Vanhat ihmiset ovat todella laihoja,ja proteenit varmasti siksi hyvin alhaiset.Siksihän sitä pitää juuri laihduttaa,että elämänikä saattaa pidentyä jopa 40 vuotta ja elämänlaatu parantua.Minkin olen 73 ja ilman proteenia ja kadanosseja ja hiihto lisää ikääni helposti 40 vuotta.Monethan kuolee jo vähän yli 50 vuotiaina kun syö proteenia esim juice leskinen,olli lindholm,irvin guutman,lihava lauri bädin somerojoki, yms jotka karppasi.j
Sekin on tiedetty pitkään että ylimääräinen syöty proteeni ei imeenny.Ja karppaajilla on hyvin paljon sydän ja verisuonitauteja sekä paksunsuolen syöpää.Jos haluaa välttää äkkikuoleman pitää ainakin muistaa käyttää mononlämmittimiä.Ylimääräinen proteeni imeytyy paremmin akkukäyttöisiin lämmittimiin.Lauri pädin somerojoki eikä kuutman käytännet mononlämmittimiä ja söivät proteenia eikä kahvikakkuja kuten minä.pitää laihduttaa OIKEIN eikä saa ajatella yläpäällä vaan alapäällä kuten minä.
Proteeni lihottaa,kuten lauri bädinkin jne.ketoukko
50
573
Vastaukset
- Anonyymi
Ja herkkuja PITÄÄ syödä että laihtuu siitä ei ole haittaa jos syö VÄHÄN.minä vähensin karkit puoleen ja syön vain 5672 g päivässä.Riittää jos laittaa karkit pussiin ja kirjoittaa päälle ELÄ OTA.Vain tyhmä ostaa yhden karkin joka maksaa 21 € kilo kun voi ostaa 10 kg ja maksaa 16,5 € kilo.Näin minulla on kahden viikon päästä veitsenterävät vatsalihakset ja laihdutan viikossa 6 kg.On tyhmää lihottaa itseään ja sitten taas laihduttaa.Minäkin olen estänyt jo 561,3 kilon lihomisen sillä että laihdutan viimeisiä kiloja.
- Anonyymi
Sokeri ei laihduta ketään
- Anonyymi
Kovasti ihmetyttää että jollakin on aikaa ja motivaatiota näihin kirjoituksiin.
Tuokaan aivopieru ei ihan minuuttissa tuohon ole syntynyt joten täytyy oikeasti olla motivaatiota ja tarvetta noita naputella.
Ei mulla muuta, ihmettelen vaan kovasti.- Anonyymi
Ihmettele rauhassa. Tykkäsin avauksesta, joka tihkuu aitoutta. Ei erota alkuperäisestä.
- Anonyymi
Kyllä motovaatia pitää olla ettei liho.Nyt kahden viikon tehoreeni,jonka aikana tavallista enemmän liikuntaa,pyöräily 22,5-30 tuntia päivässä kävelyt 41,5- 20 tuntia kaksi kertaa päivässä.Kalorit päivässä hieman alempana n 16700 kal pv,Vyötärönympärysmitta pienentyy 4 cm.Pihtimitta ylhäältä ja slhaalta -0,102 mm.pakko oli vähentää kun pyöräilyssä meni selkä,hiihtämällä paleltu jalat, kului lonkat,suolla hajosi polvet.Nyt vain syön karkkia ja istun netissä.Pitää SYÖDÄ vähän jos aikoo laihtua nopeasti.Ja pitää syödä NOPEASTI ettei proteeni kerkiä imeentyä.Miksi ette tee miten minä vaikka olen tästä vasta kirjoittanut?
- Anonyymi
"Kovasti ihmetyttää että jollakin on aikaa ja motivaatiota näihin kirjoituksiin."
Olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja hiihdän ja pyöräilen,nyt lidliin pyöräll ostamaan hedelmätoffeeta ja fasupaloja.Karkkia EI saa syödä mutta voi syödä jos haluaa herkutella tai tulee vieraita jolloin voi mennä helmat heiluen ostamaan herkkuja.Tästäkinolen kirjoittanut monta kertaa.Huomenna hiihtämään suolle täällä on hyvät hiihtokelit.Lunta ei vielä mutta pitää voidella luistovoiteet kun pitoa on tarpeeksi.Ostin säkillisen suksivoiteita kirpputorilta ja hyvin toimii.Säästää rahaa kun sai puoli ilmaiseksi. - Anonyymi
Minä pidän aloittajan eli MKH:n kirjoituksista. Niissä on paljon viisautta ja hyviä ohjeita meille jotka kaivataan laihdutusneuvoja ja oikeaa ruokavsliota että eläisimme 150 vuotta ainakin. Niin minä ole aikonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kovasti ihmetyttää että jollakin on aikaa ja motivaatiota näihin kirjoituksiin."
Olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja hiihdän ja pyöräilen,nyt lidliin pyöräll ostamaan hedelmätoffeeta ja fasupaloja.Karkkia EI saa syödä mutta voi syödä jos haluaa herkutella tai tulee vieraita jolloin voi mennä helmat heiluen ostamaan herkkuja.Tästäkinolen kirjoittanut monta kertaa.Huomenna hiihtämään suolle täällä on hyvät hiihtokelit.Lunta ei vielä mutta pitää voidella luistovoiteet kun pitoa on tarpeeksi.Ostin säkillisen suksivoiteita kirpputorilta ja hyvin toimii.Säästää rahaa kun sai puoli ilmaiseksi."Karkkia EI saa syödä mutta voi syödä jos haluaa herkutella tai tulee vieraita jolloin voi mennä helmat heiluen ostamaan herkkuja"
En käytä hameita mutta voin lähikauppaan pyöräillessä laittaa pyykkipojat housunlahkeisiin niin ei mene lahkeet pinnojen väliin. Pysyy mansikkakakkukin tarakalla.
- Anonyymi
Kyseessä voi olla ahmimisen ja liikunnan yhdistämisen häiriötila. En ole varma.
- Anonyymi
Itse asiassa kyseessä on teini-ikäisen pullean ja oireilevan tytön pilkkakirjoitus MKH:sta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa kyseessä on teini-ikäisen pullean ja oireilevan tytön pilkkakirjoitus MKH:sta.
Oletko joku pullea pilailija? Minä olen tikkulaiha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä miten kykenet erottamaan kirjoittajat toisistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä siksi koska on itse kirjoittaja. Eihän sitä muuten voi tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan teksti meni sen verran överiksi, että oli helppo huomata ettei se ole MKH:n, vaan jonkun koululaisen. Pojat eivät yleensä ole tuollaisia, joten jäljelle jäävät oireileva tai turhautunut tyttö ja muu sukupuoli. (Pullea-sanaa kadun, sillä se voi loukata muitakin palstan lukijoita.)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan teksti meni sen verran överiksi, että oli helppo huomata ettei se ole MKH:n, vaan jonkun koululaisen. Pojat eivät yleensä ole tuollaisia, joten jäljelle jäävät oireileva tai turhautunut tyttö ja muu sukupuoli. (Pullea-sanaa kadun, sillä se voi loukata muitakin palstan lukijoita.)
Aika övereitä on kaikki tuolla karkkisyömärillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi otat aloittajan tikunnokkaan? Minä olen saanut aloittajalta parhaat neuvot. Olisit kiitollinen kun joku OSAA nämä asiat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä aloittajan tekstissä on överiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä aloittajan tekstissä on överiä?
Aloittaja lämmittelee ketjuaan...
- Anonyymi
Proteiini ei lihota. Jos energian saanti ylittää kulutuksen niin proteiini on se viimeinen rasvaksi muuttuva ravinne. Ensin ihon alle menevät nopeat hiilarit rasvan muodossa.
Ensin on vähennettävä nuo nopeat eikä protskuja.
Taatun riittävästä protskun saamisesta ja säännöllisistä lihasvoimatreeneistä huolimatta on viimeisten 10:n vuoden aikana kadonnut lihasta yli 10 kiloa.
Eniten sieltä missä sitä on ollut. Reidet, pakarat ja selkä.
On lähtenyt muualtakin. 40 vuotta sitten ostettu juhlapuvun takki on yllättävän väljä.
Ensi vuotena mittariin 80v.- Anonyymi
"Proteiini ei lihota. "
Tässä ei ole kyse mistään proteiinista vaan PROTEENISTA.Olen tästä jo monta kertaa sanonut.Eikö se mene vieläkään perille.Taidat olla pullea murrosikäinen tyttö.
- Anonyymi
Hanki tietoa luulojen sijaan
- Anonyymi
Sinä et hyväksy muita tietolähteitä kuin DietDoctorin sivuilta kopioidut tekstit.
- Anonyymi
Ei kai kukaan ala laihduttaa että eläisi pitempään. Silloinhan se palkinto on vuosikausian päässä.
Laihdutetaan siksi että elämenlaatu paranisi. - Anonyymi
Epäjohdonmukaista! Jos mielestäsi proteiini ei imeydy niin miten se voi lihottaa?
Itse pidän huolen siitä, että vuorokautinen protskukertymäni on vähintää 2g / rasvaton painokilo.
Lihaa, maitoa ja maitojalosteita, kananmunia, rahkaa ja raejuustoa ja muutaman kerran viikossa myös protskujauhetta veteen sekoitettuna.
En tiedä millaisia haittoja pitäisi ilmetä ensi vuotena 80v täyttävällä ukolla.
Sinä voinet kertoa?
Laiha? 172cm. Painoni on laskenut hieman alle 80kg:n
Rasva 12,9%. Viskeraali 57,1. Rasva% on viitealueen puolen välin alla ja viskeraali todella reippaasti matalan rasvan puolella.- Anonyymi
Unohtui mainita, että olen kamppaillut viimeiset 10 vuotta painon laskemista vastaan!
- Anonyymi
Eikös Karhuherra Badington Somerjoki ollut se lihavan pullea murrosikäinen tyttö tosi suuresta kaupungista, joka harjoitti kehorakennusta proteenin avustamana?
Jos oli niin olen avauksesta ihan samaa mieltä. - Anonyymi
Eiks se ollu kahvi?
- Anonyymi
Proteeni EI lihota jos se on hyvänmakuinen.
- Anonyymi
Oi äiti avaruus,voitko kuin sävel vajota äänettömään muotoon?
- Anonyymi
Kyllä ja jos jättää huonot hiilarit ja alkaa karpata niin kuulemna kuolee 5 vuoden kuluessa eräs nimimerkki hpv27 esitti. On olemassa yhtä luotettavaa "tietoa" Menee samaan pädinkin ja irvinin diagnoosiisi. 😂
- Anonyymi
Proteeni ja turumjauhowikistä luin että pitsa on laihduttavaa jos sen tekee itse.Olen NYT kokeillut ja huomasin että veitsenterävät vatsalihakset tulevatkin heti ensi viikolla mutta laihduttavan laihduttajan pitsa vaatii monolämmittimiin uuden akun.Ostan sen heti ensi viikolla kun saan vaihdettua ensin pyörääni uudet ketjut ja rasvaan ne rypsiöljyllä jonka voi käyttää 543 kertaa kun sen valuttaa suotatinpussin läpi.Sen jälkeen se on vielä hyvää pitsaan. Juoksumattokin laihduttaa ja voi olla että saan sen paketista jo parin viikon sisällä.Käsi kun on loukkaantunut KOVASTA työstä enkä sen takia voi mennä töihinkään ja olen työkyvytön.Tänäänkin pyöräilen 68 kilometriä yhdellä kädellä ja vetelällä suolla vedän perässä 43 kilon vetopainoja jaloissa ja käsissä ja 56 kiloa selässä. PITÄÄ TIETÄÄ miten laihdutetaan OIKEIN,eikä ajatella yläpäällä vaan alapäällä kuten minä.
- Anonyymi
Hienoa että jaksat kirjoittaa noin pitkiä aikuismaisia tekstejä, joissa on paljon ajatuksia. Olen aina tykännyt aloittajan viisaista neuvoista. Kiitos että joku viitsii neuvoa meitä vähän heikommin pärjääviä.
- Anonyymi
En ole aloittaja, mutta itse luulen, että hänen lisäkseen sinäkin olet pärjännyt ihan hyvin.
Lapsien pärjäämisestä aikuisena on voitu antaa vain kaksi sitovaa yhdistävää tekijää. Toinen on vanhempien kanssa vietetty yhteinen aika ja toinen on oman äidinkielensä hallitseminen. Kaikkia vanhempia voi kannustaa viettämään yhteistä aikaa lastensa kanssa ja lukemaan lapsilleen sekä kannustaa lapsia koulussa oman äidinkielensä täydelliseen opetteluun.
Aloittaja hallitsee erinomaisesti ilmeisen äidinkielensä, jonka lisäksi hän hallitsee laihdutuksen kaikki alatasot, mutta hän on myös todella pitkäjänteinen ja huumorintajuinen eikä hän koskaan pahastu. Aloittaja on ilmeisen hyvin menestynyt henkilö, jonka kanssa vanhemmat ovat viettäneet lapsena paljon aikaa, olipa lapsuus ajallisesti milloin tahansa. Aloittaja saa usein foorumilla vastineeksi vain rumia sanoja, vaikka toimii hyvää hyvyttään kaikkien parhaaksi.
Edellisen lisäksi kaikkien vanhempien on syytä opettaa lapselleen sekä elintarviketieteen että kotitalouden alkeet. Asiaan kuuluu erittäin oikea ruoka sekä valion merkitys.
Oppitunti loppui. - Anonyymi
Varo nyt vähän,sinä vaivainen ettet aivan kuukahda pystyyn vähäisten hiilareittesi takia.
- Anonyymi
en uskalla sannoo mittään 100% faktaa mut kai yleensäki moni asiantuntija neuvoo syömään kohtuuvella ja monipuolisesti mutta osa asiantuntijoista lähttee siitä että jokainen ihminen on yksilö eli toiselle soppii proteeinit ja toiselle sopii paremmin hiilarit. Ei kai ole mitään 100% faktaa vai onko että miten pitää syyä että onko se enempi yksilöllistä että onko tähä antaa jollain viisaammalla vastaus?
- Anonyymi
Kyllä on hyvä aloitus ja muistutus onhan monessa tutkimuksessa ollut että jos syö vähänkään proteenia niin ei elä enää viittä vuottakaan.Proteeni jää verenkiertoon ja aiheuttaa styrän jolloin ei kusi huilaa EIKÄ aamue rektioita näy.Ainoastaan HUOMATTAVAN tehokkaat mononlämmittimet voi poistaa ylimääräisen proteenin.Mutta en kerro mistä niitä saa se on salaisuus.Ottakaa itsekin selvää jostain.
- Anonyymi
Minä en tietäisi miten pitää laihduttaa jos ei aloittajan kaltaisia guruja olisi. Onneksi on meille tavallisille tarjolla kokemusta ja viisautta. Olen nyt poistanut proteenin ruokavaliosta ja aijon elää ainakin seuraavat 100 vuottakin. Kävin proteenista säästyneillä rahoilla ostamassa lidlistä irtokarkkeja. Nyt odotan sitä aamua jolloin herätessä minulla on veitsenterävät vatsalihakset.
- Anonyymi
Ps minulla ei ole stryrää. Mutta blenderi on ja pankissa omaisuuteni vain kasvaa.
- Anonyymi
Minä en ole tuo kirjoittaja.
- Anonyymi
Millainen on täysin proteiinivapaa ruokavaliosi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole tuo kirjoittaja.
Minä olen ihan joku muu.
- Anonyymi
Lastenpa ilot ovat rajattomat.On vaatetta,tavaraa ja ruokaa joita päällensä,ympärillensä ja suuhunsa mättää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ihan joku muu.
Hyvin sanottu.
- Anonyymi
Proteenissa on totuus. Ja joskus mootsiessa.
- Anonyymi
Minulla meni 30 vuotta keksiä tämä sama totuus mutta nyt sen tiedän.Testissä oli satoja eri menetelmiä ja itseäni säästelemättä tein sen kaikkien muiden hyväksi.
Irvin Godmann sekä Juise Leskinen sekä Bäddink tiesivät myös mutta eivät välittäneet.Eikä hiihtokaan tuntunut kiinnostavan heitä vaan pelkkä laulaminen vaan.Sen takia pitää aina valita ERITTÄIN oikeat.Ei aamupalaa eikä iltapalaa eikä lounasta eikä illallista eikä välipalaa vaan pelkkää erittäin oikeaa.
Nyt ei enää tarvita pihtimittoja ja mononlämmittimiä ja kellareita ja elä ota lappuja.Karkissa ei ole proteenia vaan pelkkää oikeaa roskaruokaa.Olen sen nyt oppinut.Tärkeintä on että proteenia ei säiliötä kellarissa vaan että sitä otetaan sen verran että määrä on erittäin oikea.
Bäddinillä kalorit olivat ruuasta 500taa ja juomasta 1500taa mutta itselläni ne ovat jopa 6000hatta kun vaan ovat oikeat.Lopetin kokonaan hiihtämisen ja pyöräilyn ja nyt sitten töihin.En ole mikään yhteiskunnan elätti niin kuin laulajat.Se mikä laulaen tulee se proteenilla menee.- Anonyymi
Tuo on valtava saavutus ja kaikki ovat sinulle kateellisia.
- Anonyymi
Aloittaja ei tiedä kun on luottanut netin laihdutusvaleisiin että mononlämmittimet EI laihduta koska proteeni ja koresteloori jää leijumaan ilmaan vaikka se EHKÄ haihtuu mononlämmittimillä.Veitsenterävät vatsalihakset ei tulleet mononlämmittimillä joten kokeilin ostaa kolmannen tuulettimen ja pihtimitta pienentyi HUOMATTAVASTI enemmän kun laitoin kylmän ilman päälle. Pädin EI varmaan omistanut yhtään tuuletinta.
- Anonyymi
Proteiini kuurilla oli juuri eräs ystäväni ja laihtui hyväisesti kun jätti hiilihydraatit sivuun . Ja sai diabetes kakkosen normaaleille lukemille syöden ainoastaan proteiineja ja kävelemällä joka päivä pikku lenkin
- Anonyymi
Bäddinillä oli keikoilla viisi tuuletinta ja sen takia se oli niin laiha.Juicceilla oli iso maha koska ei ollut tuulettimia vaan pelkkä tupakka ja runokirjat.Gootmannilla oli nahkanen tetsoni jota se heilutti niin rasvat tuulettui kitaristin kautta ikkunasta pihalle.Ja sen jälkeen joka lauvantai saunaan ja sitten putkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bäddinillä oli keikoilla viisi tuuletinta ja sen takia se oli niin laiha.Juicceilla oli iso maha koska ei ollut tuulettimia vaan pelkkä tupakka ja runokirjat.Gootmannilla oli nahkanen tetsoni jota se heilutti niin rasvat tuulettui kitaristin kautta ikkunasta pihalle.Ja sen jälkeen joka lauvantai saunaan ja sitten putkaan.
Ne kuoli karppaamiseen ja tarina kertoo että pädin söi voita. SE oli syy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851827- 431439
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871202- 671007
- 59971
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!44967Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20920- 35887
- 47876
- 37809