Radio Novassa kerran kysely siitä, kuinka monta ( seksi )kumppania saa naisella olla?
Lähtetykseen soitti nainen joka kertoi keskustelusta aiheesta työpaikallaan miespuolise työkaverinsa kanssa. Kun nainen kertoi seksikumppaniensa määrän
mies oli what?! niin tuo nainen sanoi siihen, ett onhan sullakin ollut yhtä monta. Mies
siihen:" mä olenkin mies."
IL.sä (21.10.2022) juttua naisesta jolla on ollut 114 seksikumppania, niin sitä on heti, ett hitto mikä h...! Olen itsekkin nainen ja hämmästyin reaktiotani. Siis onko
nainen yhä vuonna 2022 ainoastaan vaan h...jos hänellä on ollut monta seksi kumppania?
Onko siis vain miehillä oikeus hyppiä sängystä sänkyyn, ilman minkäänlaista leimaamista pukiksi tsm.
Miksi nainen on yhä huora 2022?
1
153
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on tosiaan jännä juttu, miten joskus omatkin asenteet voivat yllättää. Itse en tajua noiden tuon tuonkaltaisten lehtijuttujen ideaa, mutta tuossahan se kuitenkin kävi ilmi. Ne voivat herättää tajuamaan omia asenteitaan. Oma reaktioni noihin on lähinnä, että ei nyt v.ttu taas näitä ja ketä kiinnostaa. Vaan kyllä mäkin varmasit joskus aikanaan olisin voinut reagoida noin kuten sinä.
Itse olen siis parantunut asenteistani. Ei voisi vähempää kiinnostaa kuka panee ketä panee ja kuinka paljon panee. Olis mies tai nainen niin sen kun panee. Ei se mun elämääni kosketa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun533906KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar912310Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo451982- 221773
- 281516
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261511- 151162
- 311118
- 1091074
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791032