Minkälainen miehen pitää olla jotta voi naista lähestyä?
Millaisella miehellä on vientiä?
188
2999
Vastaukset
- Anonyymi
Väärin aseteltu kysymys (jälleen). Naiset eivät onneksi tykkää samanlaisista miehistä ja se mistä kukakin tykkää on makuasia, ja tilannekohtaistakin. Naista voi myös lähestyä muutoin kuin parisuhdemielessä. Jälkimmäistä suosittelen kovasti. Kun on ystävänä vaikka vain yksi nainen, sillä on yleensä suotuisa vaikutus elämään.
- Sheena- Anonyymi
Nainen ja mies ei voi olla ystäviä. Jos ovat niin pilasvat tulevat mahdollisuutensa parisuhteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen ja mies ei voi olla ystäviä. Jos ovat niin pilasvat tulevat mahdollisuutensa parisuhteeseen.
Voit puhua vain omasta puolestasi. Säälittävää, kun sinulla on tilanne tuollainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin voi olla. Ja kaikki terveet ihmissuhteet edistävät mahdollisuuksia parisuhteeseen ja kertovat myös arvoista.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit puhua vain omasta puolestasi. Säälittävää, kun sinulla on tilanne tuollainen.
Mistä sinä tiedät mikä kenenkin tilanne on?
- Anonyymi
Täällä taas feministi luulee itsestään liikoja. Koen elämäni huomattavasti laadukkaammaksi kun en kommunikoi naisten kanssa lainkaan. Ei tarvi tunteilla käyvien tuuliviirien mölinöitä kuunnella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parisuhteessa sen puolison tulisi olla se paras ystävä jolle voi kertoa aivan kaiken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras ystäväni,en luopuisi koskaan !
Rakastan häntä jo 17v.
Aina on jotain naurua ja iloa,ihan uskomatonta mutta joskus pierua:(
Sekin kuuluu elämään.
Uskomaton elämä ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän voi, helposti. Ihmeellistä ajattelua sinulla, teet elämäsi vaikeaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parisuhteessa sen puolison tulisi olla se paras ystävä jolle voi kertoa aivan kaiken
Joillekin yksinkertaisille, jotka odottavat saavansa parisuhteesta kaikki ihmissuhteet, tuo on joskus mahdollista.
- Anonyymi
Ainoa asia mitä tästäkin tulee mieleen on että olen miehen puutteessa. Toivon minulle miehen!
- Anonyymi
Käyt kaupassa ja ekalta vastaan tulevalta kysyt mennäänkö naimaan viimeistään melkein voi sano että viides suostuu
- Anonyymi
Viinamies ja jännämies on naisten ihannemiehiä.
- Anonyymi
Joo jos on sellainen mies joka haluaa rakentaa perhettä kotia ja arvostaa naista jne sellainen ei ole kiinnostava. Pitää olla pettävä alkoholisoitunut tai muuten henkisesti vajaa joka kuuluu johonkin itse rakentamansa kerhon johtajistoon koska muualla ei ole pärjännyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo jos on sellainen mies joka haluaa rakentaa perhettä kotia ja arvostaa naista jne sellainen ei ole kiinnostava. Pitää olla pettävä alkoholisoitunut tai muuten henkisesti vajaa joka kuuluu johonkin itse rakentamansa kerhon johtajistoon koska muualla ei ole pärjännyt.
Näin naisena vastaan: Viina- ja jännämies haluavat elää sinkkuina. Niiden elämää hallitsee seksi ja viina johon naisella ei ole sijaa siis, jos sattuu olemasn hetero
- Anonyymi
Kierrän kyseiset kaukaa, olen nainen . Normaali mielellään itsestään huoltapitävä kelpaa minulle .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tuo ensin mainittu on kiva kodinhoitaja ei sellaista voi mieheksi kutsua ni si se seksi haetaan muualta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin naisena vastaan: Viina- ja jännämies haluavat elää sinkkuina. Niiden elämää hallitsee seksi ja viina johon naisella ei ole sijaa siis, jos sattuu olemasn hetero
Seksi on luonnostaan miesten mielessä muutaman minuutin välein.
- Anonyymi
Naista kannattaa lähestyä takaapäin. Hiipiä aivan taakse ja huutaa korvaan jotta aletaanko oleen yhessä täh? Tämä siis huutaen hulluna. Jos nainen ei saa laakia tai tapa sinua, voi olla mahdollista tutustua intiimisti. Näin se vaan menee.😂
- Anonyymi
Kyllä ja on hyvä tälläisiin tilanteisiin opetella isku mahaan tai potku vyön alle. Siis varuiksi jos takaa lähestyykin vihollinen.
- Anonyymi
Tää oli kyllä hyvä 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Toinen variaatio tuosta on, että survaisee meisselin sisään lupia kyselemättä.
Näin on ihana yhteinen yllätyscoituskin totta ja tuosta saattaa sikeytyä vaikka millainen rakkaustarina. Jos ei halua jälkipyykkiä, niin gummia kannattaa käyttää.
- Anonyymi
Minua saa kyllä lähestyä ihan kuka vaan ja jos tyyppi nyt ei suorastaan vaarallisen oloinen ole niin juttelen kyllä. Se, että juttelen ja olen kohtelias ja ystävällinen ei tosin tarkoita, että sen kummempaa vientiä olisi tarjolla.
- Anonyymi
Mikä on vaarallisen oloinen tyyppi? Onko tämä taas joku naisten keksimä juttu niin kuin että vain söpöt miehet saavat katsoa. Mistä mies tietää onko söpö vai ei? Vaarallisen oloinen vai ei? Aivan sekopäisiä juttuja kaikki naisten kotkotukset.
- Anonyymi
Misähä kaupungissa sua voisi lähestyä ni voitas vaiks testata kummanko on vaikeampi vastustaa kiusausta
- Anonyymi
Kohtelias, hyvätapainen herrasmies.
Pitkä, komea ja varakas.
- Anonyymi
Mielummin ei mitään noista. Lyhyt, söpö ja normituloinen olis parempi mulle.
Anonyymi kirjoitti:
Sehän kuulostaa ihan realistiselta. :)
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Enemmän noita sun tyrkyttämiäsi on tarjolla. Melkeinpä 13 tusinassa.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Söpö mies on monin verroin vaikeampi löytää kuin komea ja joka helkkarin mies tuntuu olevan ja vähintään haluavan olla joku oman elämänsä miljardööri.
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän noita sun tyrkyttämiäsi on tarjolla. Melkeinpä 13 tusinassa.
Tarjolla ihan? Eikä kelpaa? No on ennen kuulumatonta.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Tarjolla ihan? Eikä kelpaa? No on ennen kuulumatonta.
Ihan tarjolla ja suorastaan tyrkyllä. Hittoako sellasella tekee. Ei ne valtaosalle naisita kelpaa. Ne on tietyt naiset jolle tuo miesporukka kelpaa. Niille, jotka kaipaavat sitä tyyliä.
Anonyymi kirjoitti:
Söpö mies on monin verroin vaikeampi löytää kuin komea ja joka helkkarin mies tuntuu olevan ja vähintään haluavan olla joku oman elämänsä miljardööri.
Kyllähän sitä velkarahallakin kaikkea kivaa saa ja voi elvistellä.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tarjolla ja suorastaan tyrkyllä. Hittoako sellasella tekee. Ei ne valtaosalle naisita kelpaa. Ne on tietyt naiset jolle tuo miesporukka kelpaa. Niille, jotka kaipaavat sitä tyyliä.
Ne onkin niitä tyylikkäitä myös itse. Raha menee rahan luo yms.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kyllähän sitä velkarahallakin kaikkea kivaa saa ja voi elvistellä.
Jep, rasittavaa sakkia ökyilijöitä.
Anonyymi kirjoitti:
Jep, rasittavaa sakkia ökyilijöitä.
Niitä on ollut aina olemassa ja tulee varmaan aina olemaan.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Eihän tyylikkyydellä ole sen asian kanssa mitään tekemistä. Ökyily ei ole tyylikkyyttä,
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Persaukisiahan ne naiset valtaosin alkujaan ovat.
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sillä. Rahalla saa kaikkea kivaa. Kyllä rikastumista tässä itsekin odottaa. Helpottaa elämää kummasti. Mutta ökyily on eri asia.
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tyylikkyydellä ole sen asian kanssa mitään tekemistä. Ökyily ei ole tyylikkyyttä,
No lähinnä ajattelin sitä ulkoista olemusta tässä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No lähinnä ajattelin sitä ulkoista olemusta tässä.
Meillä on sitten hieman erilainen kuva tyylikkyydestä. En ole kovin montaa mieletäni tyylikästä tuollaista tapausta nähnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on sitten hieman erilainen kuva tyylikkyydestä. En ole kovin montaa mieletäni tyylikästä tuollaista tapausta nähnyt.
Itsellenihän siis kallis ei ole yhtäkuin tyylikäs.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Eipä sillä. Rahalla saa kaikkea kivaa. Kyllä rikastumista tässä itsekin odottaa. Helpottaa elämää kummasti. Mutta ökyily on eri asia.
Mulle rahaa ja vaurautta on sopivasti, kun sitä ei tarvitse jatkuvasti miettiä. Se määrä on saavutettu, joten voin pohtia muita asioita.
Anonyymi kirjoitti:
Itsellenihän siis kallis ei ole yhtäkuin tyylikäs.
Minulla on kallismaku. Yleensä kun jostain tykkään niin se on kallista. Enkä raaski sitten aina ostaa.
Anonyymi kirjoitti:
Niin taitaa olla. Siis joo, tyylikäs voi olla monella tapaa ja tyylitönkin. Voi olla tyylitön se rahoilla leveileväkin helposti. Kaikki menee vähän yli.
Anonyymi kirjoitti:
Mulle rahaa ja vaurautta on sopivasti, kun sitä ei tarvitse jatkuvasti miettiä. Se määrä on saavutettu, joten voin pohtia muita asioita.
Tuo on just hyvä tilanne. Se tuo perusturvallisuutta. Toisin kuin sellainen, että se kaikki menee mitä tulee ja joutuu miettimään mitä syö ja minkä laskun jättää maksamatta, että selviää seuraavaan tiliin asti.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Minulla on kallismaku. Yleensä kun jostain tykkään niin se on kallista. Enkä raaski sitten aina ostaa.
Mulla taas on kallis maku ja ei ole, riippuu vähän asiasta. Noin yleisesti ottaen ostan laadukasta ja ksetävää ja se maksaa yleensä enemmän. Sensijaan nimilapusta en maksa euroakaan ekstraa, jollei se tuo mukanaan myös jotain muuta.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Tuo on just hyvä tilanne. Se tuo perusturvallisuutta. Toisin kuin sellainen, että se kaikki menee mitä tulee ja joutuu miettimään mitä syö ja minkä laskun jättää maksamatta, että selviää seuraavaan tiliin asti.
Ja myös ne joilla on tosi paljon tuntuvat ajattelevan rahaa 24/7. Miten saada lisää ja mihin saada kulutettua vähän lisää.
Anonyymi kirjoitti:
Mulla taas on kallis maku ja ei ole, riippuu vähän asiasta. Noin yleisesti ottaen ostan laadukasta ja ksetävää ja se maksaa yleensä enemmän. Sensijaan nimilapusta en maksa euroakaan ekstraa, jollei se tuo mukanaan myös jotain muuta.
Minä ostan sellaista, mikä puhuttelee. Joskus se sattuu olemaan arvokasta, ja jää ostamattakin helposti, ellei satu olemaan säästössä sopivasti. Harrastuksiin panostan myös. Laadukasta ja kestävää kannattaakin ostaa. Sanotaan, ettei köyhän kannata halpaa ostaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ja myös ne joilla on tosi paljon tuntuvat ajattelevan rahaa 24/7. Miten saada lisää ja mihin saada kulutettua vähän lisää.
Tuo on varmaan totta. Joillekin se raha on koko elämä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Minä ostan sellaista, mikä puhuttelee. Joskus se sattuu olemaan arvokasta, ja jää ostamattakin helposti, ellei satu olemaan säästössä sopivasti. Harrastuksiin panostan myös. Laadukasta ja kestävää kannattaakin ostaa. Sanotaan, ettei köyhän kannata halpaa ostaa.
Enpä muista koska jokin esine olis puhutellut mua. Taitaa olla täysin tuntematon tilanne mulle. En siis harrasta heräteostoksia. Tai no joskus köyhänä opiskelijana tuli sorruttua heräteostoksiinkin, kun jokin oli sopivan hintaista, mutta ei sitä varsinaisesti olis tarvinut. Mä ostan yleensä kun tarvitsen jotain ja silloin se raha löytyy kyllä. Toi ei silti tarkoita, ettenkö joskus tuhlaisi. Se tarve voi myös olla vaikkapa, että halusin kaulakorun. En tiennyt muuta kuin sen aiheen minkä halusin ja sitten rupesin vaan etsimään.
Ja juu, laadukas ja kestävä on hyvä. Mulla on edelleen käytössä yhdet teininä ostetut farkut ja hiton kalliit villakangas- ja nahkatakit, jotka ostin pienestä budjetista lukiolaisena. Anonyymi kirjoitti:
Enpä muista koska jokin esine olis puhutellut mua. Taitaa olla täysin tuntematon tilanne mulle. En siis harrasta heräteostoksia. Tai no joskus köyhänä opiskelijana tuli sorruttua heräteostoksiinkin, kun jokin oli sopivan hintaista, mutta ei sitä varsinaisesti olis tarvinut. Mä ostan yleensä kun tarvitsen jotain ja silloin se raha löytyy kyllä. Toi ei silti tarkoita, ettenkö joskus tuhlaisi. Se tarve voi myös olla vaikkapa, että halusin kaulakorun. En tiennyt muuta kuin sen aiheen minkä halusin ja sitten rupesin vaan etsimään.
Ja juu, laadukas ja kestävä on hyvä. Mulla on edelleen käytössä yhdet teininä ostetut farkut ja hiton kalliit villakangas- ja nahkatakit, jotka ostin pienestä budjetista lukiolaisena.Niin tarkoitinkin lähinnä tilannetta, että jos jotain tarvitsee, esim talvitakin. Niin valitsen sellaisen mikä puhuttelee eniten. Selaan niitä netissäkin ensin pitkään ennen kuin tulee vastaan sellainen, jonka koen oman näköiseksi. Ei sen aina kallistakaan ole. Vaatteet tulee käytettyä aina loppuun hyvin. Ostan sitä mukaa uutta, kun menee huonoon kuntoon.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin tarkoitinkin lähinnä tilannetta, että jos jotain tarvitsee, esim talvitakin. Niin valitsen sellaisen mikä puhuttelee eniten. Selaan niitä netissäkin ensin pitkään ennen kuin tulee vastaan sellainen, jonka koen oman näköiseksi. Ei sen aina kallistakaan ole. Vaatteet tulee käytettyä aina loppuun hyvin. Ostan sitä mukaa uutta, kun menee huonoon kuntoon.
Meillä on siis erilainen lähestymistapa. Sä lähdet etsimään sellaista, josta pidät? Mä taas tiedän millaisen haluan ja sitten etsin sen. Jos en löydä nyt, niin sitten siirrän seuraavaan vuoteen ja erilaiseen mallistoon. Jos mä vaikkapa etsin tietynlaista paitaa, jollaista ei ole ollut useaan vuoteen saatavilla tai joka on jollain tavalla tosi hyvä tyylinsä edustaja, niin sitten ostan niitä nipussa monta. Viimeksi ostin yksiä suoria mustia housuja kolme paria. Tarviikohan koskaan elämässäni enää ostaa.
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on siis erilainen lähestymistapa. Sä lähdet etsimään sellaista, josta pidät? Mä taas tiedän millaisen haluan ja sitten etsin sen. Jos en löydä nyt, niin sitten siirrän seuraavaan vuoteen ja erilaiseen mallistoon. Jos mä vaikkapa etsin tietynlaista paitaa, jollaista ei ole ollut useaan vuoteen saatavilla tai joka on jollain tavalla tosi hyvä tyylinsä edustaja, niin sitten ostan niitä nipussa monta. Viimeksi ostin yksiä suoria mustia housuja kolme paria. Tarviikohan koskaan elämässäni enää ostaa.
Ai joo. Tuohan toimii hyvin varmasti. Minä en aina löydä mitään ostettavaa vaikka kuinka selaan. En vaan osaa päättää ja sitten jätän seuraavaan kertaan koko yrityksen. Joskus taas voi löytyä hyvinkin nopeasti sellainen mikä puhuttelee voimakkaasti. Tulee olo että tuo on just minulle tehty. Onhan näitä lähestymistapoja useita. :)
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ai joo. Tuohan toimii hyvin varmasti. Minä en aina löydä mitään ostettavaa vaikka kuinka selaan. En vaan osaa päättää ja sitten jätän seuraavaan kertaan koko yrityksen. Joskus taas voi löytyä hyvinkin nopeasti sellainen mikä puhuttelee voimakkaasti. Tulee olo että tuo on just minulle tehty. Onhan näitä lähestymistapoja useita. :)
Toiset seuraa muotia sillä ajatuksella, että mitä pitäsi nyt laittaa päälle. Mä taas seuraan sitä sillä ajatuksella, että onko jotain tiettyä kohta ehkä saatavilla. Tyyliin ai tän malliset housut oli taas tulossa muotiin, nyt pitää iskeä kiinni. Tai että okei nyt on taas viimein kivoja värejä tai kuoseja tarjolla, nyt voin etsiä jotain mitä olen jo vuosia kaipaillut.
Anonyymi kirjoitti:
Toiset seuraa muotia sillä ajatuksella, että mitä pitäsi nyt laittaa päälle. Mä taas seuraan sitä sillä ajatuksella, että onko jotain tiettyä kohta ehkä saatavilla. Tyyliin ai tän malliset housut oli taas tulossa muotiin, nyt pitää iskeä kiinni. Tai että okei nyt on taas viimein kivoja värejä tai kuoseja tarjolla, nyt voin etsiä jotain mitä olen jo vuosia kaipaillut.
Minä en ole muotia seurannut koskaan. Minulla on yleensä (ainakin mielestäni) melko ajatonta vaatetta päällä. Tummia värejä, taikka oikeastaan vaan mustaa käytin hyvin paljon pitkän aikaa. Nyt vasta olen miettinyt muitakin värejä, tosin aika hillittyjä. Ihan omaa tyyliä siis, eikä mitään valtavirran mukana menevää. En kovin rohkeita juttuja uskalla käyttää, vaikka joskus mieli tekisikisikin.
Muotinäytöksiä tykkään katsella youtubesta, lähinnä hienojen taide-esitysten takia.- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Minä en ole muotia seurannut koskaan. Minulla on yleensä (ainakin mielestäni) melko ajatonta vaatetta päällä. Tummia värejä, taikka oikeastaan vaan mustaa käytin hyvin paljon pitkän aikaa. Nyt vasta olen miettinyt muitakin värejä, tosin aika hillittyjä. Ihan omaa tyyliä siis, eikä mitään valtavirran mukana menevää. En kovin rohkeita juttuja uskalla käyttää, vaikka joskus mieli tekisikisikin.
Muotinäytöksiä tykkään katsella youtubesta, lähinnä hienojen taide-esitysten takia.Niin no muotia ne nekin ovat. En minäkään muotia seuraa niin, että jotain lehtiä lukisin aiheesta tai pistäisin jotain päälleni muodin takia. Vaan kun marketissa kävelee vaikka ruokaostoksilla niin yleensä kulkee vaatteiden ohitse. Joskus silmiin sitten osuu, että katohan on kun on viimein kivoja värejä tarjolla. Tai sitten alkaa huomata katukuvassa tietyntyyppisiä vaatteita. Sitten joskus voi iltapäivälehden otsikoista osua silmiin, että jokin vaate on taas muotia. Kun se on viimeisintä huutoa, niin silloin löytyy varmasti. En ole eläessäni katsonut yhtään muotinäytöstä. :D
Anonyymi kirjoitti:
Niin no muotia ne nekin ovat. En minäkään muotia seuraa niin, että jotain lehtiä lukisin aiheesta tai pistäisin jotain päälleni muodin takia. Vaan kun marketissa kävelee vaikka ruokaostoksilla niin yleensä kulkee vaatteiden ohitse. Joskus silmiin sitten osuu, että katohan on kun on viimein kivoja värejä tarjolla. Tai sitten alkaa huomata katukuvassa tietyntyyppisiä vaatteita. Sitten joskus voi iltapäivälehden otsikoista osua silmiin, että jokin vaate on taas muotia. Kun se on viimeisintä huutoa, niin silloin löytyy varmasti. En ole eläessäni katsonut yhtään muotinäytöstä. :D
Kannattaa katsoa. Niitä on ihan joka lähtöön. On todella outoja ja on ihan normaalin oloisia vaatteita niissä. Kauniita naisia paljon :D kröhöm. Mutta joo, jos vaatteet kiinnostaa, niin luulisi että kiinnostaa muotinäytöksetkin. Itseäni kiinnostaa se taiteellisuus niissä. En mitään ihan normikamppeitten esityksiä jaksa seurata. :)
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kannattaa katsoa. Niitä on ihan joka lähtöön. On todella outoja ja on ihan normaalin oloisia vaatteita niissä. Kauniita naisia paljon :D kröhöm. Mutta joo, jos vaatteet kiinnostaa, niin luulisi että kiinnostaa muotinäytöksetkin. Itseäni kiinnostaa se taiteellisuus niissä. En mitään ihan normikamppeitten esityksiä jaksa seurata. :)
Ei voisi vähempää kiinnosta :)
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No ei tarvitsekaan. :)
Mähän siis vihaan yli kaiken vaatteiden etsimistä ja sovittamista ja kaikkea sitä. Skannaan hyvin pikaisesti rekit läpi, että onko siellä juuri sitä mitä etsin ja jos ei ole niin poistun. Ei mua kiinnosta lainkaan katsella vaatteita muuten vaan.
Anonyymi kirjoitti:
Mähän siis vihaan yli kaiken vaatteiden etsimistä ja sovittamista ja kaikkea sitä. Skannaan hyvin pikaisesti rekit läpi, että onko siellä juuri sitä mitä etsin ja jos ei ole niin poistun. Ei mua kiinnosta lainkaan katsella vaatteita muuten vaan.
Minä käsitin sitten väärin. Minä taas tykkään katsella mitä on tarjolla, ja jos puhettelee niin hyvä, mutta jos ei, niin sitten annan olla. Joskus se on turhauttavaa, kun jotain tarttisi, eikä vaan löydä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain kaulakorua voin hyvin etsiä kauankin ihan huvikseni. Niitä ei tarvitse sovittaa, niissä ei ole istuvuusongelmia jne. Tosin sellasenkin ostin lähinnä itselleni viime jouluna itselleni joululahjaksi. Vaatteissa kuitenkaan ei riitä, että se näyttää kuvassa tai rekissä hyvältä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Minä käsitin sitten väärin. Minä taas tykkään katsella mitä on tarjolla, ja jos puhettelee niin hyvä, mutta jos ei, niin sitten annan olla. Joskus se on turhauttavaa, kun jotain tarttisi, eikä vaan löydä. :)
Niin no meissä oli se perustavanlaatuinen lähestymistapa ero. Mä en ikinä etsi muuten vaan jotain mistä tykkään. Minä etsin oikeastaan aina juuri jotain tiettyä juttua ja vain sitä. Mikään muu ei kelpaa (siksipä olenkin sinkku ;) ).
Anonyymi kirjoitti:
Niin no meissä oli se perustavanlaatuinen lähestymistapa ero. Mä en ikinä etsi muuten vaan jotain mistä tykkään. Minä etsin oikeastaan aina juuri jotain tiettyä juttua ja vain sitä. Mikään muu ei kelpaa (siksipä olenkin sinkku ;) ).
Just no se se sitten varmaan on... Analogia tuokin.
PalstaRinssi kirjoitti:
Just no se se sitten varmaan on... Analogia tuokin.
Minä olen sinkku vasrmaan sen takia, että on kuin siellä vaate kaupassa. Jos ei kolahda, niin ei kolahda. Mutta ei se auta aina vaikka kolahtasikin, jos taas sitten toinen ei tunne yhtään samoin. Se on kuin se liian kallis vaate, joka jää sitten ostamatta, vaikka siitä tykkääkin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Minä olen sinkku vasrmaan sen takia, että on kuin siellä vaate kaupassa. Jos ei kolahda, niin ei kolahda. Mutta ei se auta aina vaikka kolahtasikin, jos taas sitten toinen ei tunne yhtään samoin. Se on kuin se liian kallis vaate, joka jää sitten ostamatta, vaikka siitä tykkääkin.
Voi se hyvin olla noin :)
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mun mielestä toi vaateanalogia oli oikeastaan aika hyvä. Ainakin minuun se sopii. Ei riitä, että näyttää hyvältä kuvassa tai rekissä, vaan pitää olla sopiva ja istua hyvin ja tuntua kaikin puolin hyvältä. Pätee myös miehiin. xD
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä toi vaateanalogia oli oikeastaan aika hyvä. Ainakin minuun se sopii. Ei riitä, että näyttää hyvältä kuvassa tai rekissä, vaan pitää olla sopiva ja istua hyvin ja tuntua kaikin puolin hyvältä. Pätee myös miehiin. xD
Toki noin, mutta voiko miehistä löytää samalla tavalla, yhtä selkein tavoittein, sitä mitä hakee? Voin minäkin laittaa ylös vaikka mitä speksejä ja alkaa sen mukaan etsimään sitä täydellistä neitoa. Voi olla myös, että sitä ei koskaan löytyisi, ja jos löytyisikin, niin täysin saavuttamattomissa olisi. :)
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Toki noin, mutta voiko miehistä löytää samalla tavalla, yhtä selkein tavoittein, sitä mitä hakee? Voin minäkin laittaa ylös vaikka mitä speksejä ja alkaa sen mukaan etsimään sitä täydellistä neitoa. Voi olla myös, että sitä ei koskaan löytyisi, ja jos löytyisikin, niin täysin saavuttamattomissa olisi. :)
Kyllä minä ainakin varsin hyvin tiedän mitä etsin. Voivat ne vaatteetkin joskus yllättää, vaikka olisi tarkat speksit. Tietysti miehessä nyt ei ole silleen samalla tavalla kuosia. Se voi toki käydä, että löytyisi täydellinen, johon ei sitten rahat (tai rahkeet) riitä, mutta itselleni se ei ole mikään ongelma. Jos ei se tunnu hyvältä, niin ei sitä kannata ostaa. Jää vain kaapiin käyttämättömänä.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä ainakin varsin hyvin tiedän mitä etsin. Voivat ne vaatteetkin joskus yllättää, vaikka olisi tarkat speksit. Tietysti miehessä nyt ei ole silleen samalla tavalla kuosia. Se voi toki käydä, että löytyisi täydellinen, johon ei sitten rahat (tai rahkeet) riitä, mutta itselleni se ei ole mikään ongelma. Jos ei se tunnu hyvältä, niin ei sitä kannata ostaa. Jää vain kaapiin käyttämättömänä.
Voiko miehenkin jättää kaappiin käyttämättömänä? :D
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Eihän siinä saisi niin käydä, eikä se olisi reilua. Siksi pitää olla tarkkanan.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ja kyllä mun käsittääkseni aika monelle parille tuppaa käymään niin, että se toinen jää sinne parisuhteen vertauskuvallisen kaapin perukoille kovin vähälle käytölle ja aika tarpeettomana.
Anonyymi kirjoitti:
Ja kyllä mun käsittääkseni aika monelle parille tuppaa käymään niin, että se toinen jää sinne parisuhteen vertauskuvallisen kaapin perukoille kovin vähälle käytölle ja aika tarpeettomana.
Tuli tämä just itsellenkin mieleen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä sen kumppanin pitäsi olle se lempivaate, jonka haluais pukea joka päivä, vaikka se onkin jo vähän kulahtanut ja virttynyt. xD
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ja alle 50v.
Kyllä 50-vuotias on ihan kelpo mies parisuhdemarkkinoilla. Pitää vaan etsiä nainen, joka on samaa ikäluokkaa, eikä haikailla nuorten naisten perään 🤷♀️
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä 50-vuotias on ihan kelpo mies parisuhdemarkkinoilla. Pitää vaan etsiä nainen, joka on samaa ikäluokkaa, eikä haikailla nuorten naisten perään 🤷♀️
No taas tämä... Minua nyt ei vaan kiinnosta oma ikäluokka. Joten ollaan sitten yksin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No taas tämä... Minua nyt ei vaan kiinnosta oma ikäluokka. Joten ollaan sitten yksin.
Osaatko sanoa mikä se syy on. Onko se ihan puhtaasti ulkonäöllinen vai jotain muuta?
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko sanoa mikä se syy on. Onko se ihan puhtaasti ulkonäöllinen vai jotain muuta?
Se on varmaan ulkonäöllinen ja jotain muutakin... En minä sitä tarkkaan osaa selittää mikä kaikki siihen vaikuttaa. Oman ikäluokan naiset tuntuu kuin olis äitinsä kanssa. Tai jotain. Ei niihin ihastu yhtään.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Se on varmaan ulkonäöllinen ja jotain muutakin... En minä sitä tarkkaan osaa selittää mikä kaikki siihen vaikuttaa. Oman ikäluokan naiset tuntuu kuin olis äitinsä kanssa. Tai jotain. Ei niihin ihastu yhtään.
Ehkä sun kannattaisi nyt ihan ensimmäisenä selittää itsellesi mikä se juttu on. Itse tunnen hyvin monen ikäisiä ihmisiä ja kaikenikäisissä on kaikenlaisia. Mulla on esimerkiksi ex-anoppi, josta ei tulisi äitini mieleen mistään kohtaa. Äärimmäisen cool tyyppi.
Ja siis kyllähän sen ulkonäköpuolenkin ymmärtää, jos se on oleellista. Ei sitä käy kiistäminen, että miehissäkin lähes kolmekymppinen kuin kolmekymppinen pesee ulkoisesi viisikymppiset mennen ja tullen. Että jos silmäkarkkia etsin niin eipä tulis viisikymppisiin päin vilkaisuakaan. Samaan hengenvetoon tosin sanon, että kaikki eivät ole samaa mieltä.
Itse en vielä viisikymppinen ole, mutta jaan tunteen, että valtaosa viisikymppisistä on minusta ajatusmaailmaltaan lähempänä vanhempiani, kuin minua. Että jos nyt on sellainen hieman erilainen niin varmasti voi aiheuttaa vaikeuksia tuntea yhteyttä. Valtaosa viisikymppisitä miehistä on mulle sellasia "naapurinsetiä", kiinnostavuusasteeltaan noin -5. Itse törmään tuohon muuriin usein jo sellasten viitisen vuotta itseäni vanhempien miesten kanssa. Se on joku sellanen henkinen ero. Sanotaan nyt vaikka, että minä olen aivan liian lapsellinen viihtyäkseni siinä seurassa. Mä haluan mielummin vaikka hyppimään vesilätäköihin, kuvainnollisesti. Tai no miksi ei kirjaimellisestikin.
Että siis joo, ymmärrän kyllä. Eri juttu sitten kuitenkin se, että kannattaako siitä tehdä itselleen ongelmaa. Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sun kannattaisi nyt ihan ensimmäisenä selittää itsellesi mikä se juttu on. Itse tunnen hyvin monen ikäisiä ihmisiä ja kaikenikäisissä on kaikenlaisia. Mulla on esimerkiksi ex-anoppi, josta ei tulisi äitini mieleen mistään kohtaa. Äärimmäisen cool tyyppi.
Ja siis kyllähän sen ulkonäköpuolenkin ymmärtää, jos se on oleellista. Ei sitä käy kiistäminen, että miehissäkin lähes kolmekymppinen kuin kolmekymppinen pesee ulkoisesi viisikymppiset mennen ja tullen. Että jos silmäkarkkia etsin niin eipä tulis viisikymppisiin päin vilkaisuakaan. Samaan hengenvetoon tosin sanon, että kaikki eivät ole samaa mieltä.
Itse en vielä viisikymppinen ole, mutta jaan tunteen, että valtaosa viisikymppisistä on minusta ajatusmaailmaltaan lähempänä vanhempiani, kuin minua. Että jos nyt on sellainen hieman erilainen niin varmasti voi aiheuttaa vaikeuksia tuntea yhteyttä. Valtaosa viisikymppisitä miehistä on mulle sellasia "naapurinsetiä", kiinnostavuusasteeltaan noin -5. Itse törmään tuohon muuriin usein jo sellasten viitisen vuotta itseäni vanhempien miesten kanssa. Se on joku sellanen henkinen ero. Sanotaan nyt vaikka, että minä olen aivan liian lapsellinen viihtyäkseni siinä seurassa. Mä haluan mielummin vaikka hyppimään vesilätäköihin, kuvainnollisesti. Tai no miksi ei kirjaimellisestikin.
Että siis joo, ymmärrän kyllä. Eri juttu sitten kuitenkin se, että kannattaako siitä tehdä itselleen ongelmaa.Kaipa se on tämä ikä, miehilläkin, kun lakkaa päät kääntyilemästä. Alkaa olla ihan kuonaa.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kaipa se on tämä ikä, miehilläkin, kun lakkaa päät kääntyilemästä. Alkaa olla ihan kuonaa.
Koeta kestää. Toiset eivät ole koskaan elämässään saaneet päitä kääntymään ja silti ovat parisuhteissa.
Anonyymi kirjoitti:
Koeta kestää. Toiset eivät ole koskaan elämässään saaneet päitä kääntymään ja silti ovat parisuhteissa.
Kai sitä parisuhteeseen pääsee itsekin, kun ottaa vaan sen 50 v mamman joka tarjoutuu tulemaan. En vaan saisi sellaisesta suhteesta mitään irti. Jos ei kolahda, niin ei kolahda. Ei se ole reilua toista kohtaan myöskään.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kai sitä parisuhteeseen pääsee itsekin, kun ottaa vaan sen 50 v mamman joka tarjoutuu tulemaan. En vaan saisi sellaisesta suhteesta mitään irti. Jos ei kolahda, niin ei kolahda. Ei se ole reilua toista kohtaan myöskään.
Ja siis ei se silmäkarkki monille naisille ole se tärkein juttu. Itsellenikin se on aika yhdentekevää. Harvemmin tulee vastaan niin kertakaikkisen kammottavaa miestä, etteikö häntä voisi katsella, jos kaikki muu osuu kohdilleen. Ja moni viiskymppinenkin on ihan mukiinmenevä. Se kuitenkin vaatii sen, että miehellä pitää olla itsetunto kohdallaan. Vaikka tajuaa sen, ettei nyt enää ole se suon komein suokukko, niin ei anna sen aiheuttaa turhanpäiväistä kitkaa. Tietysti pätee molemmin puolin, mutta jos nuoremman aiot löytää ja pitää niin itsetunnon pitää olla kohdallaan ja se ei tarkoita mitään ylimielistä keikarin asennetta, vaan aikuisen miehen tervettä itsetuntoa.
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis ei se silmäkarkki monille naisille ole se tärkein juttu. Itsellenikin se on aika yhdentekevää. Harvemmin tulee vastaan niin kertakaikkisen kammottavaa miestä, etteikö häntä voisi katsella, jos kaikki muu osuu kohdilleen. Ja moni viiskymppinenkin on ihan mukiinmenevä. Se kuitenkin vaatii sen, että miehellä pitää olla itsetunto kohdallaan. Vaikka tajuaa sen, ettei nyt enää ole se suon komein suokukko, niin ei anna sen aiheuttaa turhanpäiväistä kitkaa. Tietysti pätee molemmin puolin, mutta jos nuoremman aiot löytää ja pitää niin itsetunnon pitää olla kohdallaan ja se ei tarkoita mitään ylimielistä keikarin asennetta, vaan aikuisen miehen tervettä itsetuntoa.
Juu just sitä, minkä kanssa tässä on paininut koko ikänsä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Juu just sitä, minkä kanssa tässä on paininut koko ikänsä.
Se nyt vaan on kylmä fakta, että ei nuorempi nainen etsi vanhemmasta miehestä sitä jännittävää ja komeaa rantaleijonaa. Vanhemman miehen pitää olla nimenoman aikuinen, tasainen, rauhallinen, luotettava, "karismaattinen" jne. Ei nyt ihan suoraan isähahmo, mutta sinne päin ja osalle juuri sitä.
Anonyymi kirjoitti:
Se nyt vaan on kylmä fakta, että ei nuorempi nainen etsi vanhemmasta miehestä sitä jännittävää ja komeaa rantaleijonaa. Vanhemman miehen pitää olla nimenoman aikuinen, tasainen, rauhallinen, luotettava, "karismaattinen" jne. Ei nyt ihan suoraan isähahmo, mutta sinne päin ja osalle juuri sitä.
No sehän on selvää, ettei nuorempien kanssa pysty kilpailemaan missään kauneuskisoissa, ei mies eikä nainen.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No sehän on selvää, ettei nuorempien kanssa pysty kilpailemaan missään kauneuskisoissa, ei mies eikä nainen.
Riippuu mitä pitää kauniina. Minä henkilökohtaisesti pidän valtosaa parikymppisistä ihan kakaroiden näköisinä, joitain poikkeuksia lukuunottamatta.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mutta siis minun kriteerini naiskauneudelle ovat ihan toiset kuin valtaosan miehistä. Tiedostan sen kyllä. Mä olen ihan muksusta asti ajatellut, että sellainen tyypillinen kolmekymppinen nainen on se kaunotar. Kun lapsenpyöreus on poissa ja näyttää NAISELTA. Siis se on se minun mielipiteeni, ollut ihan kakarasta saakka ja se oli se mitä sitä halusi olla.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ajatuksissa oli toive löytää vanhempi mies, mutta näitä juttuja kun lukee on tullut tulokseen, että parempi antaa mahdollisuus niille perässä juokseville nuoremmille :)
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu mitä pitää kauniina. Minä henkilökohtaisesti pidän valtosaa parikymppisistä ihan kakaroiden näköisinä, joitain poikkeuksia lukuunottamatta.
Mutta jos minulta kysytään, niin 18-40 vuotiaat, hyvä kuntoiset naiset on aina kauniita. Jokainen omalla tavallaan. En tarkoita, että pitää joku missi tai malli olla. Ne on oma lukunsa.
PalstaRinssi kirjoitti:
Mutta jos minulta kysytään, niin 18-40 vuotiaat, hyvä kuntoiset naiset on aina kauniita. Jokainen omalla tavallaan. En tarkoita, että pitää joku missi tai malli olla. Ne on oma lukunsa.
Voisin olla jossain mallitoimistossa, valitsemassa malleja. :D
Anonyymi kirjoitti:
Ajatuksissa oli toive löytää vanhempi mies, mutta näitä juttuja kun lukee on tullut tulokseen, että parempi antaa mahdollisuus niille perässä juokseville nuoremmille :)
No älä ota minun mielipiteestä itseesi.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta siis minun kriteerini naiskauneudelle ovat ihan toiset kuin valtaosan miehistä. Tiedostan sen kyllä. Mä olen ihan muksusta asti ajatellut, että sellainen tyypillinen kolmekymppinen nainen on se kaunotar. Kun lapsenpyöreus on poissa ja näyttää NAISELTA. Siis se on se minun mielipiteeni, ollut ihan kakarasta saakka ja se oli se mitä sitä halusi olla.
Olen ennenkin kuullut tuosta lapsen pyöreydestä. Minusta se on vaan söpöä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Tuo on ihan normaalia, Olen tullut siihen tulokseen, että heteroilla se ainakin menee pääosin juuri noin. Siinä itse kiinnostavassa sukupuolessa antaa anteeksi niin paljon, mitä taas ei siinä kiinnostamattomassa anna anteeksi.
Minä olen hyvin tiukka siinä mikä minusta on kaunista naisissa. Ei se tarkoita sitä, että kukaan siihen yltämätön olisi ruma, Kaunis nyt vaan on kaunis ja kaunis on spesiaali ja jokainen ei vain ole kaunis. Eikä kauneuskäsityksellä ole yhtään mitään tekoa oman ulkonäön tai habituksen kanssa. Miehille taas ... no miehille antaa anteeksi paljon enemmän asioita, eikä se ole niin nökönuukaa. Mies voi olla jopa ruma ja olla samalla ihan komea omalla tavallaan. Ihan eri kriteeristö.
Tuossa muuten syy miksi mua jaksaa aina ihmetyttää nämä tämän palstan ikuiset naisten ulkonäöstä ulvojat. Oma kokemus tuolta reaalimaailmasta on, että heteromiehet ovat paljon joustavampia sen suhteen millainen nainen on kaunis. Eivätkä he huijaa ja valehtele, vaan ovat ihan tosissaan. Eivät miehet tuolla oikeassa maailmassa ajattele lähes jokaisen pariskunnan kohdalla, että se mies on se komeampi. Oikeasti he pohtivat valtaosin, että miten tollanen mies on saanut tuollaisen naisen. - Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Voisin olla jossain mallitoimistossa, valitsemassa malleja. :D
Mutta tuon äsken sanomani takia miesten ei IKINÄ saisi olla valitsemassa malleja, joiden on tarkoitus myydä jotain naisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tuon äsken sanomani takia miesten ei IKINÄ saisi olla valitsemassa malleja, joiden on tarkoitus myydä jotain naisille.
Lisähuomautus, kun puhutaan heteroista.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Olen ennenkin kuullut tuosta lapsen pyöreydestä. Minusta se on vaan söpöä.
Ei siinä mitään. Se saa olla. Minusta se ei kuitenkaan ole erityisen söpöä, kun puhutaan kuitenkin aikuisista ihmisistä. Se ei vain osu minun käsitykseeni kauneudesta. :)
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No älä ota minun mielipiteestä itseesi.
? En, otan näin nuorempana "neuvostasi" vaarin, got it? Vaarin :)
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on ihan normaalia, Olen tullut siihen tulokseen, että heteroilla se ainakin menee pääosin juuri noin. Siinä itse kiinnostavassa sukupuolessa antaa anteeksi niin paljon, mitä taas ei siinä kiinnostamattomassa anna anteeksi.
Minä olen hyvin tiukka siinä mikä minusta on kaunista naisissa. Ei se tarkoita sitä, että kukaan siihen yltämätön olisi ruma, Kaunis nyt vaan on kaunis ja kaunis on spesiaali ja jokainen ei vain ole kaunis. Eikä kauneuskäsityksellä ole yhtään mitään tekoa oman ulkonäön tai habituksen kanssa. Miehille taas ... no miehille antaa anteeksi paljon enemmän asioita, eikä se ole niin nökönuukaa. Mies voi olla jopa ruma ja olla samalla ihan komea omalla tavallaan. Ihan eri kriteeristö.
Tuossa muuten syy miksi mua jaksaa aina ihmetyttää nämä tämän palstan ikuiset naisten ulkonäöstä ulvojat. Oma kokemus tuolta reaalimaailmasta on, että heteromiehet ovat paljon joustavampia sen suhteen millainen nainen on kaunis. Eivätkä he huijaa ja valehtele, vaan ovat ihan tosissaan. Eivät miehet tuolla oikeassa maailmassa ajattele lähes jokaisen pariskunnan kohdalla, että se mies on se komeampi. Oikeasti he pohtivat valtaosin, että miten tollanen mies on saanut tuollaisen naisen.Ihmettelen itsekin tuota, miten tuollaisella miehellä on tuollainen nainen? :D
Se oikeen korostuu kun itsellä ei ole ollut ketään vuosiin.Anonyymi kirjoitti:
No ei varmaan siinä mielessä joo.
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä mitään. Se saa olla. Minusta se ei kuitenkaan ole erityisen söpöä, kun puhutaan kuitenkin aikuisista ihmisistä. Se ei vain osu minun käsitykseeni kauneudesta. :)
Ja minä näen kauneuden eritavalla. Kumpikaan ei ole väärässä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummoikäinen ottaa vaarista miehen.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun niin joo... Siis minun jutut olivat luotaan työntäviä?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ihmettelen itsekin tuota, miten tuollaisella miehellä on tuollainen nainen? :D
Se oikeen korostuu kun itsellä ei ole ollut ketään vuosiin.Eipä tosiaan ole juuri tullut tuolla oikeassa elämässä törmättyä sellaisiin heteromiehiin, jotka pohtivat jatkuvasti, että miten tuollainen nainen on saanut tuollaisen miehen. Olen törmännyt sellaisiin miehiin vain tämän palstan kirjoituksissa. Yleensä tuolla oikeassa elämässä naiset pohtivat sitä noin päin. :D
Anonyymi kirjoitti:
Ei ota, kun ei kiinnosta alkaa sellaisen mieheksi.
Anonyymi kirjoitti:
Eipä noita osaa selittää sellaiselle, joka ei sitä näe samalla tavalla. Vähän kuin yritäisi sokealle kertoa miltä punainen väri näyttää. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justhan se sano, ettei halua omanikästä, daa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tosiaan ole juuri tullut tuolla oikeassa elämässä törmättyä sellaisiin heteromiehiin, jotka pohtivat jatkuvasti, että miten tuollainen nainen on saanut tuollaisen miehen. Olen törmännyt sellaisiin miehiin vain tämän palstan kirjoituksissa. Yleensä tuolla oikeassa elämässä naiset pohtivat sitä noin päin. :D
Minä en pohdi sellaisia asioita vaikka olen nainen.
Anonyymi kirjoitti:
No, ei sellaisen miettiminen yöunia vie. Mutta tulee vaan joskus mieleen kun pariskunta porhaltaa ohi, että johan oli pari... ja miten ihmeessä?!
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ja minä näen kauneuden eritavalla. Kumpikaan ei ole väärässä. :)
Tietysti ja se on ihan normaalia. Jokaisella on omanlaisensa kauneuskäsitys, eikä ole olemassa oikeaa tai väärää ajatusta. Ja kuten sanottu, niin ei se, ettei ole jonkun mielestä kaunis, tarkoita että olisi ruma. Ja kauneuttakin voi määrittää monella tavalla. Minusta jokainen ihminen on kaunis. Jokaisesta löytyy kauneutta, mutta jos pitää määritellä mikä on kaunis niin se on sitten se jokin määritelmä.
Kuten sanoin jo tossa ihan alussa, niin itselleni miehen pitää olla söpö. Mä en sen kummemmin lämpene komeille miehille. He ovat silmäkarkkia, eivät muuta. Anonyymi kirjoitti:
Tietysti ja se on ihan normaalia. Jokaisella on omanlaisensa kauneuskäsitys, eikä ole olemassa oikeaa tai väärää ajatusta. Ja kuten sanottu, niin ei se, ettei ole jonkun mielestä kaunis, tarkoita että olisi ruma. Ja kauneuttakin voi määrittää monella tavalla. Minusta jokainen ihminen on kaunis. Jokaisesta löytyy kauneutta, mutta jos pitää määritellä mikä on kaunis niin se on sitten se jokin määritelmä.
Kuten sanoin jo tossa ihan alussa, niin itselleni miehen pitää olla söpö. Mä en sen kummemmin lämpene komeille miehille. He ovat silmäkarkkia, eivät muuta.Itse taas olen toisinaan jäänyt miettimään, että miksi joku asia on kaunis. Onhan se varmasti joku filosofian haarakin joka näitä miettii. Se on aika mysteerijuttu, kun miettii, miksi jonkun kasvoja jää ihailemaan tavallista enemmän. Mikä siinä on sellaista? Mutta silmää vaan miellyttää jotkut tietyt piirteet. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään, mutta monet naiset miettivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään, mutta monet naiset miettivät.
Ja en mä kai väittänyt KAIKKIEN naisten pohtivan?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Itse taas olen toisinaan jäänyt miettimään, että miksi joku asia on kaunis. Onhan se varmasti joku filosofian haarakin joka näitä miettii. Se on aika mysteerijuttu, kun miettii, miksi jonkun kasvoja jää ihailemaan tavallista enemmän. Mikä siinä on sellaista? Mutta silmää vaan miellyttää jotkut tietyt piirteet. :)
Niin no symmetriaa ja kultaista leikkausta jne. ovat syiksi sovitelleet. Onhan noita "mahdollisimman kauniita kasvoja" luotu tietokoneohjelmillakin, mutta ainakaan itseäni eivät ole sykähdyttäneet. Musta liika täydellisyys on tylsää, jotain pientä pitää olla pielessä, jotta minua sykäyttää. Se on varmaan se pieni "japanilainen" minussa.
Anonyymi kirjoitti:
Niin no symmetriaa ja kultaista leikkausta jne. ovat syiksi sovitelleet. Onhan noita "mahdollisimman kauniita kasvoja" luotu tietokoneohjelmillakin, mutta ainakaan itseäni eivät ole sykähdyttäneet. Musta liika täydellisyys on tylsää, jotain pientä pitää olla pielessä, jotta minua sykäyttää. Se on varmaan se pieni "japanilainen" minussa.
Minä tykkään tehdä taidetta. Ja etenkin naisten kasvot viehättää aina. Joku niissä vaan kauniissa kasvoissa. Mutta nyt täytyy mennä näkemään niistä unia. Kiitos kivasta juttutuokiosta. Hyvää yötä. :)
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Minä tykkään tehdä taidetta. Ja etenkin naisten kasvot viehättää aina. Joku niissä vaan kauniissa kasvoissa. Mutta nyt täytyy mennä näkemään niistä unia. Kiitos kivasta juttutuokiosta. Hyvää yötä. :)
Minäkin olen artisti, mutta teen tietokonegrafiikkaa. Hyvää yötä ja kiitos myös. :)
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen artisti, mutta teen tietokonegrafiikkaa. Hyvää yötä ja kiitos myös. :)
Joo digitaalisesti minäkin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi kukaan ei jää tänne nuoreksi,ei edes se naapurin pöljä blondi joka luulee olevansa universumin kaunein ja mahtavin pakkaus.Joku kilpasisko senkin pudottaa joku päivä unelmiensa jalustalta..Sekin huvittaa miten ei ymmärretä että elämä on loppujenlopuksi todella lyhyt..
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi kukaan ei jää tänne nuoreksi,ei edes se naapurin pöljä blondi joka luulee olevansa universumin kaunein ja mahtavin pakkaus.Joku kilpasisko senkin pudottaa joku päivä unelmiensa jalustalta..Sekin huvittaa miten ei ymmärretä että elämä on loppujenlopuksi todella lyhyt..
Ei sitä ymmärrä vasta kuin sitten, kun se elämän ehtoo alkaa häämöttämään horisontissa. Eipä sitä nuoren kuulu vielä miettiäkään. Se on aika elämälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perseensä aukaisemalla nainen voi tienata sievoisia summia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nyt pätkän huolisi, kun on miehen kokoisiakin
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ja alle 50v.
Alta viiskymppinen olen mu en ol pitkä enkä liiemmin komeakaan ja ansiotuloina ny vie toistaiseksi ei ol kun sairaspäiväraha eli jos tähän mantraansa uskoisin ni ei pitäisi olla pienintäkään mahdollisuutta saada naista sen enempää kui pilluakaan hmmm.... jos löytyy pitkä varakas komea alta viiskymppinen ni voitas vaiks käydä testaas ajankuluksi kummallako olisi paremmat mahdollisuudet
Vahvana suosituksena on olla aito ja rehellinen itsensä. Jos niillä pärjää, on homma sillä sitten selvä. Ei tarvita mitään taikatemppuja ja jos nainen sellaisia vaatii, kannattaa suosiolla siirtyä seuraavaan.
- Anonyymi
Olet oikeassa. Oma itsensä niin nainen kuin mies.
- Anonyymi
Tällainen mies saisi minut
Ulkonäkö: 183cm/80kg tumma tukka timantin siniset silmät pitkä nenä paksut huulet hyvät hampaat hyvä hymy pilkettä silmäkulmassa pitkät tummat silmäripset ihanat sormet yli 14cm penis
Käytös on kuin sinua ei olisikaan - Anonyymi
185 cm hu*ripukki vie itse itseään.
- Anonyymi
Naista kiinnostava saa vastakaikua. Kaikkihan voi silti koittaa onneaan.
-Jasu- - Anonyymi
Status : julkinen . Tuo julkisuudess elämä kiinnostaa / kiihottaa friiduja .
- Anonyymi
No ei todellakaan kaikkia. Sanoisin, että valtaosaa ei kiinnosta lainkaan. Sitten on sellaisia kuin allekirjoittanut, joka välttelee kaikkea julkisuutta kuin ruttoa.
- Anonyymi
Miehen pitää elää kanssani osin samaa elämää, omaakin pitää olla.
Minulle merkitsee yhteiset retket, lenkkeilyt. elokuvat, kauppareissutkin, yleensä toiminta ja tapahtumat.
Vastapainoksi yhdessä kotona ruoan laittoa, muuta puuhastelua, kumpikin omaa lukemista, tv:n kattelua, yhdessä köllimistä, rakastelua, mikään gigolo ei tarvii olla.
Omillaan toimeen tuleva, normaalipainoinen, ei kovin pitkä, suunnilleen oman ikäinen. Siinäpä mies minun mieleeni.
Lähestyä voi kuka vaan, siinä jutellessa selviää mahdolliset jatkot. Arvostan jokaista ihmistä lähtökohtaisesti. Jos olet laiskotteleva sohvaperuna, et varmasti minua haluaisikaan sinkoilemaan sinne tänne. - Anonyymi
Komea pitkä mies kelpaa aina naisille. Eikä naisia haittaa jos mies pettää. Naisille on ulkonäkö tärkeintä. Ei nainen kehtaa kulkea jonkun lyhyen 165 cm miehen kanssa.
- Anonyymi
Lyhyempikin olisi kelvannut, mutta minä en kelvannut hänelle.
- Anonyymi
Ei ole ulkonäöllä juurikaan merkitystä. Ei myöskään pituudella.
- Anonyymi
Unohdetaan nyt ihan kokonaan nuo ulkoiset seikat, lähestymisen vaikeudet ynnä muut nonsenset ja lähdetään kehittämään tuota lainausjärjestelmää, kirjastotätien lainaamisessa kun päästiin jo alkuun toisessa ketjussa... Lähdetään ihan vapaaehtoisvoimin liikkeelle eikä rajata lainattavaa objektia pelkästään kirjastotäteihin, eikö tuonne nyt jokunen setäkin mahdu lainattavaksi yleisen kirjaston tiloihin, ihan vapaaehtoisesti. Lukusaliin? Tai no miksei näyttelytilohinkin, mutta menee vähän turhan viralliseksi...ehdotuksia?
- Anonyymi
Te oikeasti olitte leikkimieisesti kiinnostuneita tuollaisesta palvelusta? No kai se osalle ihmisistä sopisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te oikeasti olitte leikkimieisesti kiinnostuneita tuollaisesta palvelusta? No kai se osalle ihmisistä sopisi.
No oikeastaan tympii lukea näitä samoja jankutuksia ja teki mieli uida vastavirtaan :)
- Anonyymi
Raha mies se on raha joka puhuu rakkauden kieltä eli se kenellä rahaa niin saa naisen kuin naisen
- Anonyymi
Mua ei saa rahalla, ei kiinnosta mitä mies omistaa. Kunhan omat menonsa maksaa, se riittää mulle.
- Anonyymi
Richard Gere, Upseeri ja herrasmies.
- Anonyymi
Ok, jos olet mies. Upseerit ovat yleensä homoja.
- Anonyymi
Uuno Turhapuro
- Anonyymi
Mies joka on sosiaalinen ja käy baareissa naisia pokaamassa saa naisia. Kotona kökkivä mies ei naisia saa se on selvä asia.
- Anonyymi
Melko tyyristä hommaa se baarissa ravaaminen on. Kauhea krapula tulee myös ja
- Anonyymi
Viinamiehellä on vientiä. Viinamies juo viinaa baareissa joten viinamies saa yhden yön juttuja koska tutustuu naisiin. Raittiilla miehellä ei ole vientiä ja se viettää aikaa yksin kotona arkena ja viikonloppuna.
T- viinamies - Anonyymi
Huh. No ei ainakaan mukiloitu viinapannu houkuta..Miksi just sellaiset kuvittelee olevansa maailman napoja ja houkuttelevuudessaan jotain super luokkaa?.No kun eivät ainakaan kellekkään.normaalille ihmiselle ole?.Se viinan löyhkä jo karkottaa plus kamalaa katsella jotain mustelmia ja inhoja raapimisjälkiä..Mutta jostain syystä se juuri niiden ego taitaa ulottua johonkin taivaseen saakka vaikka ei pitäisi kyllä olla niin...Viinan löyhkä pois ja siivoa käyttäytymistä niin ehkä voisi jopa hieman kiinnostaakin jos mies muutenkin olisi ystävällinen , kohtelias ja hyvin käyttäytyvä ja huumorintajuinen,mielellään vielä saisi olla komeakin.
- Anonyymi
Miehet ovat AINA maksaneet pil……!
Tavalla tai toisella, ennen noilla naikkosilla oli oikein nimikin. Eihän tuo asia ole miksikään muuttunut, vaikka aikaa on kulunut. On mies tanakka, punakka pönäkkä hanakka ja tätä listaa voisi jatkaa , vaikka miten pitkälle ja jos löytyy fyffeä, niin naisille kelpaa tällaisetkin miehet. Voi ristus! - Anonyymi
Semmonen Herrasmies muttei liikaa.
- Anonyymi
Kuha vaan rahaa on! Voi hemmetti, että noi miehet ovat pölöjä. Naiset vievät rahakkaita miehiä miten tahtovat. Tulkaa nyt rahakkaat miehet järkiinsä. Koska nuo naiset ovat teidän kanssanne, vain rahan takia.
- Anonyymi
Köyhää ei huolita ollenkaan?
- Anonyymi
Varmaankin aloitekykyinen, siitä on hyvä lähteä
- Anonyymi
Yllättävän monet varatut naiset ovat halunneet seksiä kanssani. Periaatteessa en varattuja naisia pane mutta muutaman kerran olen lipsunut koska nainen oli erittäin kaunis. Ruotsin risteilyllä sellaista on tapahtunut kun naiset oli lähteneet nais porukassa vähän huvittelemaan.
- Anonyymi
Kyllähän ton tietää jokainen, että mitä naiset touhuavat noilla ns.naisten matkoilla tai naisten porukoissa. Ovat naimisissa tai ei.
Sama on miesten suhteen molemmat pettävät puolisoitaan sen kun kerkiävät.
Kaikista näkee, että mikä meno nyt on naisissa ja miehissä lapsista ei niin väliäkään, kunhan saa omat tarpeet tyydytettyä! - Anonyymi
Jumalaton ihminen ei paljoa puussa asuvasta eroa, samaa roskasakkia kaikki.
ei kiinnosta sitten vähän vähää sellainen hälskääminen. - Anonyymi
Kristillisenä miehenä sanoisin kokemuksesta että, kun naiset alkoivat itse lähestyä minua, niin silloin ymmärsi käytöstapojeni osuneen kohdalleen.
- Anonyymi
Mies joka on sinut itsensä kanssa ja muiden kanssa. Häntä ei erilaiset ihmiset haittaa ja jopa pitää vähemmistöjen puolia. Harva hetero mies uskaltaa niin tehdä. Se on viehättävää.
- Anonyymi
Anssi "Mr. Lothar" Viskari on mies miu makkuu!!!
- Anonyymi
Kaikki täydet kuspää mulkut jotka ovat kanssaihmisille erittäin töykeitä eivätkä pelkää kävellä toisten ihmisten yli edetäkseen elämässä. Tämä ihmistyyppi kävelee aina nainen kainalossa.
Sen sijaan kiltit sääntöjä noudattavat, hiljaiset ja kohteliaat ovat usein sinkkuja ja naiset eivät vilkaisekaan.- Anonyymi
Tähän lisäys että naiset koittavat aina nillittää muuta, mutta oikeasti pahoilla pojilla on aina vientiä.
Anonyymi kirjoitti:
Tähän lisäys että naiset koittavat aina nillittää muuta, mutta oikeasti pahoilla pojilla on aina vientiä.
Minkäs vaistoilleen voivat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on pahoilla tytöilläkin. Vaan tuskin tuo kertoo sen enempää kaikista miehistä, kuin tuo sinun sanomasi kaikista naisista.
- Anonyymi
Sama pätee naisiin. Kaikilla itseään täynnä olevilla, töykeillä, kuspää mulkuilla on miehiä jonossa ja joka sormelle ja varpaalle.
Kiltillä ja sääntöjä noudattavalla naiselle taas on hyvin hiljaista seurarintamalla. Naisen pitää olla näkyvä, äänekäs ja "räväkkä", jotta vientiä riittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama pätee naisiin. Kaikilla itseään täynnä olevilla, töykeillä, kuspää mulkuilla on miehiä jonossa ja joka sormelle ja varpaalle.
Kiltillä ja sääntöjä noudattavalla naiselle taas on hyvin hiljaista seurarintamalla. Naisen pitää olla näkyvä, äänekäs ja "räväkkä", jotta vientiä riittää.Noin se menee. On oikeastaan aina yhtä huvittavaa lukea näitä "naiset tykkää jännämiehistä" juttuja, kun se menee miesten kohdalla ihan samalla tavalla. Niillä jännillä naisilla on ihan ihan aidosti miehiä jonoksi saakka ja joka päivälle vaikka monta eri miestä. Ette te miehet ole tässä asiassa yhtään erilaisia.
- Anonyymi
Sellaisella joka on mukava rumille naisille.
- Anonyymi
Naisen lähestymiseen on ulkonäön oltava kunnossa: salilla käynnin tulee näkyä ulkoisesti, pituutta on oltava vähintään 180cm, metsästäjän silmät ja tappajan leuka. Alempitasoisten miesten (erityisesti ylipainoisten, lyhyiden, huonotuloisten, kilttien ja kunnollisten) ei missään nimessä tule naisia lähestyä, sillä heikkotasoinen nyhverömies lähinnä ällöttää nykyaikaista modernia itsenäistä naista.
- Anonyymi
Mulle on edellen epäselvää mikä on "tappajan leuka". Saisko jonkun esimerkin, että tietäisin millaisesta miehestä kuuluu pitää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle on edellen epäselvää mikä on "tappajan leuka". Saisko jonkun esimerkin, että tietäisin millaisesta miehestä kuuluu pitää?
Veikkaisin että sellainen kulmikas, kaliberia tiiliskivi näin sivusta heittäen :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaisin että sellainen kulmikas, kaliberia tiiliskivi näin sivusta heittäen :)
Ja sellasestako sitten pitäsi muka pitää? Ei helvetti. xD
- Anonyymi
naamama kirja erikoinen elpeli hehe,.... mutta itseäni huttaa kun tyttöset on kovia mppeleita ja ääniä :D
- Anonyymi
Ulkomailta tullut, tumma ja pitkä. Niin ja mieluiten varakas.
- Anonyymi
Lähestytäämpä asiaa toisinpäin eli mikä ei ole ainakaan eduksi (luultavasti)
Ruma, ylipainoinen, juoppo, impotentti, koditon, köyhä, sivistymätön, yksinäinen, syrjäytynyt.
Mahdollisuudet ovat vähäiset. Päinvastoin useimmat todennäköisesti toteavat että häivy/mene pois/en halua nähdä sinua.
Lista voisi olla pidempikin. Luulen että mahdollisuudet paranevat jos haitta poistuu tai muuttuu jopa eduksi jos esim. ylipaino häviää ja tilalle tulee treenattu huoliteltu ulkomuoto. - Anonyymi
Sellainen kun on ei muutakaan voi olla ja kyllä silläkin miehellä on vientiä oikeassa paikassa.
- Anonyymi
Aloitus oli juuri sellainen kysymys, johon tulee naisilta vastauksena pelkkiä tekopyhiä enkelimäisyyksiä. Totuus on kaikkien selvästi nähtävissä. Jos tahdot naisen sinulla on oltava jokin kolmesta ominaisuudesta:
-lihaksikas kroppa tai muuten alfakäytös
-iso meisseli
-rahaa/asemaa
Ensimmäiseen ryhmään pirkot onnettomuudekseen usein lukevat juoppohullut, joita muut ihmiset väistävät sen tähden, etteivät joutuisi tappamaan niitä paskiaisia. Yhtään vähemmällä ei juoppohullu meinaan pysähdy. Pirkot on aivan märkänä, kun saa uhkailtua muita holtittomalla miehellä, isolla koiralla tms.
Toiseen ryhmään muuten kuuluu mitä ilmeisimmin myös ne isot koirat. Sikäli paljon ne ovat lisääntyneet tässä maassa ja sitten lopuksi ne hyljätään 'käytöshäiriön' vuoksi. Ettei vain olisi käytöshäiriöissäkin kysymys nylkyttämään opetetuista turreista...
Lopuksi seurakunnat on pullollaan yli 50v tätejä, jotka tilittää katkerina, että mies juo. Ikään kuin se ei olisi ollut selvyys jo teini-iässä, että keitto maistuu tavallista enemmän. Kyllä tämän maan dorkat ämmät on kohtalonsa ansainneet. Mukaan lukien siis ne, jotka muuten eivät ole aivan 100% kiinni ensinmainittujen ominaisuuksien etsimisen kyrpäkarusellissa, mutta muuten luulevat elävänsä jossain tv-sarjassa. Sitä kuulee sellaisia sutkauksia näiltä horoilta, ettei mikään suhde sellaisia kestä. Ei tarvii laukoa kuin pari sellaista ja parisuhde oli sitten siinä. Ihme ettei pirkot sitä tajua, mutta näin vain on.- Anonyymi
Onkin sitten näköjään tullut valittua vääränlainen mies. Eksäni ei mitään noista. Alkoi tosin kyllä ryyppäämään isänsä kuoleman jälkeen, vaikka sitä ennen oli ollut käytännössä täysraitis koko sen viisi vuotta, kun olimme yhdessä olleet. Ei auttanut muu kun jättää mies yksin ryyppäämään.
- Anonyymi
Osmo Oskilloskooppi nimernä muyysajoo odyin uufrn pobrtin yiryokonrrdrrn niin jokuy tyytö muujä ei välttämättä riitä tehot tuossa jos on joku grafiikkakiihdutinjuttu vie niin pasljon tehojas ne
Otos on pieni enkä tätä suosittele kenellekkään mutta meidän porukassa eniten vientiä on tupakoitsijoilla..
Tupakkapaikalle kun saapuu nainen niin kavereilla on jo sytkärit tai tikut esillä ja siitä sitten liekkiä tarjoamaan ja kun kiitos sana on kuultu niin samantein ekä kysymys kuten "mistäpäin olette lähteneet tai oletteko paikallisia?" Siitä se keskustelu sitten lähtee ja aika kovalla prosentilla tulevat vielä myöhemmin pöytään juttusille jos ollaan jossakin iltaa istumassa.
Perus keskustelutaidoilla pääsee hyvin alkuun kunhan luovii tuon jäänsärkemisvaiheen läpi.- Anonyymi
Varmasti pitää paikkansa, mutta tupakoimattomia naisia on tuolla konstilla hankalampi löytää.
- Anonyymi
Haluatko toimivat keuhkot vai naisen? Valinta on sinun.
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti pitää paikkansa, mutta tupakoimattomia naisia on tuolla konstilla hankalampi löytää.
Jep, mutta näille kavereille tupakoimattomuus tai tupakointi ei ole mikään kriteeri. Aika usein naiset on porukalla liikkeellä ja jos sieltä se tupakoiva tulee meidän pöytään jatkaman juttelua niin helposti ne tupakoimattomatkin seuraa.
- Anonyymi
M184 kirjoitti:
Jep, mutta näille kavereille tupakoimattomuus tai tupakointi ei ole mikään kriteeri. Aika usein naiset on porukalla liikkeellä ja jos sieltä se tupakoiva tulee meidän pöytään jatkaman juttelua niin helposti ne tupakoimattomatkin seuraa.
Ei meilläpäin noin. Tosin ei kovin ole röökaajiakaan.
- Anonyymi
M184 kirjoitti:
On kyllä todella kummallista sakkia teilläpäin, jos on noin tupakoitsijoiden sakkiin tulevat. Taitavat olla pikemmin tuuritupakoijia tai sellasia biletupakoitsijoita. Sellasiahan on aika paljon, jotka alkoa juodessaan polttavatkin. Meinaan oikeasti tupakoimattoman nenään se lemu on karsea.
- Anonyymi
Kyllä se varattu mies, joka osaa tanssia. Kerran oli yksissä häissä parikin varattua naista yrittämässä väliin kun vein omaani taitavasti. Toinen yritti tulla tilalle ja toinen puristi perseestä kun tuli sopiva paikka ja sanoi, että kaikki naiset täällä haluaa sinua. En sanonut omalleni mitään, olisi täräyttänyt varmaan nyrkillä kilpakosiskelijoita, no eipä muut kiinnostaneetkaan.
- Anonyymi
Nykyään ei kai minkäänlaisella.
- Anonyymi
No poliisi vie rikolliset.
- Anonyymi
Tämmöisellä pirtin keinutuolissa istuvalla.
- Anonyymi
10 donaa lompakossa ja 1000 000 pankissa.
Omakotitalo rantatontilla ,mökki uusbyssä ja Harley Davidson.
Tällainen mies saa naisen.
Tiedän monestakin tapauksesta ihan itse!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904302
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?382602Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1062448Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082228Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281937- 321935
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1961609Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607- 291588
- 791396