Alenpitasoisuudesta. Vai miehet tietää sen. Naiset ei koskaan mieti että olisivat rumia joten naisille taso on aina sama eli nainen on ylempi tasoinen. Vain komea mies saa naisen, Komea mies saa naisen vaikka olisi köyhäkin.
Sinkkuus johtuu
55
83
Vastaukset
- Anonyymi
Olet väärässä.
- Anonyymi
Mitäs se köyhyys siihen liittyy? Vajakkipalstalaiset eivät saa kauniita naisia. Minä saan hyvin koulutettuja, sekä varakkaita ja kauniita naisia.
>simiti<- Anonyymi
Veit jalat suustani, köyhät, muiden siivellä elävät miehet, oli sitten komeita tai vähempi komeita, joutuvat opettelemaan lirkuttamisen taidon, mutta unohtavat, että se oma luonne paljastuu lopultakin. Ei taida ne rikkaat naiset kauaa katsella, saatikka elätellä. Puhutaan.. ei kun kirjoitetaan niistä kauniista naisista ja komeista miehistä (jotkut näkee nämä vähemmän kauniina/komeina, makuasia). Miksi ne on aina niin itseään täynnä??
Päinvastoin. Jopa erityiskauniilla naisilla on suuria ulkonäköpaineitä. Uskovat olevansa rumia, kun tuolla tai tässä pitäisi muka olla toisin.
Sanoin saunakammarissa eräälle erityiskauniille hänen ollessaan vielä alasti, kuinka hänen kelpaa, kun on niin nätti. Hän vastasi ihan tosissaan: "Minäkö muka nätti? Kunpa olisinkin!" Siihen asti olin luullut, että hän itsekin oli selvillä kauneudestaan. 🌹👀- Anonyymi
Tuo on kyllä totta. Miehet harvemmin, mutta naiset useammin luulevat olevansa rumempia, kuin ovat.
Tai sitten me miehet emme vain välitä.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on kyllä totta. Miehet harvemmin, mutta naiset useammin luulevat olevansa rumempia, kuin ovat.
Tai sitten me miehet emme vain välitä.
>simiti<Kauneus on katsojan silmissä.
- Anonyymi
Mulla ei oo koskaan ollu ulkonäköpaineita. Uskon että johtuu siitä kun kotona opetettu että olen kaunis ja älykäs ja ihan sama mitä muut ajattelee. Omasta mielestä mulla täydellinen kroppa ja naama enkä muuttas yhtään mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei oo koskaan ollu ulkonäköpaineita. Uskon että johtuu siitä kun kotona opetettu että olen kaunis ja älykäs ja ihan sama mitä muut ajattelee. Omasta mielestä mulla täydellinen kroppa ja naama enkä muuttas yhtään mitään.
Vilpittömät onnittelut! Harvoin saa kuulla tuota. 🌹👀
- Anonyymi
Kauniit naiset on nirsoja. Niillä on niin paljon valinnanvaraa etteivät osaa päättää ja sen takia ovat sinkkuja. Paineet ei liity mitenkään ulkonäköön. Jos ei usko olevansa kaunis niin se ei kelpaa syyksi että on sinkku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniit naiset on nirsoja. Niillä on niin paljon valinnanvaraa etteivät osaa päättää ja sen takia ovat sinkkuja. Paineet ei liity mitenkään ulkonäköön. Jos ei usko olevansa kaunis niin se ei kelpaa syyksi että on sinkku.
Rumat ja "kiltit" miehet ne vasta nirsoja ovatkin. He eivät näe muissa ihmisissä kuin plekän ulkonäön ja pistävät ihmiset eri tasoinlle sen ulkonäön perusteella. He arvottavat muut ihmset ihan pelkän ulkokuoren peruteella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumat ja "kiltit" miehet ne vasta nirsoja ovatkin. He eivät näe muissa ihmisissä kuin plekän ulkonäön ja pistävät ihmiset eri tasoinlle sen ulkonäön perusteella. He arvottavat muut ihmset ihan pelkän ulkokuoren peruteella
Kyllä. He ovat niin "kilttejä", että katsovat oikeudekseen jatkuvasti haukkua kaikkia muita ja esittää asiattomia syytöksiä, yleistyksiä ja viljellä stereotypioita. Sitten he ihmettelevät kun kukaan ei arvosta kaikkea tuota ylitsevuotavaista "kiltteyttä".
- Anonyymi
Aivan. Tasot ovat omien korvien välissä. Hyvä, että säkin olet huomannut sen. Vielä kun pääset eroon niinden tasojen pohtimisesta, niin olet vapaa niistä.
- Anonyymi
No ota meistä mallia niin vähenee tarve noille sheimauksille, et vaan kato mieti liikoja
- Anonyymi
Nainen on se joka valitsee miehen. Naisilla kaikki valta ja siksi naiset ei pidä itseään rumana koska voi koska tahansa saada miehen.
Se on juuri näin. Nainen sen valinnan tekee aina. Miehet ovat vain tarjolla ja koittaa esittää parastaan.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Se on juuri näin. Nainen sen valinnan tekee aina. Miehet ovat vain tarjolla ja koittaa esittää parastaan.
No eivät todellakaan ole. Ei naisen oikeasti ole lainkaan helpompaa saada itselleen sellaista miestä, johon on ihastunut. Eikä kyse yleensä ole mistään "korkeatasoisemman" tavoittelemisesta. Kaikki miehetkään eivät nyt vaan tykästy kaikkiin naisiin. Valtaosalle miehistäkään ei kelpaa kuka vaan nainen.
Anonyymi kirjoitti:
No eivät todellakaan ole. Ei naisen oikeasti ole lainkaan helpompaa saada itselleen sellaista miestä, johon on ihastunut. Eikä kyse yleensä ole mistään "korkeatasoisemman" tavoittelemisesta. Kaikki miehetkään eivät nyt vaan tykästy kaikkiin naisiin. Valtaosalle miehistäkään ei kelpaa kuka vaan nainen.
Enhän tuota tarkoittanutkaan, että nainen aina saa sitä johon ihastuu. Silloinhan nainen joutuu tarjoamaan itseään toiselle... Mutta on se todennäköisempää että joku/jotkut mies/miehet silti innostuu sinusta ja tulee tarjolle. Nainen on aina hunajapurkki ja miehet mehiläisiä.
Onkohan se edes kovinkaan yleistä, että molemmat ihastuu yhtä aikaa ja yhtä paljon toisiinsa? Ja vielä onnistuu menemään yhteen sen seurauksena.- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Enhän tuota tarkoittanutkaan, että nainen aina saa sitä johon ihastuu. Silloinhan nainen joutuu tarjoamaan itseään toiselle... Mutta on se todennäköisempää että joku/jotkut mies/miehet silti innostuu sinusta ja tulee tarjolle. Nainen on aina hunajapurkki ja miehet mehiläisiä.
Onkohan se edes kovinkaan yleistä, että molemmat ihastuu yhtä aikaa ja yhtä paljon toisiinsa? Ja vielä onnistuu menemään yhteen sen seurauksena.Ei tuokaan pidä paikkaansa. Minun ympärilläni esimerkiksi ei ole juurikaan "mehiläisiä" pyörinyt. Todella harvoin on kukaan mies tullut sen kummemmin tyrkylle. Vonkaajia tietysti on kohdalle osunut jokunen, mutta mä olen heiltäkin välttynyt varsin tehokkaasti. Sen jälkeen kun olen itse kiinnostukseni ilmaissut sanallisesti, on sitten mieskin ympärillä pyörinyt. Vaan jokaisen aloitteen olen joutunut tekemään ihan itse.
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuokaan pidä paikkaansa. Minun ympärilläni esimerkiksi ei ole juurikaan "mehiläisiä" pyörinyt. Todella harvoin on kukaan mies tullut sen kummemmin tyrkylle. Vonkaajia tietysti on kohdalle osunut jokunen, mutta mä olen heiltäkin välttynyt varsin tehokkaasti. Sen jälkeen kun olen itse kiinnostukseni ilmaissut sanallisesti, on sitten mieskin ympärillä pyörinyt. Vaan jokaisen aloitteen olen joutunut tekemään ihan itse.
Luulen että se on noin päin paljon harvinaisempaa... Kaipa siihen vaikuttaa moni asia. Oletko yleensä paljon ihmistenilmoilla ja näkyvillä?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Luulen että se on noin päin paljon harvinaisempaa... Kaipa siihen vaikuttaa moni asia. Oletko yleensä paljon ihmistenilmoilla ja näkyvillä?
Luulosi ei ole tiedon väärtti. Kannattaisi jutella naisten kanssa enemmän niin tietäisit, ettei tuo ole lainkaan harvinaista. Eivät tavalliset miehet todellakaan juuri sen kummemmin itseään tyrkylle tuo. Ne tyrkylle tulijat ovat ihan oma ihmistyyppinsä ja toiset tykkäävät siitä ihmistyypistä ja toiset eivät.
Ihan normaalisti olen ihmisten ilmoilla ollut. - Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Pääosinhan nuo ihmisten keskinäiset löhentymiset ovat paljon monisyisempiä, kuin että joku vaan lähestyy ja tekee aloitteen. Valtaosin siinä on välissä monta porrasta ja monta yksittäistä lähentymistä a signaalia, joita tekevät ja antavat molemmat osapuolet. noiden aloitteista ja naisten aloitekyvyttömyydestä ja nirsoudesta puhuvien suurin ongelma on se, että he eivät kykene tollaseen luontevaan kanssakäymiseen, miten ihmissuhteet pääosin alkavat.
Anonyymi kirjoitti:
Pääosinhan nuo ihmisten keskinäiset löhentymiset ovat paljon monisyisempiä, kuin että joku vaan lähestyy ja tekee aloitteen. Valtaosin siinä on välissä monta porrasta ja monta yksittäistä lähentymistä a signaalia, joita tekevät ja antavat molemmat osapuolet. noiden aloitteista ja naisten aloitekyvyttömyydestä ja nirsoudesta puhuvien suurin ongelma on se, että he eivät kykene tollaseen luontevaan kanssakäymiseen, miten ihmissuhteet pääosin alkavat.
Tunnustan kyllä, että olen juuri tuossa mainitsemassasi asiassa ihan wammainen ja vaillinainen. Päästä puuttuu varmaan pari tärkeää ruuvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään ... tuo johtaa sellasiin töksäytettyihin "alotteisiin" ja kliseisiin lähestymisiin, jotka pääosin ovat aika luotaantyöntäviä, vaikka tyyppi olisi muutoin jopa ihan ok.
Anonyymi kirjoitti:
Luulosi ei ole tiedon väärtti. Kannattaisi jutella naisten kanssa enemmän niin tietäisit, ettei tuo ole lainkaan harvinaista. Eivät tavalliset miehet todellakaan juuri sen kummemmin itseään tyrkylle tuo. Ne tyrkylle tulijat ovat ihan oma ihmistyyppinsä ja toiset tykkäävät siitä ihmistyypistä ja toiset eivät.
Ihan normaalisti olen ihmisten ilmoilla ollut.Näin se varmasti onkin. Peilaan vaan kaiken tämän oman saamattomuuteni ja sulkeutumiseni kautta.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Näin se varmasti onkin. Peilaan vaan kaiken tämän oman saamattomuuteni ja sulkeutumiseni kautta.
Niinhän jokainen meistä yleensä peilaa kaiken omien kokemustemme kautta. Ainoa tapa laajentaa sitä kuvaa on laajentaa kokemusmaailmaansa.
Anonyymi kirjoitti:
Lisään ... tuo johtaa sellasiin töksäytettyihin "alotteisiin" ja kliseisiin lähestymisiin, jotka pääosin ovat aika luotaantyöntäviä, vaikka tyyppi olisi muutoin jopa ihan ok.
Juu, sen opin kyllä siinä. Ja ymmärrän hyvin.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan normaalisti olen ihmisten ilmoilla ollut.Itse olen jutellut asiasta monenkin naisen kanssa, jotka kiistävät heille miehen saamisen olevan helpompaa kuin minulle naisen saaminen.
Olen ehdottanut yksinkertaista koetta.
Mennään paikalliseen baariin istumaan eri päätyihin baaritiskiä ja katsomaan kummalle tulee enemmän aloitteita illan aikana. Voisin vaikata kenen tahansa normi naisen saavan 10-kertaisen määrän aloitteita minuun verrattuna.
Kukaan ei ole tuohon kokeeseen lähtenyt, ja väittely on yleensä loppunut siihen. Eräs nainen kerran väitti koeasetelman epäreilu, koska miehen tehtävä on tehdä niitä aloitteita 😀- Anonyymi
Yogamies kirjoitti:
Itse olen jutellut asiasta monenkin naisen kanssa, jotka kiistävät heille miehen saamisen olevan helpompaa kuin minulle naisen saaminen.
Mennään paikalliseen baariin istumaan eri päätyihin baaritiskiä ja katsomaan kummalle tulee enemmän aloitteita illan aikana. Voisin vaikata kenen tahansa normi naisen saavan 10-kertaisen määrän aloitteita minuun verrattuna.
Kukaan ei ole tuohon kokeeseen lähtenyt, ja väittely on yleensä loppunut siihen. Eräs nainen kerran väitti koeasetelman epäreilu, koska miehen tehtävä on tehdä niitä aloitteita 😀Voin todeta, että häviaisit tuon vedon heittämällä. Tavalliselle naiselle ei ole miehiä yhtään sen kummemmin tyrkyllä, jos ei itse itseään tyrkylle vie. Jos ei itseään tyrkytä niin aivan rauhassa saa olla.
- Anonyymi
Yogamies kirjoitti:
Itse olen jutellut asiasta monenkin naisen kanssa, jotka kiistävät heille miehen saamisen olevan helpompaa kuin minulle naisen saaminen.
Kukaan ei ole tuohon kokeeseen lähtenyt, ja väittely on yleensä loppunut siihen. Eräs nainen kerran väitti koeasetelman epäreilu, koska miehen tehtävä on tehdä niitä aloitteita 😀Miten muuten tuossa vedossasi määritellään "aloite"? Onko jokainen sana "aloite"? Onko panovonkaus "aloite"? Noin yleisesti ottaen miehen naiselta saama aloite on moninkertaisesti laadukkaampi, sillä panovonkaukset ovat harvinaisempia. Toisaalta taas jokainen naisen miehelle lausuma sana ei ole "aloite". Itse esimerkiksi puhun todella usein miehille tarkoittamatta niitä sanojani sen kummemmaksi aloitteeksi. Minun jutuistani mies ei siis saisi lainkaan pisteitä tuossa järjestelyssäsi. Miten pitäisin huolen, että minun kaltaisteni naisten sanoja ei laskettaisi alotteiksi?
Anonyymi kirjoitti:
Voin todeta, että häviaisit tuon vedon heittämällä. Tavalliselle naiselle ei ole miehiä yhtään sen kummemmin tyrkyllä, jos ei itse itseään tyrkylle vie. Jos ei itseään tyrkytä niin aivan rauhassa saa olla.
Kukaan ei ole lähtenyt tuollaiseen vetoon.
Jos minä katson Helsinkiläisiä baareja, niin naisia tanssilattialla yleensä ympäröi moninkertainen määrä miehiä ja yrittää tehdä tykö. Naisia käydään hakemassa tanssimaan, miehiä ei. Kerrankin vietin illan kolmen n. 35-vuotiaan naisen seurassa, eikä minun tarvinnut ostaa juotavaa koko illan aikana, koska koko ajan miehet maksoivat naisille drinkkejä.
"Jos ei itseään tyrkytä niin aivan rauhassa saa olla."
Mikä on tyrkyttämistä? Onko baaritiskillä istuminen tyrkyttämistä? Voi olla, että ravintolan pimeimmässä nurkkauksessa istuvalle ei välttämättä kovin monta hakijaa tule, paitsi niillä paikkakunnilla joissa on paljon ulkomaalaistaustaisia. He kyllä tulevat jututtamaan.
Miehelle ei kyllä tule hakijaa vaikka menisi ns tyrkylle. Oletko sattunut kiinnittämään huomiota miten miehiä on yleensä parveilemassa tanssilattian vieressä.Anonyymi kirjoitti:
Miten muuten tuossa vedossasi määritellään "aloite"? Onko jokainen sana "aloite"? Onko panovonkaus "aloite"? Noin yleisesti ottaen miehen naiselta saama aloite on moninkertaisesti laadukkaampi, sillä panovonkaukset ovat harvinaisempia. Toisaalta taas jokainen naisen miehelle lausuma sana ei ole "aloite". Itse esimerkiksi puhun todella usein miehille tarkoittamatta niitä sanojani sen kummemmaksi aloitteeksi. Minun jutuistani mies ei siis saisi lainkaan pisteitä tuossa järjestelyssäsi. Miten pitäisin huolen, että minun kaltaisteni naisten sanoja ei laskettaisi alotteiksi?
Jos vaihdetaan aloite vaikka keskustelun avaukseksi. Aloite voi tulla siten, että kysytään mitä kello on, tai joku voi kommentoida keikalla olevaa bändiä. Rohkeammat ovat sitten ulkonäkökehuja tai pyyntöjä tanssimaan tms."
Keskustelun avaukseksi en laske "anteeksi voisinko päästä ohi", tms.Yogamies kirjoitti:
Kukaan ei ole lähtenyt tuollaiseen vetoon.
Jos minä katson Helsinkiläisiä baareja, niin naisia tanssilattialla yleensä ympäröi moninkertainen määrä miehiä ja yrittää tehdä tykö. Naisia käydään hakemassa tanssimaan, miehiä ei. Kerrankin vietin illan kolmen n. 35-vuotiaan naisen seurassa, eikä minun tarvinnut ostaa juotavaa koko illan aikana, koska koko ajan miehet maksoivat naisille drinkkejä.
"Jos ei itseään tyrkytä niin aivan rauhassa saa olla."
Mikä on tyrkyttämistä? Onko baaritiskillä istuminen tyrkyttämistä? Voi olla, että ravintolan pimeimmässä nurkkauksessa istuvalle ei välttämättä kovin monta hakijaa tule, paitsi niillä paikkakunnilla joissa on paljon ulkomaalaistaustaisia. He kyllä tulevat jututtamaan.
Miehelle ei kyllä tule hakijaa vaikka menisi ns tyrkylle. Oletko sattunut kiinnittämään huomiota miten miehiä on yleensä parveilemassa tanssilattian vieressä.Minulla on työkaveri nainen 55 v, joka syö aamiaisen hotellissa mielummin huoneessa, koska aamiaisella tuppautuu samaan pöytään "kaikenlaisia sönköttäjiä".
Jos olet nainen, niin haluaistko lyödä minun kanssa vetoa asiasta?
- Anonyymi
Joap 2 vuotiaat työt pitää itseän kauniina vaikka olis lihaviakin. Koulussa 6 luokalla yks tyttö sanoi ettei halua istua viereeni koska olen ruma. Eihän se tyttö ollut luoka nätein vaan pullukka. Naisilla o siis valta. 8 luokalla kukaan tyttö ei halunnut tanssia kanssani kun liikunta tunnilla oli tanssi opetusta.
- Anonyymi
Et sitten tunne yhtään tyttöä.
- Anonyymi
Kuuntelin koko peruskoulun ajan haukkumista juuri kaltaistesi poikien taholta. Olin jatkuvasti milloin milläkin tavalla ällöttävä. Itsetuntoni oli nollassa ja vasta vähän aikuistuttuani tajusin että he olivat vain buustanneet omaa egoaan, kun olivat saaneet lyödä perusnättiä (mutta tavallista) tyttöä maanrakoon. Rumat miehet ovat kaikkein karseimpia haukkujia ja muiden morkkaajia.
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntelin koko peruskoulun ajan haukkumista juuri kaltaistesi poikien taholta. Olin jatkuvasti milloin milläkin tavalla ällöttävä. Itsetuntoni oli nollassa ja vasta vähän aikuistuttuani tajusin että he olivat vain buustanneet omaa egoaan, kun olivat saaneet lyödä perusnättiä (mutta tavallista) tyttöä maanrakoon. Rumat miehet ovat kaikkein karseimpia haukkujia ja muiden morkkaajia.
Rumilla miehillä on itsetunto matalalla ja purkavat pahaa oloaan tuolla tavoin...
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Rumilla miehillä on itsetunto matalalla ja purkavat pahaa oloaan tuolla tavoin...
Huono tekosyy.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Minullakin oli itsetunto matalalla, mutta en silti ole koskaan sortunut tuollaiseen törkeään käytökseen.
Anonyymi kirjoitti:
Minullakin oli itsetunto matalalla, mutta en silti ole koskaan sortunut tuollaiseen törkeään käytökseen.
No sama minullakin.
Naisia lähestyy miehet aina, oli ne minkä kokoisia ja näköisiä tahansa. Ehkä oikein super kauniina pidettyjä ei uskalleta lähestyä siinä määrin, kuin taviksina pidettyjä. Vaikka nirsous ei välttämättä ole siihen ulkonäköön sidottu. Voi se rumana pidettykin olla nirso. Aivan kuten minä.
- Anonyymi
Vaan onko se lähestyminen sitten positiivista, kun valtaosan motiivina on seksin vonkaaminen?
Anonyymi kirjoitti:
Vaan onko se lähestyminen sitten positiivista, kun valtaosan motiivina on seksin vonkaaminen?
Niin, senhän jokainen päättää itse. Mielestäni sellainen seksin vonkaaminen on kyllä ala-arvoista ja pilaa sitten sellaistenkin mahdollisuudet, jotka ei ole sitä tekemässä vaan lähestyy ihan vakavalla mielellä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin, senhän jokainen päättää itse. Mielestäni sellainen seksin vonkaaminen on kyllä ala-arvoista ja pilaa sitten sellaistenkin mahdollisuudet, jotka ei ole sitä tekemässä vaan lähestyy ihan vakavalla mielellä.
Niinpä. Tuossahan se juuri tuppaa olemaan. Moni täälläkin syyttää naisia nirsoudesta, vaikka monesti kyse on huonoista kokemuksista. Enkä nyt puhu mistään "parisuhteista jännämiesten kanssa", vaan ihan vaan noista lähestymisyrityksistä. Ihmisiin pitäisi tietenkni kyetä suhtaumaan neutraalisti, mutta hyvin harva siihen loputtomiin kykeneen. siinä kohtaa kun tietyoloiset ihmiset ovat tehneet kymmenen veemäistä yritystä, niin se yhdestoista ei ehkä saa enää aivan neutraalia vastaanottoa. Fiksu mies tajuaa, että ongelma on niiden muiden miesten aiemmassa käytöksessä. K&K mies syyttää siitä naisia.
- Anonyymi
Höpö, höpö. Taas tällaisen, yksinkertaisen ja mustavalkoisen ajattelun tuotetta.
Pakko sanoa, että tänä päivänä varmasti monikin nuorinainen kokee ulkonäköpaineita ja miettii olenko tarpeeksi kaunis? Syynä some ja eläminen sen kautta.
- Anonyymi
Nainenhan on se mikä kumppanin valitsee , joten kuka ei valitse omaan mieleen sopivaa ?
- Anonyymi
itse en ole seuraa löytänyt eikä aidosti kiinnostuneita ole ollut. Suurella todennäköisyydellä johtuu siitä että olen ruma. Yksinkin oppii olemaan kun tiedostaa asioiden realiteetit.
- Anonyymi
Naien tekee valinnan. Ei muuten rumat miehet olisi sinkkuja. Ei pääse edes treffeille. syntyvyys laskee koska suomessa on satoja tuhansia miehiä jotka ei naisille kelpaa joten ei lapsiakaan voi tehdä joten syntyvyys laskee. Lasten teko on komeiden ja tavis naisten vastuulla.
- Anonyymi
Montako aloitetta olette naisille tehneet tänä vuonna ja montako kertaa treffit saitte?
- Anonyymi
En ole koskaan tehnyt tyhtään aloitetta naisille. Naisen kanssa treffeille olisin kuitenkan pääsyt puolenkymmentä kertaa elämässäni. Heteronaisena ei tokikaan ole mennyt.
- Anonyymi
Sinkkuus johtuu kun ei juo viinaa baareissa. Ei naisia voi tavata kadulla. Baareissa tutustuu naisiin ja silloin sen kumppanin löytää.
T: viinamies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794014
- 473409
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512471Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161685Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131491Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121309Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271307- 451224