Kemijärven Kuningas

Anonyymi-ap

Kuinka monta lakeijaa hän oikein tarvitsee homman pyörittämiseen ?

6

637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuninkaalla pitäisi olla haaremi mutta paikallisista pirttihirmuista yksikin on liikaa ja ankeuttavat ihan kaiken. Etelän hedelmät ovat sen sijaan elämän sulostuttajia ja onnellisen elämän vaatimus.

      • Anonyymi

        Tänne ei tarvita kuningasta.
        Täällä pitää olla 3 vallan konferenssi.
        3-miehinen johtokunta, joka päättää asiat, ei valtuustoa, ei kaupunginjohtajia ei mitään
        johtokunnassa on 3 jäsentä, jotka edustaa luokkia; 1. työläiset 2. pienyrittäjät 3. kulttuuriälymystö. Ainoa muu vaatimus on, että pitää olla syntyperäinen kemijärveläinen tai ainakin asunut 20 vuotta täällä. Ei saa olla holhouksessa eikä rikoksia.

        Aina kun alkaa istunto, niin on ensin seremonia, jonka pääsymaksutuloilla kerätään rahaa kaupungille. Yksi näistä kolmesta on puheenjohtaja ja hänen arvonimi on "ylin johtaja". Hänellä on päällä viitta ja kruunu. Kaksi muuta istunnon alussa kumartaa häntä ja mumisee mystisesti, kumarrus on että menee maahan polvilleen ja kumartaa pään maahan asti ja lauletaan Kemijärven kunnioitus-lauluja. Seremonia on outo, kummallinen, se kiinnostaa turisteja etelästäkin. Ylin johtaja seisoo ylväänä ja huutaa taisteluhuutoja. Mutta vain 6 kk kerrallaan on ylin johtaja että ei mene valta päähän. Sitten tulee toisesta ja tämä aikaisempi joutuu kumartamaa uutta, ja kierros jatkuu aina, että vuoden välein jokainen on puoli vuotta ylin johtaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne ei tarvita kuningasta.
        Täällä pitää olla 3 vallan konferenssi.
        3-miehinen johtokunta, joka päättää asiat, ei valtuustoa, ei kaupunginjohtajia ei mitään
        johtokunnassa on 3 jäsentä, jotka edustaa luokkia; 1. työläiset 2. pienyrittäjät 3. kulttuuriälymystö. Ainoa muu vaatimus on, että pitää olla syntyperäinen kemijärveläinen tai ainakin asunut 20 vuotta täällä. Ei saa olla holhouksessa eikä rikoksia.

        Aina kun alkaa istunto, niin on ensin seremonia, jonka pääsymaksutuloilla kerätään rahaa kaupungille. Yksi näistä kolmesta on puheenjohtaja ja hänen arvonimi on "ylin johtaja". Hänellä on päällä viitta ja kruunu. Kaksi muuta istunnon alussa kumartaa häntä ja mumisee mystisesti, kumarrus on että menee maahan polvilleen ja kumartaa pään maahan asti ja lauletaan Kemijärven kunnioitus-lauluja. Seremonia on outo, kummallinen, se kiinnostaa turisteja etelästäkin. Ylin johtaja seisoo ylväänä ja huutaa taisteluhuutoja. Mutta vain 6 kk kerrallaan on ylin johtaja että ei mene valta päähän. Sitten tulee toisesta ja tämä aikaisempi joutuu kumartamaa uutta, ja kierros jatkuu aina, että vuoden välein jokainen on puoli vuotta ylin johtaja.

        Kun on yksi johtaja ja yksi kansa niin ei ole riitelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on yksi johtaja ja yksi kansa niin ei ole riitelyä.

        Ei, se on diktatuuri. Mutta kun on 3 johtajaa, niin tasapaino!

        Eikä olisi puolueita, on vain yhteiskuntaluokat. Jokainen kuuluu johonkin luokkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, se on diktatuuri. Mutta kun on 3 johtajaa, niin tasapaino!

        Eikä olisi puolueita, on vain yhteiskuntaluokat. Jokainen kuuluu johonkin luokkaan.

        Yksi kansa ilman johtajia on tulevaisuuden utopia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi kansa ilman johtajia on tulevaisuuden utopia.

        Kommunismissa valtio kuoleentuu ja jokainen saa tarpeensa mukaan ja tekee työtä kykynsä mukaan, ei ole rahaakaan


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe