Proteeni lihottaa,kuten lauri bädinkin jne.ketoukko

Anonyymi-ap

Vanhat ihmiset ovat todella laihoja,ja proteenit varmasti siksi hyvin alhaiset.Siksihän sitä pitää juuri laihduttaa,että elämänikä saattaa pidentyä jopa 40 vuotta ja elämänlaatu parantua.Minkin olen 73 ja ilman proteenia ja kadanosseja ja hiihto lisää ikääni helposti 40 vuotta.Monethan kuolee jo vähän yli 50 vuotiaina kun syö proteenia esim juice leskinen,olli lindholm,irvin guutman,lihava lauri bädin somerojoki, yms jotka karppasi.j
Sekin on tiedetty pitkään että ylimääräinen syöty proteeni ei imeenny.Ja karppaajilla on hyvin paljon sydän ja verisuonitauteja sekä paksunsuolen syöpää.Jos haluaa välttää äkkikuoleman pitää ainakin muistaa käyttää mononlämmittimiä.Ylimääräinen proteeni imeytyy paremmin akkukäyttöisiin lämmittimiin.Lauri pädin somerojoki eikä kuutman käytännet mononlämmittimiä ja söivät proteenia eikä kahvikakkuja kuten minä.pitää laihduttaa OIKEIN eikä saa ajatella yläpäällä vaan alapäällä kuten minä.

24

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja herkkuja PITÄÄ syödä että laihtuu siitä ei ole haittaa jos syö VÄHÄN.minä vähensin karkit puoleen ja syön vain 5672 g päivässä.Riittää jos laittaa karkit pussiin ja kirjoittaa päälle ELÄ OTA.Vain tyhmä ostaa yhden karkin joka maksaa 21 € kilo kun voi ostaa 10 kg ja maksaa 16,5 € kilo.Näin minulla on kahden viikon päästä veitsenterävät vatsalihakset ja laihdutan viikossa 6 kg.On tyhmää lihottaa itseään ja sitten taas laihduttaa.Minäkin olen estänyt jo 561,3 kilon lihomisen sillä että laihdutan viimeisiä kiloja.

    • Anonyymi

      Kovasti ihmetyttää että jollakin on aikaa ja motivaatiota näihin kirjoituksiin.

      Tuokaan aivopieru ei ihan minuuttissa tuohon ole syntynyt joten täytyy oikeasti olla motivaatiota ja tarvetta noita naputella.

      Ei mulla muuta, ihmettelen vaan kovasti.

      • Anonyymi

        Ihmettele rauhassa. Tykkäsin avauksesta, joka tihkuu aitoutta. Ei erota alkuperäisestä.


      • Anonyymi

        Kyllä motovaatia pitää olla ettei liho.Nyt kahden viikon tehoreeni,jonka aikana tavallista enemmän liikuntaa,pyöräily 22,5-30 tuntia päivässä kävelyt 41,5- 20 tuntia kaksi kertaa päivässä.Kalorit päivässä hieman alempana n 16700 kal pv,Vyötärönympärysmitta pienentyy 4 cm.Pihtimitta ylhäältä ja slhaalta -0,102 mm.pakko oli vähentää kun pyöräilyssä meni selkä,hiihtämällä paleltu jalat, kului lonkat,suolla hajosi polvet.Nyt vain syön karkkia ja istun netissä.Pitää SYÖDÄ vähän jos aikoo laihtua nopeasti.Ja pitää syödä NOPEASTI ettei proteeni kerkiä imeentyä.Miksi ette tee miten minä vaikka olen tästä vasta kirjoittanut?


      • Anonyymi

        "Kovasti ihmetyttää että jollakin on aikaa ja motivaatiota näihin kirjoituksiin."

        Olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja hiihdän ja pyöräilen,nyt lidliin pyöräll ostamaan hedelmätoffeeta ja fasupaloja.Karkkia EI saa syödä mutta voi syödä jos haluaa herkutella tai tulee vieraita jolloin voi mennä helmat heiluen ostamaan herkkuja.Tästäkinolen kirjoittanut monta kertaa.Huomenna hiihtämään suolle täällä on hyvät hiihtokelit.Lunta ei vielä mutta pitää voidella luistovoiteet kun pitoa on tarpeeksi.Ostin säkillisen suksivoiteita kirpputorilta ja hyvin toimii.Säästää rahaa kun sai puoli ilmaiseksi.


    • Anonyymi

      Kyseessä voi olla ahmimisen ja liikunnan yhdistämisen häiriötila. En ole varma.

      • Anonyymi

        Itse asiassa kyseessä on teini-ikäisen pullean ja oireilevan tytön pilkkakirjoitus MKH:sta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa kyseessä on teini-ikäisen pullean ja oireilevan tytön pilkkakirjoitus MKH:sta.

        Oletko joku pullea pilailija? Minä olen tikkulaiha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa kyseessä on teini-ikäisen pullean ja oireilevan tytön pilkkakirjoitus MKH:sta.

        En ymmärrä miten kykenet erottamaan kirjoittajat toisistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä miten kykenet erottamaan kirjoittajat toisistaan.

        Ehkä siksi koska on itse kirjoittaja. Eihän sitä muuten voi tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä miten kykenet erottamaan kirjoittajat toisistaan.

        Aloittajan teksti meni sen verran överiksi, että oli helppo huomata ettei se ole MKH:n, vaan jonkun koululaisen. Pojat eivät yleensä ole tuollaisia, joten jäljelle jäävät oireileva tai turhautunut tyttö ja muu sukupuoli. (Pullea-sanaa kadun, sillä se voi loukata muitakin palstan lukijoita.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan teksti meni sen verran överiksi, että oli helppo huomata ettei se ole MKH:n, vaan jonkun koululaisen. Pojat eivät yleensä ole tuollaisia, joten jäljelle jäävät oireileva tai turhautunut tyttö ja muu sukupuoli. (Pullea-sanaa kadun, sillä se voi loukata muitakin palstan lukijoita.)

        Aika övereitä on kaikki tuolla karkkisyömärillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan teksti meni sen verran överiksi, että oli helppo huomata ettei se ole MKH:n, vaan jonkun koululaisen. Pojat eivät yleensä ole tuollaisia, joten jäljelle jäävät oireileva tai turhautunut tyttö ja muu sukupuoli. (Pullea-sanaa kadun, sillä se voi loukata muitakin palstan lukijoita.)

        Miksi otat aloittajan tikunnokkaan? Minä olen saanut aloittajalta parhaat neuvot. Olisit kiitollinen kun joku OSAA nämä asiat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan teksti meni sen verran överiksi, että oli helppo huomata ettei se ole MKH:n, vaan jonkun koululaisen. Pojat eivät yleensä ole tuollaisia, joten jäljelle jäävät oireileva tai turhautunut tyttö ja muu sukupuoli. (Pullea-sanaa kadun, sillä se voi loukata muitakin palstan lukijoita.)

        Mikä aloittajan tekstissä on överiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä aloittajan tekstissä on överiä?

        Aloittaja lämmittelee ketjuaan...


    • Anonyymi

      Proteiini ei lihota. Jos energian saanti ylittää kulutuksen niin proteiini on se viimeinen rasvaksi muuttuva ravinne. Ensin ihon alle menevät nopeat hiilarit rasvan muodossa.
      Ensin on vähennettävä nuo nopeat eikä protskuja.
      Taatun riittävästä protskun saamisesta ja säännöllisistä lihasvoimatreeneistä huolimatta on viimeisten 10:n vuoden aikana kadonnut lihasta yli 10 kiloa.
      Eniten sieltä missä sitä on ollut. Reidet, pakarat ja selkä.
      On lähtenyt muualtakin. 40 vuotta sitten ostettu juhlapuvun takki on yllättävän väljä.
      Ensi vuotena mittariin 80v.

      • Anonyymi

        "Proteiini ei lihota. "

        Tässä ei ole kyse mistään proteiinista vaan PROTEENISTA.Olen tästä jo monta kertaa sanonut.Eikö se mene vieläkään perille.Taidat olla pullea murrosikäinen tyttö.


    • Anonyymi

      Hanki tietoa luulojen sijaan

      • Anonyymi

        Sinä et hyväksy muita tietolähteitä kuin DietDoctorin sivuilta kopioidut tekstit.


    • Anonyymi

      Ei kai kukaan ala laihduttaa että eläisi pitempään. Silloinhan se palkinto on vuosikausian päässä.
      Laihdutetaan siksi että elämenlaatu paranisi.

    • Anonyymi

      Epäjohdonmukaista! Jos mielestäsi proteiini ei imeydy niin miten se voi lihottaa?
      Itse pidän huolen siitä, että vuorokautinen protskukertymäni on vähintää 2g / rasvaton painokilo.
      Lihaa, maitoa ja maitojalosteita, kananmunia, rahkaa ja raejuustoa ja muutaman kerran viikossa myös protskujauhetta veteen sekoitettuna.
      En tiedä millaisia haittoja pitäisi ilmetä ensi vuotena 80v täyttävällä ukolla.
      Sinä voinet kertoa?
      Laiha? 172cm. Painoni on laskenut hieman alle 80kg:n
      Rasva 12,9%. Viskeraali 57,1. Rasva% on viitealueen puolen välin alla ja viskeraali todella reippaasti matalan rasvan puolella.

      • Anonyymi

        Unohtui mainita, että olen kamppaillut viimeiset 10 vuotta painon laskemista vastaan!


    • Anonyymi

      Eikös Karhuherra Badington Somerjoki ollut se lihavan pullea murrosikäinen tyttö tosi suuresta kaupungista, joka harjoitti kehorakennusta proteenin avustamana?

      Jos oli niin olen avauksesta ihan samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Eiks se ollu kahvi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe