Anna Kontula otti kantaa "Markon" isyystaistoon

Anonyymi-ap

18

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jossaki oli arvio, että jopa 60% miehistä elää jonkun toisen isän lapsen kanssa.

      • Anonyymi

        Lapsi ei siis todennäköisesti ole minun.


    • Anonyymi

      Anna K on tasan oikeassa. Marko ON saamaton nahjus, joka vasta eron myötä päätti että emmä nyt jaksakaan olla iskä. Sääliksi käy todella sitä lasta.

      • Anna Kontulan virheoletus on, että ihminen TIETÄISI edeltä, mitä tulee tapahtumaan, ja varautuisi siihen. Jos näin suurella pensselillä maalaisi, tukehtuisi liian moniin valmistautumisiin.

        Ei ole sellaista elämänmuotoa, jossa voisi elää ilman riskejä. 🌹👀


    • Anonyymi

      Kohta käy sillain että joka äijä on vastuussa jostain lapsesta vaikka ei olisi edes koskenut lapsen äitiin koskaan.

    • Anonyymi

      ""Anna K on tasan oikeassa. Marko ON saamaton nahjus, joka vasta eron myötä päätti että emmä nyt jaksakaan olla iskä. Sääliksi käy todella sitä lasta.""

      Iskä? Eihän se mikään iskä ole kun ei ole hänen lapsi. Nää on näitä feministien juttuja eli hiirulaiset sun muut nössöt yritetään saada maksumiehiksi kun ite on paneskeltu panoalfojen kanssa.

    • Anonyymi

      Miehen asema on ajettu sellaiseksi että horoileva nainen voi vain keksiä kuka on hänet raiskannut vaikka ei olisikaan ja kuka on jollekin valitsemalleen äijälle tekemänsä lapsen isä. voi sitten ottaa rahat elatukseen keksimiltään henkilöiltä.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Jep. Jos raha ei sanelisi näissäkin asioissa, niin tekaistut raiskaus ja huoltajuuskysymykset putoaisi nolliin.


    • Anonyymi

      Missä on lapsen oikeus biologiseen isään? Kukaan ei välitä lapsen oikeudesta, ei edes tumioistuin. Eikö myös lapsen oikealla isällä ole oikeuksia ja velvollisuuksia lasta kohtaan? Millainen on lapsen äiti????????

      • Anonyymi

        Eikös se mennyt niin että se biologinen isä asuu ja elää akan kanssa, ne vain rahastaa elarit tuolta markolta.

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi

      Kontula antaitsisi turpaan oikein kunnolla. Idiootti mikä idiootti. Jos mies ei ole lapsen biologinen isä niin sen ei kuulu maksaa lapsen elämää. Itse jäisin työttömäksi välittömästi jos noin olis minulle käynyt.

    • Ihan mielenkiintoinen pikku sivujuonne tässä oli termien käyttö. Kun Orpo puhui kiljuvista naisista niin sehän tuomittiin mutta silti Kontula käytti juridisesta isästä termiä vinkuja.

      Mitä tuota keskustelua tuolla olen yrittänyt ymmärtää niin suurin kysymys taisi olla tuo kahden vuoden määräajan ylitys. Saatuaan tiedon lapsestaan "Marko" sai hermoromahduksen eikä siten pystynyt toimimaan määräajan puitteissa. Oikeudella olisi ilmeisesti ollut mahdollisuus joustaa määräajoissa mutta "Markon" hermoromahdus ja lapsen äidin puolentoista vuoden salailu eivät olleet riittäviä perusteita koska äiti tätä vastusti. Tämä soti monen oikeustajua vastaan.

      • Anonyymi

        Feministit tunnetusti pelaa kaksilla rattailla.


    • Anonyymi

      Mut hei ihmisoikeudet ja suomi on oikeusvaltio:D

      Miksei tuo äijä vie juttua EU-tuomioistuimeen?

      • Anonyymi

        Anna Kontula on saapastakin yksinkertaisempi feministi joka sexologin ammatin ehkä hallitsi joskus mutta nykyisessä hommassaan täysin populismiin vajonnut. Tänään taas otsikoihin tyhmyyttään, kuinka päivittelee työpuhelintaan metron wifillä. Ei helvetti, anna kaiken kestää äläkä asetu enää ehdolle. S


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tääkin on turha ongelma. Isyystestit pakollisiksi ja viiden vuoden harkinta-aika, jos lapsi ei ole oma. Siinä ehtii jo sitten suhteen kestävyys selvitä ja biologinen isäkin tarvittaessa löytyä.

    • Anonyymi

      mitäs tänään kuuluu teemu-inkerilleheheheh

      minä kyllä tykkään noista Biic höylistä heh sene hahhaa

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6346
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2150
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe