Kuinka monta lakeijaa hän oikein tarvitsee homman pyörittämiseen ?
Kemijärven Kuningas
6
637
Vastaukset
- Anonyymi
Kuninkaalla pitäisi olla haaremi mutta paikallisista pirttihirmuista yksikin on liikaa ja ankeuttavat ihan kaiken. Etelän hedelmät ovat sen sijaan elämän sulostuttajia ja onnellisen elämän vaatimus.
- Anonyymi
Tänne ei tarvita kuningasta.
Täällä pitää olla 3 vallan konferenssi.
3-miehinen johtokunta, joka päättää asiat, ei valtuustoa, ei kaupunginjohtajia ei mitään
johtokunnassa on 3 jäsentä, jotka edustaa luokkia; 1. työläiset 2. pienyrittäjät 3. kulttuuriälymystö. Ainoa muu vaatimus on, että pitää olla syntyperäinen kemijärveläinen tai ainakin asunut 20 vuotta täällä. Ei saa olla holhouksessa eikä rikoksia.
Aina kun alkaa istunto, niin on ensin seremonia, jonka pääsymaksutuloilla kerätään rahaa kaupungille. Yksi näistä kolmesta on puheenjohtaja ja hänen arvonimi on "ylin johtaja". Hänellä on päällä viitta ja kruunu. Kaksi muuta istunnon alussa kumartaa häntä ja mumisee mystisesti, kumarrus on että menee maahan polvilleen ja kumartaa pään maahan asti ja lauletaan Kemijärven kunnioitus-lauluja. Seremonia on outo, kummallinen, se kiinnostaa turisteja etelästäkin. Ylin johtaja seisoo ylväänä ja huutaa taisteluhuutoja. Mutta vain 6 kk kerrallaan on ylin johtaja että ei mene valta päähän. Sitten tulee toisesta ja tämä aikaisempi joutuu kumartamaa uutta, ja kierros jatkuu aina, että vuoden välein jokainen on puoli vuotta ylin johtaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänne ei tarvita kuningasta.
Täällä pitää olla 3 vallan konferenssi.
3-miehinen johtokunta, joka päättää asiat, ei valtuustoa, ei kaupunginjohtajia ei mitään
johtokunnassa on 3 jäsentä, jotka edustaa luokkia; 1. työläiset 2. pienyrittäjät 3. kulttuuriälymystö. Ainoa muu vaatimus on, että pitää olla syntyperäinen kemijärveläinen tai ainakin asunut 20 vuotta täällä. Ei saa olla holhouksessa eikä rikoksia.
Aina kun alkaa istunto, niin on ensin seremonia, jonka pääsymaksutuloilla kerätään rahaa kaupungille. Yksi näistä kolmesta on puheenjohtaja ja hänen arvonimi on "ylin johtaja". Hänellä on päällä viitta ja kruunu. Kaksi muuta istunnon alussa kumartaa häntä ja mumisee mystisesti, kumarrus on että menee maahan polvilleen ja kumartaa pään maahan asti ja lauletaan Kemijärven kunnioitus-lauluja. Seremonia on outo, kummallinen, se kiinnostaa turisteja etelästäkin. Ylin johtaja seisoo ylväänä ja huutaa taisteluhuutoja. Mutta vain 6 kk kerrallaan on ylin johtaja että ei mene valta päähän. Sitten tulee toisesta ja tämä aikaisempi joutuu kumartamaa uutta, ja kierros jatkuu aina, että vuoden välein jokainen on puoli vuotta ylin johtaja.Kun on yksi johtaja ja yksi kansa niin ei ole riitelyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on yksi johtaja ja yksi kansa niin ei ole riitelyä.
Ei, se on diktatuuri. Mutta kun on 3 johtajaa, niin tasapaino!
Eikä olisi puolueita, on vain yhteiskuntaluokat. Jokainen kuuluu johonkin luokkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, se on diktatuuri. Mutta kun on 3 johtajaa, niin tasapaino!
Eikä olisi puolueita, on vain yhteiskuntaluokat. Jokainen kuuluu johonkin luokkaan.Yksi kansa ilman johtajia on tulevaisuuden utopia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi kansa ilman johtajia on tulevaisuuden utopia.
Kommunismissa valtio kuoleentuu ja jokainen saa tarpeensa mukaan ja tekee työtä kykynsä mukaan, ei ole rahaakaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664