Kuinka usein saatte...

Anonyymi-ap

...huomiota vastakkaiselta sukupuolelta?
Itse saan aina kun lähden kotoa pois. En edes kaipaa huomiota mutta koska näytän hyvältä ja pukeudun seksikkäästi miehet eivät voi olla huomaamatta. He eivät kykene olemaan huomaamatta.

Jos sanotte ettette saa ikinä huomiota niin kuinka paljon teette työtä ulkonäkänne eteen? Itse saatan tunninkin miettiä mitä laitan tänäään päälle. Kansalaisvelvollisuus on pitää kroppa seksikkäänä.

121

718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harvoin jos koskaan.

      • Anonyymi

        Kurjaa. Voinko adoptoida sut niin saisit rakkautta ja huomiota? Oletko avoin ja luottavainen vai minäminäminä tyyppiä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kurjaa. Voinko adoptoida sut niin saisit rakkautta ja huomiota? Oletko avoin ja luottavainen vai minäminäminä tyyppiä...

        Olen sellainen kyllä. Oletko sinä nuori ja kaunis?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen sellainen kyllä. Oletko sinä nuori ja kaunis?

        67-vuotias mutta timmissä kunnossa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen sellainen kyllä. Oletko sinä nuori ja kaunis?

        En. Olen vanha ja ruma. Ja minulla hyvä itsetunto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En. Olen vanha ja ruma. Ja minulla hyvä itsetunto.

        Ei kiitos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        67-vuotias mutta timmissä kunnossa.

        Ei kiitos.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen sellainen kyllä. Oletko sinä nuori ja kaunis?

        Nuoret on alle 25v eli en ole nuori, an vanhakaan
        Kauneus on katsojan silmissä. Ylistystä ulkonäöstä olen koko elämäni saanut mutten tiedä kuka pitää kauniina kuka ei. Itselle riittää että olen kaunis kuvissa. Saattaa olla että olen enemmän karismaattinen kuin kaunis. Voi olla että olen väärässä. Jokatapauksessa koko elämäni olen vetänyt ihmisiä puoleeni magneetin lailla. En tiedä tarkalleen ottaen että miksi. En ole itse järin kiinnostunut muista ihmisistä, varsinkaan tuntemattomista en ole lainkaan kiinnostunut.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen sellainen kyllä. Oletko sinä nuori ja kaunis?

        Olen 56-vuotias sexy misu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuoret on alle 25v eli en ole nuori, an vanhakaan
        Kauneus on katsojan silmissä. Ylistystä ulkonäöstä olen koko elämäni saanut mutten tiedä kuka pitää kauniina kuka ei. Itselle riittää että olen kaunis kuvissa. Saattaa olla että olen enemmän karismaattinen kuin kaunis. Voi olla että olen väärässä. Jokatapauksessa koko elämäni olen vetänyt ihmisiä puoleeni magneetin lailla. En tiedä tarkalleen ottaen että miksi. En ole itse järin kiinnostunut muista ihmisistä, varsinkaan tuntemattomista en ole lainkaan kiinnostunut.

        En minäkään täällä kiinnostu kenestäkään jota en näe ja ole livenä nähnyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen 56-vuotias sexy misu

        Ei kiitos.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen sellainen kyllä. Oletko sinä nuori ja kaunis?

        Olen 80-vuotias kikkelinimies


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei kiitos.

        Et saa rinssi ikuna seuraa jos kaikille sanot ei kiitos. Mikäs se sinun ikä oli? Olen 99.9% varmuudella nuorempi kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 56-vuotias sexy misu

        Oletko brunette vai blondi tai siltä ja väliltä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et saa rinssi ikuna seuraa jos kaikille sanot ei kiitos. Mikäs se sinun ikä oli? Olen 99.9% varmuudella nuorempi kuin sinä.

        50 olen ja saan kieltäytä jos tahdon. En edes näe teitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoret on alle 25v eli en ole nuori, an vanhakaan
        Kauneus on katsojan silmissä. Ylistystä ulkonäöstä olen koko elämäni saanut mutten tiedä kuka pitää kauniina kuka ei. Itselle riittää että olen kaunis kuvissa. Saattaa olla että olen enemmän karismaattinen kuin kaunis. Voi olla että olen väärässä. Jokatapauksessa koko elämäni olen vetänyt ihmisiä puoleeni magneetin lailla. En tiedä tarkalleen ottaen että miksi. En ole itse järin kiinnostunut muista ihmisistä, varsinkaan tuntemattomista en ole lainkaan kiinnostunut.

        Joskus kuullut sanonnan, tyhjistä tynnyreistä. Ne kolisevat ei täydet. Hyvä olla että on itseluottamusta, mutta jatkuva itsensä ylistäminen ei iske. Moni heikolla itsetunnolla oleva ihminen saattaa toimia noin? Normaali itsetunnolla varustetut ihmiset ei tee itsestään numeroa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen 80-vuotias kikkelinimies

        Aha sehän kiintoisaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko brunette vai blondi tai siltä ja väliltä?

        Wärjään punaiseksi joka kuukauden viides päivä niin tehnyt jo 30 vuotta


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        50 olen ja saan kieltäytä jos tahdon. En edes näe teitä.

        Hyvä ettet näe meitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus kuullut sanonnan, tyhjistä tynnyreistä. Ne kolisevat ei täydet. Hyvä olla että on itseluottamusta, mutta jatkuva itsensä ylistäminen ei iske. Moni heikolla itsetunnolla oleva ihminen saattaa toimia noin? Normaali itsetunnolla varustetut ihmiset ei tee itsestään numeroa.

        Mulla on ihan hybä itsetunto. Palstalla on vaan itsesäälissä kieriskeleviä harmaavarpusia niin pakko muistuttaa että menestykseen vaaditaan työtä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen sellainen kyllä. Oletko sinä nuori ja kaunis?

        39-vuotias on vanhin mies kenen kassa ollut. Seisooko sinulla vielä 24/7 ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        39-vuotias on vanhin mies kenen kassa ollut. Seisooko sinulla vielä 24/7 ?

        Kellään noin usein seiso. Hyvässä kunnossa olen. Siis oikeasti ihan urheilijan kunnossa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kellään noin usein seiso. Hyvässä kunnossa olen. Siis oikeasti ihan urheilijan kunnossa.

        Kyllä nuorilla seisoo kokoajan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nuorilla seisoo kokoajan.

        No sekö on sitten hienoa?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No sekö on sitten hienoa?

        Kyllä se on parempi kun tämä nörtti jonka ei tee mieli seksiä joka päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 56-vuotias sexy misu

        Hyvä että itse itsesi tunnet seksikkääksi joku toinen on varmasti kanssasi erimieltä asiasta


    • Anonyymi

      En mieti tuollaisia, olen keski-ikäinen :)
      Elämässä on paljon muuta :)

      • Anonyymi

        Miten ikä tähän vaikuttaa? Kyllä sen huomaa kuinka usein saa huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Voi laskea 1 2 4 5 50 kertaa. En siis edes yritä saada huomiota mutta saan sitä silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ikä tähän vaikuttaa? Kyllä sen huomaa kuinka usein saa huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Voi laskea 1 2 4 5 50 kertaa. En siis edes yritä saada huomiota mutta saan sitä silti.

        Olen varattu. En kalastele huomiota. Jos on koko ajan haku päällä se on eri juttu. Pukeudun asiallisesti, huolehdin kunnostani, mutta en tarkoituksella laita tiukkoja vaatteita tai meikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen varattu. En kalastele huomiota. Jos on koko ajan haku päällä se on eri juttu. Pukeudun asiallisesti, huolehdin kunnostani, mutta en tarkoituksella laita tiukkoja vaatteita tai meikkaa.

        Mul on aina tiukat vaatteet ja meikkaan jopa roskia viemään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ikä tähän vaikuttaa? Kyllä sen huomaa kuinka usein saa huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Voi laskea 1 2 4 5 50 kertaa. En siis edes yritä saada huomiota mutta saan sitä silti.

        ne voi vaan vilkasta et oletko joku kuuluisuus jos olet kovin laittautunu, eikä siihen se syvällisempää viehtymystä liity


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ne voi vaan vilkasta et oletko joku kuuluisuus jos olet kovin laittautunu, eikä siihen se syvällisempää viehtymystä liity

        Täällä Helsingissä kaikki pukeutuu hyvin ja meikkaa. Korkeintaan vanhukset ja köyhät ei tee niin mutta muut kyllä. Olen huomannut että miehetkin voi katsoa kylmästi tai lämpimästi.


    • Anonyymi

      jos oekittaa jannittavastu jotta ei EUI-tyyliin mennä edes esiintynäänkän naisille´, siis mitenkään, on on pelottavaa ajatuskin jo sentään.

      Mutta mikä oli joskus jotain hassuja mistä ei ole pakoa kiihdytyskilpailuja jossain sillalla autoilla :D

      https://www.youtube.com/watch?v=CQwCnhE2Mks

    • Anonyymi

      Jaa-a, en kiinnitä huomiota töllisteleekö joku mies vai ei ja jos huomaankin jonkun katsovan, en oleta katsovan mielenkiinnosta sen enempää. Katsoo vaan kuten ketä vaan katsotaan, joka kiinnittää jotenkin huomion olemuksellaan.

      Mulla on olo, etten ole silleen kiinnostava kohde, kuten sinä kuvaat. Mikä on hyvä asia, ärsyyntyisin läähättäjistä.

      -Jasu-

      • Anonyymi

        Onko sinua pyydetty treffeille kymmenisen kertaa viime viikkoina? Minua on ja tilasinkin sen takia sormuksen! Että saisin olla rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinua pyydetty treffeille kymmenisen kertaa viime viikkoina? Minua on ja tilasinkin sen takia sormuksen! Että saisin olla rauhassa.

        Ei ikinä koko elämäni aikana, luojan kiitos vaikken luojaan uskokkaan.

        Kerran jouduin turvautumaan hätävalheeseen ja lainasormukseen, jotta pääsin itsepintaisesta ihailijasta eroon. Teininä. Aikuisena olen saanut olla rauhassa.

        -Jasu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ikinä koko elämäni aikana, luojan kiitos vaikken luojaan uskokkaan.

        Kerran jouduin turvautumaan hätävalheeseen ja lainasormukseen, jotta pääsin itsepintaisesta ihailijasta eroon. Teininä. Aikuisena olen saanut olla rauhassa.

        -Jasu-

        Ainoa, joka minussa roikkuu kiinni tiuhaan on tuo puolisoni. Nyt kipeenä tosin vähemmän, mutta terveenä saan kyllä huomiota riittävästi häneltä. Jopa joskus liikaa, kun on oikein hurmaantunut minusta.

        -Jasu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa, joka minussa roikkuu kiinni tiuhaan on tuo puolisoni. Nyt kipeenä tosin vähemmän, mutta terveenä saan kyllä huomiota riittävästi häneltä. Jopa joskus liikaa, kun on oikein hurmaantunut minusta.

        -Jasu-

        Se on Tåysin eri asia liikkua puolison kanssa ja liikkua yksin. Ikinä ei kukaan koittanut iskeä kun olin puolison kanssa. Puoliso vei mut joka paikkaan ja haki mut takas koska TIESI etten saa olla varmuudella rauhassa yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on Tåysin eri asia liikkua puolison kanssa ja liikkua yksin. Ikinä ei kukaan koittanut iskeä kun olin puolison kanssa. Puoliso vei mut joka paikkaan ja haki mut takas koska TIESI etten saa olla varmuudella rauhassa yksin.

        Ei ole ollut ongelmia yksin liikkuessanikaan. Ihan mukavasti saan olla rauhassa ja iskijät ei ole ikinä piitannut puolisoiden läsnäolosta mun kohdallani. Ovat yrittäneet, kun ovat yrittäneet.

        Karaoken vetäjänä oli pahin ajanjakso tämän suhteen. Päihtyneet yrittää ketä vaan. Yleensä oon saanut olla rauhassa iskijöiltä muuten.

        -Jasu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut ongelmia yksin liikkuessanikaan. Ihan mukavasti saan olla rauhassa ja iskijät ei ole ikinä piitannut puolisoiden läsnäolosta mun kohdallani. Ovat yrittäneet, kun ovat yrittäneet.

        Karaoken vetäjänä oli pahin ajanjakso tämän suhteen. Päihtyneet yrittää ketä vaan. Yleensä oon saanut olla rauhassa iskijöiltä muuten.

        -Jasu-

        Ja minua on naiset yrittäneet hanakammin, kun miehet. Kiinnostan enemmän ilmeisesti naisia, mitä miehiä.

        -Jasu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut ongelmia yksin liikkuessanikaan. Ihan mukavasti saan olla rauhassa ja iskijät ei ole ikinä piitannut puolisoiden läsnäolosta mun kohdallani. Ovat yrittäneet, kun ovat yrittäneet.

        Karaoken vetäjänä oli pahin ajanjakso tämän suhteen. Päihtyneet yrittää ketä vaan. Yleensä oon saanut olla rauhassa iskijöiltä muuten.

        -Jasu-

        Onkohan se puolison koosta vai ilmeistä kiinni? IKINÄ ei ole minua yritetty saada kun puoliso vierellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan se puolison koosta vai ilmeistä kiinni? IKINÄ ei ole minua yritetty saada kun puoliso vierellä.

        En usko. Ihmiset vaan käyttäytyy erilailla.

        -Jasu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko. Ihmiset vaan käyttäytyy erilailla.

        -Jasu-

        Itse vaadin että puoliso on harteikas ja mustasukkainen että varmasti osaa irvistellä jos joku koittaa alkaa puhua vaimolleen. Haluan että minut omistetaan niin saan kokea olevani turvassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse vaadin että puoliso on harteikas ja mustasukkainen että varmasti osaa irvistellä jos joku koittaa alkaa puhua vaimolleen. Haluan että minut omistetaan niin saan kokea olevani turvassa.

        Heh. Kuulostaa huvittavalta. :)

        -Jasu-


    • Anonyymi

      Aivan riittävästi saan, ja muusta kuin pukeutumisesta.

      Pyrin näyttämään mahdollisimman tavalliselta, etten saa seksinvonkaajia kimppuuni. Vaikka niitäkin on ikävä kyllä riittänyt aina vaan, luulin nuorempana, ettei enää vanhempana heistä harmia olisi.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Suunnilleen kerran vuodessa. Käyn aktiivisesti salilla ja yritän pukeutua kivasti. Kaipa jotkut katsovat ulkona, mutta samalla tavalla kaikkia muitakin varmaan katsotaan.

    • Anonyymi

      Ihan koko ajan. Turbobuustaan lamauttavaa kauneutta päivittäin, yleensä ennen klo 7:30 mennessä, jolloin käyn pukeutumaan. Perussettiä ottaa mukaan sähkölätkä ja mellakkakypärä. Yleensä myös torvikaiuttimen torjuakseni mellakoita ja tunkeilijoita.

      En ymmärrä miksi olen niin suosittu!😑

      • Anonyymi

        Asenne ratkaisee aina


    • Anonyymi

      Aina.

    • Anonyymi

      En halua huomiota. Käytän ainutlaatuisen aikani muuhun.

    • Anonyymi

      Silloin tällöin. Ei minua esim kaupassa aleta iskemään, mutta jossain baareissa tms iltariennoissa tulee jonkin verran huomiota. En laske huomioksi, jos joku alkaa vain juttelemaan vaan sen jos joku osoittaa hieman intensiivisempää kiinnostusta.

      Olen ihan tavallinen, hieman ylipainoinen, nelikymppinen nainen. En tee itsestäni numeroa ja ymmärrän, etten ole oletettavasti miesten mielestä erityisen viehättävä. On minua sanottu kauniiksi ja kuumaksi ja upeaksi, mutta se oli nuorempana se 😄

      • Anonyymi

        Kyllähän sua varmaan vieläkin kauniiksi ja upeaksi voisi sanoa, mutta että kuumaksikin, -niin se olis kyllä aika rohkeata näkemättä semmoseksi sanoa...😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sua varmaan vieläkin kauniiksi ja upeaksi voisi sanoa, mutta että kuumaksikin, -niin se olis kyllä aika rohkeata näkemättä semmoseksi sanoa...😜

        Joo ei tarvitsekaan sanoa eikä minun tarvitse kuuma ollakaan kuin oman mieheni silmissä 😊


    • Anonyymi

      Tuskin koskaan, ei kukaan lähesty.
      Mutta, myymälässä myydessä ja baarimikkona, asiakas virta oli kova ja kaikki höpöttämässä.

    • Anonyymi

      Joskus näitä huomion kipeitä kutsutaan myös tyrkyiksi. Kyllähän heidät huomataan juu :)

      • Anonyymi

        Mä en oo huomionkipeä enkä edes katso ketään koskaan. Mietin jopa voiko se kiinnostus johtua siitä etten osoita pienintäkään kiinnostusta?


    • Anonyymi

      Loputhan elää kuten hyönteisyhteisöissä ne normit on.

    • Anonyymi

      Ei taida ol kaikki muumit laaksossa jos tuota pitää kansalais velvoitteena

      • Anonyymi

        Maksan jo nyt kymmeniä tuhansia euroja veroa ja mitä läskimpi sinä ja kaverinne ovat, sen enemmän minä joudun veroja maksamaan. Että on se ihan vastuuntuntoinen kansalaisvelvoite pysyä hyvässä kunnossa.


      • Anonyymi

        Ei taida olla kaikki muumit laaksossa tai omanarvontunto kohdallaan, jos pitää näin itsetarkoituksellista ätmin unelmaa kenenkään naisen kirjoittamana. Kuin se koulukiusaajien perässä hiihtävä luuseri, että minäkin osaan katsokaa. Et taida arvostaa omaa sukupuoltasi kovin korkealle…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksan jo nyt kymmeniä tuhansia euroja veroa ja mitä läskimpi sinä ja kaverinne ovat, sen enemmän minä joudun veroja maksamaan. Että on se ihan vastuuntuntoinen kansalaisvelvoite pysyä hyvässä kunnossa.

        Mistä tämä läskifobiasi onperäisin mies- onko sinulla itselläsi paino-ongelmia tms? Pötsi lähtee ihan sporttaamalla, ei herjaamalla naisia netissä naisroolien kautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla kaikki muumit laaksossa tai omanarvontunto kohdallaan, jos pitää näin itsetarkoituksellista ätmin unelmaa kenenkään naisen kirjoittamana. Kuin se koulukiusaajien perässä hiihtävä luuseri, että minäkin osaan katsokaa. Et taida arvostaa omaa sukupuoltasi kovin korkealle…

        Just näitä alemman muita naisia näyttääkseni itse paremmalta naisia voi syyttää vallitsevien rakenteiden pysyvyydestä. Mentaliteetti on luon pienellä lapsella keskellä peruskoulun julmia leikkejä ja kenenköhän ehdoilla bimbot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla kaikki muumit laaksossa tai omanarvontunto kohdallaan, jos pitää näin itsetarkoituksellista ätmin unelmaa kenenkään naisen kirjoittamana. Kuin se koulukiusaajien perässä hiihtävä luuseri, että minäkin osaan katsokaa. Et taida arvostaa omaa sukupuoltasi kovin korkealle…

        Sitä voi tuohon kuopion torille tulla jos on kommentoitavaa laitat sillai sopivasti uuden aloituksen missä on kellon aika ja päivä siinä vois olla ihan hyvä paikka siinä keskellä toria ni katotaan kumpiko on se impotentti läski tai impotentti luuviulu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä voi tuohon kuopion torille tulla jos on kommentoitavaa laitat sillai sopivasti uuden aloituksen missä on kellon aika ja päivä siinä vois olla ihan hyvä paikka siinä keskellä toria ni katotaan kumpiko on se impotentti läski tai impotentti luuviulu

        Tämähän eskaloitui kummalliseen suuntaan


    • Anonyymi

      Ai lokakuisessa Suomessa pukeudut uloslähtiessäsi seksikkäästi, sen haluaisin nähdä. Mutta joo, seksinostotarjouksetko ovat myös osoitus omasta kelvokkuudesta. Että ihan ne häikäisevimmät usein tarkoituksellakin naamioituu taviksiksi arjessaan, että kuka oman arvonsa tunteva nyt mitään joutavaa huomiota kaikenmaailman eläjiltä kaipaakaan.

      • Anonyymi

        Joo talvisin haastavampaa pukeutua aistillisesti mutta kyllä sekin onnistuu oikeilla vaatteilla. Minulta ei kukaan ole ollut ostamassa seksiä. (Vain netissä tyrkytetään rahaa seksistä vaikken myy sitä). Sen sijaan ex duunikaveri nainen asu Kalliossa ja koska kulki minihameessa niin autot aina pysähteli kun luulivat ilotytöksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo talvisin haastavampaa pukeutua aistillisesti mutta kyllä sekin onnistuu oikeilla vaatteilla. Minulta ei kukaan ole ollut ostamassa seksiä. (Vain netissä tyrkytetään rahaa seksistä vaikken myy sitä). Sen sijaan ex duunikaveri nainen asu Kalliossa ja koska kulki minihameessa niin autot aina pysähteli kun luulivat ilotytöksi.

        Kuinka aistikasta tämä pukeutumisesi mies on? Onko uunoturhapuromeshiä tms?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka aistikasta tämä pukeutumisesi mies on? Onko uunoturhapuromeshiä tms?

        Esim kun ostin välikausitakin niin siinä oli tärkeää malli eli se että kapea vyötärö erottuu selkeästi lantion ja rintojen leveydestä. Olen edelleenkin nainen.


    • Anonyymi

      Miksi tuntemattomien äijien huomio olisi jotenkin toivottua? Mitä edes tarkoitat huomiolla? Ihan niinkuin naiset nyt jotenkin toivoisi että heitä ahdistellaan.

      • Anonyymi

        Tuijotusta, lämpimiä katseita, jutteluyrityksiä, treffeillepyyntöjä. Tätä kaikkea tekee kokoajan tuntemattomat miehet. Eikä sille voi oikein mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuijotusta, lämpimiä katseita, jutteluyrityksiä, treffeillepyyntöjä. Tätä kaikkea tekee kokoajan tuntemattomat miehet. Eikä sille voi oikein mitään.

        Mitä sitten? Onko se nyt jotenkin hienoa. Kuitenkin täälläkin olet. Kyllä miehet hymyilee ja katsoo. Mutta se nyt ihan normaalia elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuijotusta, lämpimiä katseita, jutteluyrityksiä, treffeillepyyntöjä. Tätä kaikkea tekee kokoajan tuntemattomat miehet. Eikä sille voi oikein mitään.

        Mistä tiedät, että he tuijottavat sinua, saati lähettävät lämpimiä katseita, jollet kerran koskaan katso ketään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät, että he tuijottavat sinua, saati lähettävät lämpimiä katseita, jollet kerran koskaan katso ketään?

        En katso silmiin mutta kyllähän sen havannoi kun päät kääntyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät, että he tuijottavat sinua, saati lähettävät lämpimiä katseita, jollet kerran koskaan katso ketään?

        Monesti miesten kanssa joutuu olemaan tekemisissä niin sillon näkee ne katseet. En toki 100m päässä olevien työmiesten katseita näe. Ohikulku vaikututtaa heidän asentoihin ja liikehdintään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuijotusta, lämpimiä katseita, jutteluyrityksiä, treffeillepyyntöjä. Tätä kaikkea tekee kokoajan tuntemattomat miehet. Eikä sille voi oikein mitään.

        On se niin kamalaa olla, kaunis ja hemaiseva nainen. Kaikki haluavat. :)


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        On se niin kamalaa olla, kaunis ja hemaiseva nainen. Kaikki haluavat. :)

        Tarviiko siihen nyt olla edes jotenkin erityisen kaunis. Miehet miettii kuitenkin seksiä jatkuvasti. Hyvä kroppainen nainen pienessä vaatteissa. Vähän tissiä tyrkylle ja persettä kehiin. Kyllä se riittää että tuijotetaan. Illalla voi sitten vetää käteen sitä miettien. Noihin treffit pyytöihin en usko. Suomalainen mies on niin ujo ja sisäänpäin lämpeävä. Ettei se tuntematonta maista uskalla lähestyä kadulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarviiko siihen nyt olla edes jotenkin erityisen kaunis. Miehet miettii kuitenkin seksiä jatkuvasti. Hyvä kroppainen nainen pienessä vaatteissa. Vähän tissiä tyrkylle ja persettä kehiin. Kyllä se riittää että tuijotetaan. Illalla voi sitten vetää käteen sitä miettien. Noihin treffit pyytöihin en usko. Suomalainen mies on niin ujo ja sisäänpäin lämpeävä. Ettei se tuntematonta maista uskalla lähestyä kadulla.

        Joo, siis en minä sitä tarkoita että joku supermalli tarvitsee ollakaan. Riittää että on sitä tissiä ja bebua. Tiukat vaatteet ja mielellään niukasti. Vähän paljasta pintaa esiin. Kyllä, minäkin miehenä niitä katselen mielelläni. Enkä todellakaan uskalla lähestyä, kun ajattelen heti että rukkasta sieltä tulee automaattisesti.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Joo, siis en minä sitä tarkoita että joku supermalli tarvitsee ollakaan. Riittää että on sitä tissiä ja bebua. Tiukat vaatteet ja mielellään niukasti. Vähän paljasta pintaa esiin. Kyllä, minäkin miehenä niitä katselen mielelläni. Enkä todellakaan uskalla lähestyä, kun ajattelen heti että rukkasta sieltä tulee automaattisesti.

        Joo laitan kerraston päälle. Se on niukkaan. Kuin toinen iho.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo laitan kerraston päälle. Se on niukkaan. Kuin toinen iho.

        Se on justiin hyvä. Vähän kuin sellainen kissa-asu.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se on justiin hyvä. Vähän kuin sellainen kissa-asu.

        Paremminkin makkarankuori 😂😂


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        On se niin kamalaa olla, kaunis ja hemaiseva nainen. Kaikki haluavat. :)

        Luulin että tämä olisi jo menny ohi kun en ole enää nuori mutta ei toivoakaan. Pakko vaan sietää. Tai sitten alkaa pukeutua huonosti. Jummin kummin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paremminkin makkarankuori 😂😂

        Olisin mielelläni pysynyt tuossa omassa mielikuvassani. 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulin että tämä olisi jo menny ohi kun en ole enää nuori mutta ei toivoakaan. Pakko vaan sietää. Tai sitten alkaa pukeutua huonosti. Jummin kummin.

        Laita paperipussi päähän.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olisin mielelläni pysynyt tuossa omassa mielikuvassani. 😅

        En kait minä nyt halua että jotkut setämiehet netissä. Kuvittelee mulle jotain kissa-asuja päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarviiko siihen nyt olla edes jotenkin erityisen kaunis. Miehet miettii kuitenkin seksiä jatkuvasti. Hyvä kroppainen nainen pienessä vaatteissa. Vähän tissiä tyrkylle ja persettä kehiin. Kyllä se riittää että tuijotetaan. Illalla voi sitten vetää käteen sitä miettien. Noihin treffit pyytöihin en usko. Suomalainen mies on niin ujo ja sisäänpäin lämpeävä. Ettei se tuntematonta maista uskalla lähestyä kadulla.

        Kyllä suomimiehetkin ahdistelee ja pyrkii aktiivisesti juttusille. Suorasukaisemmin mamut treffejä ehdottaa. Niille riittää jos näkee vilauksenkin naisoletetusta. En usko että suomimiehet taas näkevät vaivaa kaikkien eteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kait minä nyt halua että jotkut setämiehet netissä. Kuvittelee mulle jotain kissa-asuja päälle.

        Kuvittelee silti ja paljon muutakin. 😋


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kuvittelee silti ja paljon muutakin. 😋

        Turhaan. Minä oon liian vanha muutenkin sinun makuun. Kuitenkin jo muutaman vuoden päästä täytän 40.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan. Minä oon liian vanha muutenkin sinun makuun. Kuitenkin jo muutaman vuoden päästä täytän 40.

        No höh. On minusta tehty täällä melkoinen. Et sinö mikään vanha ole. Siihen makuun, vaikuttaa moni muu asia, kuin ikä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kait minä nyt halua että jotkut setämiehet netissä. Kuvittelee mulle jotain kissa-asuja päälle.

        Olisi melko karvas pettymys pölähtänyt miespuolinen ruuhkatukka pantterikuosissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä suomimiehetkin ahdistelee ja pyrkii aktiivisesti juttusille. Suorasukaisemmin mamut treffejä ehdottaa. Niille riittää jos näkee vilauksenkin naisoletetusta. En usko että suomimiehet taas näkevät vaivaa kaikkien eteen.

        No sinä ainakin näet suomimiehen edustavaan edustajana


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        On se niin kamalaa olla, kaunis ja hemaiseva nainen. Kaikki haluavat. :)

        Onko tämä mies se, mitä haluaisit olla kun esiinnyt jatkuvasti naisena? Kumpaa primääristi tällä haet- miesten oletusarvoisesti positiivista vai naisten negatiivista huomiota? Se on jompi kumpi tämä tavoitteesi🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät, että he tuijottavat sinua, saati lähettävät lämpimiä katseita, jollet kerran koskaan katso ketään?

        Palaatko sinä päivisin näihin keskusteluihin, joissa kuvittelet puhuvasi jonkun naisen kanssa anonyymilla palstalla, vaikka kyseessä on selvästi mies? Tuli vaan mieleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten? Onko se nyt jotenkin hienoa. Kuitenkin täälläkin olet. Kyllä miehet hymyilee ja katsoo. Mutta se nyt ihan normaalia elämää.

        Mitä se oikein tarkoittaa ”olla täällä”? Kai minä voin haastatella sinua tässä välissä kun olet täällä miestrollia haastattelemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se oikein tarkoittaa ”olla täällä”? Kai minä voin haastatella sinua tässä välissä kun olet täällä miestrollia haastattelemassa.

        Kyllä olen oikein miehekäs. Nytkin mulla on tyköistuva mustavalkoraidallinen mekko ja sukkahousut sekä keltaiset villasukat jossa pupujen kuvia. Vaalea pitkätukka nutturalla ja virkkaan peittoa. Siinäpä runkku mielikuvia vaan. 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarviiko siihen nyt olla edes jotenkin erityisen kaunis. Miehet miettii kuitenkin seksiä jatkuvasti. Hyvä kroppainen nainen pienessä vaatteissa. Vähän tissiä tyrkylle ja persettä kehiin. Kyllä se riittää että tuijotetaan. Illalla voi sitten vetää käteen sitä miettien. Noihin treffit pyytöihin en usko. Suomalainen mies on niin ujo ja sisäänpäin lämpeävä. Ettei se tuntematonta maista uskalla lähestyä kadulla.

        Ei voi tätä nykyä siitä kun voi edelleen saada sen syytteen ahdistelusta jos näin tekee siksi pitäisi naisten opetella ihan itse lähestymään on laki vedetty aika tiukille tuon kanssa ettäkö mies voisi lähestyä 🙃🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi tätä nykyä siitä kun voi edelleen saada sen syytteen ahdistelusta jos näin tekee siksi pitäisi naisten opetella ihan itse lähestymään on laki vedetty aika tiukille tuon kanssa ettäkö mies voisi lähestyä 🙃🤗

        Jos ensisijaisesti lakiasiat tulee mieleen, niin jotain on pielessä lähestymistavassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen oikein miehekäs. Nytkin mulla on tyköistuva mustavalkoraidallinen mekko ja sukkahousut sekä keltaiset villasukat jossa pupujen kuvia. Vaalea pitkätukka nutturalla ja virkkaan peittoa. Siinäpä runkku mielikuvia vaan. 😳

        Ei kiitos tälle mielikuville miespuolinen vastaaja ja AP, mutta hienoahan se on kun jaksat vastailla muiden puolesta😉 oot vissiin liiaksi harjaantunut yksinpuheluun, niin et osaa erottaa mikä kommenteista on ylipäätään sinun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiitos tälle mielikuville miespuolinen vastaaja ja AP, mutta hienoahan se on kun jaksat vastailla muiden puolesta😉 oot vissiin liiaksi harjaantunut yksinpuheluun, niin et osaa erottaa mikä kommenteista on ylipäätään sinun

        Menisitkö välillä muualla trollaamaan. Aiheeseen liittyvää mielipiteitä sulla ei ilmeisesti ole kuitenkaan ?


    • Anonyymi

      pelottaa henkiö-ihminen, kun kyusyy ja joku on edessä että kun haluaa ostaa hammasväli-pikkuharjoja, sanoo, viskiäänellä mörähtäen:L; oletko asiakas?

    • Tämä oli ajatuksia herättävä avaus. Mihin sitä kykenisikään, jos alkaisi käyttämään tunnin päivässä siihen että suunnittelisi mitä laittaa päälle?

      Huomiseksi: yövaatteet, aamupalavaatteet, työmatkavaatteet ja kampaus, työvaatteet ja kampaus, käykö samat markettiin vai pitääkö ruokaostoksille tehdä vaihto, sitten liikuntaa: ulkoliikuntavaatteet, optiolla että a) sataa, b) paista, c) on pakkasta tai jos meneekin sisäliikunnaksi, ja sitten illallisvaatteet ja kampaus.

      Mites muut, käytättekö exceliä suunnitteluun vai onko enemmän räätälöity appi suunnitteluun?

      Suunnitellaanko perjantai jo samoin tein ja voiko alkaa noudattaa jotain kiertävää vakiosysteemiä vai pitääkö suunnitella aina päivä kerrallaan?

      Mitä lähtötietoja pitää olla? Sääennuste tietysti mutta entä nämä muodin korkea- ja matalapaineet? Kauden suosikkivärit? Itselle sopivien värien analyysi? Materiaalit ja mitä niillä viestitään? Mitä pitäisi viestiä? Mahtaako tunti päivässä riittää?

      • Anonyymi

        Hei siis toi oli hyvä vinkki, että voisi ottaa Excelin käyttöön. Siinä voisi samalla seurata vaatteiden käyttöastetta, niin olisi helpompaa tehdä vaikka kirpparisiivous. Värianalyysi voisin onnistua samalla, mitkä vaatekappaleet sopii toisiinsa jne. Vaikka ehkä tähän on tosiaan jokin äppi jo olemassa 🤔

        Aika hankalaa oli tänäkin aamuna päättää, että laitanko etätöihin harmaat vai punaiset lökäpöksyt. Päädyin punaiseen, kun siihen on yhteensopiva hupparikin. Sukat ei ehkä oikein kyllä sovi kokonaisuuteen, rikkoo raidallisuudellaan tätä asuni harmoniaa.. Olisi pitänyt suunnitella paremmin 😩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei siis toi oli hyvä vinkki, että voisi ottaa Excelin käyttöön. Siinä voisi samalla seurata vaatteiden käyttöastetta, niin olisi helpompaa tehdä vaikka kirpparisiivous. Värianalyysi voisin onnistua samalla, mitkä vaatekappaleet sopii toisiinsa jne. Vaikka ehkä tähän on tosiaan jokin äppi jo olemassa 🤔

        Aika hankalaa oli tänäkin aamuna päättää, että laitanko etätöihin harmaat vai punaiset lökäpöksyt. Päädyin punaiseen, kun siihen on yhteensopiva hupparikin. Sukat ei ehkä oikein kyllä sovi kokonaisuuteen, rikkoo raidallisuudellaan tätä asuni harmoniaa.. Olisi pitänyt suunnitella paremmin 😩

        Mä syytän ankaraa lapsuutta että ei ole kasvanut natiiviksi pukeutumissuunnittelijaksi. Piti laittaa päälle ne vaatteet jotka puhtaana olivat. Eikä leikkimaailmakaan paljon mahdollistanut. Shakissa pitää olla valkoinen tai musta, Pongin maila on valkoinen mustalla taustalla, Pacman on aina keltainen ja Super Mariolla on aina samat punaiset haalarit ja lippis. Ei tuolla tavalla kehity.

        Nykyisten pelien perimmäinen idea on aina pukeutuminen. Ihan sama onko kyseessä World Of Warcraft, Fifa tai Fortnite jne. niin aina tavoite on hankkia ja pukea pelihahmon ylle erilaisia vaatekertoja ja asusteita.


      • Anonyymi

        Siis joka aamu tietysti sääennuste pitää tutkia. Vaatteiden kenkien meikkien ja hiusten pitää täsmätä keskenään. Siksi sitä pahimmillaan käyttää jopa tunnin miettimiseen. Eikä pelkät värit riitä vaan muutenkin vaatteiden pitää sopia yhteen. Meikkaamiseen minulla kuluu vain 2 minuuttia että jossain olen nopea. Ap


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Mä syytän ankaraa lapsuutta että ei ole kasvanut natiiviksi pukeutumissuunnittelijaksi. Piti laittaa päälle ne vaatteet jotka puhtaana olivat. Eikä leikkimaailmakaan paljon mahdollistanut. Shakissa pitää olla valkoinen tai musta, Pongin maila on valkoinen mustalla taustalla, Pacman on aina keltainen ja Super Mariolla on aina samat punaiset haalarit ja lippis. Ei tuolla tavalla kehity.

        Nykyisten pelien perimmäinen idea on aina pukeutuminen. Ihan sama onko kyseessä World Of Warcraft, Fifa tai Fortnite jne. niin aina tavoite on hankkia ja pukea pelihahmon ylle erilaisia vaatekertoja ja asusteita.

        Samaistun, ei sitä omassakaan lapsuudessa paljoa vaatteita valittu vaan siskon vanhat kledjut vedettiin päälle eikä siinä paljoa valikoitu. Meillä kyllä Barbi-leikeissä vaatteitakin valikoitiin, mutta pidin enemmän puissa kiipeilystä ja metsissä remuamisesta, niin siellä tärkeintä oli mukavat vaatteet, jotka saa vaikka hieman rispaantua. Aikuisena on ollut pakko miettiä vaatetusta sen verran, että on ns business casual, mutta muuten ei kyllä ihan hirveästi kiinnosta.

        Peleissä tosiaan valitaan aina hahmojen ulkoasu ensin. Sillä haetaan sitä personointia, mahdollisuutta kuvastaa omaa persoonaa myös pelimaailmassa. Joillekin se ilmeisesti on todella tärkeä tapa ilmaista itseään ja persoonaansa ja sehän on täysin ok, mutta samoin pitää antaa tilaa myös heille, joille pukeutuminen ja tyyli eivät ole niin oleellisia asioita elämässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaistun, ei sitä omassakaan lapsuudessa paljoa vaatteita valittu vaan siskon vanhat kledjut vedettiin päälle eikä siinä paljoa valikoitu. Meillä kyllä Barbi-leikeissä vaatteitakin valikoitiin, mutta pidin enemmän puissa kiipeilystä ja metsissä remuamisesta, niin siellä tärkeintä oli mukavat vaatteet, jotka saa vaikka hieman rispaantua. Aikuisena on ollut pakko miettiä vaatetusta sen verran, että on ns business casual, mutta muuten ei kyllä ihan hirveästi kiinnosta.

        Peleissä tosiaan valitaan aina hahmojen ulkoasu ensin. Sillä haetaan sitä personointia, mahdollisuutta kuvastaa omaa persoonaa myös pelimaailmassa. Joillekin se ilmeisesti on todella tärkeä tapa ilmaista itseään ja persoonaansa ja sehän on täysin ok, mutta samoin pitää antaa tilaa myös heille, joille pukeutuminen ja tyyli eivät ole niin oleellisia asioita elämässä.

        Periaatteessa ymmärrän, käytännön toteutus olisi vaikeampaa. Ensin pitäisi osata määritellä oma persoonansa, siis jotenkin sillä tavalla että löytäisi eroavaisuuksia suhteessa muihin. Ja tuon jälkeen sitten pitäisi keksiä miten tätä juuri hahmotettua persoonaa parhaiten kuvastaisi. Ja tuohan voi mennä täysin pieleen, koska viestin saaja voi ymmärtää ihan jotain muuta. Kun mistä sitä voi tietää mitä mikäkin ulkoasu kenenkin mielestä kuvastaa.

        Pelimaailmassa jos on jokin default, niin sitten mä vaan menen niillä. Eikö sekin ole ihan pätevä tapa kuvastaa persoonaa.


    • Anonyymi

      Minä nyt olen niin sokea noiden juttujen suhteen, että huomion osoittamisen pitää olla aivan totaalisen ilmiselvä, jotta minä sitä tajua. Tuon tajuaminen kun vaatii paitsi sen, että joku huomioi minut, niin myös sen että minä huomin sen huomioijan ja sitä minä teen hyvin harvoin.

      Vaan juu, sattuuhan noita, kun joku mies kääntyy oikein ilmiselvästi perään katsomaan tai vaikka ensin vilkaisee ohi ja sitten katse pikaisesti palaa takaisin ynnä muuta vastavaa. Eniten silmiin pistävät ne tilanteet kun päädyt jonkun miehen kanssa jutulle ja sitten tapahtuu se tyypillinen, että aiempi lösö ryhti paranee ja rintakehä ulos ja hartiat leveämmälle ja ilme kirkastuu ja niin ees päin. Noita en oikein minäkään voi olla huomaamatta, vaikka muutoin tuollaisten suhteen niin sokea olenkin.

      • Anonyymi

        Jos sylkee kasvoja kohti niin huomaako


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sylkee kasvoja kohti niin huomaako

        Tyhmä kysymys ei ansaitse vastausta.


    • Anonyymi

      Kyllä ne minut huomioivat aina! Jos mahdollista niin vaihtavat kadun toiselle puolelle.

      • Anonyymi

        Minäkin meinasin viisastella, että millaisesta huomiosta mahdamme puhua, mutta provoileva mies kirjoitti liikaa noista kledjuista, niin piti tyytyä parodioidaan sitä lukijoita ajatellen, että jospa vaikka miettisitte järjellä


    • Anonyymi

      Itse mietin välillä näitä tuntemuksia harhaksi. Koska en pidä itseäni sillai huomion arvoisena.

      • Anonyymi

        Mikset olisi huomion arvoinen? Jokainen on!


    • Anonyymi

      Minulla on niin hemaisevia ja näyttäviä vaatteita, että ei voi olla huomaamatta lepattavia seksikkäitä lahkeita. Niin saattais sullakin trolli olla jos olisit nainen, etkä mies kylvämissä katkeruutta kantturoihin

      • Anonyymi

        Ihan nainen olen. Teidän on vaan vaikea ymmärtää että on olemassa myös hyvännäköisiä ja menestyneitä ihmisiä kun ilmeisesti teiltä puuttuu alkeellisetkin sosiaaliset taidot millä pärjätä elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan nainen olen. Teidän on vaan vaikea ymmärtää että on olemassa myös hyvännäköisiä ja menestyneitä ihmisiä kun ilmeisesti teiltä puuttuu alkeellisetkin sosiaaliset taidot millä pärjätä elämässä.

        Mielenkiintoista, että kritisoit muiden sosiaalisia taitoja, kun sinun tapasi kommunikoida perustuu hyvin pitkälti itsesi ja paremmuutesi korostamiselle. Aivan kuin kaipaisit jotain vahvistusta sille, että olet kaunis, seksikäs, haluttava ja menestynyt. Jos olet aidosti kaikkea tuota ja itsetuntosi on terveellä pohjalla, niin sitä ei olisi tarvetta korostaa joka kohdassa eikä ainakaan muita tylyttäen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista, että kritisoit muiden sosiaalisia taitoja, kun sinun tapasi kommunikoida perustuu hyvin pitkälti itsesi ja paremmuutesi korostamiselle. Aivan kuin kaipaisit jotain vahvistusta sille, että olet kaunis, seksikäs, haluttava ja menestynyt. Jos olet aidosti kaikkea tuota ja itsetuntosi on terveellä pohjalla, niin sitä ei olisi tarvetta korostaa joka kohdassa eikä ainakaan muita tylyttäen.

        Haukkujahan tältä palstalta vaan saa ja suoritan masokististä käytöstä olemalla täällä. Jos haluaisin ylistystä ottaisin ihan elävän miehen seurakseni. Täältä ei parempaa itsetuntoa saa ja sen tiesin jo valmiiksi. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista, että kritisoit muiden sosiaalisia taitoja, kun sinun tapasi kommunikoida perustuu hyvin pitkälti itsesi ja paremmuutesi korostamiselle. Aivan kuin kaipaisit jotain vahvistusta sille, että olet kaunis, seksikäs, haluttava ja menestynyt. Jos olet aidosti kaikkea tuota ja itsetuntosi on terveellä pohjalla, niin sitä ei olisi tarvetta korostaa joka kohdassa eikä ainakaan muita tylyttäen.

        Tulit sitten tähänkin lankaan provojen kautta mustamaalaaja panettelemaan jotain tiättyä henkilöä kuin kapinana tätä vastaan mitä kirjoitin ihan aluksi. Sivusta koitahan pitää lippu korkealla, yhtään ei ole mt-potilasmeinkiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haukkujahan tältä palstalta vaan saa ja suoritan masokististä käytöstä olemalla täällä. Jos haluaisin ylistystä ottaisin ihan elävän miehen seurakseni. Täältä ei parempaa itsetuntoa saa ja sen tiesin jo valmiiksi. 😂

        Nautitko mies siitä, että saat huonoitsetuntoisia naisia yllytettyä uusintamaan misogyynisiä rakenteita? Sillä ihminen joka ei olisi misogyyninen ei ottaisi tuollaista trollausta tosissaan millään muotoa, mutta niin sitä vaan ihminen taantuu ätmeltasolle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nautitko mies siitä, että saat huonoitsetuntoisia naisia yllytettyä uusintamaan misogyynisiä rakenteita? Sillä ihminen joka ei olisi misogyyninen ei ottaisi tuollaista trollausta tosissaan millään muotoa, mutta niin sitä vaan ihminen taantuu ätmeltasolle

        No enhän minäkään tätä tosissani ota.


    • Anonyymi

      arvcoton papparainen, joku nato ihminwen on hyvät putut kävelee ohi homamatta jotai sureaa DNA-nökköä... nato-ihmniset hehe kuin ilmaa on DNA ;SD

    • Anonyymi

      Vaatteiden ei tarvitse olla seksikkäitä, jotta nainen olisi seksikäs, ja nimenomaan työelämässä ei todellakaan pidä olla. Tyylikäs pukeutuminen, kaunis hymy, käytöstavat ja ystävällisyys voittavat mennen tullen.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe