Suomalaisen nationalistisen rasismin takia suomalaisen monilukuiset naiset voivat tuntea itseään pahoin, koska rasismi estää tutustumasta vierasmaalaisiin miehiin. Suomalaisten miesten sana painaa ja naiset jäävät ilman ulkomaalaista tietomäärää.
Sen sijaan Suomen rasismin aikana maahanmuuttaja naiset aloittavat suurhyökkäyksen ja iskevät suomalaisia miehiä, jotka eivät ole kyvykkäitä vastustamaan ulkomaalaisia naisia yhtään mitenkään. Heillä ei ole valmiuksia siihen. Ulkomaalaiset naiset yrittävät hillitä tällä tavoin tuhoisan rasismin haittoja.
Rasismin takia suomalaiset naiset voivat pahoin
8
71
Vastaukset
- Anonyymi
En yhdy kirjoitukseesi millään lailla maahan muuttaja naisista!Rasismia kantaSuomalisena Suomalisilta sukuni kuin entiset ystäväni kokenut jo 100% vuodesta 1999.Koska aloin serustelemaan kurdi miehen kanssa.Se päättyi hänen kuoleman 2021.Hänen kautaa opein tuntemaan vähemistökulttuurin perheitä ja olen perheiden kanssa yhä kontakti.Rasismia sukulasipoika ei koskaan konemut: Kun toi Vaimon Thaimaasta. Hyväksytävää Miehelle. Koskaan ei naiselle.Kanta Suomaliset käytä hvvin voimakasta ilmaisua kun nainen on ulkomaalaistaustaisen miehen kanssa. Millä oikeudella?
- Anonyymi
Osatako sinä suomia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osatako sinä suomia?
Hän suomii varsin mallikkaasti, jatkakaa.
- Anonyymi
Ilman ulkomaista tietomäärää? Afrikassahan niitä tietotaito ihmisiä on, menet sinne ja pysy myös sieellä.
- Anonyymi
Mielestäni suomalaiset naiset hoitavat velvollisuutensa rasismin vastaisessa taistelussa hyvin. Niin sinkut kuin varatutkin naiset ovat hyvin ystävällisiä afrikkalaistaustaisille miehille.
- Anonyymi
Olen suomalainen nainen ja voin kyllä pahoin suomalaisen rasismin vuoksi. Asuin pitkään ulkomailla monikulttuurisissa yhteisöissä suurkaupungissa, ja Suomeen palattuani ahdisti ihan hirveästi tämä avoin rasismi täällä. Olin poissa Suomesta toistakymmentä vuotta eikä siinä ajassa juuri mikään täällä muuttunut. Suomi on tutkitusti Europpan rasistisimpia maita - ei ihmekään, että täällä voidaan henkisesti niin huonosti. Rakastakaa enemmän erilaisia ihmisiä, hyvänen aika, koska pohjimmiltamme olemme kaikki yhtä ihmiskuntaa.
- Anonyymi
Olisit pysynyt siellä suvaitsevaisuuttasi jakamassa!
- Anonyymi
Yök näitä naisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579