"evankelioida"

Anonyymi-ap

helluntailaisuuden termi "evankelioida" = eksyttää kristitty helluntailaiseksi

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raamatun mukaan Johanneksen kastetoiminta syntien anteeksisaamiseksi
      oli evankeliumin ALKU. (Mark.1:1)

      "Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan, EVANKELIUMIN ALKU"

      "He tunnustivat SYNTINSÄ ja Johannes kastoi heidät Jordanissa."


      Jeesuksen viimeiset sanat maan päällä oli KASTEKÄSKY 11 APOSTOLILLE
      kastaa kaikki ihmiset Jeesuksen opetuslapsiksi. (Matt.28:18-20)

      " Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni KASTAMALLA heidät Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja OPETTAMALLA heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen KÄSKENYT teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne KAIKKI PÄIVÄT maailman loppuun asti."

    • Anonyymi

      Raamatussa: "He tunnustivat SYNTINSÄ ja Johannes kastoi heidät Jordanissa." (Mark.1:5)

      Helluntailainen: "He tunnustivat uskonsa ja Johannes kastoi heidät Jordanissa"

      • Anonyymi

        Se on niin että "synnitön" helluntailailainen ei tunnusta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on niin että "synnitön" helluntailailainen ei tunnusta mitään.

        1. Joh. 1:8

        Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.

        Helluntailaisilta puuttuu kokonaan se Totuuden Henki.

        Muita villiteviä hurmoshenkiä heissä kyllä näyttäisi olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Joh. 1:8

        Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.

        Helluntailaisilta puuttuu kokonaan se Totuuden Henki.

        Muita villiteviä hurmoshenkiä heissä kyllä näyttäisi olevan.

        Helluntailaisilta puuttuu Totuuden Henki!

        Helluntailaisilta puuttuu se aito oikea Kristillinen yksi Kaste, jossa Jeesus antaa oman Henkensä eli Totuuden Hengen lahjan sydämeen asumaan.

        Totuuden Hengen kasteessa saaneella on sama usko kuin Jeesuksella oli maan päällä.

        Ilm. 14:12

        Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaisilta puuttuu Totuuden Henki!

        Helluntailaisilta puuttuu se aito oikea Kristillinen yksi Kaste, jossa Jeesus antaa oman Henkensä eli Totuuden Hengen lahjan sydämeen asumaan.

        Totuuden Hengen kasteessa saaneella on sama usko kuin Jeesuksella oli maan päällä.

        Ilm. 14:12

        Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

        "Meillä on SAMA USKON HENKI " (2.Kor.4:13)

        πνευμα

        pneuma pnyoo'-mah
        Holy Ghost, Spirit (of God), Spirit (of the Lord) , Spirit (of Christ) Spirit (Jesus' own) , (Jesus' own) ghost.

        Gal. 5:22

        Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.


    • Anonyymi

      "Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus."

      Tälläisiäkö ovat vauvakastetut lahkolaiset rienaajat, valehtelijat, saastan kirjoittajat, parham-fanit...
      Hah, hah, hah, 😂😆😂😂

      • Anonyymi

        Fariseus ja publikaani
        9 Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esitti tämän kertomuksen: [Sananl. 30:12]
        10 "Kaksi miestä meni temppeliin rukoilemaan. Toinen oli fariseus, toinen publikaani. [Ap. t. 3:1]
        11 Fariseus asettui paikalleen seisomaan ja rukoili itsekseen: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten ole sellainen kuin muut ihmiset, rosvot, huijarit, huorintekijät tai vaikkapa tuo publikaani. [Jes. 58:2; Luuk. 16:15; Ilm. 3:17]
        12 Minä paastoan kahdesti viikossa ja maksan kymmenykset kaikesta, siitäkin mitä ostan.' [Matt. 9:14 | Matt. 23:23 ]
        13 Publikaani seisoi taempana. Hän ei tohtinut edes kohottaa katsettaan taivasta kohti vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen!' [Esra 9:6; Ps. 51:3]
        14 "Minä sanon teille: hän lähti kotiinsa vanhurskaana, tuo toinen ei.* Jokainen, joka itsensä korottaa, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se korotetaan."


    • Anonyymi

      Luuk.18:13 Biblia (1776) Ja Publikani seisoi taampana, eikä tahtonut silmiänsäkään nostaa ylös taivaaseen päin, mutta löi rintoihinsa, ja sanoi: Jumala, armahda minun syntisen päälleni!

      • Anonyymi

        Helluntailaiset ovat Fariseuksien kaltaisia. He menivät Johanneksen kastettavaksi ylpeinä synnittöminä. He luottivat omaan uskoonsa ja vaellukseensa.

        Johannes ei kastanut heitä ollenkaan, vaan lähetti synneissään takaisin ja kutsui heitä kyykäärmeiden sikiöiksi.


    • Anonyymi

      Enempi on parempi, kaikki koitetaan saada samaan harhaoppiin. Sitten ne jätetään oman onnensa nojaan. Syntejä ei anteeksipyydellä.

    • Anonyymi

      Elämä kivempaa pienessä helluntaihurmoksessa kun ei tarvitse tehdä parannusta.
      Hyi mitä upotusfariseuksia.
      Jos perisynti kielletään se on lahkolaisuutta 100%.

    • Anonyymi

      Luuk.18:11 Biblia (1776) Pharisealainen seisoi ja rukoili näin itsellensä: minä kiitän sinua Jumala, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, ryöväri, väärä, huorintekijä taikka niinkuin tämä Publikani.

    • Anonyymi

      suomi24 on osallinen kiihottamiseen kansaryhmää vastaan. Ylläpito on suurin yksittäinen aloitusten tekijä ja kommenttien lähettäjä. Lähes kaikki ylläpidon kautta palstalle postatut kommentit sisältävät vihapuhetta ja panettelua ja solvaamista ja valheellisia väittämiä.

    • Anonyymi

      Minä päätin aloittaa helluntaiseurakunnan tilaisuuksissa käynnin uudestaan ja kävinkin siellä. Mutta helluntailaiset eivät oikein enää hyväksyneet tätä minun päätöstä. Halusivat siis laskea kätensä minun päälleni ja rukoilla minun puolestani, että paha henki lähtisi minusta pois. Minä en hyväksy tällaista. He tietävät, että olen käynyt kapakassa, mutta siitä on aikaa jo vierähtänyt ja sen synnin olen saanut jo anteeksi aikoja sitten. Nyt helluntailaiset päättelevät, että minä haluan edelleen käydä kapakassa ja se halu on kovalla rukouksella ajettava minusta ulos.

      • Anonyymi

        Demonien kanssa ne tekee yhteistyötä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe