Jos päivän kalorit on niinkin pienet kuin 1000-1200 ainut järkevä ravinto on liha koska proteenimäärät jää muuten liian pieneksi.Noin puolet kaloreista pitäisi tulla silloin lihasta tai kalasta.
Jos lihaa käyttää paljon se pitäisi olla miedosti suolattua koska liika suola nostaa verenpainetta.Makua lihaan saa muilla mausteilla.Esim palvikinkkussa on liikaa suolaa.
Syön lihaa vähäkalorisella dietillä
5
71
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kalorit on 1800 niin siihen kestää syödä perunaakin.
- Anonyymi
Nälkiinnytät itseäsi aivan suotta, 1500 kcal energiamäärällä saat syödä aika paljon rennommin, kunhan syöt proteiinipainotteisesti.
Muuten havaintosi pitää kyllä paikkansa, proteiini on se syy, miksi syömme, kaikki muu on vain "lisuketta". - Anonyymi
Jos päivän kalorit on niinkin pienet kuin 1000-1200 ainut järkevä ratkaisu on ruveta syömään enemmän.
- Anonyymi
Nääntyminen johtaa sairastumiseen.
Tyypillistä kaloriuskovaisen hölmöilyä - Anonyymi
Et saa tuollaisella näännyttämisellä aikaiseksi muuta kuin pahan pääsäryn. Netissä on painonpudotuslaskuri johon syötät perustietosi, laihdutustavoitteen ja missä ajassa haluat tavoitteeseen päästä. Laskuri kertoo mikä on päivittäinen kalorimäärä minkä voit syödä tavoitteen saavuttaaksesi. Laskuri huomauttaa myös jos asettamasi tavoite on terveydelle vaarallisissa lukemissa. Olen testannut laskurin ja se on ihan toimiva (pudotin itse painoa n. 20 kg). Jos et viitsi yhtään liikkua etkä ole valmis muuttamaan lihottavia elintapojasi unohda tällä erää koko laihduttaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193782
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232912Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122461- 461971
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2431640Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt441575- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201346- 951201