Kemijärven Kuningas

Anonyymi-ap

Kuinka monta lakeijaa hän oikein tarvitsee homman pyörittämiseen ?

6

637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuninkaalla pitäisi olla haaremi mutta paikallisista pirttihirmuista yksikin on liikaa ja ankeuttavat ihan kaiken. Etelän hedelmät ovat sen sijaan elämän sulostuttajia ja onnellisen elämän vaatimus.

      • Anonyymi

        Tänne ei tarvita kuningasta.
        Täällä pitää olla 3 vallan konferenssi.
        3-miehinen johtokunta, joka päättää asiat, ei valtuustoa, ei kaupunginjohtajia ei mitään
        johtokunnassa on 3 jäsentä, jotka edustaa luokkia; 1. työläiset 2. pienyrittäjät 3. kulttuuriälymystö. Ainoa muu vaatimus on, että pitää olla syntyperäinen kemijärveläinen tai ainakin asunut 20 vuotta täällä. Ei saa olla holhouksessa eikä rikoksia.

        Aina kun alkaa istunto, niin on ensin seremonia, jonka pääsymaksutuloilla kerätään rahaa kaupungille. Yksi näistä kolmesta on puheenjohtaja ja hänen arvonimi on "ylin johtaja". Hänellä on päällä viitta ja kruunu. Kaksi muuta istunnon alussa kumartaa häntä ja mumisee mystisesti, kumarrus on että menee maahan polvilleen ja kumartaa pään maahan asti ja lauletaan Kemijärven kunnioitus-lauluja. Seremonia on outo, kummallinen, se kiinnostaa turisteja etelästäkin. Ylin johtaja seisoo ylväänä ja huutaa taisteluhuutoja. Mutta vain 6 kk kerrallaan on ylin johtaja että ei mene valta päähän. Sitten tulee toisesta ja tämä aikaisempi joutuu kumartamaa uutta, ja kierros jatkuu aina, että vuoden välein jokainen on puoli vuotta ylin johtaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne ei tarvita kuningasta.
        Täällä pitää olla 3 vallan konferenssi.
        3-miehinen johtokunta, joka päättää asiat, ei valtuustoa, ei kaupunginjohtajia ei mitään
        johtokunnassa on 3 jäsentä, jotka edustaa luokkia; 1. työläiset 2. pienyrittäjät 3. kulttuuriälymystö. Ainoa muu vaatimus on, että pitää olla syntyperäinen kemijärveläinen tai ainakin asunut 20 vuotta täällä. Ei saa olla holhouksessa eikä rikoksia.

        Aina kun alkaa istunto, niin on ensin seremonia, jonka pääsymaksutuloilla kerätään rahaa kaupungille. Yksi näistä kolmesta on puheenjohtaja ja hänen arvonimi on "ylin johtaja". Hänellä on päällä viitta ja kruunu. Kaksi muuta istunnon alussa kumartaa häntä ja mumisee mystisesti, kumarrus on että menee maahan polvilleen ja kumartaa pään maahan asti ja lauletaan Kemijärven kunnioitus-lauluja. Seremonia on outo, kummallinen, se kiinnostaa turisteja etelästäkin. Ylin johtaja seisoo ylväänä ja huutaa taisteluhuutoja. Mutta vain 6 kk kerrallaan on ylin johtaja että ei mene valta päähän. Sitten tulee toisesta ja tämä aikaisempi joutuu kumartamaa uutta, ja kierros jatkuu aina, että vuoden välein jokainen on puoli vuotta ylin johtaja.

        Kun on yksi johtaja ja yksi kansa niin ei ole riitelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on yksi johtaja ja yksi kansa niin ei ole riitelyä.

        Ei, se on diktatuuri. Mutta kun on 3 johtajaa, niin tasapaino!

        Eikä olisi puolueita, on vain yhteiskuntaluokat. Jokainen kuuluu johonkin luokkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, se on diktatuuri. Mutta kun on 3 johtajaa, niin tasapaino!

        Eikä olisi puolueita, on vain yhteiskuntaluokat. Jokainen kuuluu johonkin luokkaan.

        Yksi kansa ilman johtajia on tulevaisuuden utopia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi kansa ilman johtajia on tulevaisuuden utopia.

        Kommunismissa valtio kuoleentuu ja jokainen saa tarpeensa mukaan ja tekee työtä kykynsä mukaan, ei ole rahaakaan


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe