Uusi keskutelu

Anonyymi-ap

Keskustellaan siitä miksi ette naista saa. Kertokaapa, koulutuksenne, palkkanne, naismakunne, ulkonäkönne?

34

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Soittelen kanteletta ja olen Väinämöisen näköinen. Pitääkö olla huolissaan?

      • Minkä näköinen muuten Väinämöinen on? Onko siitä runoissa mitään mainintaa? Tiedämmekö edes millä pronomineillä hän halusi itseään kutsuttavan? Sen tiedämme, että Väinämöinen osasi tarinankerronnan ja tarvittaessa selitellä ja venyttää faktoja, jopa puhua niin sanottua muunneltua totuutta.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Minkä näköinen muuten Väinämöinen on? Onko siitä runoissa mitään mainintaa? Tiedämmekö edes millä pronomineillä hän halusi itseään kutsuttavan? Sen tiedämme, että Väinämöinen osasi tarinankerronnan ja tarvittaessa selitellä ja venyttää faktoja, jopa puhua niin sanottua muunneltua totuutta.

        Vaka vanha Väinämöinen pani piikaa pikkaraista
        Pani toisen ja vielä kolmannenkin kerran


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaka vanha Väinämöinen pani piikaa pikkaraista
        Pani toisen ja vielä kolmannenkin kerran

        Ikävää olla nuiva mutta runomitta ontuu. Pitää olla aina kahdeksan tavua.

        Vaka vanha Väinämöinen
        Pani piikaa pikkaraista
        Sitten nussi neitoa taas
        Kuksipa kolmannen kerran


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaka vanha Väinämöinen pani piikaa pikkaraista
        Pani toisen ja vielä kolmannenkin kerran

        Suatopa olla noinnii.


      • scrg kirjoitti:

        Ikävää olla nuiva mutta runomitta ontuu. Pitää olla aina kahdeksan tavua.

        Vaka vanha Väinämöinen
        Pani piikaa pikkaraista
        Sitten nussi neitoa taas
        Kuksipa kolmannen kerran

        Vaikuttavaa, kalevalaisen runomitan asiantuntemusta palstalla. Irtoaako haiku tai limerikki yhtä helposti?


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Ikävää olla nuiva mutta runomitta ontuu. Pitää olla aina kahdeksan tavua.

        Vaka vanha Väinämöinen
        Pani piikaa pikkaraista
        Sitten nussi neitoa taas
        Kuksipa kolmannen kerran

        Jaa


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Vaikuttavaa, kalevalaisen runomitan asiantuntemusta palstalla. Irtoaako haiku tai limerikki yhtä helposti?

        Haikuista en tiedä mitään. Limerikki saattaisi irrota.


      • scrg kirjoitti:

        Haikuista en tiedä mitään. Limerikki saattaisi irrota.

        Perjantain iloksi kalevalainen limerikki. Lopussa vähän hajoaa kun en keksinyt mitään Mikkelin kanssa rimmaavaa ja lyhyempää.

        Tässä Peppi Pitkätossu
        nätti neiti Mikkelistä
        kuulu taidoista monista
        ja tempuista vikkelistä
        Leiville lyö himojen työ
        Kiireinen yö, munaakin syö
        Kutsumusten ammatissaan
        kun niin tykkää nakkikioskeista.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Perjantain iloksi kalevalainen limerikki. Lopussa vähän hajoaa kun en keksinyt mitään Mikkelin kanssa rimmaavaa ja lyhyempää.

        Tässä Peppi Pitkätossu
        nätti neiti Mikkelistä
        kuulu taidoista monista
        ja tempuista vikkelistä
        Leiville lyö himojen työ
        Kiireinen yö, munaakin syö
        Kutsumusten ammatissaan
        kun niin tykkää nakkikioskeista.

        Hykerryttävä alku:) Ja Mikkeli on muutenki tuttu paikka. Tämä on pakko olla Kenkäveroniemen neito:)


    • Anonyymi

      Mitään oleellisia asioita ei sitten ole tarpeen kertoa?

    • Anonyymi

      Olen sairaanhoitajamies työskentelen urologian osastolla. Kk palkka 3500e/kk
      Naismaku on runsas äidillinen pehmeä. Tumma ja mielellään tulinen sellanen mikä antaa korville välillä mutta otan kyllä perseestä kun tarvitsen. Itse olen erittäin tumma. Käyn salilla. Haluan hyvää ruokaa mutta naiselleni teen myös ruokaa. Yllättäisin välillä sitä. Osaan myös auttaa kotitöissä. Olen pitkä 190 eli aika kookokas. Joka tavalla. Miksi en nyt sitten saa naista? Olen aboslutisti

      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa otat perseestä, kun tarvitset? Tarvitset mitä?

        Ja tuo, että autat kotitöissä. Ihan kuin nainen tekisi kotityöt ja sinä sitten välillä vain auttelet. Eikö kotityöt kuulu ihan yhtä tasaisesti molemmille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa otat perseestä, kun tarvitset? Tarvitset mitä?

        Ja tuo, että autat kotitöissä. Ihan kuin nainen tekisi kotityöt ja sinä sitten välillä vain auttelet. Eikö kotityöt kuulu ihan yhtä tasaisesti molemmille?

        Mäkin olen monesti pohtinut tuota, että miksi miehet sanovat "auttavansa kotitöissä". Lapset voivat auttaa. Aikuinen mies osallistuu tasavertaisena, ei "äidin pikku apulaisena".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin olen monesti pohtinut tuota, että miksi miehet sanovat "auttavansa kotitöissä". Lapset voivat auttaa. Aikuinen mies osallistuu tasavertaisena, ei "äidin pikku apulaisena".

        Noin juuri. Aikuinen mies ymmärtää hoitaa kotityöt ihan itsenäisesti. Kotityöt ovat normaali osa arkea ja ne nyt vain pitää hoitaa. Parisuhteessa voidaan sopia sitten keskenään, miten työt jaetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin juuri. Aikuinen mies ymmärtää hoitaa kotityöt ihan itsenäisesti. Kotityöt ovat normaali osa arkea ja ne nyt vain pitää hoitaa. Parisuhteessa voidaan sopia sitten keskenään, miten työt jaetaan.

        Tottakai hoidan kotityöt itsenäisesti. Kirveet ja moottorisahan ketju on jo teroitettu. Että mistä aloitetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai hoidan kotityöt itsenäisesti. Kirveet ja moottorisahan ketju on jo teroitettu. Että mistä aloitetaan.

        Kuulostaa lähinnä pihatyövälineiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai hoidan kotityöt itsenäisesti. Kirveet ja moottorisahan ketju on jo teroitettu. Että mistä aloitetaan.

        Pyyhi nyt sitten vaikka pölyt sillä moottorisahalla ja putsaa sitten vessanpytty niillä kirveillä.


    • Anonyymi

      Minä olen ammattimies. Notkea liikkeissä ja töitä riittää. Keskipalkka on 3300 ecua. Koulutus on ammattikoulu ja elämänkokemus. Ulkonäkö perseestärevityn ja nodredamen kellinsoittajan risteytys. Naisia on ollut paljon ja tulee olemaan.😉paljon

      • Anonyymi

        Toki jos kellejä soittelee :D, soundi lienee kohdillaan naisten mielestä


    • Anonyymi

      Danny ja Helmi ei seurustele vaikka danny on ytmi. Kyllä danny on varmaan helmiä pannut ainakin kerran. Ei sellaisen neitsyt naisen kanssa olla ystäviä ellei sitä halua panna.
      Olen ihan amiksen käynyt vain mutta on minulla tyttöystävä.

      • Anonyymi

        Kun olet Dannyn ikäinen, saattaa henkisyys olla tärkeämpää kuin seksi.


    • Anonyymi

      Olen estynyt ja luovuttanut. Lannistun helposti. Koulutukseni on vaakalaudalla että onnistunko kouluttautumaan korkea-asteisesti vai en. Tulotasostani sen verran, että mitkä ihmeen tulot 😄. Naismaulla ei ole edes niin hirveästi väliä, riittää että kiinnostus on molemminpuolista. Ulkonäköni on kunnossa ja naamakertoimeni on noin 9 / 10. Riippuu siitä keneltä kysyy tietysti. En ole mikään ylimielinen vaikka näin kirjoitankin, vaan realisti. Realistisuus asioita kohtaan tuppaa sekin usein lannistamaan mieleni. Olen jotenkin taantunut henkisellä tasolla. Miksi sitten me ali-ihmisätmit emme saa naista? Koska emme ole tinderissä emmekä baarissa 24/7, siinäpä se.

    • Anonyymi

      Sosiaalinen status rules :D, sääli ettei minulla ole tarjottavana vertailukelpoista dataa edes näin anonyymisti. Ja aina kun kysytään naisihannetta, niin esikuvana toimii miss suomi vuodelta kivi eli 1997

    • Anonyymi

      Halua missitasoisen naisen. Mikään muu ei kelpaa.

    • Anonyymi

      Koulutus teknikko, palkkaa ei ole koska olen työeläkkeellä noin 4000 €/kk miinus verot. Naismaku: sellainen tavallinen tyttö, ei tarvi olla missi koska sellaista en saa pitää, toiset vie, mutta ei niin pahan näköinenkään, että lapset pelkää. Sopuisa, mutta saa olla äkäinenkin kunhan ei aina. Ei hirveästi pakkelia naamassa eikä muualla. Ts sellainen, jonka kanssa menee hyvin. Ai niin, nythän olen eläkkeellä, nuo oli nuoruuden haaveita ja haaveiksi jäivät. Paremmat veivät hyvät ja ilman itse jäin.
      Oma ulkonäköni oli kohtuullisen hyvä, nyt lähes 80 -vuotiaana ränsistynyt kaikin tavoin. En enää haaveile mistään paitsi että saisin kuolla ns saappaat jalassa kun lähdön aika tulee.

    • Anonyymi

      En saa naista, koska en ole polyamorinen enkä sinkku. Muuten saisin.

      -Jasu-

    • -Ammattikoulu ja AMK:ssa 5 viikkoa. Pääsin sinne muuten sisään pisteillä 90/100 johon vaikutti todistuksen keskiarvo, pääsykoe, ja suoritetusta palveluksesta olisi saanut 5 lisäpistettä. Mutta ei ollut mun paikka. Sekään. Amiksen ka oli 2,76.../3

      -Jaa-a. Kaipa ne El Plan juttujen minimit on julkista tietoa. Sen lisäksi ihan oman työpanoksen/jaksamisen/ajankäytön/tuurin mukaan kun on työjuttuja sivutoimisen yritykseni parissa, niin kaipa mä joskus hätyyttelen esim. lähihoitsujen palkkoja joinakin kuukausina. Mutta se miltä lyhyellä aikavälillä näyttää lompakossa, tilillä tai excelissä, voi olla ihan muuta kuin se, mitä lopulta huhtikuisin viivan alle jää kaikkine vähennyksineen yms. Sen takia harvemmin olen puhunutkaan palstalla kovin yksityiskohtaisesti työjuttujeni raha-asioista, kun käytäntö eri yhteyksissä on mennyt tilikauden tulos /12:lla niin turha sitä on elvistellä joidenkin yksittäisten rengassarjojen tai kattien "helppoa rahaa" jotka loppujen lopuksi kuitenkin menee arkisiin kuluihin ja laskuihin 🙄 No eilen tein 40e kaupat racing-juttuihin liittyen. Lähti postipaketti, ja sisältö voi hyvinkin "lentää" Keski-Suomessa ensi kesänä 😎 Tänään tuskin on asiakaspalvelutöitä kun on nätti poutapäivä, ilmoitukset deaktivoituna, ja lepuutan silmiäni ja niskalihaksiani puuhastelemalla pääosin ulkona yhden shitboxin parissa ja syksyn perus nurkkahommia tehden.

      Tää on sitä joustavaa ajankäyttöä, jonka potentiaalin ulosmittaamisen vaikeutta olen monesti harmitellutkin. Kuitenkaan oman ikäluokan kaverioletettujen kanssa ei tietääkseni ole mitään riitaa päällä, ellei Helsingin huippukokouksen 2018 henki kummittele edelleen. Tarkoitan, että mulla olisi kyllä varaa joustaa aikatauluissa yms. mutta kun ei siltikään kelpaa nähdä. Kolmen kaverin (1 mies, 2 naista, eivätkä tunne toisiaan) kanssa on käynyt niin, että kun kolme kertaa ollaan oltu estyneitä näkemään, niin olen päättänyt säilyttää kasvoni ja antaa asian olla.

      -Kultamekkojääkiekkotoimittelija ja Puuilon mainostyttö. Ja Pippa Mann 😍

      -Tietäjät tietää. Tumma ja tulinen, ja vähän hullunkurinen. Suomalainen juontaja Peltsi on kasvonpiirteiltään aika lähellä, mutta tummempi tukka ja parta huomioiden myös kilpa-autoilija Marco Andretti on kai myös suht lähellä ulkonäöllisesti. Kaikkinensa ulkonäkö on varmaan jopa yksi parhaimmista valttikorteistani, mutta ei tietenkään mitään Mr. Finland ainesta, eikä sellaisenaan aina auta paikkaamaan muita outouksiani, tai erikoispatinoitunutta AC-huussiani pihan perällä (air conditioned) 😅

      • Niin ja varmaan olisi hyvä täsmentää, että kun puhun "shitboxeista" niin tarkoitan firman autoja enkä ihan kirjaimellisesti 😂 Racing-piireissä toi on kritisoiva/halventava termi huonolle kilpa-autolle.


    • Anonyymi

      Mulle just määrättiin silmälääkäri silmälasit ja vielä monitehot. Että niitä pitää siis pitää ihan kaikkialla. Oon varmaan tosi hassun näkönen kun ne lasit sitten optikolta tulee. Otin yksistä aurinkolaseista linssit pois ja mallailin niitä pokia päähän ja en kyllä voi nauramatta peiliin katsoa. Että tää se varmaan se syy on. Että naiset on etukäteen arvannu että ne lasit mulle tulee. Ja sen takia mulla ei naista koskaan oo ollu.

    • Anonyymi

      Otsikko ei toimi, mies aina "saa" naista. Saaminen aina tarkoittaa että mies maksaa, tavalla tai toisella, saadakseen kokea "rakkautta"' silloin tällöin. Käteismaksu toimii laajemmassa ikähaarukassa kuin kuukausiveloitus ja hinta-laatusuhde on paljon parempi.

      -
      Naimattomille ja leskille minä sanon, että heidän olisi hyvä pysyä yksin niin kuin minäkin. Mutta elleivät he jaksa hillitä itseään, menkööt naimisiin, sillä on parempi mennä naimisiin kuin palaa himon tulessa. - 1. kirje korinttilaisille (raamatun lause)

      • Anonyymi

        Jep. Mäkin olen aina maksanut munasta, tavalla tai toisella. Että tasoissa on miesten kanssa olleet nuo maksamiset.


    • Anonyymi

      Ammattia ei ole. Olen lyhyt, ruma ja puoliksi kalju. Vanhempani jätti onneksi minulle rahaa ja talon ja mökin. Vaimoni on philippiineiltä, jossa matkustelemme paljon. Kesäisin viihdymme mökillä ja olen ajatellut myydä talon.

    • Anonyymi

      Pinnallisuus sikseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2053
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      80
      1415
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      87
      1378
    4. 51
      1253
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1032
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1019
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      940
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      908
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      901
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      893
    Aihe