Tämä yksinäisyys

Anonyymi-ap

Musertaa. Miksi elän.

33

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yksinäisyys voi tuntua todellakin musertavalta. Onko sinulla läheisiä ihmisiä elämässäsi?

• Anonyymi

Mitä harrastuksia sinulla on?

• Anonyymi

Olet tärkeä ja rakas ❤️

• Anonyymi

Jos et juo viinaa baareissa, et voi tavata ketään ja olet yksin musertuneena.

T: viinamies

• Anonyymi

Tämä on se tapa tämä baareissa viettäminen kuinka varmistat sen että silloi kun oikeasti tarvitset jonkun lähellesi niin takuu varmasti saat olla yksin

• Anonyymi

Yksinäisyys on pikkujuttu, sairaus ei.

• Anonyymi

Ei fiksusti sanottu. Yksinäisyyden jatkuessa pitkään, ihminen sairastuu ja kuolee.

• Anonyymi

Mietinpä jotta miksi haluta kontaktia vain vastakkaiseen sukupuoleen? Näin itsekin ajattelin joskus, mutta hyvin samanlaisen ihmisen löysin yllättäen. Rakastan, mutta toisaalta en halua olla homo... Pitäisikö muuttaa kauas pois nykyisestä ympäristöstä jotta voisin vapaasti seurustella miehen kanssa. Takana kuinekin lyhyempiä ja pitempiä naisten kanssa ja nyt olen netissä tavannut mielenkiintoisia miehiä. Kaikki taaplaa tavallaan, mutta mitään ei pitäisi sulkea pois.

• Jaa'a... Koin joskus yksinäisyyttä, mutta siten ymmärsin, että se oli irrationaalista, noin ylipäänsäkin, mutta etenkin siksi, että käsissäni oli valta vaikuttaa asiaan.

• Anonyymi

Kärsimme jotta seuraavassa elämässä kaikki on hyvin . Seuraavassa elämässä minulla on puoliso ja pystyn seksiin . Onneksi pullo on ollut ystäväni ja 20 vuotta.

• Anonyymi

Ymmärrykseni mukaan meillä ei ole kuin tämä yksi ja ainoa elämä yksi mahdollisuus joko elää onnellisena tai onnettomana elämästä nauttiminen kun tuntuu olevan mahdotonta

• Anonyymi

Meillä jokaisella on ne omat asiat mikä musertaa. Minä en ole kokenut yksin olemista ongelmaksi, vaan päinvastoin olen tarvinnut sitä, koska olen voinut kauan huonosti tietyistä syistä johtuen.

• Ala vaan iskemään naisia, niin kuin kaikki muutkin mahtavat miehet näkyy täällä tekevän.

• Anonyymi

Sitähän se teettää kyllä pidemmän päälle, vaikka tykkään myös olla yksin.

• Anonyymi

Elät koska maksat veroja. Muuta hyötyä sinusta ei ole.

• Anonyymi

Verovaroista veroja sitä ei voi edes kutsua veronmaksuksi vaikka niin halutaan mieltääkin

• Anonyymi

Elämällä on sulle haaste, miten selvität sen. Vaikkapa yksinäisyyden? Elämä on haasteita ja niistä kasvamista. Lopulta helpottaa, kun hyväksyy sen ja ottaa haasteet vastaan uteliaalla nöyryydellä.

https://youtu.be/fC1uROpxNrQ

-Jasu-

• Anonyymi

Ilman nöyryyttä kyynistyy tai luovuttaa.

-Jasu-

• Anonyymi

yksinäisyys turhauttaa.

• Anonyymi

Minua ei ollenkaan, tarvitsen sitä ja pidän yksin olemisesta.

• Anonyymi

tasrkeneeko hyvin ojs joku nato-takki toppauyksineen ja sitten peiton alla, tarkenee jo t-aiallakin ja jooh... kuin tyttöjen pikkuhouszut, boxerut geggg¨'

• Anonyymi

Jos ei juo viinaa baareissa niin ei tutustu naisiin ja se alkaa musertamaan mieltäsi.
      Kannattaa nyt vaan mennä sinne baariin juomaan viinaa niin piristyt.

T: viinamies

• Anonyymi

Nautin yksin olosta, mutta niitä paikkoja kohdata ihmisiä on kaupungissamme vähän. Lisäksi on valittava kahdesta, joko kapakat tai seurakunnat. No, kapakat ovat kiellettyjä, koska en holismini vuoksi niissä viihdy. Seurakunnat taas valikoivat iloisia joukkoonsa, mikä estää masennukseltani usein koko käymisen niissä paikoissa.

• Anonyymi

en tiedä miksi tykkään tuosta radiojuontajasta ohjelmassa se4lviytyjät jostain tuntematomastasyystä.

• Mietin ihan samaa nyt.

• Anonyymi

Kyllähän sitä seuraa voisi löytää mutta kukaan ei ota minuun yhteyttä. Sitähän me kuitenkin enimmäkseen kaivataan, huomatuksi tulemista.

• Anonyymi

paranen muttas sttuu asika pahasti joku doden uusi 0-litrainen SRT auto heh

• Anonyymi

Erikoisempia autoja tuli tänään nähtyä.

• Anonyymi

Ylös sieltä pehkukasasta!

• Anonyymi

Yksinäisyys on parasta mitä ihminen voi saada.

• Anonyymi

hirviömäinen vauhti joilllain tyttöjen moottorikulneuvoisa, huvitti itseä kyllä hehhe

• Anonyymi

On se vaikeeta yksin kun kaipaisi kumppania ja ei löydä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7808
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3732
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1190
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1043
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      993
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      782
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    10. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      740
    Aihe