Vähän liikkuvan laihdutuskalorit 1000- 1800 päivässä

Anonyymi-ap

Vähän liikkuvan laihdutuskalorit on vain 1000- 1800 kaloria päivässä.
Ei ole mitenkään mahdollista laihtua yli 1800 kaloreilla jos liikkuu vähän ja laihduttaa viimeisiä kiloja.
Minullakin paino pysyy vain samassa 1800 kaloreilla vähällä liikunnalla joten syötävä olisi vain 1000-1800 jotta tulisi vähän kalorivajetta.Se kannattaa tehdä niin että 3-4 päivää 1000-1300 sitten 1800 2-3 päivää.
Olen pystynyt hyvin noudattamaan näinkin vähäkalorista syömistä ilman näläntuntemuksia.Ei siihen saa paljon mitään syödä.Se pitää syödä vain sellaista ruokaa joka pitää kylläisenä.

Liikunnan aloitan myöhemmin koska siihen ei ole nyt tällä hetkellä innostusta.

20

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt hakemaan apua. Sama tarina vuodesta toiseen. Ahmimisongelma.

    • Anonyymi

      Liikunnalla pystyy laihduttamaan vain suurella määrällä liikuntaa eikä sekään onnistu jos ei ole siihen innostusta.

      Se on totta että liikuntaa harrastava laihtuu suuremmilla kaloreilla,mutta JOS liikunta ei huvita niin ainoa konsti laihtua on syödä vähemmän.

      Onneksi on tulossa talvi ja pääsee kohta hiihtämään.
      Kovat hiihtäjät saa syödä jopa 4000 kaloria päivässä.Sitten ei i tarvitse kituuttaa 1000-1800 kaloreilla.

      • Anonyymi

        Syön yleensä PAlJON ja syön myös paljon herkkuja enkä ole lihava eikä minusta lihavaa koskaan tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syön yleensä PAlJON ja syön myös paljon herkkuja enkä ole lihava eikä minusta lihavaa koskaan tule.

        Sinä olet JOJO!!. Roikut narun päässä, putoat, nouset takaisin, putoat...
        Tasaisella 1800 kcal ruokavaliolla pysyisit samanpainoisena, ja jos vähänkään liikkuisit, paino alkaisi laskea. Hitaasti, mutta varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syön yleensä PAlJON ja syön myös paljon herkkuja enkä ole lihava eikä minusta lihavaa koskaan tule.

        Siinä teille vähän mietittävää miten pitää syödä 1000 kalorin dietillä.Söin eilenkin vain 1000 kaloria ja olo on eritäin hyvä ja kylläinen.En kommentoi tätä tämän enempää tällä palstalla esiintyvän häirinnän takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä teille vähän mietittävää miten pitää syödä 1000 kalorin dietillä.Söin eilenkin vain 1000 kaloria ja olo on eritäin hyvä ja kylläinen.En kommentoi tätä tämän enempää tällä palstalla esiintyvän häirinnän takia.

        "En kommentoi tätä tämän enempää tällä palstalla esiintyvän häirinnän takia."

        Valehtelet! Olet täällä aina uudestaan ja uudestaan selittämässä samoja ahmimis-höpöjuttujasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En kommentoi tätä tämän enempää tällä palstalla esiintyvän häirinnän takia."

        Valehtelet! Olet täällä aina uudestaan ja uudestaan selittämässä samoja ahmimis-höpöjuttujasi.

        En minä mikään kovin suuri ahmija ole kun paino on vain 65 kiloa.Kovat ahmijat on erikseen.
        'Tavoite on edellen se 59 kiloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä mikään kovin suuri ahmija ole kun paino on vain 65 kiloa.Kovat ahmijat on erikseen.
        'Tavoite on edellen se 59 kiloa.

        Jos 64-kiloinen mies haluaa laihtua puolessa vuodessa 59-kiloiseksi, tarvitaan laskurin mukaan 2136 kcal:n dieetti, ja sen jälkeen pitää noudattaa 2346 kcal:n dieettiä, jottei liho.

        Lyön vetoa, ettette osaa käyttää tämän sivun laskuria https://www.niddk.nih.gov/bwp

        Laskuri perustuu Kevin Hall et al. tutkimuksiin https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/21872751/

        Lyön vetoa, että ette tiedä kuka on Kevin Hall eikä se edes kiinnosta teitä https://www.niddk.nih.gov/about-niddk/staff-directory/biography/hall-kevin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos 64-kiloinen mies haluaa laihtua puolessa vuodessa 59-kiloiseksi, tarvitaan laskurin mukaan 2136 kcal:n dieetti, ja sen jälkeen pitää noudattaa 2346 kcal:n dieettiä, jottei liho.

        Lyön vetoa, ettette osaa käyttää tämän sivun laskuria https://www.niddk.nih.gov/bwp

        Laskuri perustuu Kevin Hall et al. tutkimuksiin https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/21872751/

        Lyön vetoa, että ette tiedä kuka on Kevin Hall eikä se edes kiinnosta teitä https://www.niddk.nih.gov/about-niddk/staff-directory/biography/hall-kevin

        "Jos 64-kiloinen mies haluaa laihtua puolessa vuodessa 59-kiloiseksi, tarvitaan laskurin mukaan 2136 kcal:n dieetti, ja sen jälkeen pitää noudattaa 2346 kcal:n dieettiä, jottei liho."

        Laskuri saa olla tuota mieltä.

        Itse olen tällä hetkellä 68.5 kg painoinen ja tavoite on jossakin 60 - 63 kg paikkeilla.

        Olen sen verran pitkään seurannut syömisiäni ja liikuntamääriä, että tiedän miten käy jos alan syömään 2163 kcal päivässä. Ilman liikuntaa lihon noin puoli kiloa kuukaudessa.

        Ei ne laskurit ole kaikille sopivia, etenkin kun liikunnan määrällä on erittäin merkittävä osuus tuossa laskennassa. Tulosta ei pitäisi ainakaan esittää neljän numeron tarkkuudella kun vain kaksi ensimmäistä, jos nekään, on merkittäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos 64-kiloinen mies haluaa laihtua puolessa vuodessa 59-kiloiseksi, tarvitaan laskurin mukaan 2136 kcal:n dieetti, ja sen jälkeen pitää noudattaa 2346 kcal:n dieettiä, jottei liho."

        Laskuri saa olla tuota mieltä.

        Itse olen tällä hetkellä 68.5 kg painoinen ja tavoite on jossakin 60 - 63 kg paikkeilla.

        Olen sen verran pitkään seurannut syömisiäni ja liikuntamääriä, että tiedän miten käy jos alan syömään 2163 kcal päivässä. Ilman liikuntaa lihon noin puoli kiloa kuukaudessa.

        Ei ne laskurit ole kaikille sopivia, etenkin kun liikunnan määrällä on erittäin merkittävä osuus tuossa laskennassa. Tulosta ei pitäisi ainakaan esittää neljän numeron tarkkuudella kun vain kaksi ensimmäistä, jos nekään, on merkittäviä.

        "Tulosta ei pitäisi ainakaan esittää neljän numeron tarkkuudella kun vain kaksi ensimmäistä, jos nekään, on merkittäviä."

        Tarkasta ilmaisusta näkee, missä mennään. Pyöristys tapahtuu vasta käytännön työssä keittiössä ruokaa valmistaessa. Jos hirveän varhaisessa vaiheessa aletaan pyöristellä, dataa häviää.

        Tarkasta ilmaisusta kouliintunut silmä osaa kyllä poimia olennaisen. Liiallinen pyöristäminen tekee tiedosta mautonta diiba-daabaa.

        Ajatellaanpa vaikka ravitsemusneuvottelukunnan viljasuositusta: 6-9 annosta, mutta annoksen kokoa ei ole määritelty ja se voi olla plus miinus 50 g riippuen ruokatyypistä. Joten aivan kreisiä sanoa 6-9 annosta jos annoksen koko vaihtelee niin paljon.

        Eli olkaa täsmällisiä, niin ymmärrämme tarkoituksenne paremmin. Osaamme kyllä sen jälkeen pyöristyksen päässämme tehdä ilman apuanne omaan elämäämme sopivaksi. Tätä prosessia voisi kutsua myös hoksaavaisuudeksi, ja se on hyvin nopea. Emme tarvitse lähihoitajan koulutuksen saaneiden ihmisten data-analyysineuvoja. Se mitä opitte koulussa lyhyessä matematiikassa ei ollut matematiikkaa, vaan laskentoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tulosta ei pitäisi ainakaan esittää neljän numeron tarkkuudella kun vain kaksi ensimmäistä, jos nekään, on merkittäviä."

        Tarkasta ilmaisusta näkee, missä mennään. Pyöristys tapahtuu vasta käytännön työssä keittiössä ruokaa valmistaessa. Jos hirveän varhaisessa vaiheessa aletaan pyöristellä, dataa häviää.

        Tarkasta ilmaisusta kouliintunut silmä osaa kyllä poimia olennaisen. Liiallinen pyöristäminen tekee tiedosta mautonta diiba-daabaa.

        Ajatellaanpa vaikka ravitsemusneuvottelukunnan viljasuositusta: 6-9 annosta, mutta annoksen kokoa ei ole määritelty ja se voi olla plus miinus 50 g riippuen ruokatyypistä. Joten aivan kreisiä sanoa 6-9 annosta jos annoksen koko vaihtelee niin paljon.

        Eli olkaa täsmällisiä, niin ymmärrämme tarkoituksenne paremmin. Osaamme kyllä sen jälkeen pyöristyksen päässämme tehdä ilman apuanne omaan elämäämme sopivaksi. Tätä prosessia voisi kutsua myös hoksaavaisuudeksi, ja se on hyvin nopea. Emme tarvitse lähihoitajan koulutuksen saaneiden ihmisten data-analyysineuvoja. Se mitä opitte koulussa lyhyessä matematiikassa ei ollut matematiikkaa, vaan laskentoa.

        Et vissiin ole paljon matematiikkaa opiskellut.

        Jos annetut lähtöarvot on epätarkkoja, niin ei niiden pyörittämisestä synny useamman numeron tarkkuutta.

        Jos halutaan olla eksakteja, voidaan toki antaa neljän numeron tarkkuus, mutta sitten pitää myös kertoa mitkä ovat virherajat.

        Esim 2345 kcal plus miinus 400 kcal


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vissiin ole paljon matematiikkaa opiskellut.

        Jos annetut lähtöarvot on epätarkkoja, niin ei niiden pyörittämisestä synny useamman numeron tarkkuutta.

        Jos halutaan olla eksakteja, voidaan toki antaa neljän numeron tarkkuus, mutta sitten pitää myös kertoa mitkä ovat virherajat.

        Esim 2345 kcal plus miinus 400 kcal

        Virherajan sää päättää itse hyödyntäen omaa kognitiotaan. Tuo em. on vain tarkasti ilmaistu lähtökohta omalle soveltamiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virherajan sää päättää itse hyödyntäen omaa kognitiotaan. Tuo em. on vain tarkasti ilmaistu lähtökohta omalle soveltamiselle.

        Virheen rajat on ihan laskettavissa kun tiedetään lähtöarvojen tarkkuus, ilman että sitä tarvitsee "ihan itse päättää".

        Matematiikka on siitä metka tieteenhaara että se on pääsääntöisesti eksakti.

        Lopetan vääntämisen tästä, koska asia ei etene mihinkään eikä tästä ole kellekkään mitään hyötyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virheen rajat on ihan laskettavissa kun tiedetään lähtöarvojen tarkkuus, ilman että sitä tarvitsee "ihan itse päättää".

        Matematiikka on siitä metka tieteenhaara että se on pääsääntöisesti eksakti.

        Lopetan vääntämisen tästä, koska asia ei etene mihinkään eikä tästä ole kellekkään mitään hyötyä.

        Päättää-sanan yksi merkitys suomessa on 'päätellä'. Sanakirja mainitsee esimerkkinä "Kaikesta päättäen hän on puhunut totta". Matemaatikko päättelee eri tavalla kuin ihmiskunnan enemmistö, jolle 'päätteleminen' on suunnilleen sama asia kuin 'olettaminen'.

        "Virheen rajat on ihan laskettavissa kun tiedetään lähtöarvojen tarkkuus"

        Amk-insinööri ei pysty laskemaan virherajaa pelkistä lähtöarvoista, koska ihmisissä on yksilöllistä vaihtelua perusaineenvaihdunnassa puhumattakaan liikunnan määrästä. Tässä tarvittaisiin muutakin matematiikkaa kuin pelkkien merkitsevien numeroiden laskemista.

        Kahdesta esittämästäni luvusta näkee, että niiden erotus (210 kcal) on yllättävän pieni. Aloittajan ei kannattaisi harrastaa rankkoja laihdutuskuureja, jotka vain altistavat hänet ahminnalle. Aloittaja ei ole edes ylipainoinen, silti hän on jatkuvasti on-off-dieetillä.


    • Anonyymi

      Vältä yleistämistä!
      06.06. 2022 tehdyn analyysin mukaan pelkkä elintoimintojeni yllä pitäminen vaatii 1872 kcal / vrk. Jo pelkkä vessareisu nostaa kulutusta tuon päälle.
      78v ikäinen ukko. 172cm. Paino analyysihetkellä 79,9kg.
      Rasvat alhaalla. Hieman lihasta jäljellä.

    • Anonyymi

      Mitä syötävää ruokaa sisältää 1000 - 1800 kcal/vrk?

    • Anonyymi

      Oletko kissa?

      • Anonyymi

        Minä olen koira. Minä haukun aina. Nimeni on Veku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen koira. Minä haukun aina. Nimeni on Veku.

        "Minä olen koira."

        mutta pienikokoinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä olen koira."

        mutta pienikokoinen

        Kioskilla tuulee taas niin perkeleesti


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe