Telkkarissa oli se rahoitusmainos

Anonyymi-ap

Jossa nainen ruttaa auton. Mies sitten toteaa lohduttaen että "kyllä mä sen hoidan" ja alkaa korjamaan, nainen lähtee siitä menemään, ottaa vippiä ja hakee uuden auton, nainen ajaa sillä ylpeänä hymyillen pihaan kun mies vielä on korjaamassa siellä sitä vanhaa, naista hymyilyttää miehen ällistynyt ilme. Kysymys kuuluu? Pitääkö muut naiset tuota naista oikeasti fiksuna sankarinaisena joka ratkaisi ongelman tuosta vaan ja miestä vähn tyhmänä kun yritti korjata sitä vanhaa? Niinhän täytyy olla koska eihän muuten tuo mainos menestyisi.

-harmiseikirj-

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ... siinä mainoksessa kyllä, kun ne miehen korjausmetodit olivat hieman erikoiset. Enitne tosin sen takia, että siinähän annettiin ymmärtää, että sillä miehellä oli tuhat ja yksi asiaa, joita yritti sovittaa aikatauluunsa ja oli muistaakseni ihan tuskastuneen näköinen ja kaikkea. Että siinä mielessä yksi duuni pois miehen liian tiukasta aikataulusta.

      Noin yleisesti ottaen, jos toinen osaisi korjata ja ehtisi korjata, niin uuden ostaminen olisi typerää. Vaan eihän nyt rahoituslaitos voi kehottaa korjaamaan. Siinä mainoskessa oli mun mielestä enemmän idea, että nainen helpotti sitä miehen työurakkaa. Eikä niinkään, että mies oli tyhmä. Eikö ne kantaneet siinä jotain remppatarvikkeitakin?

    • Mä en kyllä sasnut kuvaa siitä, kuka auton oli rutannut?

      Mä sain sen kuvan kyllä, että ukko oli rutannut auton ja yritti itse hoitaa epätoivoisesti ja nainen mielestään keksi näppärän ratkaisun...

      Mutta jos asuvat yhdessä, oisivat voineet yhdessä myös miettiä mitä rutulle tekevät, eikä tuolleen toimia yksin...

      Vähän köpöstelty mainos..

    • Anonyymi

      Hyvä ettei naiselle käynyt kolarissa pahemmin, miehen pitäisi osata iloita asiasta ja hakea itselleenkin uusi auto. Mitä noita vanhoja korjaamaan, niinkauan kun rahaa tulee seinästä, niin pitää osata nauttia elämästä.
      Ei kai taalta mitään mukaansa saa... 😜

    • Anonyymi

      En ole nähnyt mainosta.

      Mutta vipin ottaminen auton hankintaan viiltää tällaisen varman päälle elävän hermoja 😬

      No mä saisin kunnon raivarin, jos mies olisi niin idiootti että kävisi ottamaan velkaa ostaakseen auton - saattaisi tulla ero.

      xLiner

    • Anonyymi

      Tyypillisiä feministiajan mainoksia missä miehistä pyritään tekemään idiootteja.

    • Anonyymi

      Monesti aina jättävät kertomatta sen että aina pitäisi olla se neljännes miljoona käteistä rahaa jotta voi päätyä sillä taskunpohjan kolikolla miljonääriksi :D

    • Valkoinen autoileva heteromies ja/tai lihaa syövä perheenisä onkin lähes ainoa ihmisryhmä, josta saa tehdä pilkkaa mainoksissa yms. kuten vaikka HK:n mainoksessa, jossa joku h-vetin ristoreipas tai oman elämänsä arivatanen polttaa suunsa makaronilaatikkoon tyttären nauraessa päin naamaa. Tai no, ihan harmitonta lapsen naurua sinänsä, mutta ei siinä mainoksessa ainakaan perheenäiti suutaan polttanut. Missä tasa-arvo? Miksi se nainen ylipäätään edes on kokannut blondille miehelleen ja perheelleen? 😁 #vainvahvanainenjabosslady kun olisi pistänyt miehensä tilaamaan ja pienipalkkaisen. todennäköisesti maahanmuuttajataustaisen lähetin tuomaan päivällisen pöytään. 😂

      Kertoo tuo rahoitusmainoskin paljon ajan hengestä, miesten taitojen arvostuksesta naisten silmissä, naisten rahanhallintataidoista yms. 🙄 En tajua kehen se uppoaa, ja voi luoja jos asetelma olisi toisinpäin, että vaimon käsitiski ei onnistu kuivuneen kaivon takia ja mies hoitaa lainalla vesiliittymän tontille ja astianpesukoneen keittiöön 😂

      ------

      Ja monihan jo tietääkin noiden omien autojeni tarinan, eli VAG oli Accordin näköiselle ja kokoiselle japanilaiselle käyttöautolleni eräänlainen pakkoraossa ostettu hätävara, jonka kylläkin ostin rahoituksella, mutta olen maksanut kauan sitten omaksi satasilla. En halunnut ehdoin tahdoin lähteä hakemaan japanilaisen vikalistaa samoilla viikoilla, kun El Plan päätökset oli ajankohtaisia ja tulevaisuus vielä vähän avoin, ihan kuten japanilaisen kuntokin siinä kohtaa. No lopulta se meni läpi osittaisen ennakoivan katsastushuollon ansiosta, eikä ollut mitään moitittavaa paitsi sinkkimaalitöhryinen pikkuasia josta olin tarvittaessa valmis ottamaan hylynkin. ja kyselin inssiltä lasit päässä sellaisella "Latvalan imagolla" että onko se pahakin kohta tms. ja pääsin suullisella huomautuksella. Vaihto Lagunasta japanilaiseen tuli maksamaan reilun tonnin syksyllä 2021 enkä tosiaan ole tehnyt muuta kuin vaihtanut öljyt tänä aikana. Eli yhteensä parisen tonnia noissa kahdessa ensi kesään ja syksyyn leimatuissa, kylmästöidyissä, talvirengasvalmiissa ja koukullisissa bensafarkuissa on kiinni 🙄

      Toisessa ketjussa hiljattain pohdinkin sitä, että monikohan nainen tai tuttu edes tajuaisi koko kuviota vaikka selittäisi, tai miten kukakin ei-alalla oleva osaa esim. Nettiauton selailun perusteella erottaa Mk3 ja Mk4 (91-98 ja 98-06) mallit toisistaan, ja kuinka tietoisia liki 300tkm ajetun vm.2000 yksilön hinnasta/arvosta kukakin on 😅 Ja ihan sama japanilaisen suhteen. Mallisarja on esitelty 2002, oma autoni on piakkoin 20 vuotta vanha, mutta mielestäni kestänyt aikaa todella hyvin ja japanilaisten yleisestä linjasta poiketen seuraavakin mallisarja noudatteli muotoilun yms. osalta samoja peruslinjoja. Hintaero vm.2003 ykköskoppaisella ja vm.2012 kakkoskoppaisella kun voi olla helpostikin yli 5-7 tonnia. 🙄

      Ja aloituksen pointtia ajatellen, niin onhan se mainoksen henki aika lailla linjassa sen kanssa miten itse olen saanut tunnustusta, tsemppiä tms. viimeaikaisiin, omaan ydinosaamisalueeseeni liittyviin onnistumisiin/voittoihin. Eli zero. 🙄 Mutta tähänkin on niin monta tulokulmaa. En väitä autojani sinänsä mitenkään ihmeellisiksi, enkä odota niistä autoina ihmeempiä kehuja, mutta juurikin tuo että onko kaksi käyttövalmista autoa pihassa parin tonnin pääomalla huippuosaajan vai luuserin merkki. 🙄

    • Anonyymi

      No kuinka monesta se mukava yllätys. Että puoliso menee ottamaan jonkun ison pikavippi lainan seläntakana . Enemmän kusessa sitten sellaisen lainan kanssa ihmiset on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe