Sisarusrakkaus on kaunista rakkautta.

Nettikeskustelujen mukaan sisarusrakkaudesta on VAIN hyviä kokemuksia. En ole tavannut YHTÄÄN kielteistä.

Näillä perustein kirjoitan taas, koska sisarusrakkaus herättää ULKOPUOLISISSA erittäin suurta vastustusta, kuin muut rakkauden lajit olisivat hyviä ja kauniita, mutta tämä kielletty.

Vastustavat sosiologistyyppiset tutkimukset ovat ajalta, jolloin monellakaan kirjoituspöytäsosiologilla ei ollut käsitystä tilastotieteestä ja todennäköisyydestä.

Sekä Westermarckin ajatuksissa että tunnetussa kibbutsitutkimuksessa tultiin siihen, että YHDESSÄKASVANEET harvoin pariutuvat. Kysessä on kuitenkin selkeä tilastovirhe. Näin tuleekin olla, sillä yhdessä kasvaneita sisaruksia tai kibbutsilaisia on monin verroin vähemmän kuin romansseja luovia kontakteja.

Totta kai rakastuminen osuu harvoin sisarukseen, mutta osuu kumminkin joskus. On minusta täysin käsittämätöntä, että rakkaus ei saisi toteutua, vaikka muunlainen rakkaus on jo yleisesti hyväksytty.

Jos jollakin on pelkoja, lohduttanee tieto, että sisarukset HARVOIN saavat yhteisiä lapsia. Nykyinen tehokas ehkäisy pitää siitä huolen. Vammaisia lapsia syntyy sisaruksille niin aniharvoin, että luku on reilusti pienempi per capita verrattuna muihin vanhempiin.

Sisarusten välit eivät ole yleensä hyvät, mutta sisarusrakkauden vallitessa parhaat mahdolliset. 🌹👀

45

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis ihan oikeastiko tässä yrität normalisoida sisarusten välistä romanttista rakkautta? Siis mitä ihmettä? Yök..

      • Ihan oikeasti. Hyvää syksyä! 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Ihan oikeasti. Hyvää syksyä! 🌹👀

        Se ei ole normaalia, ei vaikka sitä miten päin vääntäisi. Jo se, että luonto on suunnitellut asian niin, että lähisukulaisten lapsilla on kohonnut riski epämuodostumille ja sairauksille, riittää kertomaan sen, miten luonnottomasta asiasta on kyse.


    • Anonyymi

      Sisarusrakkaus on täysin eri asia kuin sisarusten välinen seksi.

      - Sheena

      • Onko mielestäsi jokin muu seksin laji kielletty, kuin painostaminen, raiskaus, pedofilia, parittaminen ja muu hyväksikäyttö? Miksi? 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Onko mielestäsi jokin muu seksin laji kielletty, kuin painostaminen, raiskaus, pedofilia, parittaminen ja muu hyväksikäyttö? Miksi? 🌹👀

        Sinun jos kenen pitäisi tietää, että seksi lähisukulaisten kesken on nounou, biologisistakin syistä. Suomessa sisäsiittoisuuden vuoksi esiintyvät geenivirheet altistavat lukuisille eri sairauksille. Eikä kyse ole edes niin läheisten sukulaisten kuin sisarusten välisestä seksistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun jos kenen pitäisi tietää, että seksi lähisukulaisten kesken on nounou, biologisistakin syistä. Suomessa sisäsiittoisuuden vuoksi esiintyvät geenivirheet altistavat lukuisille eri sairauksille. Eikä kyse ole edes niin läheisten sukulaisten kuin sisarusten välisestä seksistä.

        Miten geenivirheet vaikuttavat, jos sisaruksilla ei ole yhteistä lasta? 🌹👀


    • Anonyymi

      Tiedetäänhän historiasta sisaruspareja, eikä niistä ikinä mitään hyvää seurannut. Vaikka sinä ja joku muu poikkeava asiaa kuinka tuputtaa, niin useimmat ihmiset pitää sisaruksen nussimista yhtä kuvottavana ja iljettävänä kuin pedofiliaa tai nekrofiliaa tai eläimiin sekaantumista. Silti näitäkin on.

      • Anonyymi

        Epäilemättä kynis alkaa seuraavaksi ylistää nekrofiliaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Epäilemättä kynis alkaa seuraavaksi ylistää nekrofiliaa.

        Toivottavasti kukaan ei pyydä tätä kommenttia poistettavaksi, jotta näkyisi, millainen henkilö esittää mielipiteitänsä. 🌹👀


    • Seksuaalisuus ja varsinkin kahden ihmisen välinen seksuaalinen akti on mitä intiimein tapahtuma. Sille ei yleisesti ottaen kaivata silminnäkijöitä eikä muita osanottajia millään tavalla. Tietysti exhibitionismia esiintyy, mutta se ei tee tyhjäksi aktin intiimiyttä taikka tarvetta sen intiiminä olemiseen.

      Mitä tulee sisarusten väliseen yhdyntään taikka muulla tavalla suoritettuun aktiin, eivät he kaipaa sille silminnäkijöitä, kuten eivät yleisesti ottaen muutkaan ihmiset ollessaan yhdynnässä. Seksuaaliset aktit pyritään siis lähtökohtaisesti suorittamaan muiden katseilta salaa. Onkin sanottu, ettei se kuuluu kenellekään, mitä ihmiset makuuhuoneissaan tekevät.

      Mitä puolestaan tulee seksuaalisen kanssakäymisen yleiseen hyväksyttävyyteen, on niistä miehen ja naisen välisessä avioliitossa tapahtunut yhdyntä hyväksytyin. Toki kaikenlaista muutakin yhdyntää on kautta historian tapahtunut yleiseltä katseelta salaa.

      Aloittaja on nostanut esiin sisarusten välisen seksuaalisen kanssakäymisen ja kysyy sille yleistä hyväksyntää. Jatkokommenteissaan hän argumentoi sisarusten välisen yhdynnän yleisen hyväksyttävyyden puolesta perusteella, ettei siinä pakoteta taikka alisteta ketään aktiin vastoin tahtoaan vaan kaikki perustuu vapaasti muodostuneeseen tahtoon.

      Länsimaisessa yhteiskunnassa on (pitkälti) kaatunut homoseksuaalisuuden tabu ja kyseistä seksuaalisen aktin muotoa pidetään jokseenkin yhtä normaalina, ellei jopa normaalimpana, kuin miehen ja naisen välistä yhdyntää. Itsestään tämä muutos ei tapahtunut vaan sitä on poliittisella määrätietoisuudella ajettu. Tässä mielessä on selvää, että muitakin seksuaalisia tabuja yritetään kumota ja tehdä niistä yhteiskunnallisesti hyväksyttyjä seksuaalisen kanssakäymisen muotoja.

      On huomionarvoista, ettei hyväksymistä lähdetä hakemaan vanhempien ja täysi-ikäisten lasten väliseen kanssakäymiseen, koska yhteys oman lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön olisi liian ilmeinen. Sen sijaan puhuttaessa sisarusten välisestä seksuaalisesta kanssakäymisestä jää yleenä huomiotta, että sisarukset voivat alistaa toisiaan vielä täysi-ikäisinäkin.

      Täysi-ikäisten sisarusten välinen seksuaalinen kanssakäyminen on marginaalisen harvinaista, mikä selkeimmin johtuu luonnollisesta vastenmielisyydestä lähisukulaisten välistä seksuaalista kanssakäymistä kohtaan.

      Tietysti voidaan sanoa, että homoseksuaalisuuden tabua puolustettiin aikoinaan luonnollisesta vastenmielisyydestä sitä kohtaan, ja jos kerran se tabu ollaan kumottu, miksei sukurutsaankin liittyvää tabua voitaisi kumota.

      Jos asiaa lähestytään ainoastaan individuaalisen vapaan rakkauden vaatimuksella, lienee silloin selvää että kaikki mahdollinen seksuaalinen itsensä toteuttaminen julkisestikin tulee olla sallittua ja hyväksyttyä, kunhan sillä ei alisteta taikka pakoteta ketään. Tämä tietysti avaa lukemattomat vaihtoehdot, joilla seksuaaliseen tekoon voidaan toinen pakottaa varsinaisesti pakottamatta häntä mihinkään.

      Voitaisiin kysyä, että miksi minkään seksuaalisen kanssakäymisen muodon pitäisi olla yhteiskunnallisesti hyväksyttävää taikka kannustettavaa?

      Vastauksessa yllä esitettyyn kysymykseen lähestytään yhteiskunnan olemassaolon tarkoitusta ylipäätään. Onko sen tarkoituksena tarjota turvallinen kasvualusta yhteiskunnan jäsenille useassa polvessa, vaiko ainoastaan turvata hedonistinen turvasatama dekadenttiselle elämäntavalle?

      Se, että yhteiskunnan taholta kielletään yksilöitä suhtautumasta julkisella vastenmielisyydellä jotakin vastenmielistä kohtaan, ei tee vastenmielisestä asiasta yhtään vähemmän vastenmielistä taikka vähemmän haitallista biologiselta kannalta.

      • Kirjoituksesi ei ota huomioon, että näissä harvoissa tapauksissa sisarukset TODELLA saattavat RAKASTAA toisiaan. Sitä paitsi, onko yhteiskunnan millään tavalla lupa arvioida rakkauden syvyyttä, kun sellaista oikeutta yhteiskunnalla ei muissakaan tapauksissa nykyaikana katsota olevan.

        Toisekseen, aikana jolloin homoudesta rangaistiin, homoutta uskottiin olevan vähemmän, kuin sitä todellisuudessa on. On luultavaa, että sisarusrakkauttakin havaitaan olevan enemmän, kunhan se tulee yhteiskunnassa hyväksytyksi.

        Eräissä maissa kieltävää lakia ei ole, eivätkä meilläkään enää viranomaiset lutkauta korvaansakaan kolmannen osapuolen tekemälle 'ilmiannolle', koska kanteen nostaminen on asianomistajan tehtävä, eikä vapaaehtoisuuden vallitessa kanne ole mahdollinen. 🌹👀


      • kynä..mi kirjoitti:

        Kirjoituksesi ei ota huomioon, että näissä harvoissa tapauksissa sisarukset TODELLA saattavat RAKASTAA toisiaan. Sitä paitsi, onko yhteiskunnan millään tavalla lupa arvioida rakkauden syvyyttä, kun sellaista oikeutta yhteiskunnalla ei muissakaan tapauksissa nykyaikana katsota olevan.

        Toisekseen, aikana jolloin homoudesta rangaistiin, homoutta uskottiin olevan vähemmän, kuin sitä todellisuudessa on. On luultavaa, että sisarusrakkauttakin havaitaan olevan enemmän, kunhan se tulee yhteiskunnassa hyväksytyksi.

        Eräissä maissa kieltävää lakia ei ole, eivätkä meilläkään enää viranomaiset lutkauta korvaansakaan kolmannen osapuolen tekemälle 'ilmiannolle', koska kanteen nostaminen on asianomistajan tehtävä, eikä vapaaehtoisuuden vallitessa kanne ole mahdollinen. 🌹👀

        Yhteiskunnalla ei kaiketi ole "lupaa" arvioida kenenkään kokeman rakkauden syvyyttä taikka aitoutta. Toisaalta yhteiskunta ei tarvitse yksilön lupaa mihinkään, ellei se ole sellaista "lupaa" asettanut toimintansa edellytykseksi. Yhteiskunta (oikeusvaltio) on sääntöjensä muodostama entiteetti, jonka sääntöihin toki vaikuttaa sen jäsenten etiikka ja moraali.

        Yhteiskunnalla ja sitä ennen perheen ympärillä olevan yhteisön intressissä on aina ollut sellaisten sukupuolisuhteiden estäminen, joiden tuloksena mitä suurimmalla todennäköisyydellä on jälkeläinen, joka ei kykene elättämään itseään. Vapaan rakkauden aikakaudella tällaisen saattaa kuulostaa eugeniikalta, mutta valtaosalla väestöstä on luonollinen vastenmielisyys sellaista ajatusta kohtaan, että olisi yhdynnässä lähisukulaisen kanssa. Tässä mielessä yhdyntää sisaruksien välillä voidaan pitää niin luonnon vastaisena kuin yhteiskunnan intressienkin vastaisena.

        Yhteiskunnalla ei sinänsä ole mitään intressiä kenenkään henkilökohtaisiin tuntemuksiin taikka kokemuksiin. Kokekoot ja tuntekoot mitä haluavat, kunhan tekevät sen keskenään eivätkä rasita sillä muita.

        Mitä puolestaan tulee miesten välisen homoseksin haitallisuuteen, voidaan kysyä, että paljonko AIDS on aiheuttanut inhimillistä ja taloudellista haittaa yhteiskunnille muutamana viime vuosikymmenenä? Ihan harmitonta homostelukaan ei siis ole.


    • Anonyymi

      Sisarus välit on hyvät, näin ei tosin aina ole ollut. Olemme kuitenkin paljon tekemisissä.

    • Klo 21.27 nikki Anonyymi kirjoitti: "Olet sadistipappi sairas." Mutta sensuuri oli sen poistanut. 🌹👀

      • Anonyymi

        Ei ollut anonyymi väärässä.


    • Anonyymi

      Sinä se olet kynis olet kova yleistä näkökulmaa tuulettamaan. Gategorisesti puolestan ok naisille, jotka ovat sen omasta vapaasta tahdosta sen tekisivät.

      Se minua Kynis huolestuttaa, että edustat vanhaa valtapatriaa, joka ei ymmärrä valtaansa ja naisen alisteista asemaa.

      Jätän päätösvallan yksin ja ainoastaan naisille. Niille naisille, joiden elämää ei valtasuhteet väärennä.

      Se kynis minua huolestuttaa, miksi et ole koskaan vastannut mitään minulle, vaikka usein olen vastannut sinulle? Etkö uskalla?

      • Anonyymi

        Sory. Liikaa lyhensin. Kysyn sitä Kynis, käytitkö valta-asemaasi väärin? Niissä piireissä mistä olet, se on hyvin tavallistakin. En itse halua tehdä tunkkaisiksi ajatuksiasi, mutta en lähteä liikaa mukaankaan niihin. Siksikö minua pelkäät ja jätät aina vastaamatta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sory. Liikaa lyhensin. Kysyn sitä Kynis, käytitkö valta-asemaasi väärin? Niissä piireissä mistä olet, se on hyvin tavallistakin. En itse halua tehdä tunkkaisiksi ajatuksiasi, mutta en lähteä liikaa mukaankaan niihin. Siksikö minua pelkäät ja jätät aina vastaamatta?

        JA VITUN VIIMEINEN KERTA kun Kynikselle vastasin! Siitä miehestä ei ole sanojensa päälle muuta kuin ikävistä naisista inisemään >:C En stana enää mitään IKINÄ vastaa. Sata vastausta minulle jättänyt vastaamatta ja muille aina lipevästi lirkuttelee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sory. Liikaa lyhensin. Kysyn sitä Kynis, käytitkö valta-asemaasi väärin? Niissä piireissä mistä olet, se on hyvin tavallistakin. En itse halua tehdä tunkkaisiksi ajatuksiasi, mutta en lähteä liikaa mukaankaan niihin. Siksikö minua pelkäät ja jätät aina vastaamatta?

        En pelkää, enkä tunne sinua. Itse tiedät, mitä olet kirjoittanut, mutta miten minä voisin tietää, kun suuri määrä kirjoittaa samalla nikillä Anonyymi.

        Koska en tiedä, kuka kirjoittajista olet, en pysty vastaamaan, miksi en ole vastannut. Sen verran YLEISESTI voinen mainita, että jos kirjoituksen sisältö viittaa siihen, että saattaisin joutua hedelmättömään väittelyyn, vastaamishalu puuttuu. En kuitenkaan tiedä, onko sinun kohdallasi kyse tästä.

        Kysyt nyt, olenko käyttänyt valtaa väärin. Ei minulla ole koskaan ollut valtaa, vaan olen aina ollut siinä suhteessa pohjimmaisena, ja olen tietoisesti karttanut korkeamman aseman saavuttamista.

        Kannatan TINKIMÄTÖNTÄ tasa-arvoisuutta sekä sukupuolen, seksuaalisen suuntautumisen, rotujen ja kaiken muunkin suhteen. Kartan viha-oppeja viimeiseen asti. Olen sanonut nämä MONEEN kertaan, mutta jotkut eivät usko. Minulla ei ole netitse muita keinoja kuin oma sanani. En voi TODISTAA mitään.

        Maailman selittämisessä noudatan luonnontieteellistä katsantoa. Hyvää syksyä! 🌹👀


      • Anonyymi kirjoitti:

        JA VITUN VIIMEINEN KERTA kun Kynikselle vastasin! Siitä miehestä ei ole sanojensa päälle muuta kuin ikävistä naisista inisemään >:C En stana enää mitään IKINÄ vastaa. Sata vastausta minulle jättänyt vastaamatta ja muille aina lipevästi lirkuttelee

        "JA VITUN VIIMEINEN KERTA kun Kynikselle vastasin! Siitä miehestä ei ole sanojensa päälle muuta kuin ikävistä naisista inisemään >:C"

        Anteeksi. Olen ymmällä, en vielä nähnyt tätä, kun kirjoitin vastausta. Sen huomaan, että olet kamaloitunut, mutta en tiedä edelleenkään, mistä on kyse. 🌹👀


    • Anonyymi

      Kun pariskunnan valien sanotaan olevan kuin siskon ja veljen, niin sillähän tosiaan tarkoitetaan, että seksielämä kukoistaa. Tai ehkä ei sittenkään,

      Kynis, se nyt ei vain ole tervettä, eikä lainkaan normaalia ja tavallista, tuntea seksuaalista vetoa sisarukseensa. Sellaisella, joka noin tuntee, on vikaa korviensa välissä. Iso pyörä heittää lujaa.

      Luonnossakin sisarusten välinen seksi on HYVIN harvinaista ja siihen on hyvät syynsä.

    • Anonyymi

      Aloittaja lienee vasemmistolainen, tai ainakin A. Kontulan fani
      "utkija ja vasemmistoliiton kansanedustaja Anna Kontula sallisi seksin täysi-ikäisten lähisukulaisten kesken, kirjoittaa Iltalehti. Kontula totesi lehden haastattelussa tiistaina, että Suomen seksuaalilainsäädäntö on joiltakin osin hyvin epälooginen. Esimerkkinä hän mainitsi lainkohdan, joka kieltää seksin lähisukulaisen kanssa."

      https://www.ts.fi/uutiset/373946

    • Anonyymi

      Jos on Jumalan rakkautta, ja sisarrakkautta, ei muuta kaipaa.

    • Anonyymi

      Kauhistuttaa nämä sinun kirjoitukset.

      • Anonyymi

        Olet kasvanut perheessä, jossa ei ole läheisyyttä ja rakkautta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet kasvanut perheessä, jossa ei ole läheisyyttä ja rakkautta?

        Toisaalta kyllä, mutta perusteeni on toinen: Ketään ei tule sortaa, eikä enemmistö voi koskaan saada sellaiseen oikeutta. Minulle on luonnontieteellisestä katsannosta selvää, että kukaan ei itse ole voinut valita mitään, ei geenejä, ei ympäristötekijöitä, ei sattumia. KUKAAN ei ole oman onnensa seppä.

        Oppi 'vapaasta tahdosta' on sekä loogisin että empiirisin perustein mahdoton. Sitä luonnontieteilijät eivät hyväksy. Se on humanistien ns. pehmeää tietoa.

        Moraalinen käsitykseni on, että ihmisten eroista huolimatta tulee vallita TASA-ARVO, eikä ketään saa sortaa. 🌹👀


      • "Kauhistuttaa nämä sinun kirjoitukset."

        Minua puolestaan kauhistuttaa, että joku voi pitää jonkunlaista rakkautta, jossa ei tehdä pahaa toiselle, KIELLETTYNÄ. 🌹👀


    • Anonyymi

      Minulla ainakin on niin pahan näköiset siskot, ettei innosta. Serkuista muutama on oikeinkin hyvän ja pantavan näköinen, mutta eipä tunnu olevan mitään mielenkiintoa minuun. Kuten ei muillakaan naisilla. Joten lienen itsekin pahan näköinen... Ei kuitenkaan ole peilit vielä särkyneet kun olen niihin katsonut.

      • Minun kolmesta siskostani yksi on vajaamielinen, toinen mielisairas ja kolmas hyvin aggressiivinen. Eipä tee minunkaan mieli, mutta puhunkin niiden puolesta, jotka ovat rakastuneet vastavuoroisesti sisarukseensa. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Minun kolmesta siskostani yksi on vajaamielinen, toinen mielisairas ja kolmas hyvin aggressiivinen. Eipä tee minunkaan mieli, mutta puhunkin niiden puolesta, jotka ovat rakastuneet vastavuoroisesti sisarukseensa. 🌹👀

        Tuollainen perimä varmaan selittää jotakin (ei nyt tieteellisesti )-- myöskin poikkeuksellisia ajatuskuvioita.
        Muuten, esim.as-piirteisillä monet marginaaliset asiat saattavat häiritä ja tuottaa epämukavuutta, uppoutumisia, teoriointeja ja takerruksia, mitä ns.normaalit eivät tule ikänään edes ajatelleeksi.
        Se siitä kyökkisielutieteestä ;)

        Edellä esim.nimim sheena:
        "Sisarusrakkaus on täysin eri asia kuin sisarusten välinen seksi"
        Tähänkin tuli monen muun ohella luonteeltaan kiertelevä vastaus.
        Kenelle normaalisti tulee sisarusten välisestä toimivasta suhteesta mieleen päällimmäisenä keskinäinen "sänkyseksi". Ja ehkä kaikista vähiten heille itselleen toteuttaa sellaista, huolimatta että halailu ja satunnainen alastomuuskin (saunominen meillä) on tavallista.
        Myös kommentille sisäsiittoisuudesta tuli mitäänsanomaton vastaus.

        A.Kontulan käsitykselle voi suurella ponnistuksella voi nähdä hitusen ymmärrystäkin, koska yleensä lakiteitse kyseisiä asioita nykyään ei ole tapana säädellä. Toki kaikenlaisten "hulluuksien" ja mielisairauksien vaikutuksia pitää järjestyneessä yhteiskunnassa "aidata" ja kontrolloida jotenkin.
        -
        Sisäsiittoisuudesta olen kaukana periferiassa nähnyt vaikutuksia ihan livenäkin, ei ole tarvinnut kirjoituksista lukea. Yltä lainaus:"sisäsiittoisuuden vuoksi geenivirheet altistavat lukuisille eri sairauksille"
        Taaskaan tämä ei ole tiedettä, mutta suora havainto kuitenkin.
        Samat viat ja sairaudet toistuvat samassa sukupolvessa ja myös perillisissä. Tämä nähty jo 3:een polveen.
        Esim.alttius sydänsairauksiin ja skitsofreniaan. Sukunimestä jo tiesi, että sen suvun toisen polven ihminen kuolee ns.sydäriin 50 plus miinus 5 vuotta.
        Tätähän ilmiötä plus tupakointia tutki aikanaan ns.Pohjois-Karjala projekti -70 luvulla.
        Tietenkään yhtä syytä ei löydy koska myös elintavat ja huonot ruokatavat (läskisoosi, tupakointi, pontikan juontikin) vaikuttavat samansuuntaisesti kuin sisäsiittoisuus. Vähälahjaisuuden ja skitsofrenian periytyvyys on tullut suoraan havaituksi tosiaan jo kolmanteen polveen.
        Vähälahjaisuus tarkoittaa että tarvitsee usein sosiaalitoimen tukea koko ikänsä, koska yksinkertaista, vaikka lapiotyötä josta maksettaisiin palkkaa, sellaista ei ole.
        Mainittakoon, että Pohjois-Karjala ilmiön tilalle on löytäneet sinnekin nykyajan elintasosairaudet: liikasyönti ja diabetes. Aikanaan 2-diabetesta oli vähemmän, koska elinaiks keskimäärin oli lyhyempi.


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Minun kolmesta siskostani yksi on vajaamielinen, toinen mielisairas ja kolmas hyvin aggressiivinen. Eipä tee minunkaan mieli, mutta puhunkin niiden puolesta, jotka ovat rakastuneet vastavuoroisesti sisarukseensa. 🌹👀

        Hyvin sovit joukon jatkoksi omien perversioidesi kanssa. Ovatko vanhempasi kenties sisaruksia keskenään?


    • Anonyymi

      Insestitarinat ovat mukavaa luettavaa, mutta ei oma sisko himota ainakaan minua vaikka hän seksikäs onkin.

      • Tässä on tärkeä pointti. Tosikertomukset ja tarinat kuvaavat KOKONAISTA sisarusrakkautta, jossa seksuaalinenkin halu on mukana. Ne eivät kerro sinun todellisesta perheestäsi, jossa tällaista halua ei ole - ainakaan molemminpuolisesti.

        Mutta jos kirjailija onnistuu luomaan uskottavan kuvan sisaruksista, joilla sellainen halu on, tai jos kerrotaan vastaavanlaista todellisista sisaruksista, niiden lukeminen on miellyttävä piipahdus mielikuvitusmaailmaan.

        Yksinkertaiselle ihmiselle tulee sisarrakkaudesta mieleen TODELLISET sisarussuhteet. Hän ei pysty erottamaan sitä kerronnasta, vaikka muuten voikin eläytyä romaanien ja elokuvien kerrontaan. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Tässä on tärkeä pointti. Tosikertomukset ja tarinat kuvaavat KOKONAISTA sisarusrakkautta, jossa seksuaalinenkin halu on mukana. Ne eivät kerro sinun todellisesta perheestäsi, jossa tällaista halua ei ole - ainakaan molemminpuolisesti.

        Mutta jos kirjailija onnistuu luomaan uskottavan kuvan sisaruksista, joilla sellainen halu on, tai jos kerrotaan vastaavanlaista todellisista sisaruksista, niiden lukeminen on miellyttävä piipahdus mielikuvitusmaailmaan.

        Yksinkertaiselle ihmiselle tulee sisarrakkaudesta mieleen TODELLISET sisarussuhteet. Hän ei pysty erottamaan sitä kerronnasta, vaikka muuten voikin eläytyä romaanien ja elokuvien kerrontaan. 🌹👀

        Okei, tästähän tulikin oikein kunnon putinit: siirretään maali ja markkinoidaan sitä yleisölle sitten ansiokkaana saavutuksena, eli ns.kaunis sisarusrakkaus olikin kaikki mielikuvitusfantasiaa, minkä yleisön olisi pitänyt ymmärtää. Yksinkertaisena joukkona näin ei kuitenkaan käynyt, vaan ottivat aloittajan aivoitukset melkeinpä tosissaan.
        - yksinkertainen ei pysty erottamaan todellisia sisarussuhteita kerronnasta!

        Kai tuossa mainittu pikku pointtikin on. Ne harvat, ketkä joskus lueskelevat seksinovelleja ja ketä miellyttää sellainen fantasia, niin kaikki jollain tapaa 'sopimaton' teksti tehostaa mielikuvitusta ja käy ehkä paremmmin kaupaksi ajanvietteenä kuin muuten.
        Luulen yleisesti, että viikonlopputarinoiden kulutus on vähentynyt verrattuna nettiä edeltäviin aikoihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei, tästähän tulikin oikein kunnon putinit: siirretään maali ja markkinoidaan sitä yleisölle sitten ansiokkaana saavutuksena, eli ns.kaunis sisarusrakkaus olikin kaikki mielikuvitusfantasiaa, minkä yleisön olisi pitänyt ymmärtää. Yksinkertaisena joukkona näin ei kuitenkaan käynyt, vaan ottivat aloittajan aivoitukset melkeinpä tosissaan.
        - yksinkertainen ei pysty erottamaan todellisia sisarussuhteita kerronnasta!

        Kai tuossa mainittu pikku pointtikin on. Ne harvat, ketkä joskus lueskelevat seksinovelleja ja ketä miellyttää sellainen fantasia, niin kaikki jollain tapaa 'sopimaton' teksti tehostaa mielikuvitusta ja käy ehkä paremmmin kaupaksi ajanvietteenä kuin muuten.
        Luulen yleisesti, että viikonlopputarinoiden kulutus on vähentynyt verrattuna nettiä edeltäviin aikoihin.

        Anteeksi etten osannut sanoa selkeämmin, mitä tarkoitin.

        Eräät ihmiset pystyvät ajattelemaan vain OMIA sisaruksiaan, ja jos niitten kanssa ei ole syntynyt syvää rakkautta, eivät voi ymmärtää, että joillakin toisilla syntyy.

        Ei pysty erottamaan 1. oman sisaruksen ajattelua, ja 2. asiaa yleensä. Jos omia sisaruksia ajatellen ei voi syntyä sisarrakkautta, asia yleensä voi kuitenkin olla A) mieluisa, tai B) epämiellyttävä.

        Siinä tapauksessa, että on A) mieluisa, sekä tosikertomukset että fiktio ovat miellyttävää lukemista. Jos taas on B) epämiellyttävä, silloin se on epämiellyttävä sekä 1. omaa sisarusta ajatellen, että 2. yleensäkin.

        Itse pidän asiaa erittäin miellyttävänä, mutta minulla ei ole ollut siihen mahdollisuutta. 🌹👀


    • Anonyymi

      Muistan, kun takavuosina eräs demari-nutturapää vaati keskioluen myynnin kieltoa ja seksinovellien lukemisen kriminalisoimista.

      • Olen sitä mieltä, että politiikkaa harrastakoon, kuka haluaa, mutta minulle se on yhtä vierasta kuin urheilu tai atonaalinen musiikki. En ole äänestänyt vuosikymmeniin missään vaaleissa. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Olen sitä mieltä, että politiikkaa harrastakoon, kuka haluaa, mutta minulle se on yhtä vierasta kuin urheilu tai atonaalinen musiikki. En ole äänestänyt vuosikymmeniin missään vaaleissa. 🌹👀

        Politiikkaa teet palstalla ja tässäkin kaiken aikaa.
        Yrität saada muitakin uskomaan uskomiisi, joskus mitä eriskummallisimpiinkin teeseihisi,
        tässä ketjussa esimerkiksi: ihminen ei voi omaan onnellisuuteensa vaikuttaa (eikö myöskään ulkoisen avun kautta?)
        ihminen on ulkoa ohjattu (avaruudesta ohjelmoitu?) automaattikone, ajopuu, jolla ei ole kykyä käyttää omaa tahtoaan hyväkseen, esim.tehdä tyydyttäviä valintoja järkevästi (siis, omia kokemuksiaan ei yleensä voi yleistää.....)

        Myös ko.sisarusseksi on kiikun kaakun outo juttu; toki käy selville, että yrität olla moderni ja aikaa ja lainsäädäntöäkin edellä, tietty. Perusteena näyttää olevan, että seksiä harrastetaan sen itsensä vuoksi, ei lisääntymismielessä, ja se taas on lainsäädännön yksi kohta.

        Minun mutu on, että se on huono juttu käsitteelle ns.sisarusrakkaus, minkä ei kuulu sisältää pätkääkään seksiä, siis ei ole mikään kaupankäyntisuhde (googleta tarvittaessa)


    • Trolli jaksaa...😁

    • Anonyymi

      Pytyn pähkinöitä ei saa pureskella uudelleen.

      • Повторение — мать учения eli kertaus on opintojen äiti. 🌹👀


    • Anonyymi

      "Nettikeskustelujen mukaan sisarusrakkaudesta on VAIN hyviä kokemuksia. En ole tavannut YHTÄÄN kielteistä."

      Tälle on aivan luonnollinen selitys. Ignooraat kaiken mikä ei ole linjassa omien mieltymystesi kanssa. Se on varsin normaalia toimintaa ihmiseltä, joka haluaa pysyä kuplassaan.

      • Tarkoitan vain ja ainoastaan OMIA kokemuksia, joita on RUNSAASTI seksisivuilla. En tarkoita YLEISLUONTOISIA pelotteluja, joiden kirjoittajilla ei voi olla kokemusta asiasta, vaan turvautuvat perimätietoon ja common sense -ajatteluun.

        Näitä omaan kokemukseen perustumattomia kielteisiä kirjoituksia lienee eniten tällä palstalla. 🌹👀


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe