Olen kirjoittanut uuden omakustanteisen kirjan otsikolla "Moses_Zuckerkandl: mies vailla menneisyyttä". Osoitan siinä, että kyseinen henkilö on fiktiota, koska hänestä ei ole aikalaisten mainintaa Suomen historian kirjoituksessa. Todistan täten sen, että Paavali on samalla tavalla fiktiota kuin Jeesus ja apostolit. Kyseessä on aukoton logiikkatesti, jossa voittaja saa uuden Nissan Micra henkilöauton.
Uusi ontologiasta kertova kirjani
7
55
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäksi uskovaisena kirjailijana minulla on dilemma
– Tämähän on yhtä hyvää – ei, vaan parempaa – kuin koe-erästä maistamani! Sopivan juotavaa eikä liikaa katkeria ja tyhmiä Luterilaisia , ntotesin tuoreeltaan Porvooseen saadusta maistelu oluesta
Kiitos postin kalja tulee kotiini vaikka kirkonmeiningin aikaan
t. avaaja Anonyymi-ap - Anonyymi
Todellinen voittaja välttyy Micran kirolta!
t. Avaaja No kuka sitten kirjoittaa Moses_Zuckerkandlin nikillä? Vielä ei ole todistettu, että fiktiivinen henkilö saisi tekstiä aikaan. Minä olen vähän niin kuin Paavali, olemme tuottaneet tekstiä. Jeesus ja Jumala ei ole kirjoittaneet riviäkään.
"...hänestä ei ole aikalaisten mainintaa Suomen historian kirjoituksessa."
Valitsen tietysti nikkini niin, etten syyllisty identiteettivarkauteen ja toisaalta paljasta oikeaa henkilöllisyyttäni.- Anonyymi
Pääset tuskistasi
tiedän että puhut mista
OSTAN MICRASI
t. avaaja Anonyymi-ap
Nissan Micra henkilöauto: sisään mahtuu vain yksi - Anonyymi
Paljastaisitko automiesten keskuudessa itsesi
siis Ajavasi Micralla?
t. avaaja Anonyymi-ap - Anonyymi
Kuopion lestat kyllä tunnetaan hyvin. Et pysy piilossa....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262668
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562137Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241721- 1291528
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641288- 681283
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711210- 891055
- 90979
- 128931