Taas vihanneksia kassalla

Anonyymi-ap

Kyllä sen huomaa täälä inarissa että melkoisia mammanpoikia on liikkeellä kun ei liha maistu. Kassajonossa kiinnitin huomiota kun pojalla vain kasviksia…. Ei hyvää päivää….

26

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maan pettureita nuo on.. jos tulisi sota niin jäisivätkö maata puolustamaan.. jokainen voi pohtia asiaa

    • Anonyymi

      Salaatinsyöjät ovat median hyväuskoisia uhreja eikä niitä voida velvoittaa yhtään mihinkään. Kalpeita ja eivät sovellu ulkotyöskentelyyn tai mihinkään fyysiseen työhön no ehkä varauksin näyttöpääte työskentelyyn jos sinnekkään.

    • Anonyymi

      Suomi on edelleen vapaa maa, saa syödä mitä haluaa ja sanoa mielipiteensä jos se on maapetturuutta, katse itään päin siellä on se sinun ihanne valtio.

      • Anonyymi

        Saa sitä ostaa vihanneksia, ei siinä ole mitään pahaa. Liiallinen lihansyönti ei ole terveellistä, monet suolistovaivat ja jopa syöpä tulee pihvinpurijoille. Ei taas kyllä kannata mennä äärimmäisyyksiin vaan vaihteleva sekaruoka on hyvä ihmiselle ja myös maapallolle. Lihaa, kanaa, riistaa sekä kalaa vihannes, juures ja kasvislisukkeilla sekä kotimaisia viljoja kuten kaura ja ohra niin se on tarveellistä ja järkevää.

        Jos kassalla näit vain vihanneksia ostavan niin hänellä voi todellakin kotona olla jo kalaa, lihaa,munia, juustoja tai muuta sellaista. Harvalla se ruoka- tai jääkappi on typötyhjä kun lähdetään kauppaan. Minullakin löytyy tällä hetkellä pakastimesta kalaa monessa muodossa, itse tehtyjä pihvejä, katkarapuja yms. Joskus käyn kaupassa niin, että ostan vain maitopurkin, tuoreita vihanneksia tai muutaman perunan , kun muut aterian ainekset jo löytyy kotoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa sitä ostaa vihanneksia, ei siinä ole mitään pahaa. Liiallinen lihansyönti ei ole terveellistä, monet suolistovaivat ja jopa syöpä tulee pihvinpurijoille. Ei taas kyllä kannata mennä äärimmäisyyksiin vaan vaihteleva sekaruoka on hyvä ihmiselle ja myös maapallolle. Lihaa, kanaa, riistaa sekä kalaa vihannes, juures ja kasvislisukkeilla sekä kotimaisia viljoja kuten kaura ja ohra niin se on tarveellistä ja järkevää.

        Jos kassalla näit vain vihanneksia ostavan niin hänellä voi todellakin kotona olla jo kalaa, lihaa,munia, juustoja tai muuta sellaista. Harvalla se ruoka- tai jääkappi on typötyhjä kun lähdetään kauppaan. Minullakin löytyy tällä hetkellä pakastimesta kalaa monessa muodossa, itse tehtyjä pihvejä, katkarapuja yms. Joskus käyn kaupassa niin, että ostan vain maitopurkin, tuoreita vihanneksia tai muutaman perunan , kun muut aterian ainekset jo löytyy kotoa.

        Jospa sillä vihannesten ostajalla oli jo liian korkea verenpaine eikä se siksi enää syö lihaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa sitä ostaa vihanneksia, ei siinä ole mitään pahaa. Liiallinen lihansyönti ei ole terveellistä, monet suolistovaivat ja jopa syöpä tulee pihvinpurijoille. Ei taas kyllä kannata mennä äärimmäisyyksiin vaan vaihteleva sekaruoka on hyvä ihmiselle ja myös maapallolle. Lihaa, kanaa, riistaa sekä kalaa vihannes, juures ja kasvislisukkeilla sekä kotimaisia viljoja kuten kaura ja ohra niin se on tarveellistä ja järkevää.

        Jos kassalla näit vain vihanneksia ostavan niin hänellä voi todellakin kotona olla jo kalaa, lihaa,munia, juustoja tai muuta sellaista. Harvalla se ruoka- tai jääkappi on typötyhjä kun lähdetään kauppaan. Minullakin löytyy tällä hetkellä pakastimesta kalaa monessa muodossa, itse tehtyjä pihvejä, katkarapuja yms. Joskus käyn kaupassa niin, että ostan vain maitopurkin, tuoreita vihanneksia tai muutaman perunan , kun muut aterian ainekset jo löytyy kotoa.

        Nii ja minkä vitun takia joku ees toljottaa mitä toinen ostaa. Varsinkin jos siitä vielä ääneen sanoo


    • Anonyymi

      Ihme kyyläämistä. Lapissa ajatellaan kaikista pelkkää pahaa.

      • Anonyymi

        Totta. Jänköjoosepeilla on pää syvällä omassa persereijässä. Hartioita myöten.


    • Anonyymi

      Persut kritisoi kaikkea mikä ei ole heidän mielestään oikein, taitaa olla kultti.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö. Olen persu ja syön vihanneksia. Tosin en vierasta eläinperäisiä tuotteitakaan, syön sitä mihin rahat riittää. Yllättäen kasviksilla syötetty liha on kohtuullisen halpa proteiinin lähde.


    • Anonyymi

      Monella on lihat ja kalat omasta takaa. Varsinkin otsamon Erän oikeilla miehillä.

      • Anonyymi

        Minä olin se henkilö kaupan kassalla, joka osti vain vihanneksia. Syy oli se, että kotona oli jo kaikkea muuta hanhenmaksapalleroista ja kaviaarista lähtien.


      • Anonyymi

        Nämä jonkun mielestä oikeat miehet , vois mennä asumaan ampumaradalle ja opetella ampumaan


      • Anonyymi

        Oikea mies,kuka?


    • Anonyymi

      Yleensä suomipojalla pari kaljapakkia kärryissä. Ja hk:n sinistä. Kitisee kun makkaran hinta on noussut 90 senttiä. Kaljat maksaa 30-40 € mut se on ok....

      • Anonyymi

        Ainakin nämä suomi pojat ovat valmiit maata puolustamaan


    • Anonyymi

      Ei jatkoon.
      Anne Ollilan haastattelu aamu TV:ssä oli voimaannuttava.

      • Anonyymi

        Antoi luvan syödä poroja jos tulee nälkä,hyvä.


    • Anonyymi

      Poromiehet vartioivat kairojakin, että mitä porukkaa siellä liilluu, jos liikkuu.
      Hyvä.

    • Anonyymi

      Kurkistelu kaupoissa toisten asiakkaiden ostoskoreihin ei ole erityisen fiksua käytöstä.
      Eikä ostoskorien sisällön raportoiminen.
      Tilastotieteilijät ovat sitä varten koulutettu asiallisesti.

    • Anonyymi

      olen omavaranen ruuan suhteen . on perunaa , hirven lihaa , juutuan taimenta , isoa siikaa pakkasessa , silloin kun kaupassa käyn ostan kaljaa .

    • Anonyymi

      Mä kävin vihanneksia just Salesta hk sinistä. Marabou suklssta ja kaljaa. Hirvenlihat ja kalat on taas talveksi pakasteena.

      • Anonyymi

        Mä kävin muutaman kurkun, sopivan luikkuja ja vähän käyrä kärki ....ai että tekee hyvää, hyvää, hyvää, aaaahh! Ostakaa tekin ja nauttikaa!


    • Anonyymi

      totisesti

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe