Ikäistään nuoremman näköinen nainen

Anonyymi-ap

Kertokaapas herrat mitä teillä liikkuu mielessä, jos nainen osoittautuukin reilusti vanhemmaksi kuin mitä olette hänen ulkoisen habituksen perusteella olettaneet.

Taustaa sen verran, että itse törmään tuohon ilmiöön jatkuvasti. En siis mietenkään pelkästään miesten taholta, enkä pelkissä iskuyrityksissä, vaan ihan tavallisessa elämässä ja kaikenlaisten ihmisten taholta. Muunmuassa töissä kesäharjoittelijat tuppaavat luulemaan mua suurinpiirtein ikäisekseen, kun heitä hommiinsa opastan. Vaan siis on tähän tullut törmättyä useamman kerran myös minusta kiinnostuneiden miesten kohdalla. Itseäni eivät kiinnosta melkein parikymmentä vuotta nuoremmat ja heidän kohdallaan tulee aina vaan mieleen, että juu voisin olla äitisi ja menes nyt vähän kasvamaan siitä. Senkin ymmärrän ihan hyvin, että ovat varsin pöllämystyneitä, kun ikäisekseen luulemansa onkin lähempänä äitinsä ikää.

Vaan siis nuo mua kymmenisen vuotta nuoremmat, jotka puhuvat kuin itseään nuoremmalle, mitä sellaisten miesten päässä liikkuu? En nyt oikeastaan pohdi sitä, että jatkuuko kiinnotus. Tiedän jo, että juu se jatkuu kyllä. Mua kiinnostaa se millaisia ajatuksia päässä käy siinä kohtaa. Mitä miettii, kun tajuaa, että ne omat jutut ovat olleet toisen korviin hyvinkin koomisia jne?

306

6190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ikä tuskin haittaa suurtakaan osaa millään tavalla jos kohde koetaan puoleensavetäväksi. Mutta se mitä päässä liikkuu noloksi tulon jälkeen on kiinni enemmänkin omasta itsestä eikä mistään valmiista käyttäytymiskaavasta tai ajatusmallista. Jotkut eivät uskalla katsoakaan teikäläisen suuntaan, joku lyö leikiksi.
      Mitä itse kuvastat tällaisen pikku nolostuksen jälkeen on aika ratkaisevaa, ei niinkään se mitä pojun päässä liikkuu. Taidat myös salaa hiukan nauttia tilanteista :)

      • Anonyymi

        Sepä siinä onkin. Olisi kiva saada vähän kuvaa mitä mies voisi siinä kohtaa mietti, että osaa itse reagoida oikein. Se kun ei oikeasti ole aina ihan helppoa, kun ei tosiaan ole mitään syytä nolostuttaa tai nolostua.


      • Anonyymi

        En voi sanoa sen kummemmin nauttivani tilanteesta. Ei se mua haittaakaan, se lähinnä vaan on se tilanne mikä se nyt on. Kyllähän minä nyt itsekin habitukseni tiedän, eikä tilanne tule oikeastaan koskaan mulle yllätyksenä. Toisaalta olen lähes koko ikäni jo tottunut siihen, että ikääni on vaikea arvoida. Niin oli nuorempana ja niin on nytkin. Enkä mä ole ainoa nainen perheessäni, jolla on sama "ongelma". Se on ihan kivaa joskus, mutta samalla aika rasittavaa, riippuen tilanteesta. Kyllä se mm. töissä pistää välillä oikein v.tuttamaan, kun oma uskottavuus on kovilla.

        Miksi muuten oletus on, että nainen jotenkin automaattisesti nauttisi tilanteesta? En ole kuullut vielä yhdenkään miehen oletusluontoisesti nauttivan siitä, että hän on "babyface". Valtaosa pyrkii kasvattamaan partaa tai jotain tuossa tilanteessa.


      • Anonyymi

        Ei tullut kysyttyä sitä joku viikko sitten. Mies ei ymmärtänyt millään. Kysyi sitä yhä uudestaan useamman kerran. Oli tavallaan mukavaa ja ei. Järkyttävä todeta olevansa niin järkyttävä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tullut kysyttyä sitä joku viikko sitten. Mies ei ymmärtänyt millään. Kysyi sitä yhä uudestaan useamman kerran. Oli tavallaan mukavaa ja ei. Järkyttävä todeta olevansa niin järkyttävä 😂

        Löytyikö "kohtalotoveri"? Tuo tilanne on itsellekin tuttu. Henkkareitakin on pitänyt useammin kaivaa esiin, kun muka kusetan.


      • Anonyymi

        Se oli totuus, mutta en ole babyface. Järkytyin itsekin siitä, miten vanha olen. Se ahdistaa minua ottamaan vastuuta "alaikäistä" miesten huijaamisesta ties mihin 🙄 Ei tuossa tilanteessa ollut siitä kyse, vaikka aika mukavan näköinen tapaus oli, kun poika minut kaverilleen esitteli 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi sanoa sen kummemmin nauttivani tilanteesta. Ei se mua haittaakaan, se lähinnä vaan on se tilanne mikä se nyt on. Kyllähän minä nyt itsekin habitukseni tiedän, eikä tilanne tule oikeastaan koskaan mulle yllätyksenä. Toisaalta olen lähes koko ikäni jo tottunut siihen, että ikääni on vaikea arvoida. Niin oli nuorempana ja niin on nytkin. Enkä mä ole ainoa nainen perheessäni, jolla on sama "ongelma". Se on ihan kivaa joskus, mutta samalla aika rasittavaa, riippuen tilanteesta. Kyllä se mm. töissä pistää välillä oikein v.tuttamaan, kun oma uskottavuus on kovilla.

        Miksi muuten oletus on, että nainen jotenkin automaattisesti nauttisi tilanteesta? En ole kuullut vielä yhdenkään miehen oletusluontoisesti nauttivan siitä, että hän on "babyface". Valtaosa pyrkii kasvattamaan partaa tai jotain tuossa tilanteessa.

        Kyseessähän on periaatteessa ilmiö jonka monikin saattaa kokea pelkästään positiiviseksi ja aika huono analysoinnin kohde siinä mielessä että se olet sinä itse joka tapahtumaa kokee haitalliseksi. Ei niiden poikasten ajatusmaailmaa tässä kannata ihmetellä, hehän reagoivat ihan normaalisti tähän nuorekkuuteen. Se mitä töissä tapahtuu ja vaikuttaako nuorekkuus arvovaltaan jotenkin siten että saa jotkut väheksymään sitä kautta on taas heidän ongelmansa, siitä kannatta taas "p*skat nakata" eli olla välittämättä vaikka ärsyttäisikin.
        Erityisesti silloin jos työmaa on miesvaltainen, touhu on silloin automaattisesti vähän rouheampaa. Itse olin babyface kolmikymppiseksi saakka ja papereita kyseltiin jatkuvasti ja nyt tällä iällä täytyy peittää naamaa karvoilla ettei kaikki rumuus tyrmää kättelyssä katsojaa enkä pistäisi enää yhtään pahakseni vaikka papereita iän puolesta vielä kyseltäisiinkin, silleen 😁. Homma on vähäsen siitä perspektiivistäkin kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli totuus, mutta en ole babyface. Järkytyin itsekin siitä, miten vanha olen. Se ahdistaa minua ottamaan vastuuta "alaikäistä" miesten huijaamisesta ties mihin 🙄 Ei tuossa tilanteessa ollut siitä kyse, vaikka aika mukavan näköinen tapaus oli, kun poika minut kaverilleen esitteli 🤭

        On itsellenikin sattunut yhden miehen kohdalla paha erehdys joku kaksvitosena. Soittelin kesätyöpaikkaa edellikesän esimiehelle, kun käytiin seuraava keskustelu:
        - En voi tietää, kun ole eläkkeellä
        - Eläkkeellä?
        - Niin eläkkeellä
        - - - - Ai sairaseläkkeellä?
        - Ei. Olen eläkkeellä
        - Ai oikeasti eläkkeellä?
        - Kyllä
        - Tota noin.. kyllä täytyy sanoa, etten ööö, ei olisi arvannut.
        😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessähän on periaatteessa ilmiö jonka monikin saattaa kokea pelkästään positiiviseksi ja aika huono analysoinnin kohde siinä mielessä että se olet sinä itse joka tapahtumaa kokee haitalliseksi. Ei niiden poikasten ajatusmaailmaa tässä kannata ihmetellä, hehän reagoivat ihan normaalisti tähän nuorekkuuteen. Se mitä töissä tapahtuu ja vaikuttaako nuorekkuus arvovaltaan jotenkin siten että saa jotkut väheksymään sitä kautta on taas heidän ongelmansa, siitä kannatta taas "p*skat nakata" eli olla välittämättä vaikka ärsyttäisikin.
        Erityisesti silloin jos työmaa on miesvaltainen, touhu on silloin automaattisesti vähän rouheampaa. Itse olin babyface kolmikymppiseksi saakka ja papereita kyseltiin jatkuvasti ja nyt tällä iällä täytyy peittää naamaa karvoilla ettei kaikki rumuus tyrmää kättelyssä katsojaa enkä pistäisi enää yhtään pahakseni vaikka papereita iän puolesta vielä kyseltäisiinkin, silleen 😁. Homma on vähäsen siitä perspektiivistäkin kiinni.

        En mä koe sitä varsinaisesti haitalliseksikaan. Mä en ole oikein koskaan elämssäni kokenut sitä mitä olisi olla muiden silmissä itsensä ikäinen. Tai no joskus silloin parikymppisenä, mutta eihän silloin ikäänsä koskaan mieti ja mä nyt olin tottunut jo alaikäisestä, että mua luultiin parikymppiseksi. Sitten vaan en jotenkin koskaan kasvanut ulos siitä olettamasta. Vaikka tietenkin se olettama pikkuhiljaa nousee. Ei mua enää kakskakkoseksi luulla, vaan pikkuhiljaa lähestytään kolmeakymppiä.

        Ja siis kyllä, miesvaltaisella alalla olen töissä. Vaan ei tää juttu siinä tavallisessa työyhteisössä ilmi tule. Se hyppää aina joskus silmille, kun neuvotella rahoittajien kanssa jne. Vastapuolella on miehiä, jotka ovat kanssani samanikäisiä tai hieman nuorempiakin, mutta olettama on minun olevan "pikkutyttö". Siitä ei voi ihan täysin vaan "paskat nakata", kun sitä rahoitusta on saatavakin. Toki tässä on jo tähän ikään kehittänyt ne tavat päästä tuosta yli, mutta sen vastapuolen ajatusten ymmärtäminen voisi auttaa. Naisten kanssa suurinpiirtein jo tiedänkin, että mitä he miettivät ja osaan sen asian käsitellä. miehistä vaan ei aina tiedä, että sanovatko he kasvotusten kysyessä sen mitä oikeasti ajattelevat. :P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On itsellenikin sattunut yhden miehen kohdalla paha erehdys joku kaksvitosena. Soittelin kesätyöpaikkaa edellikesän esimiehelle, kun käytiin seuraava keskustelu:
        - En voi tietää, kun ole eläkkeellä
        - Eläkkeellä?
        - Niin eläkkeellä
        - - - - Ai sairaseläkkeellä?
        - Ei. Olen eläkkeellä
        - Ai oikeasti eläkkeellä?
        - Kyllä
        - Tota noin.. kyllä täytyy sanoa, etten ööö, ei olisi arvannut.
        😂

        Juu. Meillä oli viime kesänä yksi kesätyöntekijä, sellanen juuri lukiosta päässyt tyttö. Hän pyysi sitä multa usempaan kertaan anteeksikin, kun hän ei vaan kuulemma päässyt ylitse siitä, että mä olen jo yli 40. Mä tiedän, että sitä ei tarkoitettu pahalla vaan hyvällä, mutta kyllä se alkoi jo vähän tuntua, että koetas nyt jo päästä yli siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä koe sitä varsinaisesti haitalliseksikaan. Mä en ole oikein koskaan elämssäni kokenut sitä mitä olisi olla muiden silmissä itsensä ikäinen. Tai no joskus silloin parikymppisenä, mutta eihän silloin ikäänsä koskaan mieti ja mä nyt olin tottunut jo alaikäisestä, että mua luultiin parikymppiseksi. Sitten vaan en jotenkin koskaan kasvanut ulos siitä olettamasta. Vaikka tietenkin se olettama pikkuhiljaa nousee. Ei mua enää kakskakkoseksi luulla, vaan pikkuhiljaa lähestytään kolmeakymppiä.

        Ja siis kyllä, miesvaltaisella alalla olen töissä. Vaan ei tää juttu siinä tavallisessa työyhteisössä ilmi tule. Se hyppää aina joskus silmille, kun neuvotella rahoittajien kanssa jne. Vastapuolella on miehiä, jotka ovat kanssani samanikäisiä tai hieman nuorempiakin, mutta olettama on minun olevan "pikkutyttö". Siitä ei voi ihan täysin vaan "paskat nakata", kun sitä rahoitusta on saatavakin. Toki tässä on jo tähän ikään kehittänyt ne tavat päästä tuosta yli, mutta sen vastapuolen ajatusten ymmärtäminen voisi auttaa. Naisten kanssa suurinpiirtein jo tiedänkin, että mitä he miettivät ja osaan sen asian käsitellä. miehistä vaan ei aina tiedä, että sanovatko he kasvotusten kysyessä sen mitä oikeasti ajattelevat. :P

        Kyllä he luultavasti sanovat, ukot ovat yleensä suorempia jos käytännön touhuista on kyse. Asiaa pyritään nimenomaan ratkaisemaan, ainakin silloin jos ukolla on toimivat hoksottimet eikä vastapuolen ylimmän napin aukiolo hämmennä liikaa ajatustenkulkua ja hups taas se perspektiivi hyppäsi mukaan kuvioihin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä he luultavasti sanovat, ukot ovat yleensä suorempia jos käytännön touhuista on kyse. Asiaa pyritään nimenomaan ratkaisemaan, ainakin silloin jos ukolla on toimivat hoksottimet eikä vastapuolen ylimmän napin aukiolo hämmennä liikaa ajatustenkulkua ja hups taas se perspektiivi hyppäsi mukaan kuvioihin :D

        Oman kokemukseni mukaan miehiltä aika harvoin saa suoraa ja varsinkaan täysin rehellistä vastausta. Paitsi ehkä jos ovat vähintään parin promilen humalassa. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman kokemukseni mukaan miehiltä aika harvoin saa suoraa ja varsinkaan täysin rehellistä vastausta. Paitsi ehkä jos ovat vähintään parin promilen humalassa. xD

        No siinä tilassa puppugeneraattori toimii jo paremmin kuin tuo motorinen puoli jota ehkä käydään mainostamaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinä tilassa puppugeneraattori toimii jo paremmin kuin tuo motorinen puoli jota ehkä käydään mainostamaan :)

        Paitsi, että korvien väli ei enää toimi keksimään puppua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi sanoa sen kummemmin nauttivani tilanteesta. Ei se mua haittaakaan, se lähinnä vaan on se tilanne mikä se nyt on. Kyllähän minä nyt itsekin habitukseni tiedän, eikä tilanne tule oikeastaan koskaan mulle yllätyksenä. Toisaalta olen lähes koko ikäni jo tottunut siihen, että ikääni on vaikea arvoida. Niin oli nuorempana ja niin on nytkin. Enkä mä ole ainoa nainen perheessäni, jolla on sama "ongelma". Se on ihan kivaa joskus, mutta samalla aika rasittavaa, riippuen tilanteesta. Kyllä se mm. töissä pistää välillä oikein v.tuttamaan, kun oma uskottavuus on kovilla.

        Miksi muuten oletus on, että nainen jotenkin automaattisesti nauttisi tilanteesta? En ole kuullut vielä yhdenkään miehen oletusluontoisesti nauttivan siitä, että hän on "babyface". Valtaosa pyrkii kasvattamaan partaa tai jotain tuossa tilanteessa.

        Ja ikäsi on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyikö "kohtalotoveri"? Tuo tilanne on itsellekin tuttu. Henkkareitakin on pitänyt useammin kaivaa esiin, kun muka kusetan.

        Mä olen pari kertaa joutunut sellaseen tilanteeseen, että keskustelukaveri on muuttunut suorastaan agressiivisen oloseksi ja alkanut lähes huutaa, että älä saatana paskaa puhu, että olisit mua vanhempi. En tiedä minkä asian olen olemassaolollani heissä triggeroinyt vai onko se nolostuminen sitte aiheuttanu tollasen reaktion.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ikäsi on?

        Suuntaa-antavasti olen sen jo parikin kertaa kertonut. Se tarkka vuosimääräkö vaikuttaa jotenkin merkitsevästi siihen mitä ajattelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen pari kertaa joutunut sellaseen tilanteeseen, että keskustelukaveri on muuttunut suorastaan agressiivisen oloseksi ja alkanut lähes huutaa, että älä saatana paskaa puhu, että olisit mua vanhempi. En tiedä minkä asian olen olemassaolollani heissä triggeroinyt vai onko se nolostuminen sitte aiheuttanu tollasen reaktion.

        Hui! tollaseen en onneksi ole törmännyt. Omat kokemukseni ovat lähinnä sellaista epäuskoista tuijottamista ja ihan vaan automaattisia oletuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä koe sitä varsinaisesti haitalliseksikaan. Mä en ole oikein koskaan elämssäni kokenut sitä mitä olisi olla muiden silmissä itsensä ikäinen. Tai no joskus silloin parikymppisenä, mutta eihän silloin ikäänsä koskaan mieti ja mä nyt olin tottunut jo alaikäisestä, että mua luultiin parikymppiseksi. Sitten vaan en jotenkin koskaan kasvanut ulos siitä olettamasta. Vaikka tietenkin se olettama pikkuhiljaa nousee. Ei mua enää kakskakkoseksi luulla, vaan pikkuhiljaa lähestytään kolmeakymppiä.

        Ja siis kyllä, miesvaltaisella alalla olen töissä. Vaan ei tää juttu siinä tavallisessa työyhteisössä ilmi tule. Se hyppää aina joskus silmille, kun neuvotella rahoittajien kanssa jne. Vastapuolella on miehiä, jotka ovat kanssani samanikäisiä tai hieman nuorempiakin, mutta olettama on minun olevan "pikkutyttö". Siitä ei voi ihan täysin vaan "paskat nakata", kun sitä rahoitusta on saatavakin. Toki tässä on jo tähän ikään kehittänyt ne tavat päästä tuosta yli, mutta sen vastapuolen ajatusten ymmärtäminen voisi auttaa. Naisten kanssa suurinpiirtein jo tiedänkin, että mitä he miettivät ja osaan sen asian käsitellä. miehistä vaan ei aina tiedä, että sanovatko he kasvotusten kysyessä sen mitä oikeasti ajattelevat. :P

        Nyt jauhat jauhamistakin tuota ikä vst naama. Kuitenkaan et kerro ikääsi, en ole ainakaan huomannut. Haluatko, että sinua kehutaan kokoajan, että "oletpa sinä nuoren näköinen". Tämä asia on sokaussut sinut täysin. Eikä ne miehet siellä töissä sinua tytöttele tmv vaan epäilen suuresti, ethä oma pääsi tekee sinulle suuria luuloja eli yksinkertaisesti KUVITTELET kn äijät ei huomioi sinua. Ei ne ukot siellä neuvottelupöydissä edes huomaa sinua vaan näissä neuvotteluissa homioidaan ASIAT. Taidat olla itse känninarsistimarin tai hyvin lähellä sitä juoppoa. Narsistit kuvittelee itsestään aina liikoja. Nyt saat varmasti itkupotkuraivarin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä siinä onkin. Olisi kiva saada vähän kuvaa mitä mies voisi siinä kohtaa mietti, että osaa itse reagoida oikein. Se kun ei oikeasti ole aina ihan helppoa, kun ei tosiaan ole mitään syytä nolostuttaa tai nolostua.

        Ja tarkemmin tutkittuaan huomaisi, että ja että..........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ikäsi on?

        Eiköhän tuo ole 50vuotias nainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt jauhat jauhamistakin tuota ikä vst naama. Kuitenkaan et kerro ikääsi, en ole ainakaan huomannut. Haluatko, että sinua kehutaan kokoajan, että "oletpa sinä nuoren näköinen". Tämä asia on sokaussut sinut täysin. Eikä ne miehet siellä töissä sinua tytöttele tmv vaan epäilen suuresti, ethä oma pääsi tekee sinulle suuria luuloja eli yksinkertaisesti KUVITTELET kn äijät ei huomioi sinua. Ei ne ukot siellä neuvottelupöydissä edes huomaa sinua vaan näissä neuvotteluissa homioidaan ASIAT. Taidat olla itse känninarsistimarin tai hyvin lähellä sitä juoppoa. Narsistit kuvittelee itsestään aina liikoja. Nyt saat varmasti itkupotkuraivarin.

        Ainoa narsisti tässä keskustelussa tuntuu olevan sillä puolella ruutua. Saatko jotain iloa kun yrität mollata muita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen pari kertaa joutunut sellaseen tilanteeseen, että keskustelukaveri on muuttunut suorastaan agressiivisen oloseksi ja alkanut lähes huutaa, että älä saatana paskaa puhu, että olisit mua vanhempi. En tiedä minkä asian olen olemassaolollani heissä triggeroinyt vai onko se nolostuminen sitte aiheuttanu tollasen reaktion.

        Paitsi, että nyt kun tässä katselee noita muutaman kirjoittajan vihanpurkauksia, niin taidan kyllä uskoa kertomasi. Yllättävää agressiota tuntuu aiheuttavan tämä aihe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi, että nyt kun tässä katselee noita muutaman kirjoittajan vihanpurkauksia, niin taidan kyllä uskoa kertomasi. Yllättävää agressiota tuntuu aiheuttavan tämä aihe.

        Osalle ihmisistä aihe on ilmeisesti todella arka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi, että korvien väli ei enää toimi keksimään puppua.

        Noh, joillain puhekeskus puuroutuu, jäljelle jää sitten enää elekieli 👍👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi sanoa sen kummemmin nauttivani tilanteesta. Ei se mua haittaakaan, se lähinnä vaan on se tilanne mikä se nyt on. Kyllähän minä nyt itsekin habitukseni tiedän, eikä tilanne tule oikeastaan koskaan mulle yllätyksenä. Toisaalta olen lähes koko ikäni jo tottunut siihen, että ikääni on vaikea arvoida. Niin oli nuorempana ja niin on nytkin. Enkä mä ole ainoa nainen perheessäni, jolla on sama "ongelma". Se on ihan kivaa joskus, mutta samalla aika rasittavaa, riippuen tilanteesta. Kyllä se mm. töissä pistää välillä oikein v.tuttamaan, kun oma uskottavuus on kovilla.

        Miksi muuten oletus on, että nainen jotenkin automaattisesti nauttisi tilanteesta? En ole kuullut vielä yhdenkään miehen oletusluontoisesti nauttivan siitä, että hän on "babyface". Valtaosa pyrkii kasvattamaan partaa tai jotain tuossa tilanteessa.

        No mutta hei esim lastenlippu ja selvä säästö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tullut kysyttyä sitä joku viikko sitten. Mies ei ymmärtänyt millään. Kysyi sitä yhä uudestaan useamman kerran. Oli tavallaan mukavaa ja ei. Järkyttävä todeta olevansa niin järkyttävä 😂

        Just just provopena no vieppä täysi-ikäinen lapsesi näytille että pysyykö se naama suorana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi, että nyt kun tässä katselee noita muutaman kirjoittajan vihanpurkauksia, niin taidan kyllä uskoa kertomasi. Yllättävää agressiota tuntuu aiheuttavan tämä aihe.

        Vihapurkauksia?? Lueskelin pariin otteeseen tätä stooriketjua vastauksineen enkä kyllä vihapurkaksia lukenut. Mikä on mielestäsi vihapurkaus? Onko "vihapurkaus" se, ettei kaikki sinua kehunnut, ollut samaa mieltä tai pönkittäneet mielipidettäsi, jossa leimaat miehet "tytöttelijöiksi"?
        Olet tehnyt itse itsellesi ongelman tästä "liian nuoren näköinen". Sen huomasin siitä, kun jauhat ja jauhat tätä. Kerro rehellisesti, mitä toivot, että sinulle kirjoitetaan tänne?? Huomautan, että tämä kirjoitus EI OLE vihapurkaus vaan ennemminkin tarkentavia kysymyksiä aika, sanoisinko omituiseen kirjoitteluusi. Menehän peilin eteen, ongelma löytyy sieltä.
        Ps kaksi viimeistä lausetta ei ole vihakirjoittelua vaan suora vinkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli totuus, mutta en ole babyface. Järkytyin itsekin siitä, miten vanha olen. Se ahdistaa minua ottamaan vastuuta "alaikäistä" miesten huijaamisesta ties mihin 🙄 Ei tuossa tilanteessa ollut siitä kyse, vaikka aika mukavan näköinen tapaus oli, kun poika minut kaverilleen esitteli 🤭

        Miksi sinä mies olisit erityisen järkyttynyt siitä miten vanha olet? Ikä on numero joka lisääntyy yhdellä jo vuosi. Jos joku ei muka näe tätä kirjoittelua ikäfobisena naisvihana, niin on kyllä kumma jutska. Naisena en nöyryyttäis itteeni olemalla tästä aloituksesta karhea mistään kulmasta katsottuna, mutta kukin tyylillään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessähän on periaatteessa ilmiö jonka monikin saattaa kokea pelkästään positiiviseksi ja aika huono analysoinnin kohde siinä mielessä että se olet sinä itse joka tapahtumaa kokee haitalliseksi. Ei niiden poikasten ajatusmaailmaa tässä kannata ihmetellä, hehän reagoivat ihan normaalisti tähän nuorekkuuteen. Se mitä töissä tapahtuu ja vaikuttaako nuorekkuus arvovaltaan jotenkin siten että saa jotkut väheksymään sitä kautta on taas heidän ongelmansa, siitä kannatta taas "p*skat nakata" eli olla välittämättä vaikka ärsyttäisikin.
        Erityisesti silloin jos työmaa on miesvaltainen, touhu on silloin automaattisesti vähän rouheampaa. Itse olin babyface kolmikymppiseksi saakka ja papereita kyseltiin jatkuvasti ja nyt tällä iällä täytyy peittää naamaa karvoilla ettei kaikki rumuus tyrmää kättelyssä katsojaa enkä pistäisi enää yhtään pahakseni vaikka papereita iän puolesta vielä kyseltäisiinkin, silleen 😁. Homma on vähäsen siitä perspektiivistäkin kiinni.

        ” Erityisesti silloin jos työmaa on miesvaltainen, touhu on silloin automaattisesti vähän rouheampaa. ” Voi sen kai noinkin ilmaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä he luultavasti sanovat, ukot ovat yleensä suorempia jos käytännön touhuista on kyse. Asiaa pyritään nimenomaan ratkaisemaan, ainakin silloin jos ukolla on toimivat hoksottimet eikä vastapuolen ylimmän napin aukiolo hämmennä liikaa ajatustenkulkua ja hups taas se perspektiivi hyppäsi mukaan kuvioihin :D

        Mitä asiaa siis pyritään ratkaisemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen pari kertaa joutunut sellaseen tilanteeseen, että keskustelukaveri on muuttunut suorastaan agressiivisen oloseksi ja alkanut lähes huutaa, että älä saatana paskaa puhu, että olisit mua vanhempi. En tiedä minkä asian olen olemassaolollani heissä triggeroinyt vai onko se nolostuminen sitte aiheuttanu tollasen reaktion.

        Aina on joku raivelissa kiinni tämän takia eikö tämä ole ihan perus 🤦‍♀️ Mistä sä mies keksit nämä jutut?😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt jauhat jauhamistakin tuota ikä vst naama. Kuitenkaan et kerro ikääsi, en ole ainakaan huomannut. Haluatko, että sinua kehutaan kokoajan, että "oletpa sinä nuoren näköinen". Tämä asia on sokaussut sinut täysin. Eikä ne miehet siellä töissä sinua tytöttele tmv vaan epäilen suuresti, ethä oma pääsi tekee sinulle suuria luuloja eli yksinkertaisesti KUVITTELET kn äijät ei huomioi sinua. Ei ne ukot siellä neuvottelupöydissä edes huomaa sinua vaan näissä neuvotteluissa homioidaan ASIAT. Taidat olla itse känninarsistimarin tai hyvin lähellä sitä juoppoa. Narsistit kuvittelee itsestään aina liikoja. Nyt saat varmasti itkupotkuraivarin.

        ” Taidat olla itse känninarsistimarin tai hyvin lähellä sitä juoppoa. Narsistit kuvittelee itsestään aina liikoja. Nyt saat varmasti itkupotkuraivarin.” Kiinnostavasti riitaannut mies itsesi kanssa näissä vuoropuheluissasi. Taistelupanda ei käyttäisi ns hallitusretoriikkaa, mutta muu pälpäte voisi vaikka stemmata tyyliin🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osalle ihmisistä aihe on ilmeisesti todella arka.

        Kyllä kyllä ja mies onnistuu provollaan lähinnä uusintamaan vanhoja rakenteita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ikäsi on?

        12.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Meillä oli viime kesänä yksi kesätyöntekijä, sellanen juuri lukiosta päässyt tyttö. Hän pyysi sitä multa usempaan kertaan anteeksikin, kun hän ei vaan kuulemma päässyt ylitse siitä, että mä olen jo yli 40. Mä tiedän, että sitä ei tarkoitettu pahalla vaan hyvällä, mutta kyllä se alkoi jo vähän tuntua, että koetas nyt jo päästä yli siitä.

        Hmm...liekönä ihan omaehtoisesti ehta laiska kun on tuhlannut kaikki rahansa ulkonäkönsä ja hyvinvointinsa ylläpitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuo ole 50vuotias nainen!

        Jo viimeisiä vetelee parisuhde markkinoillakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...liekönä ihan omaehtoisesti ehta laiska kun on tuhlannut kaikki rahansa ulkonäkönsä ja hyvinvointinsa ylläpitoon.

        Mä olen ihan aidosti varsin laiska tuohon ulkonäön "hoitamiseen", jos ei liikuntaa, ravintoa ja hyvää perushygieniaa lasketa mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuo ole 50vuotias nainen!

        Ja näyttä 48 v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt jauhat jauhamistakin tuota ikä vst naama. Kuitenkaan et kerro ikääsi, en ole ainakaan huomannut. Haluatko, että sinua kehutaan kokoajan, että "oletpa sinä nuoren näköinen". Tämä asia on sokaussut sinut täysin. Eikä ne miehet siellä töissä sinua tytöttele tmv vaan epäilen suuresti, ethä oma pääsi tekee sinulle suuria luuloja eli yksinkertaisesti KUVITTELET kn äijät ei huomioi sinua. Ei ne ukot siellä neuvottelupöydissä edes huomaa sinua vaan näissä neuvotteluissa homioidaan ASIAT. Taidat olla itse känninarsistimarin tai hyvin lähellä sitä juoppoa. Narsistit kuvittelee itsestään aina liikoja. Nyt saat varmasti itkupotkuraivarin.

        No täta kommettia osasikin odottaa sillä näitä on aina joka ketjussa.
        Ihme että ihmiset viitsivät aina kirjoitella loukkaavasti jos jollain on jotain vähän tavallisuudesta poikkeavia aloituksia
        Kateus ja toisten aliarvioiminen on näillä ainoa tarkoitus kommeteillaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi, että nyt kun tässä katselee noita muutaman kirjoittajan vihanpurkauksia, niin taidan kyllä uskoa kertomasi. Yllättävää agressiota tuntuu aiheuttavan tämä aihe.

        Ja kun se on myös muutamilla ihmisillä riesana kun näyttää muita nuoremmalta.
        Ei se niin kivaa ole kun kysytäön henkiläöllisyys todistusta kun on 37vuotias , ja katsotaan kun rikollista
        Joten ilkeys aikuisten ihmisten taholta on ainoastaan epäkypsää käyttäytymistä
        Mutta sillekkin on syynsä valitettavasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt jauhat jauhamistakin tuota ikä vst naama. Kuitenkaan et kerro ikääsi, en ole ainakaan huomannut. Haluatko, että sinua kehutaan kokoajan, että "oletpa sinä nuoren näköinen". Tämä asia on sokaussut sinut täysin. Eikä ne miehet siellä töissä sinua tytöttele tmv vaan epäilen suuresti, ethä oma pääsi tekee sinulle suuria luuloja eli yksinkertaisesti KUVITTELET kn äijät ei huomioi sinua. Ei ne ukot siellä neuvottelupöydissä edes huomaa sinua vaan näissä neuvotteluissa homioidaan ASIAT. Taidat olla itse känninarsistimarin tai hyvin lähellä sitä juoppoa. Narsistit kuvittelee itsestään aina liikoja. Nyt saat varmasti itkupotkuraivarin.

        On se ihme että heti aletaan vähättelemään
        Muutamilla on näitä ongelmia joten ei se niin harvinaista ole
        Niin että hänelle ei saisi kertoa sitä ja kysellä jos jollain on kokemusta niin het ollaan olis luuloja julkaisemassa halu loukata eikö vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi, että nyt kun tässä katselee noita muutaman kirjoittajan vihanpurkauksia, niin taidan kyllä uskoa kertomasi. Yllättävää agressiota tuntuu aiheuttavan tämä aihe.

        Naiset on vihreenä kateudesta asiassa missä itse eivät ole koskaan olemaan kuten juuri nuorekas ulkonäkö monella ja se on joskus rasittavaa olla se banjon työporukassa nuoren näköisillä kasvoillla
        Kyllä on ihmeellisä ihmisiä oikein paljastavat kateutensa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihapurkauksia?? Lueskelin pariin otteeseen tätä stooriketjua vastauksineen enkä kyllä vihapurkaksia lukenut. Mikä on mielestäsi vihapurkaus? Onko "vihapurkaus" se, ettei kaikki sinua kehunnut, ollut samaa mieltä tai pönkittäneet mielipidettäsi, jossa leimaat miehet "tytöttelijöiksi"?
        Olet tehnyt itse itsellesi ongelman tästä "liian nuoren näköinen". Sen huomasin siitä, kun jauhat ja jauhat tätä. Kerro rehellisesti, mitä toivot, että sinulle kirjoitetaan tänne?? Huomautan, että tämä kirjoitus EI OLE vihapurkaus vaan ennemminkin tarkentavia kysymyksiä aika, sanoisinko omituiseen kirjoitteluusi. Menehän peilin eteen, ongelma löytyy sieltä.
        Ps kaksi viimeistä lausetta ei ole vihakirjoittelua vaan suora vinkki.

        Kyllä se niin on että siinä taas yrittää selitellä
        Tiedätkö mieltä se tuntuu kun kohdellaan nuorempana mitä on, ei hän varmast kehuja odopad millään lailla ota ja lue aloitus mitä hän kust siinä
        Juuri tio että aloit sanomaan niistä kehuista paljasti mikä olet ja miten ajattelet
        Niin että ei kuule siinä Ole mitään kadehtimista asiassa joka usein on kiusallinen
        Minä ymmärrän hånen kysymyksen ja osaisin varmasti vastata, meitä on monia joka junaan


    • Tuohan on vaan hienoa, jos olet niin hyvin säilynyt.

      • Anonyymi

        Miksi? Mitä ihminen geeneilleen mahtaa ja mitä niiden eteen on muka tehnyt? Mun Seitsenkymppinen äitini menee heittämällä ulkoisesti viisikymppisestä, mutta terveytensä on ihan ikäisensä tasolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? Mitä ihminen geeneilleen mahtaa ja mitä niiden eteen on muka tehnyt? Mun Seitsenkymppinen äitini menee heittämällä ulkoisesti viisikymppisestä, mutta terveytensä on ihan ikäisensä tasolla.

        Olisit vaan tyytyväinen.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olisit vaan tyytyväinen.

        Olen ja en. Asia on sellanen, johon en itse oikeastaan koskaan kiinnitä huomioita, ennen kun joku muu ottaa ja kiinnittää huomioni siihen. Eihän ihminen yleensä aktiivisesti ikäänsä mieti, jos ei satu joku ikäkriisi päälle.

        Tuossakin on joku sellainen jännä juttu, että minä koen itseni joskus "huijariksi", vaikka en ole tehnyt mitään asian eteen. xD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen ja en. Asia on sellanen, johon en itse oikeastaan koskaan kiinnitä huomioita, ennen kun joku muu ottaa ja kiinnittää huomioni siihen. Eihän ihminen yleensä aktiivisesti ikäänsä mieti, jos ei satu joku ikäkriisi päälle.

        Tuossakin on joku sellainen jännä juttu, että minä koen itseni joskus "huijariksi", vaikka en ole tehnyt mitään asian eteen. xD

        Olet voittanut geenilotossa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olet voittanut geenilotossa.

        Kun nyt vielä pysyisi terveenäkin. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun nyt vielä pysyisi terveenäkin. :)

        Se on tietysti aina toivottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? Mitä ihminen geeneilleen mahtaa ja mitä niiden eteen on muka tehnyt? Mun Seitsenkymppinen äitini menee heittämällä ulkoisesti viisikymppisestä, mutta terveytensä on ihan ikäisensä tasolla.

        Joo ja jos vielä on oma aito ja alkuperäinen väri hiuksissa, niin ysikymppinenkin näyttää seitsen kymppiseltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja jos vielä on oma aito ja alkuperäinen väri hiuksissa, niin ysikymppinenkin näyttää seitsen kymppiseltä

        Itseasiassa äidilläni on vielä(kin) oma väri hiuksissaan. Hän on vaan muuttunut punapäästä pellavablondiksi tässä vuosien kuluessa. Harmaata ei hänen päässään ole lainkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa äidilläni on vielä(kin) oma väri hiuksissaan. Hän on vaan muuttunut punapäästä pellavablondiksi tässä vuosien kuluessa. Harmaata ei hänen päässään ole lainkaan.

        Minun äidillä on myös sellaiset hiukset.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minun äidillä on myös sellaiset hiukset.

        :) Punainen pigmentti taitaa olla vahvaa sorttia.


      • Anonyymi

        Atamon sen tekee kertoi eräs mehustajakin.


    • Anonyymi

      Sehän on vallan kutkuttavaa, jos nainen näyttää 60v ollessaan 80v. Tykkään.

    • Anonyymi

      Mua et kyllä huijjannut... Katsoin ikäsi vuosirenkaista ja oikeassa olit. En todentotta meinannut uskoa silmiäni... Ihana olet, joten anteeksi. Ei ihme jos tässä hieman kuolaan... 😜

      • Anonyymi

        Vuosirenkaista? Rypyt otsalla? Mustat silmänaluset?


      • Anonyymi

        Missähän sinä ajattelt minut nähneesi? Todennäköisyys olla tavannut anonyymi kirjoittaja Suomi24:stä ja vielä tunnistaa tämä, ovat hyvin pieni. Eli kerro nyt ihmeessä missä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missähän sinä ajattelt minut nähneesi? Todennäköisyys olla tavannut anonyymi kirjoittaja Suomi24:stä ja vielä tunnistaa tämä, ovat hyvin pieni. Eli kerro nyt ihmeessä missä?

        Lähestymiskulmani on poikkitieteellinen, joten todennäköisyyslaskelmasi heittävät kyllä häränpyllyä pahemman kerran... 🤣 Kyllä minä kuule sinut tunnistan, ei herrasmies tuollaista neitoa unohda koskaan... 😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähestymiskulmani on poikkitieteellinen, joten todennäköisyyslaskelmasi heittävät kyllä häränpyllyä pahemman kerran... 🤣 Kyllä minä kuule sinut tunnistan, ei herrasmies tuollaista neitoa unohda koskaan... 😜

        No hyvä sitten. Minulla ei tosin ole "herrasmiehestä" mitään muistikuvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä sitten. Minulla ei tosin ole "herrasmiehestä" mitään muistikuvaa.

        Nooh, kyllähän sitä itsekkin on innostunut välillä
        vähän liikaa ja tullut otettua muutama lasillinen...😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nooh, kyllähän sitä itsekkin on innostunut välillä
        vähän liikaa ja tullut otettua muutama lasillinen...😜

        Ai siitä onkin sitten niin kauan, kun olet minut tavannut. Siitä kun mulla on viimeksi ollut filmi poikki alkoholin takia on lähes parikymmentä vuotta. Sulla on sitten hyvä muisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai siitä onkin sitten niin kauan, kun olet minut tavannut. Siitä kun mulla on viimeksi ollut filmi poikki alkoholin takia on lähes parikymmentä vuotta. Sulla on sitten hyvä muisti.

        Muistini on valikoiva, mulla on katos niin sanottu lokeromuisti. Meidän näkemisestä ei ole kuin pari kuukautta ja kun en näe sinua muistisairaanakaan, niin ei jää muuta vaihtoehtoa kuin että tuo "herrasmies slogan", ei taida sittenkään kuvata minua riittävän hyvin... 😜 Ehkä harmikseni en sitten ollutkaan sinun makuusi, Itse sairastin koronan, mutta makuaistini on luojan kiitos edelleen pettämätön...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistini on valikoiva, mulla on katos niin sanottu lokeromuisti. Meidän näkemisestä ei ole kuin pari kuukautta ja kun en näe sinua muistisairaanakaan, niin ei jää muuta vaihtoehtoa kuin että tuo "herrasmies slogan", ei taida sittenkään kuvata minua riittävän hyvin... 😜 Ehkä harmikseni en sitten ollutkaan sinun makuusi, Itse sairastin koronan, mutta makuaistini on luojan kiitos edelleen pettämätön...

        Vai, että oikein pari kuukautta. No sitten puhut ihan väärälle naiselle, kuten jo alunperin oletinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä sitten. Minulla ei tosin ole "herrasmiehestä" mitään muistikuvaa.

        Eikö ole semmoisia tullut vastaan? :) :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole semmoisia tullut vastaan? :) :)

        Montakin, mutta ei juuri tuota "herrasmiestä", joka tuossa edellä kirjoittelee.


    • Anonyymi

      No minä olen ikäistäni nuoremman näköinen, mutta minusta ovat aina olleet kiinnostuneita lähinnä paljon vanhemmat, eivät niinkään omanikäiset. Joskus tuntuu kyllä hassulta, kun joku 20-vuotias puhuu minulle "meidän ikäisistä" tietämättä, että olen tuplasti hänen ikäisensä. Mutta jos tiedän, ettei todennäköisesti tavata uudestaan, en viitsi edes korjata väärinkäsitystä. Ja mistäs sitä tietää, onko se toinenkaan osapuoli välttämättä sen ikäinen, miltä näyttää.

      • Anonyymi

        Tuo on ihan totta. Juuri tuo kuvaamasi "meidän ikäiset". Yhtä oudolta tuntuu, kun itseä kymmenen vuotta nuorempi tosissaan selittää jostakin jutusta, että "sä et voi tätä tietenkään muistaa, kun olet niin nuori".

        Itsellä ihan sama juttu, että läheskään aina en noita väärinolettamia ala korjaamaan. Jos tosiaan toiseen ei tule todennäköisesti koskaan uudestaan törmäämään, niin en näe syytä lähteä nolaamaan noissa jutuissa. Ihmiset tuppaavat yleensä nolostumaan, jos olettavat noin totaalisesti harhaan. Vaikka ihan turhaa se on.


      • Anonyymi

        Ai ai... kerran botskilla sukulaistytyöjen kanssa, nuoret miehet jahtas, ei niitä 20vee nuorempia vaan minua. Kyl meil oli hauskaa. No pakko oli sanoa että olin aika jees,mutta en edes minä säästy siltä, mistä ei kukaan mukaan eli ajan patinalta nätisti sanottuna, mutta ite sanon suoraan, et naama on kun petolinnun perse, kaikki valuu alaspäin. No aika aikaansa kutakin.


      • Anonyymi

        Sepä se, -eihän sitä kyllä tiedä...😜


    • Anonyymi

      En lukenut mitä ketjussa muut kirjoittavat, mutta omalla kokemuksellani useimmiten nainen luulee olevansa ikäistään nuoremman näköinen, mutta kun ikä tulee esille, on nainen mielestäni juuri sen näköinen kuin ikäinenkin.
      Taitava meikkitaiteilija tai Hollywood meikkaaja saattaa loihtia uskomatonta jälkeä, mutta sellaiselle ulottuvat vain supertähdet kuten Jennifer Lopez tai vastaavaa.
      Naisen on turha kuvitella ja kertoa olevansa "ikäänsä nuoremman näköinen".
      Sen asian päättää vastapuoli mikä se totuus on. Silti kohtelias mies komppaa että kyllä nainen näyttää nuoremmalta, mutta jätkäporukassa nauraa kuitenkin selän takana.

      • Anonyymi

        Omalla kohdallani se en ole minä, joka kuvittelen, vaan ne toiset. Itse mä kuvittelen olevani ihan itseni ikäinen, mutta muut ovat aina eri mieltä.


      • Anonyymi

        Tämä! Miehet tietää, että ihan perus kehu "oletpas nuorekkaan näköinen" ei edes ole mikään isku repliikki, mutta sillä halutaan korostaa sitä että tiedetään kyllä että nainen on iäkkäämpi, mutta hän haluaa mielellään kuulla kehun.
        Tätä kutsutaan normaaliksi kanssakäymiseksi jonka aloittaja ilmeisesti huonon itsetuntonsa takia ottaa niin hirveän ihanana yllätyksenä, että tulee tekemään asiasta kokonaisen avauksen tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä! Miehet tietää, että ihan perus kehu "oletpas nuorekkaan näköinen" ei edes ole mikään isku repliikki, mutta sillä halutaan korostaa sitä että tiedetään kyllä että nainen on iäkkäämpi, mutta hän haluaa mielellään kuulla kehun.
        Tätä kutsutaan normaaliksi kanssakäymiseksi jonka aloittaja ilmeisesti huonon itsetuntonsa takia ottaa niin hirveän ihanana yllätyksenä, että tulee tekemään asiasta kokonaisen avauksen tänne.

        No hyvä sitten, etten ole koskaan tuota lausetta kuullut. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä sitten, etten ole koskaan tuota lausetta kuullut. :)

        Et tietenkään, kun narsisti uskottelee itselleen olevansa aina muita parempi ja uskoo mielikuviinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tietenkään, kun narsisti uskottelee itselleen olevansa aina muita parempi ja uskoo mielikuviinsa.

        Tuo pätkä "muita parempi" kertookin kaiken oleellisen. Sulla on erikoinen käsitys paremmuudesta.


      • Anonyymi

        "kun ikä tulee esille, on nainen mielestäni juuri sen näköinen kuin ikäinenkin"

        Onko tuo sukua sille ilmiöllen, kun tietovisassa kysytään jotakin, johon vastaaja ei tiedä vastausta ja vastauksen kuultuaan hän sanoo, että kyllä mä nyt ton tiesin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kun ikä tulee esille, on nainen mielestäni juuri sen näköinen kuin ikäinenkin"

        Onko tuo sukua sille ilmiöllen, kun tietovisassa kysytään jotakin, johon vastaaja ei tiedä vastausta ja vastauksen kuultuaan hän sanoo, että kyllä mä nyt ton tiesin?

        Ei. Se on sukua sille ilmiölle, kun vastaaja vastaa tietokilpailukysymykseen ihan totaalisen väärin ja oikean vastauksen kuultuaan hän pyrkii seuraavan puoli tuntia selittämään miten hän itseasiassa vastasikin oikein ja oikea vastaus oli väärä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä! Miehet tietää, että ihan perus kehu "oletpas nuorekkaan näköinen" ei edes ole mikään isku repliikki, mutta sillä halutaan korostaa sitä että tiedetään kyllä että nainen on iäkkäämpi, mutta hän haluaa mielellään kuulla kehun.
        Tätä kutsutaan normaaliksi kanssakäymiseksi jonka aloittaja ilmeisesti huonon itsetuntonsa takia ottaa niin hirveän ihanana yllätyksenä, että tulee tekemään asiasta kokonaisen avauksen tänne.

        Vain sinä voisit alentua pohjustamaan ja alustamaan aivan täysin epärelevantista aiheesta eli saako joku huomiota vai ei. Näet joksi rivin ja provokaation takana tietyn ihmisen jonka haluttavuuden ja viehätysvoiman haluat lyödä symbolisesti lyttyyn näissä peijaisissa. Olet jäänyt ilmeisesti sitä roolia vaille nuoruudessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tietenkään, kun narsisti uskottelee itselleen olevansa aina muita parempi ja uskoo mielikuviinsa.

        Voi apua jos esim provoaloutuksern viittaat niin onhan se sokeeraavan imartelevaa jos pojat haluu lainata sokerii


      • Anonyymi

        ” Naisen on turha kuvitella ja kertoa olevansa "ikäänsä nuoremman näköinen".
        Sen asian päättää vastapuoli mikä se totuus on. Silti kohtelias mies komppaa että kyllä nainen näyttää nuoremmalta, mutta jätkäporukassa nauraa kuitenkin selän takana.” No mutta jos ihan vähän vaan kertoo? Kuulostaa miehekkäältä locker roomilta muuten tämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Naisen on turha kuvitella ja kertoa olevansa "ikäänsä nuoremman näköinen".
        Sen asian päättää vastapuoli mikä se totuus on. Silti kohtelias mies komppaa että kyllä nainen näyttää nuoremmalta, mutta jätkäporukassa nauraa kuitenkin selän takana.” No mutta jos ihan vähän vaan kertoo? Kuulostaa miehekkäältä locker roomilta muuten tämä

        Eli toisin ilmaisten tämä oli lapsellisinta ja ristiriitaisinta sönkkäämistä mitä olen aikoihin lukenut. Yksi pimu tosin ennusteli täällä aikoinaan, että joku päivä joku (ilmeisesti ns miesvahvistus, sillä niiden kautta nää jutut ja pelit peilataan) kertoo suorat sanat jollekin naiselle, että ei hän nyt niin nuorelta näytä. Myötähäpeästä myötätuntoon meni se keskenkasvuisuuden käsittely ja tuli ymmärrettyä huomionjanon mittasuhde


      • Anonyymi

        No ei nyt tavallisella sivistyksellä varustettu uskottelee itselleen olevansa nuoremman näköinen, jokaisella on peili kotona josta näkee sen totuuden , toisilla on hyvät geenit ja näyttävät nuorilta muiden mielestä .
        Sitten ei ole mitään ikänäköä olemassa kaksi 70 kymppisiä voivat näyttää niin erinlaisilta , joten ei siinä voi sanoa että joku on ikäisensä näköinen ainoastaan että meillä on erinlaiset vanhuuden merkit , mutta mikään ei ole kiinnitetty juuri jonkun ikään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä! Miehet tietää, että ihan perus kehu "oletpas nuorekkaan näköinen" ei edes ole mikään isku repliikki, mutta sillä halutaan korostaa sitä että tiedetään kyllä että nainen on iäkkäämpi, mutta hän haluaa mielellään kuulla kehun.
        Tätä kutsutaan normaaliksi kanssakäymiseksi jonka aloittaja ilmeisesti huonon itsetuntonsa takia ottaa niin hirveän ihanana yllätyksenä, että tulee tekemään asiasta kokonaisen avauksen tänne.

        Jos minulle joku sanoo että ” olenpas nuorekkaan näköinen” niin tiedän että se sanotaan muka että olisin kovasti mielissäni ja jopa luulisin että se on totta. Mutta kukin näkee itsensä peilistä joten tälläisen imartelu ainakaan pure minuun sillä tiedän itse minkä näköinen olen .mistäs muuten se nuorekkuuden raja oikein on ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pätkä "muita parempi" kertookin kaiken oleellisen. Sulla on erikoinen käsitys paremmuudesta.

        Se on kateellisten ihmisten mieli repliikki, ja samaa ovat käyttäneet koko elämänsä , kun ei ole omaa tervettä itsetuntemusta , ainoastaan kova kateus kaikesta minkä kokevat uhkana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei nyt tavallisella sivistyksellä varustettu uskottelee itselleen olevansa nuoremman näköinen, jokaisella on peili kotona josta näkee sen totuuden , toisilla on hyvät geenit ja näyttävät nuorilta muiden mielestä .
        Sitten ei ole mitään ikänäköä olemassa kaksi 70 kymppisiä voivat näyttää niin erinlaisilta , joten ei siinä voi sanoa että joku on ikäisensä näköinen ainoastaan että meillä on erinlaiset vanhuuden merkit , mutta mikään ei ole kiinnitetty juuri jonkun ikään

        Tuohan se juuri on, että jokaisella on nykyään kyllä peili kotonaan. Itse esimerkiksi näen peilistä ihan vain itseni, en mitään ikää. Enkä minäkään tiedä mikä se minkäkin näköisen ihmisen ulkoinen habitus kuuluisi olla. Tavallaan tiedän mikä minussa on monien mielestä niin "nuoren näköistä". Tai no tiedän ihan käytännössäkin, kun onhan sitä joskus tullut kysyttyä, että mikäköhän hitto tämäkin juttu mahtaa olla. Ja kyllä minä itse oman muutokseni näen. En mä näytä samalta kuin oikeasti parikymppisenä näytin. Omalla kohdallani tosin voi pikemmin sanoa, että onneksi en näytä. Viime kesänä katselin siskontytön häissä tätiäni, jota en ollut nähnyt kymmeneen vuoteen ja mietin, että miten mahdollista, ettei hän ole muuttunut yhtään ja miten ihmisellä voikin olla niin upea iho ja kauniit hiukset yli kuusikymppisenä. Hän on minustakin joku ihme vampyyri. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan se juuri on, että jokaisella on nykyään kyllä peili kotonaan. Itse esimerkiksi näen peilistä ihan vain itseni, en mitään ikää. Enkä minäkään tiedä mikä se minkäkin näköisen ihmisen ulkoinen habitus kuuluisi olla. Tavallaan tiedän mikä minussa on monien mielestä niin "nuoren näköistä". Tai no tiedän ihan käytännössäkin, kun onhan sitä joskus tullut kysyttyä, että mikäköhän hitto tämäkin juttu mahtaa olla. Ja kyllä minä itse oman muutokseni näen. En mä näytä samalta kuin oikeasti parikymppisenä näytin. Omalla kohdallani tosin voi pikemmin sanoa, että onneksi en näytä. Viime kesänä katselin siskontytön häissä tätiäni, jota en ollut nähnyt kymmeneen vuoteen ja mietin, että miten mahdollista, ettei hän ole muuttunut yhtään ja miten ihmisellä voikin olla niin upea iho ja kauniit hiukset yli kuusikymppisenä. Hän on minustakin joku ihme vampyyri. :)

        Me muuten kaivettiin siskoni kanssa noiden häiden jälkeen ihan albumi esille, kun molemmat pohdittiin samaa asiaa. Sisko oli sitä mieltä, että täti ei ole ikinä muuttunut lainkaan ja siinä hän oli mun ristiäiskuvassani, lähestulkoon saman näköisenä kuin niistä viime kesänä häistä otetuissa kuvissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä! Miehet tietää, että ihan perus kehu "oletpas nuorekkaan näköinen" ei edes ole mikään isku repliikki, mutta sillä halutaan korostaa sitä että tiedetään kyllä että nainen on iäkkäämpi, mutta hän haluaa mielellään kuulla kehun.
        Tätä kutsutaan normaaliksi kanssakäymiseksi jonka aloittaja ilmeisesti huonon itsetuntonsa takia ottaa niin hirveän ihanana yllätyksenä, että tulee tekemään asiasta kokonaisen avauksen tänne.

        Ikäänsä nuoremman näköinen ei ole mikään pelkästään positiivinen asia, vaan usein sitten sen iän väärin arvioinut onkin todella pettynyt, kun en olekaan enää alle 30 v. 50-v nainen kuin nainen on syrjäytynyt niistä parisuhdekuvioista, joita nuoremmilla on. Ei tämä aihe ole mitään narsistin kokemaa liehittelyä, vaan vakavasti otettava asia. Ihmiset ikääntyy niin eri tyyliin tänä päivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kun ikä tulee esille, on nainen mielestäni juuri sen näköinen kuin ikäinenkin"

        Onko tuo sukua sille ilmiöllen, kun tietovisassa kysytään jotakin, johon vastaaja ei tiedä vastausta ja vastauksen kuultuaan hän sanoo, että kyllä mä nyt ton tiesin?

        Ei muuten aina ole
        Vein ystävättäreni konserttiin ja tapasin siellä vanhan ystäväni joka kysyi onko ystäväni äitini
        Tuli piinallinen tilanne hetkeksi
        Siis olimme syntyneet samana vuonna, joten kumpikohan meistä oli ” ikäisensä näköinen ” ajattelin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain sinä voisit alentua pohjustamaan ja alustamaan aivan täysin epärelevantista aiheesta eli saako joku huomiota vai ei. Näet joksi rivin ja provokaation takana tietyn ihmisen jonka haluttavuuden ja viehätysvoiman haluat lyödä symbolisesti lyttyyn näissä peijaisissa. Olet jäänyt ilmeisesti sitä roolia vaille nuoruudessa

        Ihan niin 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me muuten kaivettiin siskoni kanssa noiden häiden jälkeen ihan albumi esille, kun molemmat pohdittiin samaa asiaa. Sisko oli sitä mieltä, että täti ei ole ikinä muuttunut lainkaan ja siinä hän oli mun ristiäiskuvassani, lähestulkoon saman näköisenä kuin niistä viime kesänä häistä otetuissa kuvissa.

        Moni ihminen kuuluu siihen kastiin ettei paljon muutu vanhetessaan
        Minulla yksi työkaveri sellainen , ollut vuosikausia ihan nuoren näköinen, ja kun joku uusi työläinen alkaa työpaikalla niin luulevat häntä paljon nuoremmaksi mitä hän on


    • Anonyymi

      Jaa, harvemmin olen nähnyt nuoremman kuin on, näköisiä naisia, mutta enemmän siloposkisia vanhoja herroja sitäkin enemmän. Tämäkin selvisi, miksi miehet on rypyttömämpiä kuin naiset, syy on se, että alkavat nuorina miehinä ajamaan partaansa ja tekevät sitä joka aamu eli naamahieronta eli parran ajo on se hieronta. Tästä oli lehtijuttu. Minusta uskottava asia.

      • Anonyymi

        Partahöylää käyttävillä ihon kuorinta tulee joka päivä.


    • Anonyymi

      No kerros ikäsi.

      • Anonyymi

        Ikäni vaikuttaa jotenkin siihen miten reagoit?


      • Anonyymi

        Olen 50 vuotias, eli se siitä ja sen kestävyydestä. Sait kertomaan ikäni, ole hyvä vaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikäni vaikuttaa jotenkin siihen miten reagoit?

        Niin tietysti vaikuttaa, menopaussi alkaa naisella keskimäärin 51vuotiaana. Tupakointi varhentaa sitä 1-2 vuotta. Eli ei kannata tupakoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 50 vuotias, eli se siitä ja sen kestävyydestä. Sait kertomaan ikäni, ole hyvä vaan!

        Aika moni alkoholin kanssa liikaa läträävä karaokemuija on 50 mutta näyttää lähes 70 ikäiseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tietysti vaikuttaa, menopaussi alkaa naisella keskimäärin 51vuotiaana. Tupakointi varhentaa sitä 1-2 vuotta. Eli ei kannata tupakoida.

        Eli jos tapaat vaikkapa noin seitsenkymppisen, joka näyttää noin viisikymppiseltä niin ikä on se oleellisin tekijä. Erikoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 50 vuotias, eli se siitä ja sen kestävyydestä. Sait kertomaan ikäni, ole hyvä vaan!

        No voi rähmä miten poissulkeva jos ei oo tottunu vähän pyöristelemään😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi rähmä miten poissulkeva jos ei oo tottunu vähän pyöristelemään😉

        Jos se on enemmän semmoinen mielentila ja kokemuksellinen osallisuuden kokemus


    • Tunsin itsekin erään siskon, joka oli reilusti ikäistään nuoremman näköinen. Ajatus, joka minulle syntyi oli vain, että onpas ikäistään nuoremman näköinen. 🌹👀

      • Anonyymi

        Kivan neutraali ajatus. :)


      • Anonyymi

        Se oikeasti oli. Pisti hymyilyttämään. Oi kun kaikki ottaisivatkin asiat noin neutraalisti ja vailla sen kummempaa ihmettelyä. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se oikeasti oli. Pisti hymyilyttämään. Oi kun kaikki ottaisivatkin asiat noin neutraalisti ja vailla sen kummempaa ihmettelyä. :)

        Sattuu näes olemaan niin, että eri ikäiset naiset ovat kauniita ja fiksuja.

        Tuossa hiljan oli vaimoani halveksiva kommentti henkilöltä, joka ei ole häntä koskaan nähnyt. Nimitteli herttaista vaimoani 'ruttumummoksi'. Todellakin ikänsä takia on jo kertynyt uurteita, mutta edelleen hän on kaunis kuin silloin 50 wee sitten ja yhtä herttainen.

        Rakastamme toisiamme vain koko ajan entistäkin enemmän. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Sattuu näes olemaan niin, että eri ikäiset naiset ovat kauniita ja fiksuja.

        Tuossa hiljan oli vaimoani halveksiva kommentti henkilöltä, joka ei ole häntä koskaan nähnyt. Nimitteli herttaista vaimoani 'ruttumummoksi'. Todellakin ikänsä takia on jo kertynyt uurteita, mutta edelleen hän on kaunis kuin silloin 50 wee sitten ja yhtä herttainen.

        Rakastamme toisiamme vain koko ajan entistäkin enemmän. 🌹👀

        Minusta kaikki ihmiset ovat kauniita, myös miehet, halusivat tai eivät. :)

        Tässä keskustelussa minua huvittaa tuo muutamien tulkinta, että kyse on "kauneudesta". Mä en ole koskaan pitänyt itseäni erityisen kauniina. Olen suht tavis. Eikähän "nuoremmalta näyttäminen" luultavasti lopu siihen, kun ei enää luulla parikymppiseksi. Ihan yhtälailla meitä siskoni ja äitini kanssa huvittaa, kun äitiä tosiaan luullaan aina viisikymppiseksi. Siinä on sitten vielä tuo puoli minkä AV toi alla esiin ja minäkin tuolla aiemmin, että terveys ja kunto ja jaksaminen ja mieli ei välttämättä vastaa lainkaan sitä miltä ulkoisesti näyttää. Äitini sanoi hirtehisesti, että no jääpähän nuoremman näköinen ruumis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta kaikki ihmiset ovat kauniita, myös miehet, halusivat tai eivät. :)

        Tässä keskustelussa minua huvittaa tuo muutamien tulkinta, että kyse on "kauneudesta". Mä en ole koskaan pitänyt itseäni erityisen kauniina. Olen suht tavis. Eikähän "nuoremmalta näyttäminen" luultavasti lopu siihen, kun ei enää luulla parikymppiseksi. Ihan yhtälailla meitä siskoni ja äitini kanssa huvittaa, kun äitiä tosiaan luullaan aina viisikymppiseksi. Siinä on sitten vielä tuo puoli minkä AV toi alla esiin ja minäkin tuolla aiemmin, että terveys ja kunto ja jaksaminen ja mieli ei välttämättä vastaa lainkaan sitä miltä ulkoisesti näyttää. Äitini sanoi hirtehisesti, että no jääpähän nuoremman näköinen ruumis.

        Miesten kauneudesta en tohdi sanoa mitään. Jääköön naisten arvioitavaksi. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Miesten kauneudesta en tohdi sanoa mitään. Jääköön naisten arvioitavaksi. 🌹👀

        No, minä arvoin hevosten ja koirien ja pupujenkin kauneutta, vaikka en niille mitään sukua olekaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, minä arvoin hevosten ja koirien ja pupujenkin kauneutta, vaikka en niille mitään sukua olekaan.

        Naapurieskadroonan päällikkö sanoi olevansa Rakuunapataljoonan kaunein mies. Varmaan olikin, mutta simputtamiseen omistautunut sadisti. Huomasin muittenkin upseerien ilmeistä, etteivät tykänneet hänestä. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Naapurieskadroonan päällikkö sanoi olevansa Rakuunapataljoonan kaunein mies. Varmaan olikin, mutta simputtamiseen omistautunut sadisti. Huomasin muittenkin upseerien ilmeistä, etteivät tykänneet hänestä. 🌹👀

        Eihän kauneus useinkaan ole yhteydessä hyvään käytökseen tai hyvään luonteeseen. Joskus kauniit ovat tottuneet samaan liikaa anteeksi ja voi kauniinkin luonne yksinkertaisesti vain olla ikävä ja tympeä.


    • Anonyymi

      Ikäistään nuoremman näköinen voi olla myös haittaava tekijä.
      Tuohan se paineita pystyä samaan jokaisessa asiassa mitä ulkonäöllisesti samaa ikää omaavat:)

      Parempi olla vanhemman näköinen mitä oikeasti olisi, voisi aina keulia sillä energialla joka oikeasti pursuaisi rinnan alta.
      Vai meneekö se noin, en tiedä.

      AV

      • Anonyymi

        No siis vähän tuota olen joskus kokenut. En siis niin, että varsinaisesti pyrkisisn siihen mihin muut, kun en ole lainkaan kilpailuhenkinen yksilö. Vaan siis kun tosiaan en ole sen ikäinen kuin oletetaan, vaan olen ihan ikäiseni ja elänyt ikäiseni ihmisen elämän ja olen mieleltäni mitä olen. Toisaalta mä olen ollut jo lapsena "pikkuvanha" ja sitten nuorena aikuisena ajatusmaailmaltani kypsempi, eli sinällään tuo epäsuhtakaan ei ole niin outo kokemus.

        Minä olisin mielelläni ihan minä, ilman olettamia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis vähän tuota olen joskus kokenut. En siis niin, että varsinaisesti pyrkisisn siihen mihin muut, kun en ole lainkaan kilpailuhenkinen yksilö. Vaan siis kun tosiaan en ole sen ikäinen kuin oletetaan, vaan olen ihan ikäiseni ja elänyt ikäiseni ihmisen elämän ja olen mieleltäni mitä olen. Toisaalta mä olen ollut jo lapsena "pikkuvanha" ja sitten nuorena aikuisena ajatusmaailmaltani kypsempi, eli sinällään tuo epäsuhtakaan ei ole niin outo kokemus.

        Minä olisin mielelläni ihan minä, ilman olettamia.

        Niinpä, kuten me jokainen, kaikesta huolimatta ja juuri sen vuoksi.

        AV


    • Anonyymi

      Ikä on paitsi numero myös asenne- ja persoonallisuuskysymys. Itselläni on nuorimmat ystävät/kaverit lähes 30v nuorempia, eikä se ketään haittaa. Puhutaankin ihan normaalisti.

      • Anonyymi

        Niinhän se on. Minullakin tuttavapiiri koostuu ihmisistä ikävälillä 20-70. Nuorempiakin löytyy, mutta he ovat harvinaisempaa seuraa, sukulaisia ja näiden tuttavia.


    • Anonyymi

      Selasin tässä huvikseni pannukakkua ihan sillä silmällä että missä määrin vuodet ovat jättäneet väliin joitakin yksilöitä. Kuvat ovat tietysti kuvia mahdollisine filttereineen, mutta kaksi kipaletta oikeasti niin nuorekkaan näköistä osui silmään täälläkin suhteellisen suppealla alueella että oikeasti teki mieli kysyä miksi ilmoitukseen on laitettu tyttären kuva, missä mami itse? Tai sitten kuvat olivat aitoja vuodelta -99 :). Ei siis kovinkaan yleistä. Puberteettigeneraattori ? :)

      • Anonyymi

        Itse en ole koskaan ollut edukseni kuvissa. Nuorenakin aivan kertakaikkisen kamala. Toiset eivät ole fotogeneettisiä. :D


      • Anonyymi

        Ok. Eli sinussa heräävät ajatukset "miksi tyttären kuva" ja "vanha kuva"? Mikä olisi ajatuksesi, jos näet livenä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Eli sinussa heräävät ajatukset "miksi tyttären kuva" ja "vanha kuva"? Mikä olisi ajatuksesi, jos näet livenä?

        Siis, että lähtevätkö ne ajatukset livenäkin tuolla samalla tavalla negaation kautta ... valehtelee, huijaa, kusettaa jne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis, että lähtevätkö ne ajatukset livenäkin tuolla samalla tavalla negaation kautta ... valehtelee, huijaa, kusettaa jne?

        Nyt pistit kyllä pahan- se varmaan riippuu yleisesti siitä, että kuka uskoo omiin havaintoihinsa tai saa jopa muut uskomaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Eli sinussa heräävät ajatukset "miksi tyttären kuva" ja "vanha kuva"? Mikä olisi ajatuksesi, jos näet livenä?

        Huumorimielessä lähinnä, en minä nyt sen kummempia analysointeja joistain kuvista lähde tekemään. Livenä varmaan tuumiskelisin suht. positiivisia juttuja jos mahdollista siinä vaiheessa vielä kun esirippu putoaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en ole koskaan ollut edukseni kuvissa. Nuorenakin aivan kertakaikkisen kamala. Toiset eivät ole fotogeneettisiä. :D

        Näin on, ja mitä on pysähtynyt millisekunti sen rinnalla mitä liike ja elävyys tuovat mukanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt pistit kyllä pahan- se varmaan riippuu yleisesti siitä, että kuka uskoo omiin havaintoihinsa tai saa jopa muut uskomaan

        Aika monella tuntuu olevan ongelmia uskoa omia havaintojansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, ja mitä on pysähtynyt millisekunti sen rinnalla mitä liike ja elävyys tuovat mukanaan.

        Kai sekin on taito, jonka voisi halutessaan oppia. Valokuvissa hyvältä näyttäminen siis. Itse edustan kuitenkin mielummin sitä koulukuntaa, joka väittää kameran varastavan sielun ja välttelee kameroita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sekin on taito, jonka voisi halutessaan oppia. Valokuvissa hyvältä näyttäminen siis. Itse edustan kuitenkin mielummin sitä koulukuntaa, joka väittää kameran varastavan sielun ja välttelee kameroita.

        Aika simppeliä lopuksi, yrität olla näyttämättä peuralta ajovaloissa, lopuksi jähmetyt...juuri kun laukaisinta painetaan ja arvaa miltä näytät... :D.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika simppeliä lopuksi, yrität olla näyttämättä peuralta ajovaloissa, lopuksi jähmetyt...juuri kun laukaisinta painetaan ja arvaa miltä näytät... :D.

        No kun ei mene valokuviin, niin ei tarvitse tuotakaan vertaa asiaa miettiä.


    • Anonyymi

      Joskus etenkin pienikokoisia ja laihoja naisia olen luullut hetken nuoremmaksi. Lähempi tarkastelu kyllä on osoittanut että enemmänkin ikää.

      Kesällä näin olemukseltaan lähes teinityttöä muistuttavan hoikan naisen. Kasvoiltaan muistutti Muska Babitzinia ja lähemmäs hänen ikäistäkin. Hämmentävä elämys se itselleni oli.

      Jotenkin tämä on kulunut aihe. Ehkä halutaan kysyä miesten vähättelevää käytöstä nuorempia naisia kohtaan, mutta aina juututaan ihmettelemään sitä ulkonäköä. Tämä on naisille tietysti tärkeä asia, mutta käytännön elämässä, etenkin töissä varsinainen rasite.

      • Anonyymi

        Voi olla. Mä en itse oikein voi sanoa mitään tuohon pienikokoiseen ja laihaan ja miksi heitä ehkä luullaan. Itseltäni jäi aikanaan oikeastaan väliin tuon teinitytön kroppa, kun olin ensin lapsi ja sitten melkein bam oli naisen kroppa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla. Mä en itse oikein voi sanoa mitään tuohon pienikokoiseen ja laihaan ja miksi heitä ehkä luullaan. Itseltäni jäi aikanaan oikeastaan väliin tuon teinitytön kroppa, kun olin ensin lapsi ja sitten melkein bam oli naisen kroppa

        Sulla mies ei vaan onnistu nämä kehityskaarien kuvaukset sitten millään


    • Anonyymi

      Ketjun tän hetken lopputulemana on yllättävän suuri negaation määrä. En tietenkään voi tietää kuinka moni vastaajista puhuu aitoja ajatuksiaan ja kuinka moni vaan trollaa, mutta jotenkin todella hämmentävän negatiivisia ajatuksia tuntuu aihe herättävän. Johtuukohan se juuri tuosta jotenkin ihmisten pinnan alla olevasta negatiivisesta asenteesta, että itselläkin on joskus tunne, että omaa naamaa pitäisi melkein pyytää anteeksi. Että en mä tarkotuksella huijaa, enkä hämää, minä nyt vaan näytän tältä.

      • Anonyymi

        Jotenkin yks'totisesti tätä käsittelet. Jotkut on itseään nuoremman näköisiä ja toiset on itseään vanhemman näköisiä. Sanotaan jopa rumasti niin, että "syntyneet vanhoihin nahkoihin".


      • Anonyymi

        Yhyy itke💦


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhyy itke💦

        Mutta se oli vaan totuus 🤣 ei tästä keskustelusta muuta irtoa🤭 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin yks'totisesti tätä käsittelet. Jotkut on itseään nuoremman näköisiä ja toiset on itseään vanhemman näköisiä. Sanotaan jopa rumasti niin, että "syntyneet vanhoihin nahkoihin".

        No kerrohan ihmeessä miten pitäisi käsitellä oikealla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerrohan ihmeessä miten pitäisi käsitellä oikealla tavalla.

        Laitat sen kuvasi tänne niin voimme hämmästellä, jos sitä tahdot 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitat sen kuvasi tänne niin voimme hämmästellä, jos sitä tahdot 😉

        Kuvani ei liity asiaan millään tavalla.


      • Anonyymi

        Erimieltä oleminen ei ole automaattisesti trollaamista, vaikka se sinun itsetunnolle ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erimieltä oleminen ei ole automaattisesti trollaamista, vaikka se sinun itsetunnolle ottaa.

        En käsittääkseni sanonut sen olevan. Sanoin, etten voi tietää ja se lienee täysin totta? Sinällään tietenkin on aika ongelmallista, kun ei tässä ketjussa vielä kovinkaan moni ole kauheasti mielipiteitään esittänyt (muusta kuin minusta, heille täysin tuntemattomasta ihmisestä). Itse aiheesta ei montaakaan mielipidettä ole viestien määrästä huolimatta. Odotellaan, josko niitäkin ilmestyisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitat sen kuvasi tänne niin voimme hämmästellä, jos sitä tahdot 😉

        Kenen kuvaa sä oot mielikuvituspäissäs tänne vonkaamassa ja kuinka suurta koalitiota edustat tässä trollauksessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerrohan ihmeessä miten pitäisi käsitellä oikealla tavalla.

        No varmaan esimerkiksi se tapa käsitellä näitä aiheita on väärä, jos kuvittelee päivät pitkät viisastelevansa jollekin tutulleen kun vastailee suomi24n provoihin. Tuli vaan jostain mieleen tämä ajatus, toivottavasti resonoi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvani ei liity asiaan millään tavalla.

        Joo siinä ois jouhiturpaa ihmeteltäväksi, että mitä ei tämä ookkaan tuttu tai nainen mitä nyt jäämmekö tyhjän päälle ha ha


      • Anonyymi

        Ihan niin kuin mies et olisi tiennyt etukäteen mitä raivoa tällainen no sanotaan nyt sit vaikka seksuaalisesti 🥱 ja kaikinpuolin itsevarman naisen äänellä kirjoitettu provo tulee yksinkertaisissa ihmisissä herättämään. Aika nähtyä jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen kuvaa sä oot mielikuvituspäissäs tänne vonkaamassa ja kuinka suurta koalitiota edustat tässä trollauksessa?

        Pari kommenttia. Ihmettelin kyllä, että näinkin paljon asiaa tästä joku saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari kommenttia. Ihmettelin kyllä, että näinkin paljon asiaa tästä joku saanut.

        Niin se on täällä ihan yleistä, aihe kun aihe saadaan käänneltyä omassa päässä miten mielitään ja ns tuen puute korvataan varmaan fantasialla, että tämä kyseinen kulloinenkin aihe on kaikille muillekin yhtä tärkeä


      • Anonyymi

        Jos ne kuvittelee jonkun nuorekkaan näköisen pirkon mies tähän tilallesi paasaamaan ja kertomaan epäjohdonmukaisia juttuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen kuvaa sä oot mielikuvituspäissäs tänne vonkaamassa ja kuinka suurta koalitiota edustat tässä trollauksessa?

        Samaa aloittajakin pohti, että kenenköhän kanssa hän kuvittelee juttelevansa. Päätin sitten jättää kysymättä, kun tuskin siitä kuitenkaan olisi selvää tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erimieltä oleminen ei ole automaattisesti trollaamista, vaikka se sinun itsetunnolle ottaa.

        Eri mieltä oleminen ?
        Se on usealla se sana mitä käytetään kun ilmeillään tieten tahtoen .
        Minä en ymmärrä miksi tämän aloittajan kirjoitus sai kaikenmaailman ilkeät tulemaan esiin kiven alta kommenteilla jossa yrittikin vaan laittaa tätä ihmistä itserakkaan luukkuun .
        Siis siitä olisi voinut keskustella ihan neutraalisti ilman mitään letkautuksia sinne sun tänne.
        Mutta kuten aina, on näitä jotka pilaavat joka ketjun oli kyseessä vaikka mikä asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erimieltä oleminen ei ole automaattisesti trollaamista, vaikka se sinun itsetunnolle ottaa.

        Eri mieltä ei voi olla silloin kun ei ole nähnyt edes ihmistä, silti alentuu piruilemaan usein kateudesta
        Ja jopa antelemaan selvitystä miksi ihminen on kirjoittanut vapaalle keskustelupalstalle. Mitä se silloin muuta on kun ilkeilyä. Eräillä varmasti se tapa ollut syntymästä lähdin kun ei ole saanut kasvatusta
        Siis heille ilkeily on mielipide olevinaan.
        Mutta kukin tavallaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on täällä ihan yleistä, aihe kun aihe saadaan käänneltyä omassa päässä miten mielitään ja ns tuen puute korvataan varmaan fantasialla, että tämä kyseinen kulloinenkin aihe on kaikille muillekin yhtä tärkeä

        Se mikä ei ole tärkeä, niin miksi vaivautuu edes kommetoimaan


    • Anonyymi

      Tuttu tunne! Päälle 40 olen ja aina kysytään henkkarit. Vanhemmat miehet kysyvät ikää (miksi?) ja 25 -vuotiaat miehet pyrkivät seuraan. Olen niin lapsekkaan oloinen enkä suoraan sanottuna tiedä onko se aina niin hyvä juttu.

      • Anonyymi

        No siis kyllä, ei aina niin hyvä juttu. xD


      • Anonyymi

        Tuo on muuten hyvä kysymys, että miksi. Mäkään en ole tajunnut miksi tuota ikääni nimenomaan vanhemmat ja itseni ikäiset niin kovasti tenttaavat. Onko jotenkin yleistä, että nuoret naiset esiintyisivät ikäistään vanhempina, enää sen jälkeen kun pääsevät baareihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on muuten hyvä kysymys, että miksi. Mäkään en ole tajunnut miksi tuota ikääni nimenomaan vanhemmat ja itseni ikäiset niin kovasti tenttaavat. Onko jotenkin yleistä, että nuoret naiset esiintyisivät ikäistään vanhempina, enää sen jälkeen kun pääsevät baareihin?

        Ehkä se on niin, että luonto hämää heitä? Mene tiedä sitten…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on muuten hyvä kysymys, että miksi. Mäkään en ole tajunnut miksi tuota ikääni nimenomaan vanhemmat ja itseni ikäiset niin kovasti tenttaavat. Onko jotenkin yleistä, että nuoret naiset esiintyisivät ikäistään vanhempina, enää sen jälkeen kun pääsevät baareihin?

        Ei ole yleistä millään muotoa, toisinpäin menee jos niikseen tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole yleistä millään muotoa, toisinpäin menee jos niikseen tulee

        Noin minäkin (aloittaja) sitä pähkäilin. En keksi montaa syytä miksi ikää ylöspäin valehdeltaisiin.


    • Anonyymi

      Ikäistään nuorempi tai ikäisensä tai vanhempi,mitä väliä? Me olemme täällä omaa oppikoulua käymässä ei muiden mielipiteistä välittämässä.. nuo ikähaukkujat on ala-asteella ja joutuu kyllä oppimaan aikanaan. Ja jos ei niin ei hyvä heilu. Itseppähän valitsivat.

      • Anonyymi

        Noin se on.


      • Anonyymi

        Ja juuri nämä ikähaukkujat tulee nuorempien ikä haukutuiksi.että hyvää loppuelämää pässit💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja juuri nämä ikähaukkujat tulee nuorempien ikä haukutuiksi.että hyvää loppuelämää pässit💩

        Miten voi noin tyhmiä ihmisiä olla?? Ei ne ihmisiä ole,ne on pässejä💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi noin tyhmiä ihmisiä olla?? Ei ne ihmisiä ole,ne on pässejä💩

        Sulla huono itsetuho.
        Koeta lisätä itsetuhoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla huono itsetuho.
        Koeta lisätä itsetuhoa.

        🙈🙈🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🙈🙈🙈

        No et sinä kyllä minunkaan mielestä miltään ruudinkeksijältä vaikuta kun suostut olemaan miestrollin riepoteltavana ja kuvittelet olevasi ihan jonkun luun kanssa vuorovaikutuksessa tämä homma on niin nähty nääs🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et sinä kyllä minunkaan mielestä miltään ruudinkeksijältä vaikuta kun suostut olemaan miestrollin riepoteltavana ja kuvittelet olevasi ihan jonkun luun kanssa vuorovaikutuksessa tämä homma on niin nähty nääs🤭

        Ja sinä se jaksat puhua itseksesi ja itsellesi💩


      • Anonyymi

        Joskus ihmisten kanssa on kuitenkin pakko tulla toimeen. Silloin olisi mukava, kun olisi jotakin käsitystä mitä siellä toisen päässä liikkuu.


    • Anonyymi

      Ehkä kaipaavat vain turvallista opastusta turvallisessa ympäristössä ajattele nyt vähän niitä kesähessuja trolli

    • Anonyymi

      M-nainen ei vanhene silmissäni milloinkaan. :)))

      J-mies

      • Anonyymi

        Näin sen kuuluu mennä! Hienoa👍


    • Anonyymi

      Mitä välii
      Kun saa
      Jalko välii
      Vähän välii
      -puutteessa oleva
      -mies 50

      • Anonyymi

        No voi olla, että se ongelma lienee sitten siinä, että väliä ei ole tarjolla.


    • Anonyymi

      Ite oon 56 v mies naiseni on 66v.
      En olisi voinut parempaa naista löytää.
      Kannattaa kokeilla vanhempaa naista.

      • Anonyymi

        Ei nyt varsinaisesti liity aloituksen aiheeseen, mutta miksi koet, että "Kannattaa kokeilla vanhempaa naista"? Ajatteletko, että naisesi paremmuus liittyy jotenkin hänen ikäänsä? Vai onko kyse vaan siitä, että laajentaa mahdollisuuksiaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt varsinaisesti liity aloituksen aiheeseen, mutta miksi koet, että "Kannattaa kokeilla vanhempaa naista"? Ajatteletko, että naisesi paremmuus liittyy jotenkin hänen ikäänsä? Vai onko kyse vaan siitä, että laajentaa mahdollisuuksiaan?

        Silleen liittyy että hän näyttää 50v.

        No, elämänkokemusta on, ei ole turha hiemohelma, ei ota paineita mistään, mieli ei ole kuin tuuliviiri.
        Siinä muutama.

        Tietysti kannattaa laajentaa katsantokantaa.

        Mutta jos olis bi niin kumppanin löytämiseen tulisi vielä 50% lisää vaihtoehtoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silleen liittyy että hän näyttää 50v.

        No, elämänkokemusta on, ei ole turha hiemohelma, ei ota paineita mistään, mieli ei ole kuin tuuliviiri.
        Siinä muutama.

        Tietysti kannattaa laajentaa katsantokantaa.

        Mutta jos olis bi niin kumppanin löytämiseen tulisi vielä 50% lisää vaihtoehtoja.

        "No, elämänkokemusta on, ei ole turha hiemohelma, ei ota paineita mistään, mieli ei ole kuin tuuliviiri."

        Sehän on hienoa. Tilanne ei tosin taida olla tuo ihan kaikkien kohdalla. Ilmeisesti noita voi löytyä nuoremmiltakin, jos siis itse ehkä olet suht samanmoinen kuin naisesi. Ainakin siinä määrin ilmeisesti, että osaat arvostaa noita asioita hänessä.

        "Mutta jos olis bi niin kumppanin löytämiseen tulisi vielä 50% lisää vaihtoehtoja."

        Tuokin on totta. Jos vaan mieli tuohon taipuu niin varmasti on enemmän vaihtoehtoja. Tosin olen kuullut, että osalle heteroista tarjokkaan bi-status on ylitsepääsemätön juttu. Eli en tiedä onko lopputulo sitten laajempi vai suppeampi,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "No, elämänkokemusta on, ei ole turha hiemohelma, ei ota paineita mistään, mieli ei ole kuin tuuliviiri."

        Sehän on hienoa. Tilanne ei tosin taida olla tuo ihan kaikkien kohdalla. Ilmeisesti noita voi löytyä nuoremmiltakin, jos siis itse ehkä olet suht samanmoinen kuin naisesi. Ainakin siinä määrin ilmeisesti, että osaat arvostaa noita asioita hänessä.

        "Mutta jos olis bi niin kumppanin löytämiseen tulisi vielä 50% lisää vaihtoehtoja."

        Tuokin on totta. Jos vaan mieli tuohon taipuu niin varmasti on enemmän vaihtoehtoja. Tosin olen kuullut, että osalle heteroista tarjokkaan bi-status on ylitsepääsemätön juttu. Eli en tiedä onko lopputulo sitten laajempi vai suppeampi,

        >Tosin olen kuullut, että osalle heteroista tarjokkaan bi-status on ylitsepääsemätön juttu.>

        Ihmeellinen on ihmismieli: hyväksyn kenen tahansa olevan bi. Itseäni ei haittaisi olla bi. En kuitenkaan haluaisi "paritella" kenenkään bi kanssa, kun ajattelen asiaa.

        Miehen haluan olevan mies. Ehkä ajattelen, että voisin saada homoseksuualia lapsia, jotka eivät halua lisääntyä. Tai että seksi olisi 50% laimeampaa.Jos jälkikasvu ei haluaisi lisääntyä, se ei kuitenkaan haittaisi minua.

        Vaikuttaa siltä, että ainut innoittimeni on maksimaalinen henkilökohtainen tyydytys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >Tosin olen kuullut, että osalle heteroista tarjokkaan bi-status on ylitsepääsemätön juttu.>

        Ihmeellinen on ihmismieli: hyväksyn kenen tahansa olevan bi. Itseäni ei haittaisi olla bi. En kuitenkaan haluaisi "paritella" kenenkään bi kanssa, kun ajattelen asiaa.

        Miehen haluan olevan mies. Ehkä ajattelen, että voisin saada homoseksuualia lapsia, jotka eivät halua lisääntyä. Tai että seksi olisi 50% laimeampaa.Jos jälkikasvu ei haluaisi lisääntyä, se ei kuitenkaan haittaisi minua.

        Vaikuttaa siltä, että ainut innoittimeni on maksimaalinen henkilökohtainen tyydytys.

        Ihmeellinenhän se on tuo ihmisimieli, mutta noin olen antanut itselleni kertoa. Tuttavapiiriin kuuluu jokunen bi ja se kuulemma rajoittaa, jos sen menee kertomaan.

        Jokaisella varmasti on omat syynsä miksi se voi olla ongelma. Useimmin kuulut kommentit ovat tuttavillani ilmeisesti olleet, että "jos on bi, niin kaikki kelpaa" ja mustasukkaisuus ilmeisesti nostaa myös päätään, kun kaikille on "pakko" olla mustasukkainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeellinenhän se on tuo ihmisimieli, mutta noin olen antanut itselleni kertoa. Tuttavapiiriin kuuluu jokunen bi ja se kuulemma rajoittaa, jos sen menee kertomaan.

        Jokaisella varmasti on omat syynsä miksi se voi olla ongelma. Useimmin kuulut kommentit ovat tuttavillani ilmeisesti olleet, että "jos on bi, niin kaikki kelpaa" ja mustasukkaisuus ilmeisesti nostaa myös päätään, kun kaikille on "pakko" olla mustasukkainen.

        Kyllä mustasukkaisuuskin kävi mielessäni. Ehkä enemmän niin, etten ajattelin miehen ihoa, joka liikkuisi pitkin toisen miehen ihoa. Saisi jopa parempaa tyydytystä tämän kanssa.

        Edelleen haen itsekkäästi omaa tyydytystä. On parempi, että hän pitää vain naisista, tuo homoseksuaalisuus olisi uhka omille tarpeilleni. On se määrällisesti tietysti myös, mutta en tavoita sitä ensisijaisena mielikuvan, vaan tuon laimeuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "No, elämänkokemusta on, ei ole turha hiemohelma, ei ota paineita mistään, mieli ei ole kuin tuuliviiri."

        Sehän on hienoa. Tilanne ei tosin taida olla tuo ihan kaikkien kohdalla. Ilmeisesti noita voi löytyä nuoremmiltakin, jos siis itse ehkä olet suht samanmoinen kuin naisesi. Ainakin siinä määrin ilmeisesti, että osaat arvostaa noita asioita hänessä.

        "Mutta jos olis bi niin kumppanin löytämiseen tulisi vielä 50% lisää vaihtoehtoja."

        Tuokin on totta. Jos vaan mieli tuohon taipuu niin varmasti on enemmän vaihtoehtoja. Tosin olen kuullut, että osalle heteroista tarjokkaan bi-status on ylitsepääsemätön juttu. Eli en tiedä onko lopputulo sitten laajempi vai suppeampi,

        Joo, me ollaan naiseni kanssa ns. sielunkumppaneita.
        Ihan sattumalta tavattiin ja siitä se sitten lähti.
        Onnellisinta aikaa elämässäni nämä 4 viime vuotta.

        Se on todella vaikeaa näin vanhemmiten löytää sopiva kumppani. Siksi laitoin tuon bi homman,ehkä jollekin vinkiksi jos vain mieli siihen taipuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mustasukkaisuuskin kävi mielessäni. Ehkä enemmän niin, etten ajattelin miehen ihoa, joka liikkuisi pitkin toisen miehen ihoa. Saisi jopa parempaa tyydytystä tämän kanssa.

        Edelleen haen itsekkäästi omaa tyydytystä. On parempi, että hän pitää vain naisista, tuo homoseksuaalisuus olisi uhka omille tarpeilleni. On se määrällisesti tietysti myös, mutta en tavoita sitä ensisijaisena mielikuvan, vaan tuon laimeuden.

        Ymmärrän. Itse en ole mustasukkainen yksilö, niin mulle ei tule tollaset ihot edes mieleen. Se ehkä saattaisi käydä mielessä, että saako toinen kaiken kaipaamansa, mutta toisaalta kun ei siitä voi olla heterosuhteessakaan varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Itse en ole mustasukkainen yksilö, niin mulle ei tule tollaset ihot edes mieleen. Se ehkä saattaisi käydä mielessä, että saako toinen kaiken kaipaamansa, mutta toisaalta kun ei siitä voi olla heterosuhteessakaan varma.

        Ei voi olla varma, ei. Ehkä sen voi lyhyemmin sanoa, etten voi haluta ketään, kuka ei halua minua. Omat halut riippuu suoraan toisen haluista.

        Sen hajoaa herkästi uskottomuudesta ja altistaa pitkässä liitossa yhtä lailla uskottomuudelle. Toki siihen omaan käyttäytymiseen voi aina vaikuttaa, kun sen ymmärtää.


      • Anonyymi

        Kokeilla ? Ei naiset ole mitään kokeilun kohteita , kemiat vaan joskus sopivat yhteen vaikka olis syntynyt toisella vuosikymmenellä kun toinen. Ei siis ikä ole koskaan se joka määrää kuinka hyvin kaksi ihmistä sopii yhteen .
        Minä ennkauhistele milloinkaan kun joku tuttava nainen on yhdessä kymmenen vuotta nuoremman miehen kanssa , sillä kun he sopivat yhteen on selvyys että haluavat olla yhdessä


    • Anonyymi

      Paljon on naisia, jotka ikäistään nuoremmalta näyttävät ja pitävät itsestään huolta. Itsekin olen yksi sellainen. Mitä ihmeellistä tuossa nyt on.

      • Anonyymi

        Sitä aloittajakin ihmettelee ja on ihmetellyt jo jonkin aikaa. Minustakaan siinä ei pitäisi olla mitään sen kummempaa ihmettelemisen aihetta. Ihmiset näyttävät miltä näyttävät, enkä itse osaa sen kummemmin edes sanoa miltä jonkin ikäisen ihmisen nyt kuuluisi näyttää. Jostain syystä se kuitenkin tuntuu aina välillä aiheuttavan ihmettelyä ja kummastusta. siksi olisikin kiva tietää, että mitä liikkuu miehen mielessä, kun tuollainen ihmettely ja kummastelukohtaus iskee.


    • Anonyymi

      No minulle käy jatkuvasti niin että nuoret naiset ovat kiinnostuneita minusta ja luulevat mua 30-40 haarukkaan. Oikeasti voisin olla heidän isä.
      Mutta kerran nuorempana kun olin oikeesti kolmekymppinen ja tietysti unelmoin parikymppisestä kauniista pervosta, niin kävi toisinpäin.
      Olin baarissa viettään iltaa ja siihen tuli jumalallisen kaunis nainen tarjoamaan seuraa. Ei hänen hirveästi tarvinnut viekotella kun olin valmis palvelukseen ja lähdettiin sitten meille. Luulin saaneeni parikymppisen seuralaisen jonka kanssa rakasteltiin taukoamatta aamuun asti. Upeinta seksiä mitä koskaan olen kohdannut. Aamulla yllätys oli kuitenkin suuri kun totuus tuli esille, hän on minua 3 vuotta vanhempi ja oli juuri valmistunut seksologiksi. Tätä kokemusta tuskin unohdan koskaan.
      Terveisiä Minkalle
      M54

      • Anonyymi

        :) Jotkin tapahtumat luovat pysyviä muistoja.


    • Anonyymi

      Mitä sitä itsestään tarttee ajatella. Ole sellainen kuin olet.

    • Anonyymi

      Myös minä olen ikäistäni nuoremman näköinen. Miehet kääntyy mua katsomaan, vaikka lähestyn jo 70 v. ikää. Se kertoo mm. siitä, että me huolehditaan itsestämme ja elämme terveellisesti.
      Tässä on kuitenkin haasteita, kun ei kuulu oikein mihinkään ryhmään. Kun en suostu pukeutumaan ikäni mukaisesti, ei tykätä ikäihmisten porukassa, ja nuoret on liian lapsellisia.
      Nautitaan kuitenkin omasta olemuksestamme ja pidetään siitä kiinni. Elämä on liian lyhyt turhaan murehtimiseen.

      • Anonyymi

        Hyvin kirjoitettu.Kakarat on kakaroita.


      • Anonyymi

        Ihan kivasti kirjoitit , ja tunnen ajattelevani samoin. Tunne ettei kuulu oikeen mihinkään ryhmään on toisinaan kurjaakin kun ihminen on yksin.
        Mutta ennemmin niin , se kun liittyisi johonkin ahdasmielisen ryhmään missä vatkataan aina repliikeillä ” meidän ikäiset” kun ei tunnu siltä että olis edes ” meidän ikäinen” mitä se tarkoittanee edes
        Enkä liioin vaihda pukeutumis tyyliäni siksi että joku sanoo että liian nuorekas asu , sillä asun päätän oman haluni mukaan , siis sen mistä pidän


      • Anonyymi

        Noin se aikalailla menee. Itse en ole tuntenut oikein kuuluvani mihinkään ryhmään ikinä. Nuorena olin liian "aikuinen" ja nyt olen liian "nuori". Koskaan siinä välissä ei ollut sitä hetkeä, kun olisin ollut juuri sopiva.

        Minäkin puen päälleni juuri sitä mistä itse pidän. Myönnetään, että olen tietyissä asioissa jämähtänyt siihen tiettyyn kymmenlukuun, koska tietty osa siitä estetiikka miellyttää minun silmääni. Toisaalta kun ei koskaan ole ollut muodin perässä juokseva niin habitus ei asetu mihinkään tiettyyn linjaan. No nollari on nyt ilmeisesti in, että sitä saa sitten tietyin osin olla hetken "aallonharjalla", sitten on taas out. Vaan kun on jo teinistä saakka käyttänyt myös joitain äidiltä perittyjä (lue ryöstettyjä) 70.luvun kuteita, jotka ovat edelleen käytössä, niin niiden kanssa on varmaan sitten taas kohta ihan it ja in.


    • Anonyymi

      no, ETTÄ PÄÄSISPÄ PUKILLE, MITÄPÄ MUUTAKAAN?

      • Anonyymi

        Ite pääsin ns. pukille parikymppisenä n. 50v naisen kanssa. Koko vuorokausi meni kullini laukauksiin ja välillä lyhyisiin lepohetkiin. Tyytyväisiä oltiin molemmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite pääsin ns. pukille parikymppisenä n. 50v naisen kanssa. Koko vuorokausi meni kullini laukauksiin ja välillä lyhyisiin lepohetkiin. Tyytyväisiä oltiin molemmat.

        Niin minullakin, 16-20vuotiaana oli kaikki naiset joiden kanssa olin viikonloppuja viettänyt yli 40 vuotiaita. Syy yksinkertaisesti isäksi tulemisen pelko.
        Sitten 23v rakastuin, 10 kk kuluttua oli yksi perillinen. 1v 2 kk tuli 2 perillistä lisää. 1v 6 kk tuli taasen 2 perillistä.

        Oli ihanaa olla 5 lapsen isä ja vielä r-tarina jatkuu vaikka ollaan 78/79 vuotiaat. Vieläkin on samanlainen tunne kuin poikasena. Minusta normaalit miehet on aina kuin poikasia.

        Naisen pitää kantaa koko vastuu rakastelusta, omalla pukeutumisellaan. Jos haluaa ihanan elämän jota ei tarvitse itse mainostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minullakin, 16-20vuotiaana oli kaikki naiset joiden kanssa olin viikonloppuja viettänyt yli 40 vuotiaita. Syy yksinkertaisesti isäksi tulemisen pelko.
        Sitten 23v rakastuin, 10 kk kuluttua oli yksi perillinen. 1v 2 kk tuli 2 perillistä lisää. 1v 6 kk tuli taasen 2 perillistä.

        Oli ihanaa olla 5 lapsen isä ja vielä r-tarina jatkuu vaikka ollaan 78/79 vuotiaat. Vieläkin on samanlainen tunne kuin poikasena. Minusta normaalit miehet on aina kuin poikasia.

        Naisen pitää kantaa koko vastuu rakastelusta, omalla pukeutumisellaan. Jos haluaa ihanan elämän jota ei tarvitse itse mainostaa.

        "Naisen pitää kantaa koko vastuu rakastelusta, omalla pukeutumisellaan. Jos haluaa ihanan elämän jota ei tarvitse itse mainostaa."

        Itse en ole vielä tarvinut pukeutumista ja vaatetusta ylipäänsä tuohon puuhaan. Jokainen tyylillään.


    • Anonyymi

      Itse olen kyllä hyvin skeptinen näiden itseään nuoremmaksi kuvittelevien ihmisten subjektiivisiin näkemyksiin omasta iästään. Ilmeisesti oma peilikuva itsestään parikymppisenä on palanut heidän verkkokalvoilleen siksi kiinteästi etteivät suostu näkemään muuta?
      Ja jos joku puhuu siihen suuntaan, että toinen näyttää ikäistään ainakin 20v. nuoremmalta on vain joko kohteliaisuudesta lausuttu, tai sitten joku taka-ajatus mielessä sanottu.
      Kyllä naisen iän pystyy sanomaan pelkästään kasvoihin ja kaulaan vilkaisemalla.

      • Anonyymi

        Itse taas olen todennut, että käsistä näkee ikääntymisen ensimmäisenä. Naama ja kaula nyt kyllä pysyy helposti nuorina, mutta kädet on vaikeampi juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse taas olen todennut, että käsistä näkee ikääntymisen ensimmäisenä. Naama ja kaula nyt kyllä pysyy helposti nuorina, mutta kädet on vaikeampi juttu.

        No niinpä. Itse olen tavannut alle 25 miehen, joka tarrasi kasvoihin ja sanoi että pian on silmä ryppyjä sielläkin, miehen joka tarrasi käteeni joku 40 ja kuvaili, miten vanhuus näkyy ensin niistäkin.

        Totuuden nimissä sanottava, että molemmilla kerroilla huimasi ja 🤮. Ei voi ajatella mitään jatkoja sellaisille miehille, joille nuoruus ensisijainen kiihoke. Ei vaan voi. Minä vanhenen, kuten kaikki muutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä. Itse olen tavannut alle 25 miehen, joka tarrasi kasvoihin ja sanoi että pian on silmä ryppyjä sielläkin, miehen joka tarrasi käteeni joku 40 ja kuvaili, miten vanhuus näkyy ensin niistäkin.

        Totuuden nimissä sanottava, että molemmilla kerroilla huimasi ja 🤮. Ei voi ajatella mitään jatkoja sellaisille miehille, joille nuoruus ensisijainen kiihoke. Ei vaan voi. Minä vanhenen, kuten kaikki muutkin.

        Eli summarum, jos omaa kiinnostunutta jostakin miehestä kuvailee, se lepää siellä missä inhimillisyyskin. Nainen on vahva, mutta rakkaus on haurasta. Se ei anna helposti anteeksi, eikä anna uutta mahdollisuutta.


    • Anonyymi

      Miksi ikää pitää mainostaa? Miksi se on edes tärkeää? Jos natsaa ja on kemiaa, miksi numero olisi määräävä tekijä?

      Ikä ei määrittele ihmistä, vaan kuinka terveellisesti ja liikunnallisesti elää. Seuraako aikaansa, kehittääkö itseään, onko kiinnostunut ilmiöistä, elämästä, asioihin vaikuttamisesta jne.

      Miksi valita seura iän perusteella? Ei elämää eletä eilisessä vaan tänään. Huomista ehkä suunnitellaan, vaikka sitäkään ei ole meille luvattu.

      On illuusio, että samanikäinen olisi sopivampaa seuraa, vain siksi että on elänyt samoja aikakausia.
      Esim. Harva ysärillä nuoruutensa elänyt enää elää ysärityylillä saati haluaa edes muistella/muistaa ysärijuttujaan.

      • Anonyymi

        En tiedä miksi ihmiset ikää kyselevät. Itse en ainakaan muista koskaan kysyneeni keneltäkään tämän ikää. Joistain ihmisistä sen nyt tietenkin jostain sattuneista syistä tietää ja usein ihmisten kanssa jutellessa ikä menee pakosta johonkin haarukkaan, kun menneestä elämästä puhutaan. Vaan suoraan en muista koskaan kenenkään ikää kysyneeni. Se on minustakin täysin epäoleellista ja siksi monien reaktion onkin minusta niin käsittämätön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä miksi ihmiset ikää kyselevät. Itse en ainakaan muista koskaan kysyneeni keneltäkään tämän ikää. Joistain ihmisistä sen nyt tietenkin jostain sattuneista syistä tietää ja usein ihmisten kanssa jutellessa ikä menee pakosta johonkin haarukkaan, kun menneestä elämästä puhutaan. Vaan suoraan en muista koskaan kenenkään ikää kysyneeni. Se on minustakin täysin epäoleellista ja siksi monien reaktion onkin minusta niin käsittämätön.

        Minä olen nuorena ollut ravintolassa töissä , ja silloin sen ikä kysymyksen näki selvästi, kun toiset oli niin nuoren näköisiä ettei olisi saanut tarjoilla niille alkoholia , joten pyysin näyttämään henkilötodistuksen etten tekis virkavirhettä tarjoilemalla alaikäiselle joka haluaisi viiniä ruokansa kanssa.
        Että monessa tapauksessa oli oma epäilyni väärä siitä kuka on alaikäinen .
        Siis ennakkoluuloja nuoresta ihmisestä joka oli täysi ikäinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen nuorena ollut ravintolassa töissä , ja silloin sen ikä kysymyksen näki selvästi, kun toiset oli niin nuoren näköisiä ettei olisi saanut tarjoilla niille alkoholia , joten pyysin näyttämään henkilötodistuksen etten tekis virkavirhettä tarjoilemalla alaikäiselle joka haluaisi viiniä ruokansa kanssa.
        Että monessa tapauksessa oli oma epäilyni väärä siitä kuka on alaikäinen .
        Siis ennakkoluuloja nuoresta ihmisestä joka oli täysi ikäinen

        Työssä sen ymmärtääkin. Senkin ymmärtää, jos vaikka työssään ihmisten ikään joutuu pohtimaan, niin voihan se hyvin jäädä alitajusesti päälle. Nykyäänhän henkkareita kysytään paljon laveamalla oletuksella. Eikö se ole, jos näyttää alle kolmekymppiseltä? Ainakin itse huomaan tuon ihan selvästi, että tuo kysymisen kynnys on matalampi nykyään. Itseltäni ei ikinä kertaakaan kyselty alaikäisenä papereita, vaan pääsin ihan minne halusin ja sain ostettua kaiken minkä halusin. Nykyään kysellään papereita aika taajaan,


    • Anonyymi

      Yleensä vanhat kurtturuusut luulevat olevansa nuoremman näköisiä koska joku ghanalainen playboy on sanonut niin saadakseen kurpan huomion ja rahat.

      • Anonyymi

        Se on sentään tajunnut, miten saada naisia. Sinä et ;)


    • Anonyymi

      Jaa-a, eipä oikein osaa kommentoida... Muakin on luultu 3-kymppiseksi vaikka oon jo 5-kymppinen ja oon mies...

      Toisaalta oon kyllä törmännyt myös naisiin, jotka omasta mielestään ovat nuorekkaita/nuoren näköisiä - siis painotan - omasta mielestään. Kaikki eivät välttämättä ole samaa mieltä.

      • Anonyymi

        Pidätkö itse itseäsi kolmekymppisen näköisenä? Jos et, niin sitten tunnet aloittajan tilanteen. Kyse kun on kohdallani nimenomaan muiden olettamista. Itselläni ei ole asiaan sen kummempaa mielipidettä, kun en pohdi muiden ihmisten ikää lainkaan tuolla tavalla miten monet tuntuvat minun ikääni pohtivan. Valtaosan ajasta en ole millään tasolla tietoinen omasta iästänikään. Tiedä sitten miten aktiivisesti muut ihmiset ikäänsä pohtivat. Joku on väittänyt olevansa aina tietoinen iästään ja minusta se kuulostaa oudolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidätkö itse itseäsi kolmekymppisen näköisenä? Jos et, niin sitten tunnet aloittajan tilanteen. Kyse kun on kohdallani nimenomaan muiden olettamista. Itselläni ei ole asiaan sen kummempaa mielipidettä, kun en pohdi muiden ihmisten ikää lainkaan tuolla tavalla miten monet tuntuvat minun ikääni pohtivan. Valtaosan ajasta en ole millään tasolla tietoinen omasta iästänikään. Tiedä sitten miten aktiivisesti muut ihmiset ikäänsä pohtivat. Joku on väittänyt olevansa aina tietoinen iästään ja minusta se kuulostaa oudolta.

        Niin kuin et ole tässäkään sitä hyvin yksityiskohtaisesti ja pitkään pohtinut ja laajan keskustelijakunnan kanssa halunnut jakaa?

        Joku ikävä syytös narsismista tässä aloituksessa paistaa siltikin. Koko ajan pohdimme sinua ja sinun finnejä tai finnittömyyttä, pituutta ja mallia, kasvorasvoja, vanhempia ja siskojasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuin et ole tässäkään sitä hyvin yksityiskohtaisesti ja pitkään pohtinut ja laajan keskustelijakunnan kanssa halunnut jakaa?

        Joku ikävä syytös narsismista tässä aloituksessa paistaa siltikin. Koko ajan pohdimme sinua ja sinun finnejä tai finnittömyyttä, pituutta ja mallia, kasvorasvoja, vanhempia ja siskojasi.

        En ole pohtinut omaa ikääni tai sitä miten minä ulkonäköni koen. Olen alusta lakaen yrittänyt keskutella nimenomaan niiden muiden ajatuksista. Vaan siis ymmärrän kyllä, että sinulla on onglemia käsittää näinkin monimutkaista ajatuskulkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole pohtinut omaa ikääni tai sitä miten minä ulkonäköni koen. Olen alusta lakaen yrittänyt keskutella nimenomaan niiden muiden ajatuksista. Vaan siis ymmärrän kyllä, että sinulla on onglemia käsittää näinkin monimutkaista ajatuskulkua.

        Tästä olisi voinut saada mielenkiintoisen keskustelun, mutta ei keskittymällä yksin sinuun. Aiheita ja ajatuksia oli paljon ja itseltäni kiitos kaikille niiden kirjoittaneille.

        Tämän tekee raskaaksi toiselta palstalta lainaaminen sana "monotoonisenoloinen nainen". Sitä oli käytetty toiseen tarkoitukseen, mutta sopii mielestäni tähän.

        Sinun ajatuksenkulku on liian monotooninen, väritön ja iloton ja keskittyy vain sinuun. Lisäksi olet ärhäkkä hyökkäämään, mikä huvittaa vähän :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuin et ole tässäkään sitä hyvin yksityiskohtaisesti ja pitkään pohtinut ja laajan keskustelijakunnan kanssa halunnut jakaa?

        Joku ikävä syytös narsismista tässä aloituksessa paistaa siltikin. Koko ajan pohdimme sinua ja sinun finnejä tai finnittömyyttä, pituutta ja mallia, kasvorasvoja, vanhempia ja siskojasi.

        Jos te keskittyisitte pohtimaan enemmän itse asiaa ja vähemmän minua, niin lopputulos olisi toisenlainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos te keskittyisitte pohtimaan enemmän itse asiaa ja vähemmän minua, niin lopputulos olisi toisenlainen.

        Jos jättäisit kertomatta vähemmän itsestäsi ja johdattelisit sinua vastauksessa kiinnostaneeseen asiaan, niin lopputulos olisi sama. Mutta mikään muu ei kiinnosta. Se muodostaa vain kuvaa, jota näytät meille itsestäsi. Se on monotoonisenoloinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jättäisit kertomatta vähemmän itsestäsi ja johdattelisit sinua vastauksessa kiinnostaneeseen asiaan, niin lopputulos olisi sama. Mutta mikään muu ei kiinnosta. Se muodostaa vain kuvaa, jota näytät meille itsestäsi. Se on monotoonisenoloinen.

        En ole kertaakaan keskustelussa kertonut itsestäni mihinkään muuhun kuin reagoiden kommenttiin. Eli on siis hyvin helppo todeta, että ilman niitä kommentteja en olisi omaani sen perään laittanut. Eli uudestaan ... keskustele enemmän itse aiheesta ja vähemmän minusta, jos asia noin kovasti harmittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kertaakaan keskustelussa kertonut itsestäni mihinkään muuhun kuin reagoiden kommenttiin. Eli on siis hyvin helppo todeta, että ilman niitä kommentteja en olisi omaani sen perään laittanut. Eli uudestaan ... keskustele enemmän itse aiheesta ja vähemmän minusta, jos asia noin kovasti harmittaa.

        Vastauksissasi on silmiinpistävää ärhäkkä"pikkuhousustringireagointimalli tyyppisyys, joka sinussa on kiinnostavaa, vaikka mielelläni pysyn siitä etäällä. Eikä niinkään mikään muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole pohtinut omaa ikääni tai sitä miten minä ulkonäköni koen. Olen alusta lakaen yrittänyt keskutella nimenomaan niiden muiden ajatuksista. Vaan siis ymmärrän kyllä, että sinulla on onglemia käsittää näinkin monimutkaista ajatuskulkua.

        niinhän nämä ihmiset vääntelevät asiat Kukin tavallaan, se tyyppi on usein hiljaa kun kusi sukassa jos vaikka on työpaikalla kokous missä kaikkien mielipiteet otettaisiin huomioon, silloin nämä eivät kykene aukaisemaan suutaan kas kun siellä ei käy ilkeileminen ja kokouksen päätyttyä eivät koskaan tiedä mitä siellä on sanottu
        Mutta kun joku kirjoittaa netissä asiaa niin tulevat esiin irvistelemään, siihen ainoastaan taidot riittää
        Heidän omasta mielestään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidätkö itse itseäsi kolmekymppisen näköisenä? Jos et, niin sitten tunnet aloittajan tilanteen. Kyse kun on kohdallani nimenomaan muiden olettamista. Itselläni ei ole asiaan sen kummempaa mielipidettä, kun en pohdi muiden ihmisten ikää lainkaan tuolla tavalla miten monet tuntuvat minun ikääni pohtivan. Valtaosan ajasta en ole millään tasolla tietoinen omasta iästänikään. Tiedä sitten miten aktiivisesti muut ihmiset ikäänsä pohtivat. Joku on väittänyt olevansa aina tietoinen iästään ja minusta se kuulostaa oudolta.

        Totta puhuen en edes ole ajatellut asiaa... Kyse ei ollut edes yksittäisestä mielipiteesta vaan leikkimielistä kisasta jossa pyrittiin arvaamaan toisten ikää porukassa jossa ei tunnettu toisia ennestään.

        Mutta ymmärrän aloittajan pointin (ainakin luulen niin). Hämmennys kai tuossa kuvaa parhaiten päällimmäisenä ollutta tunnetta.


    • Anonyymi

      Jos minä alkaisin seurustelemaan 18 vuotiaan näköisen kanssa ja osoittautuisi iäksi 28 niin i muuta kun luiskaan ja etsisin sellaisen joka oikeasti 18v.

      Terv. Äijä61v

      • Anonyymi

        ihan ymmärrettävää tuossa tilanteessa.


      • Anonyymi

        Kurttuhepit hilijaa ettei ne tekarit putoo.


    • Anonyymi

      Nooh. Sen jälkeen osaa ainakin peruuttaa. Vanhemmat ei kiinnosta 🙏

    • Anonyymi

      Minä miehenä olen joskus törmännyt naisiin, jotka vielä 50-60v ovat hyvän näköisiä. Sitten on hiukset kynitty päästä ja laihdutettu 10-15 kg, niin naiset on sanoneet, että on niin tyttömäinen olo? Ehkä heidän omasta mielestään, mutta koko olemus on minun mielestäni rupsahtanut, posket lommolla, rypyt tullut näkyviin, kaikki kurvikkuus hävinnyt, naisellisuus hävinnyt, kauneuskin hävinnyt samalla. Ei miehenä voi ymmärtää, miksei nainen itse huomaa, että kauneus katosi kilojen myötä? Sen ymmärrän, jos nainen on yli satakiloinen ja 170cm, niin voi olla paremman näköinen, kun laihduttaa 20kg ja monelle naiselle sopii paremmin 5-10 kg ylipainoa, kuin alipaino. Selitän senkin, jos nainen on 170cm, niin näyttävän näköisenä pituudesta 100cm pois on 70cm, eli 70kg ja yli menevä 5-10kg on vain plussaa, jos ei se kaikki sitten näy vain ylävatsalla, kuin olisi raskaana. Olen montaa onnitellut, kun olen luullut naisen olevan pieniin päin, mutta harmikseni erehtynyt.

      • Anonyymi

        Ovatko he tarkoittaneet sillä "tyttömäisyydellä" hyvännäköisyyttä? Oletko kysynyt? Itselläni ei kävisi edes mielessä, jos joku sanoo tuntevansa olonsa "tyttömäiseksi" tai "poikamaiseksi", että hän tarkoittaisi hyvännäköisyyttä. Vaan voi se kai joillakin sitäkin tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko he tarkoittaneet sillä "tyttömäisyydellä" hyvännäköisyyttä? Oletko kysynyt? Itselläni ei kävisi edes mielessä, jos joku sanoo tuntevansa olonsa "tyttömäiseksi" tai "poikamaiseksi", että hän tarkoittaisi hyvännäköisyyttä. Vaan voi se kai joillakin sitäkin tarkoittaa.

        Voi esimerkiksi laihduttamisesta tulla "tyttömäinen olo". On enemmän energiaa tehdä asioita. Sellaisia asioita, joista itse pitää tietysti, eikä siihen välttämättä ollenkaan kuulu olla "hyvännäköinen" tai miehet, puhuttamattakaan miesten miellyttäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi esimerkiksi laihduttamisesta tulla "tyttömäinen olo". On enemmän energiaa tehdä asioita. Sellaisia asioita, joista itse pitää tietysti, eikä siihen välttämättä ollenkaan kuulu olla "hyvännäköinen" tai miehet, puhuttamattakaan miesten miellyttäminen.

        Tuopa minullekin tuli mieleen, että on kevyt ja pirteä, jaksavainen olo. Sellainen olo, joka on ehkä ollut viimeksi joskus paljon nuorempana, varsinkin jos sitä ylipainoa on ollut jo pidempään. Ei mulle tulisi lainkaan mieleen, että tuo "tyttömäisyys" liittyisi mitenkään hyvännäköisyyteen tai miehiin ja vaan nimenomaan siihen omaan olotilaan ja jaksamisen jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuopa minullekin tuli mieleen, että on kevyt ja pirteä, jaksavainen olo. Sellainen olo, joka on ehkä ollut viimeksi joskus paljon nuorempana, varsinkin jos sitä ylipainoa on ollut jo pidempään. Ei mulle tulisi lainkaan mieleen, että tuo "tyttömäisyys" liittyisi mitenkään hyvännäköisyyteen tai miehiin ja vaan nimenomaan siihen omaan olotilaan ja jaksamisen jne.

        Jotkut miehet, kuten tuossa ylempänä ovat vaan niin surkeita ajattelemaan naisia omana itsenään. Kuvittelevat ressukat, että nainen elää vain miellyttääkseen miestä, ja kaikessa mitä nainen tekee tai on tekemättä on kyse miehistä.


    • Anonyymi

      Toi on kyllä aivan järkyttävää, nyt lopetat niiden ryppyrasvojen käytön ja otat ainoaksi kosmetiikka tuotteeksi 99 bensan🙂

      • Anonyymi

        En mä käytä ryppyrasvoja. Ihan vaan apteekin perusvoidetta. Ihoni on rasvoittuva ja pintakuiva ja taistelin ajoittaisen aknen kanssa vielä kolmevitosena. Nyt noita aknenäppyjä ei onneksi ole muutamaan vuoteen ollut, mutta jos en laittaisi kosteusvoidetta, niin saisin kyllä edelleen kasvot roihahtamaan näppylöille. Eli ei kannata lopettaa, tai kohta näytän 15 vuotiaalta finninaamalta.


    • Anonyymi

      Taitavat vain fuulata kun koittavat päästä puuman päälle. Seksi se miesten päätä pyörittää

    • Mitäs se haittaisi, jos olisikin vanhempi kuin oletti, kun kerran näyttää tuoreelta. :)

    • Anonyymi

      Haitannekko tuo mittään , vai mitä ?

    • Anonyymi

      Mä oon 43v nainen ja multa kysytään jatkuvasti henkkareita Alepassa ja Prismassa. Se on totta ettei mulle oo tullu mitään silmäryppyjä tms (geenit) mut luulis et iho kuitenkin roikkuu sen verran ettei enää kuviteltas 30-vuotiaaksi.

      Viimeks toissa kesänä 23 vuotias jannu yritti iskeä mua, mulla oli maski naamalla ja kun kerroin ikäni se lähinnä hämmenty ja naureskeli. Ei silti perääntynyt. Mä en hänestä ollu kiinnostunut.

    • Anonyymi

      Ymmärrän tavallaan tuon, koska pitkään näytin ikäistäni nuoremmalta ja vielä paljonkin nuoremmalta.
      Olin 45 kun mua luultiin vielä 20 tai 25 vuotiaaksi, hankalia tilanteita oli paljon kun parikymppiset yritti usein iskeä. Aina sai olla selittelemässä ikäänsä ja sitten niitä hämämästeleviä katseita, et voi kyllä olla..
      Muistan senkin kun olin vielä alle kolmikymppinen, niin reippaasti alle parikymppiset oli ihastunu muhun.
      Oon aina ollu pieni, hoikka, vaalea, vähän lapsenkasvoinen, ehkä sekin teki osaltaan sen.
      Nyt olen yli viisikymppinen ja voin sanoa että vasta nyt ikä rupeaa jo näkymään. Vielä kuitenkin joskus saatetaan luulla nelikymppiseksi, johtuu varmaan myös osaltaan nuorekkaasta pukeutumistyylistä.
      Eli kyllä se ikä jossain vaiheessa rupeaa näkymään kellä vaan, se on luonnonlaki :)
      Äitini joka on 75 vuotias on vielä jotenkin tyttömäisen oloinen pitkine hiuksineen ja kirkkaine silmineen ja hymyineen.
      Eli geenit vaikuttaa, se miten pysyy terveenä, elämänasenne, elämäntavat. Joihinkin asioihin voi vaikuttaa, kaikkeen ei.
      Itse toivoisin tällä hetkellä lähinnä vaan että pysyisi kohtuullisen terveenä.
      Olen sairastellut nyt viime aikoina ja huomaan sen vaikuttavan mielialaani ja jaksamiseeni.
      En ole koskaan murehtinut vanhenemisessa sitä että ulkonäkö rapistuu. Toivoisin vaan pysyväni pirteänä, jaksavana ja avarakatseisena. Osaan voi itse vaikuttaa, mutta kaikkeen ei. Sellaista se on ihmiselo.

      • Anonyymi

        Eli toiveita on, että voisi olla "vakavasti otettavan aikuisen ihmisen näköinen" vielä ennen kun on jo eläkeiässä? Se on kiva kuulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli toiveita on, että voisi olla "vakavasti otettavan aikuisen ihmisen näköinen" vielä ennen kun on jo eläkeiässä? Se on kiva kuulla.

        On toiveita joo :) uskoisin näin.


    • Anonyymi

      VIkutat aika itserakkaalta tyypiltä.

      • Anonyymi

        Kiitos. Otan tuon kohteliaisuutena.


    • Anonyymi

      Ihmiset vanhenevat eritavalla, silti kaikki vanhenevat. Ja kun täyttää 50v elämä alkaa mennä vauhdilla eteenpäin, ei huomaa kun onkin jo 70v ja 80 v. Kun on 100v mutta näyttää vaikka 90v tai 110v niin mitä väliä näilläkään on? Ihminen on aina jonkin ikäinen niin kauan kuin on elossa.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Tuo on totta. Siksi tätä onkin välillä niin vaikea käsittää ja ymmärtää. Jokaisella meillä elämä kuluu ja päivät vähenee, ihan sama miltä näytämme. Ulkonäkö ei mitenkään vaikuta siihen paljonko niitä päiviä on jäljellä.

        Itselläni tuo elämän vauhdilla eteenpäin meneminen ainakin alkoi paljon aiemmin. Valtava määrä asioita on jo nyt silleen, että justhan se eilen tapahtui, mutta todellisuudessa siitä on jo kauan. Mitenkähän nopeaksi tuo tunne ehtiikään vielä kiihtyä.


    • Anonyymi

      No kiinnostun tuollaisesta naisesta samalla tasolla kuin kiinnostuisin nuoremmasta ulkoisten avujen perusteella. Jos vielä päässä on älliä iän ja kokemuksen myötä niin yhdistelmä on hyvinkin mieluisa.

      Ei minua ikä kiinnosta vaan laatu.

      • Anonyymi

        En tiedä sinun ikääsi, eli en tiedä kumpi kysymyksistä on kohdallasi todannäköisempi. Kysyn siis molemmin päin.

        Entä, jos ko. nainen pyrkii kohteliaasti ilmaisemaan, että hän kokee sinut turhan nuoreksi itselleen? Miten reagoit siihen? Minun kanssani nuo miehet ovat yleensä jääneet silti juttelemaan, enkä aina ole ihan varma miten se tulisi ottaa. Jäävätkö he siihen sillä ajatuksella, että kokeillaan nyt kuitenkin? Vai onko mahdollista, että joku jäisi juttelemaan ihan muuten vaan, vaikka tietää ettei mahdollisuuksia ole. Kuvittelen, että molemmat varmaan ovat mahdollisia, mutta kumpi on sinun mielestäsi todennäköisempää?


        Tai toisin päin, entä jos nainen huomaa sinun olettaneen häntä nuoremmaksi ja toteaa, että niin siis olen vanhempi kuin oletat. Ja entä jos nainen yrittää nätisti ilmaista, että sinä nyt selvästikin olit etsimässä nuorempaa seuraa kuin hän on ja hän nyt ei siitä nuoreksi muutu, vaikka sulle juttelisikin. Miten reagoit tuossa kohtaa. Minulle on juuri tuossa kohtaa tullut noita aika outojakin vaatimuksia, että minun pitäisi todistaa ikäni, noilta suurinpiirtein itseni ikäisiltä tai hieman vanhemmilta miehiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä sinun ikääsi, eli en tiedä kumpi kysymyksistä on kohdallasi todannäköisempi. Kysyn siis molemmin päin.

        Entä, jos ko. nainen pyrkii kohteliaasti ilmaisemaan, että hän kokee sinut turhan nuoreksi itselleen? Miten reagoit siihen? Minun kanssani nuo miehet ovat yleensä jääneet silti juttelemaan, enkä aina ole ihan varma miten se tulisi ottaa. Jäävätkö he siihen sillä ajatuksella, että kokeillaan nyt kuitenkin? Vai onko mahdollista, että joku jäisi juttelemaan ihan muuten vaan, vaikka tietää ettei mahdollisuuksia ole. Kuvittelen, että molemmat varmaan ovat mahdollisia, mutta kumpi on sinun mielestäsi todennäköisempää?


        Tai toisin päin, entä jos nainen huomaa sinun olettaneen häntä nuoremmaksi ja toteaa, että niin siis olen vanhempi kuin oletat. Ja entä jos nainen yrittää nätisti ilmaista, että sinä nyt selvästikin olit etsimässä nuorempaa seuraa kuin hän on ja hän nyt ei siitä nuoreksi muutu, vaikka sulle juttelisikin. Miten reagoit tuossa kohtaa. Minulle on juuri tuossa kohtaa tullut noita aika outojakin vaatimuksia, että minun pitäisi todistaa ikäni, noilta suurinpiirtein itseni ikäisiltä tai hieman vanhemmilta miehiltä.

        Jos/kun joku ihminen tulee juttelemaan jollekulle ihmiselle, ei ihan avaudu miksi pitäisi ilmaista millään tavalla, että juttelua virittävä osapuoli on liian *jonkun ikäinen*? Jutella/keskustella aina voi, ilman mitään taka-ajatuksia heti naimisiinmenosta tai edes seksisuhteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos/kun joku ihminen tulee juttelemaan jollekulle ihmiselle, ei ihan avaudu miksi pitäisi ilmaista millään tavalla, että juttelua virittävä osapuoli on liian *jonkun ikäinen*? Jutella/keskustella aina voi, ilman mitään taka-ajatuksia heti naimisiinmenosta tai edes seksisuhteesta.

        Ei tietenkään tarvitse. Eikähän tuollaiset normaalisti keskustellessa esille tulekaan. Puhuin nyt aivan selkeistä iskuyrityksistä. Oletko sitä mieltä, että olisi parempi vaikkapa nuorelle miehelle antaa ihan vaan kylmästi pakit? Mä olen itse ajatellu, että olisi jotenkin pehmeämpää antaa ne pakit iän kautta, kun se on itselleni se pääsyy miksi jonkun tuollaisen nuoren miehen iskuyritys ei tule onnistumaan. Ei edes siihen asti, että lähtisin treffeille. Olen ajatellut, että pelkät kylmät pakit antaisivat miehelle väärän kuvan, sillä eihän hänessä mitään vikaa ole. Minä vain koen hänet (ehkä ihan aiheestakin) turhan nuoreksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään tarvitse. Eikähän tuollaiset normaalisti keskustellessa esille tulekaan. Puhuin nyt aivan selkeistä iskuyrityksistä. Oletko sitä mieltä, että olisi parempi vaikkapa nuorelle miehelle antaa ihan vaan kylmästi pakit? Mä olen itse ajatellu, että olisi jotenkin pehmeämpää antaa ne pakit iän kautta, kun se on itselleni se pääsyy miksi jonkun tuollaisen nuoren miehen iskuyritys ei tule onnistumaan. Ei edes siihen asti, että lähtisin treffeille. Olen ajatellut, että pelkät kylmät pakit antaisivat miehelle väärän kuvan, sillä eihän hänessä mitään vikaa ole. Minä vain koen hänet (ehkä ihan aiheestakin) turhan nuoreksi.

