No kaikki tietää pienet pojat mieleen
Vastaukset 19
- Anonyymi
laskettelu ja sit muna asento
- Anonyymi
Monta olen kouluttanut.
- Anonyymi
huume market avataan kittilään
- Anonyymi
kyllä levi rsot on ny raiskkaa resort
- Anonyymi
Mitä Palosaaria siellä sitten on olemassa?
Tääl eteläs en tunnu tietävän kuin Päivikin..sen miehestäkö tässä "raatataan "?vai kenestä? - Anonyymi
Nyt alkoi kiinnostamaan minuakin. Mistä olette kuulleet ?? Onko varmaa tietoa ??
Onko kyse Ullan siivo pojasta vai itse keisarilta, eikä keisarinnasta ??.
Ainaki Ullan siivo poika on kadonnut katukuvasta....- Anonyymi
Kyllä kiinnostaa.
Entä Heli v?
- Anonyymi
Asiaosaamiseen ei Palosaarenkaan kohdalla oikein pääse käsiksi.
Sama juttu Heli Vähäkankaan kohdalla?
Väärinymmärrettyjä suuruuksia? - Anonyymi
Uutta tietoa tulossa ...
- Anonyymi
Kyllä se fakta homma on pikku Ulla ollut asialla, kysykää vaikka narikalta!
- Anonyymi
voisitta kyllä alkaa suomea puhumhan. En kyllä sannaakhan usko.
- Anonyymi
No eikö se ole ku googlettaa ullan siivo..aika selvä homma
- Anonyymi
jouni on sairas ped,,,,,
- Anonyymi
Olihan karmivaa katottavaa naisten pujottelu aivanko eka kertaa sukset jalassa vois lopettaa ja alkaa vaikka potkimaan palloa
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591230
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571158Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331122Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,71000- 97961
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5805- 46771
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27751Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192696- 71669