Miksi laitoit mulle viestiä?

Anonyymi-ap

Miksen saa sinua mielestäni?
Miksi et jätä minua rauhaan?
Miksi kerrot, että olet nyt valmis?
Tämä juna meni jo 2017
Olisit hypännyt silloin kyytiin
Ehkä seuraavassa elämässä kohtaamme
Tai unissamme ja haaveissamme

”You got chemistry, you only need one other thing. Timing.” -Robin Scherbatsky

24

1739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oi, oi, olisitpa antanut hänelle aikataut, että olisi osannut olla asemalla oikeaan aikaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kertoisitko ap vähän tarkemmin, miten se juna meni jo 2017, mitä silloin tapahtui? Miten sinulle on kerrottu että nyt olisi valmiutta?

      • Anonyymi

        En kelvannut silloin 2017. Sitten hän on tullut lankoja pitkin monta kertaa että ehkä sittenkin olisi kiva lähentyä ym. Nyt laittoi viestiä että haluaa asettua aloilleen ja on minua ikävä. Olen varattu niin siksi juna on mennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kelvannut silloin 2017. Sitten hän on tullut lankoja pitkin monta kertaa että ehkä sittenkin olisi kiva lähentyä ym. Nyt laittoi viestiä että haluaa asettua aloilleen ja on minua ikävä. Olen varattu niin siksi juna on mennyt.

        Kuinkas hyvin te silloin aikoinaan lähennyitte? Oletko omalta osaltasi nykyään vahvasti varattu, ja hän oletettavasti vapaa? Mistä tiedät että hän olisi tällä kertaa enemmän tosissaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkas hyvin te silloin aikoinaan lähennyitte? Oletko omalta osaltasi nykyään vahvasti varattu, ja hän oletettavasti vapaa? Mistä tiedät että hän olisi tällä kertaa enemmän tosissaan?

        Sepäs se kun en tiedä onko tosissaan. Voi olla että ikävöi minua muuten vaan ja siksi sanoo ihania asioita. Toisaalta näköjään minäkin ikävöin. Eniten ärsyttää se että hän tietää että olen varattu ja silti haluaa tehdä minulle selväksi sen että on vapaa ja halukas olemaan mun kanssa. Aika paljon lähennyttiin juu 2017, mutta loppui äkillisesti nii jäi hommat kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepäs se kun en tiedä onko tosissaan. Voi olla että ikävöi minua muuten vaan ja siksi sanoo ihania asioita. Toisaalta näköjään minäkin ikävöin. Eniten ärsyttää se että hän tietää että olen varattu ja silti haluaa tehdä minulle selväksi sen että on vapaa ja halukas olemaan mun kanssa. Aika paljon lähennyttiin juu 2017, mutta loppui äkillisesti nii jäi hommat kesken.

        Älä nyt vain usko mokomaa, hui kauhistus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepäs se kun en tiedä onko tosissaan. Voi olla että ikävöi minua muuten vaan ja siksi sanoo ihania asioita. Toisaalta näköjään minäkin ikävöin. Eniten ärsyttää se että hän tietää että olen varattu ja silti haluaa tehdä minulle selväksi sen että on vapaa ja halukas olemaan mun kanssa. Aika paljon lähennyttiin juu 2017, mutta loppui äkillisesti nii jäi hommat kesken.

        Johtuu luultavammin siitä että olet varattu ni halua osoittaa ehkenni että olet samanlainen pettäjä kuin hänkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt vain usko mokomaa, hui kauhistus.

        Valheellinen keksitty tarina taasen! Miten kehtaat kiusata toisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepäs se kun en tiedä onko tosissaan. Voi olla että ikävöi minua muuten vaan ja siksi sanoo ihania asioita. Toisaalta näköjään minäkin ikävöin. Eniten ärsyttää se että hän tietää että olen varattu ja silti haluaa tehdä minulle selväksi sen että on vapaa ja halukas olemaan mun kanssa. Aika paljon lähennyttiin juu 2017, mutta loppui äkillisesti nii jäi hommat kesken.

        Tuo on noita syitä miksi niitä numeroita olisi hyvä vaihtaa kun koskaan voi tietää koska se exä alkaa pillun puutteessa soittelemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valheellinen keksitty tarina taasen! Miten kehtaat kiusata toisia!

        Jätä kuitenki ne naapurisi rauhaan ja lopeta toi valehtelu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä kuitenki ne naapurisi rauhaan ja lopeta toi valehtelu!

        Sinut todella erikoinen naapureille ( en usko, että edes tämä pitää paikkansa) huutelija on helppo erottaa siitä, että käyttäydyt kuin olisit päässyt hetkeksi vahtimatta ja kiireen vilkkaa käyt höpisemässä ns paineet pihalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinut todella erikoinen naapureille ( en usko, että edes tämä pitää paikkansa) huutelija on helppo erottaa siitä, että käyttäydyt kuin olisit päässyt hetkeksi vahtimatta ja kiireen vilkkaa käyt höpisemässä ns paineet pihalle

        Ehkä tämä vuosi 2017 laukaisi taas jotain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepäs se kun en tiedä onko tosissaan. Voi olla että ikävöi minua muuten vaan ja siksi sanoo ihania asioita. Toisaalta näköjään minäkin ikävöin. Eniten ärsyttää se että hän tietää että olen varattu ja silti haluaa tehdä minulle selväksi sen että on vapaa ja halukas olemaan mun kanssa. Aika paljon lähennyttiin juu 2017, mutta loppui äkillisesti nii jäi hommat kesken.

        Miksi homma loppui äkisti, avaa vähän? Ja tiedätkö hänen varmasti olevan vapaa?


    • Anonyymi

      Et saa mielestäsi?
      Teillä on suora yhteys, mutta kirjoitit palstalle?

      • Anonyymi

        Niin. En mä voi olla häneen yhteydessä, olen varattu. Se olisi väärin. Mutta kaivelee silti. Pitäis vaan jotenki unohtaa. Mutta aina ku unohdan niin hän tulee lankoja pitkin ja muistuttaa että ”hei täällä mä oon ja en ole unohtanu sua”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. En mä voi olla häneen yhteydessä, olen varattu. Se olisi väärin. Mutta kaivelee silti. Pitäis vaan jotenki unohtaa. Mutta aina ku unohdan niin hän tulee lankoja pitkin ja muistuttaa että ”hei täällä mä oon ja en ole unohtanu sua”

        Oot aika narttu jos tollasta mietit ja varattu


    • Anonyymi

      Ei öle tullut lankkuja pitkin ei poikin

    • Anonyymi

      Saappat jalassa omia polkujaan

    • Anonyymi

      Alkoiko teidän juttu jo 2016? Jospa olet ollut valopilkku hänen muuten pimeällä korpimatkallaan. Sellaista jää kaipaamaan.

    • Anonyymi

      mikä vitun juna? ai että pitäisi olla siihen aikaan valmis kaikkeen, kun naisen hormonikierto sattuu kohdalleen, ja sen jälkeen mikään ei enää kelpaa?
      kuulostaa surullisen tutulta.

      • Anonyymi

        No voih


      • Anonyymi

        Jos nainen ei kelpaa miehelle silloin kun nainen on sinkku ja sitten kun aikaa kuluu ja nainen onkin varattu niin sitten kelpaa, niin miten se on naisen vika?


    • Anonyymi

      Jos se meni niin älä sitten kysele. Voin olla ilman sinullakin jos niin kovasti kaihertaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe