Minusta tuntuu että olen erilainen kuin moni muu tällä palstalla.
Olen äärimmäisen sosiaalinen, muut huomioonottava, rohkea, avoin, reilu, rehellinen, suorapuheinen (jotkut suuttuu totuudesta) ja monipuolisesti lahjakas yksilö. Mielikuvitukseni on yksi parhaista puolistani koska minun kanssa ei ole ikinä tylsää koska aina tapahtuu jotain. :)
Negatiivisena piirteenä JOTKUT pitää omistushaluisuutta. Edesmennyt puolisoni sen sijaan osasi vuosikymmeniä arvostaa vankkumatonta sitoutumistani ja omistushaluani. Samoin ystäväni arvostavat sitoutumiskykyäni.
Elämä on hauskaa! Mutta meitä on moneksi. Iloa ja valoa elämäänne!
Millä adjektiivilla kuvailisit itseäsi?
66
1484
Vastaukset
- Anonyymi
Olen viinamies.
- Anonyymi
Toivottavasti vaan vähän että jaksat panna kuitenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti vaan vähän että jaksat panna kuitenkin
Eipä niistä taida jaksaa panna yksikään kun ei kännissä meil miehillä kuulemma.a edes seiso sen olen jo parivuosikymmentä sitte yhdeltä naiselta ainakin kysynnän baarissa kun olin kavereille kuskina
Hiljainen, pohtiva, introvertti, taiteellinen, musikaalinen, melankolinen, avulias, rento, mukava, kiltti, haaveilija, voimakas, periksiantamaton.
- Anonyymi
Ootko koskaan miettiny onko enemmän sinkkuina hiljaisia pohtivia introverttejä?
Oma mottoni elämässä ollut kaikki tai ei mitään eli täysillä elän. Rakastan elämää. Anonyymi kirjoitti:
Ootko koskaan miettiny onko enemmän sinkkuina hiljaisia pohtivia introverttejä?
Oma mottoni elämässä ollut kaikki tai ei mitään eli täysillä elän. Rakastan elämää.Varmasti on minunlaiset sinkkuja. Ei introt uskalla lähestyä naisia.
- Anonyymi
Siis k&k-ätmi?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Varmasti on minunlaiset sinkkuja. Ei introt uskalla lähestyä naisia.
Introvertit uskaltavat erinomaisen hyvin lähestyä naisia. Sinulla on todella rajoittunut käsitys siitä mitä introverttiys on. Mä olen tainnut sanoa tän sulle aiemminkin. Inrtovertti voi olla myös sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut.
Anonyymi kirjoitti:
Introvertit uskaltavat erinomaisen hyvin lähestyä naisia. Sinulla on todella rajoittunut käsitys siitä mitä introverttiys on. Mä olen tainnut sanoa tän sulle aiemminkin. Inrtovertti voi olla myös sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut.
Voi olla. Minä olen poikkeus kaikessa. Ihan l00seri.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Et ole. sinä et vain ole mikään introvertin perikuva. Introverttejä on monenmoisia. En tiedä miksi jotenkin niin monelle sinun kaltaisellesi tuo introverttiys on se "tekosyy", jolla omaa olemista selitetään. Miksi se introverttiys on asia, jonka koette jotenkin hyväksyttävämmäksi piirteeksi, kuin ne todelliset ongelmia aiheuttavat piirteet, jotka eivät ole mitään suoraan introverttiyteen liittyviä. Introverttiys ei tee ihmiselle yhtään mitään muuta kuin sen, että sosiaaliset tilanteet kuluttavat voimavaroja (jos vetää mutkat suoriksi). Se ei kerro yhtään mistään muusta ihmisen ominaisuudesta. Oikeastaan kaikki muu tulee ihan muista asioista kuin introverttiydestä. Vaan ilmeisesti introvertti kuulostaa jotenkin paremmalta kuin "epäsosiaalinen" tai "sosiaalisesti kömpelä" tai "ujo" tai "arka" tai jotain muut mahdolliset tuontyyppiset syyt.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Rehellisesti ... sä vaikutat lähinnä alakuloiselta ja hyvin negatiiviselta. Se voi olla persoonaa tai vaikka depressio.
Anonyymi kirjoitti:
Et ole. sinä et vain ole mikään introvertin perikuva. Introverttejä on monenmoisia. En tiedä miksi jotenkin niin monelle sinun kaltaisellesi tuo introverttiys on se "tekosyy", jolla omaa olemista selitetään. Miksi se introverttiys on asia, jonka koette jotenkin hyväksyttävämmäksi piirteeksi, kuin ne todelliset ongelmia aiheuttavat piirteet, jotka eivät ole mitään suoraan introverttiyteen liittyviä. Introverttiys ei tee ihmiselle yhtään mitään muuta kuin sen, että sosiaaliset tilanteet kuluttavat voimavaroja (jos vetää mutkat suoriksi). Se ei kerro yhtään mistään muusta ihmisen ominaisuudesta. Oikeastaan kaikki muu tulee ihan muista asioista kuin introverttiydestä. Vaan ilmeisesti introvertti kuulostaa jotenkin paremmalta kuin "epäsosiaalinen" tai "sosiaalisesti kömpelä" tai "ujo" tai "arka" tai jotain muut mahdolliset tuontyyppiset syyt.
Oikeassa oot... Minä olen sosiaalisesti kömpelö.
Anonyymi kirjoitti:
Rehellisesti ... sä vaikutat lähinnä alakuloiselta ja hyvin negatiiviselta. Se voi olla persoonaa tai vaikka depressio.
En haluaisi olla. Mutta minä olen kasvanut negatiivisessa ympäristössä. Tottunut aina olemaan se häviäjä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En haluaisi olla. Mutta minä olen kasvanut negatiivisessa ympäristössä. Tottunut aina olemaan se häviäjä.
Jatkuva negatiivinen asennoituminen ei ainakaan auta asiaa. Itse olen kasvanut äärimmäisen negatiivisesti kaikkeen suhtautuvan äidin lapsena ja silti olen itse hyvin erilainen. Minulle kaikessa on jokin valonpilkahdus. Tuo yleinen asennoituminen on monesti ihan synnynnäinen luonteenpiirre, mutta sitä omaa asennettaan voi muokata, jos tahtoo. Ei negatiivisesta koskaan positiivista tule, mutta elämässä voi opetella näkemään niitä hyvin juttuja, joita ihan jokaisella kyllä on.
Positiivinen tuo lähes aina mukanaan positiivista. Tuo on asia, jota moni negatiivinen ei tiedota. Anonyymi kirjoitti:
Jatkuva negatiivinen asennoituminen ei ainakaan auta asiaa. Itse olen kasvanut äärimmäisen negatiivisesti kaikkeen suhtautuvan äidin lapsena ja silti olen itse hyvin erilainen. Minulle kaikessa on jokin valonpilkahdus. Tuo yleinen asennoituminen on monesti ihan synnynnäinen luonteenpiirre, mutta sitä omaa asennettaan voi muokata, jos tahtoo. Ei negatiivisesta koskaan positiivista tule, mutta elämässä voi opetella näkemään niitä hyvin juttuja, joita ihan jokaisella kyllä on.
Positiivinen tuo lähes aina mukanaan positiivista. Tuo on asia, jota moni negatiivinen ei tiedota.Oikeassa olet. Kyllä tuon tiedostan, mutta jos huonot fiilikset tulee jostain, niin aika vaikeaa saada asennetta muutettua nopeasti.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Oikeassa olet. Kyllä tuon tiedostan, mutta jos huonot fiilikset tulee jostain, niin aika vaikeaa saada asennetta muutettua nopeasti.
Hitaastikin on parempi kuin ei lainkaan. Pienin askelin. Negatiivisesti kaikkeen suhtautuva ihminen on oikeasti hyvin kuluttavaa seuraa. Sellainen asenne vetää muitakin alas, vaikka kuinka yrittäisi itseään tsempata. Yritä nyt vaikka nähdä asioita realistisesti, jos et heti positiivisuuteen kykene. Negatiivisuus ei ole realismia, vaikka moni negatiivinen ihminen rakastaakin sellaista selittää.
Anonyymi kirjoitti:
Hitaastikin on parempi kuin ei lainkaan. Pienin askelin. Negatiivisesti kaikkeen suhtautuva ihminen on oikeasti hyvin kuluttavaa seuraa. Sellainen asenne vetää muitakin alas, vaikka kuinka yrittäisi itseään tsempata. Yritä nyt vaikka nähdä asioita realistisesti, jos et heti positiivisuuteen kykene. Negatiivisuus ei ole realismia, vaikka moni negatiivinen ihminen rakastaakin sellaista selittää.
Tiedän kyllä. Kun sellaisessa sakissa olen kasvanut. Kaikesta löytyi vaan valittamista eikä juuri mitään hyvää sanottavaa mistään. Ei kehuttu. Ei ollut läheisyyttä. Ei halailua, ei koskettelua. Mutta moitetta senkin edestä.
- Anonyymi
Hieman epäreilua että minä vastaajana saan vain yhden adjektiivin ja sinä listan, mutta vastaan yhdellä, vastustamaton.
- Anonyymi
Tuo riittää ❤️
Sairas. 🌹👀
- Anonyymi
Naiivi
- Anonyymi
Ristiriitainen.
- Anonyymi
Kaikki nuo samat mitä aloittajalla, paitsi puuttuu tuo omistushalu.
Biisinikkari...
https://youtu.be/DmnxnXwt5IE
Noinnikkäänsä...😁- Anonyymi
Mä lähtisin maalle jos en koskaan pääsis sieltä pois.
- Anonyymi
Näpsäkkä 😆
Yhdellä vain... No joo, helpompi siten, toisaalta.
Ehkä siis pragmaattinen.- Anonyymi
Miten voi olla samaan aikaan muut huomioonottava ja suorapuheinen? Jos ihmiset loukkaantuu suorasta puheestasi, niin sittenhän et ole ottanut heitä huomioon.
- Anonyymi
Itse olen tuollainen. Jos joku loukkaantuu siitä, että sanon Oman mielipiteeni suoraan, niin saa mennä.
Tuli mieleen laulun sanat "Mistä tunnet sä ystävän...." - Anonyymi
Ei voi tietää kuka loukkaantuu totuudesta ja kuka ei. Esim tällä palstalla on paljon loukkaantujia muttei kaikkialla. En ikinä ole haukkunut tai satuttanut ketään henkilökohtaisella tasolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen tuollainen. Jos joku loukkaantuu siitä, että sanon Oman mielipiteeni suoraan, niin saa mennä.
Tuli mieleen laulun sanat "Mistä tunnet sä ystävän...."Mä en tykkää yhtään noista slaavilaisista melankoolisista kappaleista.
- Anonyymi
unelias on adjektiivi joo. unelias kuin nukkumatti.
Tai kuin Elvis has lefty building, joku elvis-laulu joka nukuttaa kauheasti Love me tender, kertoo unisatuja tuo laulu, kenny rogers the gambler kestoo elämästä, kenny ja elvis. - Anonyymi
Älä ikinä laske omaisuuttasi tai rahojasi, sitte4n kun olet kuollut on aikaa laskea omaisuuttasi, Kenny Rogers peluri: https://www.youtube.com/watch?v=7hx4gdlfamo
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä että olet itsekäs omien henkselien paukuttaja. Kaikista tuntuu että ne on älykkäämpiä osaavampia parempia kuskeja ym mutta todellisuudessa kovinkaan moni ei ole. Yleensä ne parhaat löytyy sieltä puolelta jotka ymmärtää etteivät he ole mitenkään erikoisia ja ovat kriittisiä. Eikä yltiö sosiaalisuuskaan ole mikään hyve että puhuu vaan mitä sylki suuhun tuo ilman mitään pointtia ihan vaan sen takia että pitää siitä että on äänessä. Itse lasken tällaisen toiminnan haittaavaksi meteliksi.
- Anonyymi
Pitää olla älykäs sosiaalinen niin menestyy elämässä, ihmissuhteissa ja työelämässä. Näin minulle on käynyt.
- Anonyymi
Mä olen vastakohtien persoona. Olen hiljainen, mutta puhelias, sosiaalinen, mutta syrjäänvetäytyvä erakko, ujo, mutta seurallinen, epävarma, mutta itsevarma ja niin edelleen.Se minkä puolen minista tuntee riippuu ihan siitä missä tilanteissa minut on tottunut näkemään. Hyvin harva tuntee molemmat minut ja monella läheiselläkään ihmisellä ei ole kovin selkeää ymmärrystä molemmista puolista.
Noiden lisäksi olen luova, idearikas, monipuolisesti taiteellinen ja nopeaälyinen. Yleisimmät muiden minusta käyttämät luonnehdinnat ovat älykäs ja lojaali.- Anonyymi
Eli siis se yksi adjektiivi olisi sitten varmaan ristiriitainen.
- Anonyymi
Omasta kokemuksestani tiedän sanoa nuo ovat piirteitä joita osaa arvostaa lapsesi korkeintaan ja sinulle lähimmät sukulaiset muutoin saat varautua siihen että vietät loppuelämän ilman parisuhdetta seksiä saat luultavammin aina kun haluat kun sitä itsevarmuutta halutaan monasti siltä yhden yön kivalta mu parisuhteessa sitä ei kestä yksikään joka vähänkään väheksyy itseään
- Anonyymi
Miten parisuhde liittyy ko asiaan? On paljon ihmisiä, jotka haluaa elää ilman parisuhdetta. Saavat tehdä mitä haluaa, elää omaa elämäänsä, eikä kaikki halua lapsia, nyt vielä vähemmän. Nekin, ketkä hsluaisi lapsia, ei voi köyhyyden takia. Tässä maassa ei pärjää ksinäinenkään kuin kituuttaen. Ei kaikilla kk-palkka ole sitä neljääkään tonnia, joka sekin on vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten parisuhde liittyy ko asiaan? On paljon ihmisiä, jotka haluaa elää ilman parisuhdetta. Saavat tehdä mitä haluaa, elää omaa elämäänsä, eikä kaikki halua lapsia, nyt vielä vähemmän. Nekin, ketkä hsluaisi lapsia, ei voi köyhyyden takia. Tässä maassa ei pärjää ksinäinenkään kuin kituuttaen. Ei kaikilla kk-palkka ole sitä neljääkään tonnia, joka sekin on vähän.
Ei ne tulot, vaan pienet menot.
- Anonyymi
Kyllä oven takana on aina ollut jonoa. He ovat rumempia, tyhmempiä ja köyhempiä kuin minä.
- Anonyymi
kun joulun aikasna niin hirveät kostit belvialaiset texas holem peliä poleteillas ja täysimuovisilla belkilaisilla koteilla sitten,
polewttia pöytään erivärisiä jooh, kuolee jo jaissa koko rahat ja elämä leähtee talotkin, mutta jos pelaa huksi hassuti, totta ei kuole sentään :D - Anonyymi
Uskollinen, pikkusievä, arkinen eli ilmeisesti tylsä - arvelen.
- Anonyymi
isi ha uzi uzu,,, kurpitxapäät kun nyt on pyhien miezxten päiväkin mutta mutta kurpitsapäiden päiveä ennen sitä jollionn raketinheittimiä ja talojen tuohoamista enne, ja pelottavat kurptxa pääät.
- Anonyymi
mikä on CSEG --- on computer security xpetittien juttuja, ja nato h<h<hh<hh
- Anonyymi
Ihan siedettävä ihminen luultavasti. En ainakaan päivystä täällä ja tunge toisten keskusteluiden väliin pakkomielteisesti.
- Anonyymi
Omanlainen. En ole ihan valtavirran mukainen sosiaalisoiva ja sählänä kaikessa mukana persoona. Mutta sitten sosiaalisena kuitenkin tavoitan ihmiset, jotka tahdonkin tavoittaa.
-Jasu- - Anonyymi
Erittäin hyvä ellen täydellinen, mutta en etsi kundii tiukka vartaloista…
- Anonyymi
Jos rehellisiä ollaan niin äly ratkaisee. Harvalla älykkäällä taas puuttuu esim lihakset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos rehellisiä ollaan niin äly ratkaisee. Harvalla älykkäällä taas puuttuu esim lihakset.
Mutta lihaksista puuttuu äly?
- Anonyymi
Hellän pisteliäs
- Anonyymi
Poikkeava.
Elämä on ihan kivaa.
Paljon räntää ja pimeyttä sinunkin syksyysi :)
-keinovaginamies- Terveellä tavalla itsekäs, laskelmoiva, suunnitelmallinen, luotettavakin, "subtle" eli kaikinpuolin rauhallinen ilman alatyylistä käytöstä tms, passiivis-aggressiivinen tai vähän takakireä joskus, joidenkin mielestä varmaan ihan hauskakin, ja lopuksi on pakko sanoa että en niinkään omasta mielestäni vaan monen muun silmissä olen ehkä jonkinlainen alisuorittaja tms. Riittääköhän rento, tai prioriteettitietoinen hyväksi adjektiiviksi kuvailemaan mun tyyliäni tehdä joitain asioita vähän rimaa hipoen tai kreikkalaisellä työtahdilla. 🙄😅
Ulkonäöllisesti tietty tumma ja tulinen, ja vähän hullunkurinen 😁- Anonyymi
Olen patalaiska taivaanrannanmaalari älykkäällä tavalla.
- Anonyymi
Kuulostat naiselta johon olen rakastunut. En tunne häntä mutta luulen että hän on juuri tuollainen.
Adjektiivi minusta.. Omistushaluinen - Anonyymi
Valovoimainen ! Se olen!
- Anonyymi
Valonheitin suorastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valonheitin suorastaan
No ampeerit kohdallaan.
- Anonyymi
Örgh.
xLiner Keltainen. Jostaan syystä olen tänään keltainen, kun kävin kävelemässä naistuttavani kanssa järvenrannalla Joensuussa. Ehkä se keltainen tarkoittaa aurinkoista ihmistä?
- Anonyymi
Olen valloittavan hurmaava könsy joka voittaisi vaikka Jorman sydämmen jos ilkeäisin vain osallistua Tanssikilpailuun.
Räyh ! Grrr !
Olen kuitenkin pohjimmiltani kiltti ja kunnollinen mies enkä suostu osallistumaan minkäänlaisiin epäsiveelliseroottisiin ytmi-seikkailuihin.
Räyh ! Grrr ! - Anonyymi
Paparazzi
- Anonyymi
Minulle keltainen antaa kevyen ja neutraalin kuvan. Positiivisuutta. Näin kerran naisen jonka energia oli keltainen
- Anonyymi
"Jeesus".
Satanen tuonne ja sinne, ihan vain toisten auttamista hyvälle mielelle.
AV Olen ristiriitinen tapaus. Pohtiva, usein vetäytyvä, luotettava, johdonmukainen, analyyttinen, romanttinen, herkkä, huumorintajuinen, peruspositiivinen, huomaavainen, kohtelias ja sanavalmis ( mutta en rääväsuu).
Omasta mielestäni näin. Muut ehkä näkevät minussa jotain muita luonteenpiirteitä.- Anonyymi
Kahtiajakava oli taas kerran näköjään liian monimutkainen sanayhdistelmä jollekulle :D
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876