Rehellistä miestä ei ole

Anonyymi-ap

Tällä planeetalla. Kaikki miehet valehtelee muistakaa se naiset.

27

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saattaa hyvinkin olla mu useimmat naiset ketä mä olen kohdannu on valehdellu mulle jot Kaipa siitäkin voisi vetää tulkinnan että kaikki naiset valehtelee

    • Anonyymi

      Älä lokaa kaikkia syytömiä! Sinullakin on vastuu ettet valitse väärin!

    • Anonyymi

      Minä olen rehellinen sillä olenhan viinamies.

    • Anonyymi

      Joo, muistetaan

    • Anonyymi

      Erikoinen palsta.
      Joku tekee aloituksen ja vastailee omaan aloitukseen tai nostaa vanhempia aloituksia jotka on aloittanut aikaisemmin.
      Voihan sitä itsensä kanssa keskustella mutta voisi sitä rehellisesti kertoa että kyseessä on yksi ja sama itsensä kanssa keskusteleva.

    • Anonyymi

      Puhu minulle jotakin rakas :)

    • Objection, your honor. Ainakaan minä en ole kuin vähän narrannut lapsia, että ei isi tiedä kuka teidän karkit on syönyt.

      • Anonyymi

        Menikö narraus läpi? Oma lapseni on sellainen pikkuetsivä, että joudun armottomaan kuulusteluun, jos tilanne herättää epäilyksiä 😬


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menikö narraus läpi? Oma lapseni on sellainen pikkuetsivä, että joudun armottomaan kuulusteluun, jos tilanne herättää epäilyksiä 😬

        No ei mennyt enää siinä 4 ikävuoden paikkeilla, mutta sitten keksin sanoa, että äidin teki mieli karkkia, kysykää siltä. Lopputuloksena oli kyllä tilanteen eskaloituminen odottamattomasti.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        No ei mennyt enää siinä 4 ikävuoden paikkeilla, mutta sitten keksin sanoa, että äidin teki mieli karkkia, kysykää siltä. Lopputuloksena oli kyllä tilanteen eskaloituminen odottamattomasti.

        Voin kuvitella, millaisia katseita sait osaksesi 😄 Onhan sitä ihmisen kuitenkin jotain yritettävä päästäkseen kiipelistä. Seuraavalla kerralla ota vain vähän jokaisen pussista, niin ei jää niin helpolla kiinni 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voin kuvitella, millaisia katseita sait osaksesi 😄 Onhan sitä ihmisen kuitenkin jotain yritettävä päästäkseen kiipelistä. Seuraavalla kerralla ota vain vähän jokaisen pussista, niin ei jää niin helpolla kiinni 🤭

        Lapset on jo isoja, joten itte joudun karkkini ostamaan eikä ne maistu samalta kuin lapsilta pöllityt 😕


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Lapset on jo isoja, joten itte joudun karkkini ostamaan eikä ne maistu samalta kuin lapsilta pöllityt 😕

        Tuo on kyllä paha, kun lähtee elämästä salassa syömisen ja kepulikonstein hankkimisen jännitys 🤔 Kumppanilta karkin ryövääminen toisi ehkä hieman jännitystä takaisin elämään, mutta kyllä lapset vie tässä asiassa voiton 😄


    • Anonyymi

      Hä?, en mä koskaan mitää valehtele. Mä puhun vain vöhemmän tosia asioota jokka on useemmiten suunnattu kans vähemmän tosikoolle. Toinen vaihtoehto on kans tuo totuuren kärjen taivuttaminen ja suuntaaminen muualle, tepsii erityysesti silloon ku tarvittoo arvioora onko naishallituksen määrä saara tiatohonsa ihan kaikkia yksityyskohtia vaikka silloon kun ollahan oltu kalareissus kaverien kans kolome päivää putkehen ja tarttoo selittää mihinkä ne kalat on jääny ja on vain päänsärky tuamisina, no ei siinä auta kuin toreta että päätti kaatu justihin kun oltihin paluullansa rantaa kohoren ja kaikki katos siihen rantavetehen mukaanlukien henkitoreesnansa ollehet kalat jokka otti evät allensa heti kun pyrstöt vettä viisti. Vaattehet tieteskin siinä kastu samalla ja tartti ottaa sattumalta mukana ollehia alkohoolituatteeta lämmikkehiksi jottei hengiltä oosi paleltunu. Ja kylymä oli niin kovasti että piti juara ne kaikki kerralla jottei se hypotermia oosi iskeny, oli onni onettomuures jotta oli ne mukana...

      • Anonyymi

        Kirootusvirhes näköjäänsä erehtyny kirjakiälen sekahan, piti sanua että "paatti" se kaatu eikä päätti, tai sopis siihen tuo pååtti kans kun ollahan melekeen rantaruattalaasia...


    • Anonyymi

      Kyllä minä tullen rehellisiäkin miehiä. Tietenkään kukaan ihminen ei ole 100%:sen rehellinen. Sen nyt olisi suorastaan hengenvaarallista.

    • Anonyymi

      Jeesus valehteli sillä ei hän pelastanutkaan ihmisiä kuten lupasi. Semmoisia jännämiehet ovat.

      • Anonyymi

        Aika näyttää. Voit vielä yllättyä.


      • Anonyymi

        Jeesuksen muuten väitetään sanoneen, että "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja Maan päällä". Jos näin sanoi, niin valehteliko vai onko antanut valtansa ainakin Maan päällä Saatanalle?
        Mielipiteitä perusteluineen, kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika näyttää. Voit vielä yllättyä.

        Jeesus sanoi ettei tämä sukupolvi näe kuolemaa ennenkuin hän saapuu uudelleen. Ei saapunut ja siksi Jeesus on väärä profeetta, kuten juutalaiset hänestä sanovat. Messias on vielä saapumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen muuten väitetään sanoneen, että "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja Maan päällä". Jos näin sanoi, niin valehteliko vai onko antanut valtansa ainakin Maan päällä Saatanalle?
        Mielipiteitä perusteluineen, kiitos!

        Jeesuskin oli viinamiehiä ja siksi kansa häntä seurasi. Kaanaan häissä kännättiin ja kaikilla oli hauskaa kiitokset tästä Jeesukselle.


    • Anonyymi

      Kerran kokeilin. Vastaus oli että "Eikö sinun kannattaisi hakeutua terapiaan tai jotain?".

      On täysin kohtuuton vaatia oikeilta ihmisiltä rehellisyyttä, edes vaikka itse tarjoaisi sitä. Jos ihmiset olisivat oikeasti rehellisiä ei luottamukselle olisi mitään tehtävää enää.

      Olen aina luvannut kaksi asiaa naiselle. Ensimmäinen on että minä en petä. Toinen on se että minut menettää vain kerran ja uusintoja ei tule joten jos niin käy niin voi rauhassa jatkaa matkaa. Näissä asioissa olen täysin rehellinen, on varaa olla.

      • Anonyymi

        "Olen aina luvannut kaksi asiaa naiselle. Ensimmäinen on että minä en petä. Toinen on se että minut menettää vain kerran ja uusintoja ei tule joten jos niin käy niin voi rauhassa jatkaa matkaa. Näissä asioissa olen täysin rehellinen, on varaa olla."

        Olen täysin samaa mieltä. Sitä naista vaan ei ole löytynyt, jolle tuon olisin luvannut. Kuten ei muitakaan naisia.


    • Anonyymi

      Niin. Miehet juksaavat.

      • Anonyymi

        Varsinkin sellaiset miehet jotka ovat syntyneet miehiksi ja leikkauttavat itsensä naisiksi. Siinä sitä on huijausta kerrakseen.


    • Anonyymi

      Aloittaja on siis mies, koska valehtelee väittäessään kaikkien miesten olevan kaltaisiaan.
      Vielä ei ole tullut valehdeltua mutta ehkä senkin aika vielä tulee. Olenhan vasta 79 -vuotias.

    • Anonyymi

      Ja naiset sitten ovat reiluja ja fiksuja?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2073
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      80
      1435
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      87
      1408
    4. 52
      1273
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1032
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1019
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      940
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      908
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      901
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      893
    Aihe