        Täällä ainakin miehet jatkuvasti valittavat, kun naiset on vaan nirsoja narttuja. Luulis olevan parempi sanoa, että on toiselle liian vanha, eikä vaan nirso biatch.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ainakin miehet jatkuvasti valittavat, kun naiset on vaan nirsoja narttuja. Luulis olevan parempi sanoa, että on toiselle liian vanha, eikä vaan nirso biatch.

        Noin minäkin sen olen ajatellut. Tuossa kohtaahan se "vika" on minussa. jos olisin nuorempi, niin useampikin niistä nuorista miehistä olisi taatusti kelvannut.

        Vaan nyt näitä tässä luettuani mä jäin pohtimaan, että onko sittenkin jollain nuorilla naisilla tapana esittää ikäistään vanhempaa, jos seura ei kiinnosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä sinun ikääsi, eli en tiedä kumpi kysymyksistä on kohdallasi todannäköisempi. Kysyn siis molemmin päin.

        Entä, jos ko. nainen pyrkii kohteliaasti ilmaisemaan, että hän kokee sinut turhan nuoreksi itselleen? Miten reagoit siihen? Minun kanssani nuo miehet ovat yleensä jääneet silti juttelemaan, enkä aina ole ihan varma miten se tulisi ottaa. Jäävätkö he siihen sillä ajatuksella, että kokeillaan nyt kuitenkin? Vai onko mahdollista, että joku jäisi juttelemaan ihan muuten vaan, vaikka tietää ettei mahdollisuuksia ole. Kuvittelen, että molemmat varmaan ovat mahdollisia, mutta kumpi on sinun mielestäsi todennäköisempää?


        Tai toisin päin, entä jos nainen huomaa sinun olettaneen häntä nuoremmaksi ja toteaa, että niin siis olen vanhempi kuin oletat. Ja entä jos nainen yrittää nätisti ilmaista, että sinä nyt selvästikin olit etsimässä nuorempaa seuraa kuin hän on ja hän nyt ei siitä nuoreksi muutu, vaikka sulle juttelisikin. Miten reagoit tuossa kohtaa. Minulle on juuri tuossa kohtaa tullut noita aika outojakin vaatimuksia, että minun pitäisi todistaa ikäni, noilta suurinpiirtein itseni ikäisiltä tai hieman vanhemmilta miehiltä.

        Sitten tajuan että nainen on arvioinut minun ikäni roimasti alakanttiin ja alan kiusaamaan häntä suoranaisesta kehdonryöstöstä.

        Minulle käy nykyisin nimenomaan niin että oikeasti nuoret naiset innostuvat seurastani ja nieleskelevät kuullessaan ikäni, en viitsi turhaan peitellä sitä tai narrailla, ei siinä mitään voita oikeasti. Aikalailla fifty sixty seura joko katoaa tai sitten jatkaa ehkäpä hiukan empien.

        Jos nainen epäilisi motiivejani tutustua häneen ikänsä puolesta palaisin ensimmäiseen ajatukseeni siitä että laatu ratkaisee. Todisteita ei ole tarjota siitä että esim. ikäiseni nainen olisi vaihtoehto - koska tähän saakka sellaista ei ole tapahtunut, totuus kuitenkin on että olisin enemmän kuin ilahtunut siitä että nainen on sekä tuoreen oloinen että omaa myös historiaa ja kokemusta täällä elämässä olemisesta, näen sen vielä parempana vaihtoehtona kuin nuoren naisen - joskin hyvin harvinaisena.

        Eli tältä kantilta joudun usein tyytymään noihin nuorempiin naisiin mutta se ei ole millään tasolla vastentahtoista tyytymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten tajuan että nainen on arvioinut minun ikäni roimasti alakanttiin ja alan kiusaamaan häntä suoranaisesta kehdonryöstöstä.

        Minulle käy nykyisin nimenomaan niin että oikeasti nuoret naiset innostuvat seurastani ja nieleskelevät kuullessaan ikäni, en viitsi turhaan peitellä sitä tai narrailla, ei siinä mitään voita oikeasti. Aikalailla fifty sixty seura joko katoaa tai sitten jatkaa ehkäpä hiukan empien.

        Jos nainen epäilisi motiivejani tutustua häneen ikänsä puolesta palaisin ensimmäiseen ajatukseeni siitä että laatu ratkaisee. Todisteita ei ole tarjota siitä että esim. ikäiseni nainen olisi vaihtoehto - koska tähän saakka sellaista ei ole tapahtunut, totuus kuitenkin on että olisin enemmän kuin ilahtunut siitä että nainen on sekä tuoreen oloinen että omaa myös historiaa ja kokemusta täällä elämässä olemisesta, näen sen vielä parempana vaihtoehtona kuin nuoren naisen - joskin hyvin harvinaisena.

        Eli tältä kantilta joudun usein tyytymään noihin nuorempiin naisiin mutta se ei ole millään tasolla vastentahtoista tyytymistä.

        Itse en ajattele, että kekenkään tarvitsee esittää todisteita mistään. Mutta kyten sanoin niin olen tosiaan törmännyt itseni ikäisten ja vanhempien miesten kohdalla nimenomaan tuollaiseen outoon todisteiden vaatimiseen. Aivan outo ajattelutapa. Kenenkään kenellekään mitään tarvitse todistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en ajattele, että kekenkään tarvitsee esittää todisteita mistään. Mutta kyten sanoin niin olen tosiaan törmännyt itseni ikäisten ja vanhempien miesten kohdalla nimenomaan tuollaiseen outoon todisteiden vaatimiseen. Aivan outo ajattelutapa. Kenenkään kenellekään mitään tarvitse todistaa.

        Olisikohan heillä sellainen pelisilmäinen ajatus että "epäilemällä" sinua he ikäänkuin vahvistavat sinun puhuvan totta; he ilmaisevat sinun todellakin vaikuttavan nuorelta.

        Miten valitsemme tulkita toisten ihmisen ilmaisun...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikohan heillä sellainen pelisilmäinen ajatus että "epäilemällä" sinua he ikäänkuin vahvistavat sinun puhuvan totta; he ilmaisevat sinun todellakin vaikuttavan nuorelta.

        Miten valitsemme tulkita toisten ihmisen ilmaisun...

        Ai kun selkeästi ärtyneen olosena pyytelevät todisteita. Aika heikko pelisilmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kun selkeästi ärtyneen olosena pyytelevät todisteita. Aika heikko pelisilmä.

        Saattaa olla että he sitten ovatkin tolloja jolloin en tosiaan pysty samaistumisen kautta mieltämään miksi.... Yritän ajatella ihmisistä positivistisesti vaikka moni yrittää todistaa elämän valinnoillaan että turha vaiva.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      vanhempi nainen aina ihana ei ainakaan minua haittaisi

    • Anonyymi

      Ei kai iällä muutoin ole niin väliä, mutta ei viisikymppiseltä naiselta ainakaan mitään vauvoja kannata odottaa.

      • Anonyymi

        Tuo on totta ja minusta täysin aiheellinen näkökanta. Tuo on oikeastaan minusta se kaikkein aiheellisin näkökanta, kun ikä on siinä murroskohdassa. Ja vaikka se vauvojen teko vielä fyysisesti onnistuisikin, niin aika moni on tuossa noin nelikymppisenä todennut, ettei aio niitä tehdä. Lapsiin liittyvät toiveet ovat tosi oleellinen asia, jos parisuhdetta etsii.


      • Anonyymi

        Antti Lindtmanin vaimo oli 54-vuotias synnyttäessään. Ei se mahdotonta ole. Harva lapsellinen 50v silti enää lapsia haluaa. Eikä halua myöskään miesystävää, jolla on pieniä lapsia.


    • Anonyymi

      Säälittävää, kun ns. puumat kiertelevät jo täällä, Suomen kakkos-nelosessakin kerjäämässä huomiota omille mahdottomille kuvitelmilleen, omasta erinomaisuudesta ja nuorekkuudestaan.
      Paras neuvo, mitä kannattaa noudattaa on ottaa peili ja katsoa siihen täysin rehellisesti ilman kuvitteellista pohjaa ja lisäksi vilkaisu välillä kokovartalopeiliin tuo realistista kulminaatiota ajatuksiinkin?

    • Ikäänsä nuoremman näköinen ei aina ole hyvä asia. Kerrankin yksi mies oli todella pettynyt, kun kerroin hänelle ikäni.

    • Anonyymi

      Kaikilla yli 50 vuotta vanhemmilla naisilla taipuu toosan reunat sisään päin ja on pohjaan asti karvanen . Mieti siinä sitten onpas nuoren näkönen.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoista. Missä sä ihmisiä tapaat, kun toosia vain tuijottelet? Olet gynekologi vai?


      • Olet ikärasisti ja levität valheellista tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Missä sä ihmisiä tapaat, kun toosia vain tuijottelet? Olet gynekologi vai?

        En ole vielä valmis gynekologi. Olen pitkäaikais työtön ja pääsin työharjoitteluun naistenklinikalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vielä valmis gynekologi. Olen pitkäaikais työtön ja pääsin työharjoitteluun naistenklinikalle.

        Eli siivoat käytäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siivoat käytäviä.

        Aivan , niitä pohjaan asti karvaisia naisten käytäviä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan , niitä pohjaan asti karvaisia naisten käytäviä .

        Ei kun niitä rakennuksen kellareiden pimeimpiä käytäviä, joihin laitoshuoltajat eivät halua mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vielä valmis gynekologi. Olen pitkäaikais työtön ja pääsin työharjoitteluun naistenklinikalle.

        Vaikka se kuulostaa susta ehkä uskomattomalta niin siihenkin hommaan vaaditaan lääketieteellistä koulutusta. Ei riitä, että ilmottaa työkkärissä tahtovansa gynekologiksi. Tai saa ne työkkärin tädit tietysti toosiansa sulle esitellä, mutta siihen se sitten jääkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka se kuulostaa susta ehkä uskomattomalta niin siihenkin hommaan vaaditaan lääketieteellistä koulutusta. Ei riitä, että ilmottaa työkkärissä tahtovansa gynekologiksi. Tai saa ne työkkärin tädit tietysti toosiansa sulle esitellä, mutta siihen se sitten jääkin.

        Juuri niin se gynekologin uraputki avautuikin. Työkkärin tätien toosat oli ensin tutkittava , että onko alalle ainesta. Jostain se on aloitettava. Että ei ihan kirjekurssilla onnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin se gynekologin uraputki avautuikin. Työkkärin tätien toosat oli ensin tutkittava , että onko alalle ainesta. Jostain se on aloitettava. Että ei ihan kirjekurssilla onnistu.

        Taisivat kusettaa sua. Niillä kun ei ole minkäänlaista sananvaltaa noissa asioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisivat kusettaa sua. Niillä kun ei ole minkäänlaista sananvaltaa noissa asioissa.

        Mikäs nyt eteen jos näin on ? Monta toosaa työkkärissä tutkin tarkkaan. Niillä tais olla ihan jotain muuta mielessä. Ja minä kun niin jo luulin pääseväni rahakkaaseen ja mielenkiintoisen syvälliseen duuniin.


    • Anonyymi

      Suihin vaan.

    • Anonyymi

      on teillä ongelma joka on maailman pienin ongelma lol lol voe voe
      lopettakaa tyhjänpäiväinen nillittäminen...... :)

      • Anonyymi

        Mikä olis maailman suurin ongelma?


      • Anonyymi

        Eihän täällä kukaan ikinä nillitä mistään muusta kuin pikkuongelmista.


    • Anonyymi

      Kun nainen paljastuu parikymmentä vuotta näköistään vanhemmaksi hän siirtyy tyttöystävä materiaalia osastosta himottavien milfien osastolle. Tuollainen kokenut ja rietas nainen täytyy jokaisen junnun yrittää kokea ennen perheen perustamista. Onnittelut aloittajalle hyvistä geeneistä ja elämäntavoista. Noin hyvin säilyminen on äärinmäisen harvinaista.

      • Anonyymi

        Tuo milf on muuten hyvin hämmentävä käsite, kun eihän sillä ole iän kanssa mitään tekemistä.


      • Anonyymi

        Tulkitsenko tuon oikein, että olisi inhimillisesti katsoen humaanimpaa lähettää ne keskenkasvuiset samantien matkoihinsa, eikä lainkaan jutella heille tai antaa heidän jäädä juttelemaan? Kokemusta kun ei tule olemaan tarjolla vaikka mitä sirkustemppuja esittäisivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulkitsenko tuon oikein, että olisi inhimillisesti katsoen humaanimpaa lähettää ne keskenkasvuiset samantien matkoihinsa, eikä lainkaan jutella heille tai antaa heidän jäädä juttelemaan? Kokemusta kun ei tule olemaan tarjolla vaikka mitä sirkustemppuja esittäisivät.

        Älä sinä, mutta minä.. 😳Meinaan vaan, ettei sitä ikää olet tullut kerran tarpeeksi aikaisin kysyttyä ja se 🙄(high level encryption) 😅 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sinä, mutta minä.. 😳Meinaan vaan, ettei sitä ikää olet tullut kerran tarpeeksi aikaisin kysyttyä ja se 🙄(high level encryption) 😅 🤣

        ..Siis hän hmm..😍 ♥️ 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sinä, mutta minä.. 😳Meinaan vaan, ettei sitä ikää olet tullut kerran tarpeeksi aikaisin kysyttyä ja se 🙄(high level encryption) 😅 🤣

        No mulla ei ole sitä ongelmaa, ettei asia selviäisi tarpeeksi aikaisin.


    • Anonyymi

      Kiinnostus loppuu heti jos nainen valehtelee ikänsä. En ymmärrä miksi ikä pitää valehdella. En minäkään ikääni valehtele.

      • Anonyymi

        Eli siis oletatko, että nainen valehtelee ikäänsä ylöspäin? Tapahtuuko tuollaista oikeasti usein ja osaatko arvella miksi noin toimitaan?


    • Anonyymi

      Hajuhan tämän yleensä paljastaa.

    • Anonyymi

      Kyllähän sitä arvostaa jos nainen on selvästi pitänyt itsestään huolta. Osoittaahan se kurinalaisuutta ja tahdonvoimaa.

    • Anonyymi

      Minua luullaan aina nuoremmaksi se on jotenkin outoa kun olen harmaapäinen. Minulla on ollut melko tummat hiukset ja osa uusista tuttavuuksistakin ja oudoista näyttää luulevan että olen vaalea ehkä tuosta harmaudesta johtuen. Moni nainen luulee nuoremmaksi mutta kaveripiirissä sanotaan että olen rupsahtanut meistä nopeiten.

      Jos luullaan nuoremmaksi kertoo se että vielä viisikymppisenä olen näköjään pelissä mukana ja annan itsestäni nuorekkaan viriilin kuvan mikä on pelkästään hyvä asia. Monet nuoret naisetkin on lähestyneet. Omasta mielestäni näytän juuri siltä mitä olen keski ikäinen pyylevä järviruumis jonka munasta on hävinnyt 10 senttiä johonkin sisälle.

      • Anonyymi

        Ja vastaus kysymykseen on se että minua ei haittaisi vaikka joku paljastuisi vanhemmaksi sillä on vaan merkitys kiinnostaako se minua. Osa 60 vuotiaistakin naisista aiheuttaa vielä wow efektin. Osa näyttää 30-40 vuotiaana mummoilta. Joidenkin naisten kohdalla käy niin että nuorena eivät ole juuri minkään näköisiä mutta vanhempana wow Kylie Minogue hyvä esimerkki. Joidenkin naisten kohdalla on nuorena upeita ja mutta vanhempana ei.


      • Anonyymi

        Koeta lopettaa Sokerin käyttö ja lisää Citruunaa!
        Saatat hämmästyä. 10 cm alkaa näkymään ilman peiliäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koeta lopettaa Sokerin käyttö ja lisää Citruunaa!
        Saatat hämmästyä. 10 cm alkaa näkymään ilman peiliäkin.

        Sokerin käytön lopettaminen varmasti auttaa koska sokeri vie testo arvoja alas mutta sitruunasta/citruunasta en ole kuulut. Olen huomannut että oikean naisen osuessa kohdalle kulliin tulee pari lisäsenttiä kun taas sellaisen no jaa tyyppisen naisen kanssa se on vähän pienempi.


    • Anonyymi

      Neidon Ikävuosien lukumäärän suuruus tai pienuus ei kivistä päätäni lainkaan kunhan se on riittävästi alle välittömästi uhkaavan vaihdevuosien alun joka on jossain 35v tietämillä.

      • Anonyymi

        Kyllä monet naiset on soivia pelejä vielä paljon myöhemmin kuin tuo 35.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä monet naiset on soivia pelejä vielä paljon myöhemmin kuin tuo 35.

        Monet ovat, samoin on moni wanha autokin vielä käyttökelpoinen. Uuden/korvaavan tytön valintaa tehdessään miehen kannattaa kuitenkin tarkastella asiaa riskianalyysin kannalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä monet naiset on soivia pelejä vielä paljon myöhemmin kuin tuo 35.

        Olisi varmasti hyvä ihastua tällaiseen "Soivaan" peliin. Vaan onpa itselle sattunut tällainen
        "Soimaton" peli. 12 vuotta vanhempi.Oli jo nuorena oppinut sellaisille tavoille kasvatuksen tuloksena.ettei sitä mitkään avioliitoneuvojat pysty muutamaan.Tietenki vielä monet epäonnistuneet yritykset elämässä edesauttaneet luonteen lujuutta.
        Olen miettinyt mitekä onkaan mahdollista että tällaiset epäkurantit ihmiset löytävätkin toisensa ja alkavat pesäänsä rakentaa.Lapsi kasvatetaan ensin isoksi ja sitten koitetaan asuntovelka saada loppuun.Loppuelämä sitten meneekin yhdessä asumisen merkeissä
        erillään. Ettei vain naapurit pääsisi sanomaan mitään.
        Usko/Toivo/Rakasta merkeissä. Nuoruuden hulluus on rakastua itseään vanhempaan
        naiseen.jossa ikä-ero näkyy siinä 30 vuoden ikäisenä,naisen ollessa 42 vuotias.


    • Anonyymi

      30 joka näyttää 18. Jackpot.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe