Olen kouluttanut

Anonyymi-ap

Tyttöystävästäni hyvän suihinottajan. Ensin se oli vähän haparoivaa mutta nyt sujuu jo hyvin.

17

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entä toisin päin

• Anonyymi

Puolin ja toisin annetaan kyllähän se muijani tykkää.

• Ja päätit sinkut palstalla kertoa kaikille ätmeille tämän?

• Anonyymi

Hyvä. Seuraavaksi hän onkin valmis jättämään sinut ja pääset sitten etsimään uutta koulutettavaa.

• Ja osaat valmiiksi hyvin koulutettuna, tyydyttää sen sinun unelmamiehesi. :)

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ja osaat valmiiksi hyvin koulutettuna, tyydyttää sen sinun unelmamiehesi. :)

No sehän siinä on, että nyt alottajan tyttis on saanut hyvä opit ja voi lähteä metsäsätämään sitä loppuelämän elättäjää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sehän siinä on, että nyt alottajan tyttis on saanut hyvä opit ja voi lähteä metsäsätämään sitä loppuelämän elättäjää.

Tai ei lähde kun tyttis opettanut itselleen hyvän nuolijan

• Anonyymi

Nyt eikun työhakuun se nainen. Erityistaitoja omaavana.

• Anonyymi

Kerrohan miltä tuntuu olla sairas?

• En tietysti olisi selvinnyt tästäkään päivästä, ilman tätä tärkeää tietoa. Kyllä minä tiedän että kaikki muut tuolla saavat tänään poskihoitoja, paitsi minä.

• Anonyymi

Ceeveehen sitten vaan lisäys.

• Anonyymi

Seksi onkin aina uuden kumppanin kanssa opettelua. Kenen kanssa enempi, kenen kanssa vähempi. Pitkät parisuhteet onkin loistava tilaisuus oppia läheisyydestä ja tyydyttävästä seksistä kaikki mikä ilahduttaa molempia, edellyttäen halua ja rohkeutta olla avoin toisilleen näissä asioissa. Turpa rullalla ja arvaa mistä tykkään ei toimi.

-Jasu-

• Anonyymi

Aloittajan kannattaisi hakea pensiliini kuuri,koska
      jos mätä pääsee leviämään alaspäin on mahdollista
      ,että tulee pieniä lisä menetyksiä.

• Anonyymi

Sairas aloittaja. Ei terve ihminen edes tuollaisista puhu.

• Anonyymi

Onkohan aloittajalla tullut pihkatuppi housuihin,meinaan vaan ,että olis kiire nielaista se,koska se voi auttaa aloittajan potenssiongelmiin.

• Anonyymi

Erikoinen tapa kertoa kyvyttömyydestä naisen kanssa.Hullu ko hullu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      592
      1909
    2. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      79
      1487
    3. Martinan jorailut

Ai että Martina on jäykän näköinen kun hän joraa muiden naisten kanssa botskilla Dubaissa..Ja onpa hänellä hiirenhäntä ponnariksi🙄 Tämä ei ole provo,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      254
      1220
    4. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      54
      1198
    5. Sano sano todella

Onko sinulla Ikävä minua?
      Ikävä
      73
      883
    6. Arvaapa mies

montako vuotta oon sua ihaillut salaa?
      Ikävä
      73
      830
    7. Miehet hoi!

Kysymys teille Jos näätte ja tapaatte naisen,joka on mielestänne mukava ja haluaisitte jatkaa vaikka siitä mihin jäitte tai haluatte nähdä tämän nais
      Ikävä
      38
      777
    8. Kerro jotain kaivatustasi

jotain mitä teille on sattunut keskenään? Ei silmiin katsomista kun sitä on kaikilla. Jotain mistä hän voisi tietää että olet täällä...
      Ikävä
      66
      726
    9. Voiko yksi kohtaaminen

jäädä pysyvästi mieleen?
      Ikävä
      49
      716
    Aihe