoituneempiin tapauksiin jos omat rahkees vaan riittää, niitä löytyy noista hyvin koulutetuista tiettyjen alojen miehistäki kyllä tyyppejä joissa on menoa ja vaaran tuntua, se tapahtuu vaan siellä suljettujen ovien takana et ulospäin näyttää idylliltä jota kadehtii sitten ne kunnollisuuden perikuvatkin
- Anonyymi
Ne käyttävät luksushoroja. Ap ei näytä olevan alalla.
- Anonyymi
En nyt ihan ymmärtänyt. En hae mitään erityistä ihan tavallinen ihminen riittää. Itsetuntoa pitää sen verran olla että voi arvostaa ja kunnioittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne käyttävät luksushoroja. Ap ei näytä olevan alalla.
Eli nämä ns tasokkaammat miehet on näitä luksushoroja? Harmi kun finanssit ei oo kunnossa ym
- Anonyymi
Ei kannata. Se on kaikki mitä sinulle on tarjolla.
Näyttää siltä, että aloittaja BOIKOTOI kaikki muiden yritykset paneutua asiaan, tuskin kuitenkin on kyse trollaamisesta. 🌹👀
- Anonyymi
Miten niin boikotoin? Olen koittamut vastata kaikille. Joku toinenkin vastannut ja kirjoittanut "aloittaja" vaikken ollut minä
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin boikotoin? Olen koittamut vastata kaikille. Joku toinenkin vastannut ja kirjoittanut "aloittaja" vaikken ollut minä
Pyydän anteeksi sulimmasti, nöyristelevästi ja matelevasti. Menin siis epärehellisen trollin ansaan. 🌹👀
- Anonyymi
Tottahan nyt munassa meitä kaikkia kiinnostaa kuvitteellisen (lue trollatun) nettihahmon seuraelämä kun omaa ei ole heh heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottahan nyt munassa meitä kaikkia kiinnostaa kuvitteellisen (lue trollatun) nettihahmon seuraelämä kun omaa ei ole heh heh
Kyllä tuntuu että tällä palstalla ihmisiltä puuttuu parisuhteet kokonaan ja tuijottavat vain seinää.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuntuu että tällä palstalla ihmisiltä puuttuu parisuhteet kokonaan ja tuijottavat vain seinää.
No, ei kaikilta. Olen ollut maailman suloisimman tytön kanssa naimisissa jo yli 50 vuotta, ja arvostan aivan mitattomasti hänen herttaisuuttaan ja sitkeyttään. Onnellisempaa liittoa ei voi edes kuvitella. 🌹👀
- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
No, ei kaikilta. Olen ollut maailman suloisimman tytön kanssa naimisissa jo yli 50 vuotta, ja arvostan aivan mitattomasti hänen herttaisuuttaan ja sitkeyttään. Onnellisempaa liittoa ei voi edes kuvitella. 🌹👀
Nyt kyllä valehtelet. Vaikka 50v sitten olisitkin ottanut lapsimorsiamen ei voi sama lapsimorsian olla enää tyttö 50 vuoden päästä. Sairasta muutenkin puhua tytöstä jos itse olet jo iäkäs.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kyllä valehtelet. Vaikka 50v sitten olisitkin ottanut lapsimorsiamen ei voi sama lapsimorsian olla enää tyttö 50 vuoden päästä. Sairasta muutenkin puhua tytöstä jos itse olet jo iäkäs.
"Sairasta muutenkin..."
Ja taas sairasta, kun joku kielellinen ilmaisu ei ole mielesi mukainen. 🌹👀- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
"Sairasta muutenkin..."
Ja taas sairasta, kun joku kielellinen ilmaisu ei ole mielesi mukainen. 🌹👀Jos mä eläkeikäsenä mummona alan jutella POJASTA jota panen niin viekää äkkiä hoitoon. Ei ole tervettä että mummolla tai papalla on tyttö tai poika puolisona
Anonyymi kirjoitti:
Jos mä eläkeikäsenä mummona alan jutella POJASTA jota panen niin viekää äkkiä hoitoon. Ei ole tervettä että mummolla tai papalla on tyttö tai poika puolisona
Kun menimme naimisiin yli 50 wee sitten, sanat tyttö ja poika olivat kohdallaan. Kertoessani olevani saman tytön kanssa edelleen naimisissa, ilmaus lienee korrekti vaativankin maun mukaan. 🌹👀
- Anonyymi
Yleensä kaikki äärimmäisen naiselliset naiset kaipaavat pahoja poikia. En täysin ymmärrä heitä mutta eipä se ole minun ongelmani.
Kilttejä poikia on yllättävän vaikea löytää sellaisenkaan, joka etsii nimenomaan kilttiä.
Kiltteyteen kuuluu minun mielestäni:
- Sukupuolten, kansalaisuuksien ja sosiaaliluokkien välinen tasa-arvo
- Korostetun ihmisläheinen maailmankuva ja positiivinen ihmiskuva
- Avoimuus, ennakkoluulottomuus ja erinomainen erilaisuuden sietokyky
- Ystävällisyys kaikkia kohtaan, erityisesti sellaisia ryhmiä kohtaan, joita valtaväestö tai rakenteet syrjivät
Jonkin aikaa pitää aina jutella, ennen kuin saa selville, onko ihminen näiden kriteerien mukaan kiltti. Erityisen vaikeaa on löytää kiltteydellä varustettuja älykkäitä ihmistä, mutta tiedän sen vaikeuden omalla kohdallani johtuneen vain siitä, etten liikkunut oikeissa paikoissa.
Nyt kun olen tutustunut mm. yhdistystoimintaan, olen huomannut, että kilttejä ja älykkäitä ihmisiä, miehiä ja naisia, löytyy kyllä, mutta heillä heillä on usein hihat heilumassa ja kädet savessa paremman maailman puolesta.
🦄- Anonyymi
Niin ja oma kumppanini on tälläkin hetkellä vankilassa, joten ei se ole mikään ongelma.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja oma kumppanini on tälläkin hetkellä vankilassa, joten ei se ole mikään ongelma.
🦄Senkin trolli. Tuossa vieressä se tuhisee söpösti. 😍
🦄 - Anonyymi
Joo, hei aika kenkku hommeli jos joku trollimies, jonka tekstien taakse on yritetty maalittaa muita tai erästä alkaa kirjoitella ns nimissä, että onkohan tässä nyt sitten sitä huomioarvoo ja noteeraamista mitä on janottu🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, hei aika kenkku hommeli jos joku trollimies, jonka tekstien taakse on yritetty maalittaa muita tai erästä alkaa kirjoitella ns nimissä, että onkohan tässä nyt sitten sitä huomioarvoo ja noteeraamista mitä on janottu🤔
Tässäkin kyseisessä trolliketjussa kyseinen käytäntö lie voimissaan yssiksellä
- Anonyymi
Itse olen just äärimmäisen naisellinen nainen. Pitäskin ruopia ihan pohjamutia myöten MIKSI pahat pojat kiinnostaa vaikka tulee kohdelluksi huonoksi. Tottakai miehen oltava perheenpää niin seksissä kuin arjessa. Mutta ei se vaadi että olisi jotenkin hulttio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen just äärimmäisen naisellinen nainen. Pitäskin ruopia ihan pohjamutia myöten MIKSI pahat pojat kiinnostaa vaikka tulee kohdelluksi huonoksi. Tottakai miehen oltava perheenpää niin seksissä kuin arjessa. Mutta ei se vaadi että olisi jotenkin hulttio.
Nämä sun kehystykset kuulostaa mies lähinnä eskarilaisten mielestä uskottavalta tai loogiselta, aikuisilla on varmaan parempi silmä nääs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senkin trolli. Tuossa vieressä se tuhisee söpösti. 😍
🦄Taitaa olla pahvifiguuri ja oikea on lusimassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla pahvifiguuri ja oikea on lusimassa.
Hän on maailman kultaisin mies. 😍
🦄
- Anonyymi
Naiset ei koskaan luovu jännämiehistä. Naiset ei koskaan halua kilttiä miestä. Muuten palstan kiltit ätmit olisi kaikki naimisissa.
- Anonyymi
Naiset just haluaa lapsia pahojen jännämiesten kanssa. Tunnen montakin naista jolla lapsia jännämiehen kanssa. Seurustelin yhden naisen kanssa. Se sanoi ettei halua kanssani lapsia.. Sítten tuli ero, no sitten se teki lapsia huumeiden käyttäjän kanssa.
- Anonyymi
Ennenku menee sänkyyn miehen kanssa nainen joutuu pohtimaan kuinka hyvät geenit mahdollinen vauva saa. Rumien kanssa ei kannata tehdä lapsia koska lasta kiusattaisiin.
- Anonyymi
Miksi vitussa musta mies? Sen jälkeen arvosi on enää pyöreät 0 !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342373
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472106- 442068
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3231863- 1191514
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161435Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101167- 411065
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036