Joka haluaa jännämiehiä vai oletko good girl joka haluaa jännämiehiä?
Oletko nainen bad girl
18
149
Vastaukset
Olen tavis, joka haluaa kilttiä ja kunnollista. Ikävää tuottaa pettymys...
- Anonyymi
En kumpaakaan. En ole sen kummemmin hyvä enkä pahakaan, enkä ole kiinnostunut jännämiehistä.
- Anonyymi
Good girl t.mustasukkainen nainen
- Anonyymi
Eikö kaikki miehet ole "jännämiehiä"? Näin ainakin päättelin palstalla kerran olleen pitkän listauksen perusteella. Kaikki parisuhteessa olevat ja sinkut on jännämiehiä. Ehkä ymmärsin väärin, muttei se mitään.
- Sheena- Anonyymi
Kaikki miehet ovat ainakin potentiaalisia jännämiehiä. Heti jos mies tekee jotain "jännää", hänestä tulee jännämies ja hänen teoistaan ovat vastuussa naiset, ei koskaan mies itse.
- Anonyymi
Olen lesbo ja haluan rekkalesboja.
- Anonyymi
Voit suksia kuusikkoon.
- Anonyymi
Kaiki naiset esittää niin kilttiä mutta ovat pahiksia ja panevat kuitenkin jännämiehiä.
- Anonyymi
En varmaa sitten ole nainen. En ole koskaan esittänyt kilttiä, enkä ole koskaan pannut jännämiestä. Lienenkö siis "muunsukupuolinen"?
- Anonyymi
Molemmat saa joka paikassa jossa haluaa.
- Anonyymi
Olen mitä olen ja yhä rakastan sitä samaa tuttua ja turvallista ukkoa ja lasteni iskää. Käymme yhdessä ain, käymme aina rinnakkain..
-Jasu-- Anonyymi
Meneeks teil nykyään paremmin?
- Anonyymi
Jostain vihreätukkaisen Billie Eilishksen Bad Guy videosta se alkoi tämä jännämies-vouhotus? Se oli niinkuin läpilyönti hitti ja sen jälkeiset turhanpäiväisiä renkutuksia mutta ovat arvossaan koska Billie Eilish.
- Anonyymi
Eikä alkanut. Jännämiehistä ja jännäpojista on ollut juttua jo ainakin 1940-luvulta asti.
Pahoiksi herjatut naiset ovat todellisuudessa hyviä, siskojen parhaimmistoa. He vain eivät noudata listamoralismia, vaan ajattelevat omilla aivoillaan, mikä on ystävällisintä. 🌹👀
Olen kiltti ja tylsä tavis, joka halusi kiltin ja rakastavan miehen. Onnistuin! :D
- Anonyymi
Onneks niiku olkoon. Terv. Hiiru 🐁, Kyöpeli 👻, Kännykkä 📱 ja Pupu 🐰
- Anonyymi
Tällä naisella on SE oikea asenne, ei "mummoudu" ihan nuorena:)
https://www.youtube.com/watch?v=uGYmQTyYmiM
Kauheen pitkä intro, kuului varmaan tuohon aikaan...
AV
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077148
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434534- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431257