Heippa kaikille! Tää saattaa kuulostaa ihan pöljälle ja hölmölle, mutta olen 11-vuotias ja olen harrastanut säännöllistä ratsastusta yli vuoden ja parilla leirilläkin ollut... Osaan ihan suht hyvin hallita erilaisia hevosia/poneja. Osaan tietysti ravata, laukata, mennä puomeja, tehdä voltteja, ympyriä, suunnanvaihtoa, pysäytyksiä, peruutuksia yms, en ole kuitenkaan ikinä mennyt esteitä tai vaikeaa koulua. Ja nyt siis joo, oon todellakin 11-vuotias ja nää on mun ekat kisat ja mitkä kisat... Harjoitus puomikisat! Saattaa kuulostaa niin hauskalle, että 11-vuotias menee maapuomeja kisoissa joissa muut osallistujat on varmasti 8-vuotiaita... Kyllä vähän nolottaa edes kisata... Kisat on 20 päivä marraskuuta, sunnuntaina. En tiedä vielä ratsuani. Mutta minua jännittää niin kovasti että kuolen! Ja nolottaakin, jos muut osallistujat ovat 8-vuotiaita... Voitteko vastata pariin kysymykseen?:
1. Kisat on maneesissa, kentällä lämmitellään... Mistä tiedän minne pitää mennä, milloin?
2. Miten tervehdin tuomaria?!
3. Kaikille osallistujille annetaan ruusukkeet, mitä teen kun näiden jako tulee?
4. Miten käyn radan?
5. Miten lämmittelen hyvin?
6. Mistä tulee virhepisteitä, kun kysymys on puomikisoista?
7. Miten selviän jännityksestä?
8. Mistä tiedän miten radalla mennään missäkin kohdassa mm ravia, käyntiä?
9. Tarvitsetko avustajaa? Itse en kyllä todellakaan koe niin... En ole mennyt taluttajan kanssa kuin ekalla kerralla, koska osasin kuulemma mennä niin hyvin...
Auttakaa!
Apua! Ekat kisat!
Anonyymi-ap
4
90
Vastaukset
- Anonyymi
Niin 4. Miten ja milloin tutustun rataan kävellen, jos edes tutustun?
- Anonyymi
Juu en oo muuten varma osallistunko puomi-vai ristikkoluokkaan.
- Anonyymi
Ja noista kysymyksistäni olen selvittänyt itse 1,2,4,8,9. Joten kaipaan pikaisia vastauksia 3,5,6 ja 7 kysymykseen!
- Anonyymi
En osallistukkaan näihin kisoihin henkilökohtaisen syyn takia. Mutta myöhemmin pidämme uudet kisat, joten ehdottakaa sinne pukuja. Jos nekin vaikka olisivat pukuratsastusteemaiset!
Aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256510Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604112Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503366Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902924Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2831916Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341606- 871436
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141413Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741399Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386