Suomalaisella Suomessa vaikeeta

Anonyymi-ap

Hain ensikertaa eläessäni muuttotukea Kelalta,koska olen Eläkeläinen on selkäpaskana, olisin tarvinnut pari kantajaa sekä muuttoauton, no eihän tämämikä nyt olikaan muka suuressa viisaudessaan päättänyt hylätä hakemukseni, koskasiihen olisi pitänyt hankkia Tiliotteet kahdelta kuulta mikä nykyisin on pankeista vaikea saada kun siellä ei ole ketään, laitoin jo hakemukseen tositteet tuloista ja menoista puolelta vuodelta, ja Kelahan minun palkan maksaa joten kyllä heillä pitäisi ollatiedossa mitä saan, eli 960e. kk. kaikenkaikkiaan, mutta jos tämä päätöksen antaja on näitä uusavuttomia, hän ei osaa käsitellä asiaa kuten kuuluu, hän vaan Tiliotteita himoaa, no samat tiedot ne niissä on mihin ne siitä muuttuisi, Vuokraa menee se minkä olen laittanut heille, ja olen joka kuulta myös maksusta lähettänyt liitteen heille, en ole Mamu.

9

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "en ole Mamu"

      Ai ai, siihen se kaatui...
      Olisit pyytänyt jotain m a t u a tekemään hakemuksen puolestasi niin KELA:n täti olisi laittanut sulle komppaniallisen kanto-apua ja tullut vielä itsekin kantamaan.

    • Anonyymi

      Hyvä, että sossurahaa ei anneta kaikille valittaja vätyksille. Muutenkin viherpiipertäjä hallitus jakaa rahaa poskettomista. Ensi vaalien jälkeen ruoriin hyppää kokoomus ja sossujuhlat on juhlittu.

    • Anonyymi

      Mee töihin äläkä itke. Ei kiinnosta veronmaksajana tippaakaan kustantaa sun muuttojas.

      • Anonyymi

        Töihin?
        Onko sinulla ongelmia lukemisen ymmärtämisessä/sisäistämisessä?

        "olen Eläkeläinen"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töihin?
        Onko sinulla ongelmia lukemisen ymmärtämisessä/sisäistämisessä?

        "olen Eläkeläinen"

        Mikä eläkeläinen ? Yhteiskunta maksaa sun ylläpidon, täysi loinen sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä eläkeläinen ? Yhteiskunta maksaa sun ylläpidon, täysi loinen sinä olet.

        Sairaseläkkeellä varmaan, kun selkä kipeä. Niin on vittu mullakin ja silti joutuu niska limassa painaan yötä, että saa laiskojen muutot maksettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töihin?
        Onko sinulla ongelmia lukemisen ymmärtämisessä/sisäistämisessä?

        "olen Eläkeläinen"

        Täällä sinulle vastailevat asiattomasti ne, jotka veivät työpaikat, joihin oli vähintäänkin kymmeniä muitakin hakijoita. Näin heistä tuli siitä hetkestä lähtien ylemmyydentuntoisia halpamaisia toisten arvostelijoita. Ovat sivistymättömiä eikä käytöstavoista tietoakaan. Sinulle minä toivon kaikkea hyvää elämääsi jatkossa ja näille toisille ikävänsävyisesti vastanneille oikein paljon (hyvää) henkistä kasvamista.


    • Anonyymi

      Et ole nettipankissa asioinu ikinä? Osuuspankilla ainakin saa tiliotteet aika helposti netistä ladattua tietokoneella ja sitten koneelta netin välityksellä kelalle. Mene kuin muutama hiiren klikkaus ja se on siinä.

      • Anonyymi

        Tuo hyypiö on tainnut olla koko elämänsä "eläkelläinen". Sitten ruikutetaan, kun sossu ei anna ilmaista rahaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe