Tahdon olla vapaa

Anonyymi-ap

Tahdon olla vapaa ja lennellä kukasta kukkaan, mutta vaimo ei anna. Suuttuu ja mustaksi muuttuu, YhyhYyyyYyhh!!! 😭

21

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No voi voi ehkä olis pitän aikuistua ennen kuin aloitit edes seurustelun

    • Anonyymi

      Vaimot rupsahtavat ja kärtyvät vanhetessaan. Nuoret neidot pysyvät viehkeinä. Eroa ja vietä railakasta elämää kun vielä voit. Elämä on lyhyt. Carpe diem!

    • Anonyymi

      Muutama salarakas niin kyllä se siitä 😜

    • Anonyymi

      Juomalla kaikesta tulee kauniimpaa ja siedettävämpää.
      🍺🤤🍺💦

      • Anonyymi

        Vetä kännyyn peräkammarissas.


    • Anonyymi

      Miksi nä akalta lupaa kysyt. Senku menet ja tikutat niin paljon kuin jaksat

    • Anonyymi

      On myös vaimoja, jotka voi suuttua, vaikka ei olisi pettämistä, vaan muuten vain vaativat, että miehen pitää olla koko ajan kotona ja haukkumista kuunnella aamut, päivät, illat, yöt. Ei saisi käydä harrastustoiminnassa edes eläkeläisten kerhoissa, koko ajan vain kuunella kun hullu raivoaa. Sitä ei jaksanut enää nimimerkki, kun tuli viimein syksy 18 hän ei jaksanut enää, nyt on rauha ja kesällä oli myös naissuhde, joka päättyi, mutta oli hieno kokemus kiitos kaikille hyvistä keskusteluista nyt alkaa "lomatauko", joka voi kestää, mutta halusi hän todeta, että ymmärtää ongelmia.

      • Anonyymi

        Suomalaiset akat ovat vanhemmiten kamalia. Vaihtamalla paranee.


      • Anonyymi

        Muistin virkistämiseksi, olet aiemmin sanonut, kuinka vaimo jätti sinut toisen miehen vuoksi ja vei teidän Ladankin mukanaan.
        Ihmisen muisti tekee usein tepposet, kun omia asioita kaunistellaan itselle ja muille.


    • Anonyymi

      Huh huh, nälkä lähtee syömällä ja vaimo juomalla.

      • Anonyymi

        Nuha lähtee juhannussimalla.


    • Anonyymi

      Huh huh, kävi flaksi! Sain osaavalta ja upealta bingomummolta sellaiset käsittelyt, että huh huh…

      • Anonyymi

        Matkijasika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkijasika

        Voi pojat, mahdoit olla todella humalassa kun annoit vanhan Doriksen vietellä. 🤣


    • Anonyymi

      Heh, ja Enginen vaimo vei autonkin, sillä lähti uuden miehen matkaan.

      • Anonyymi

        Voi nenä mikä kirjoittaja, oikeinko tuo tosissaan uskoo mitä matkijat kirjoittaa. Oikea nimimerkki erosi vuonna 18 ja hänen vaimo ei vienyt autoa. Nimimerkki ei tiedä, lähtikö uuden miehen matkaan, mutta kun hän pääsi vapaaksi, niin aika pian hänellä oli uusi mies, oliko jo suhteen aikana jää hämärän peittoon, mutta ei se kiinnostakaan, oli hyvä että kielteinen ilkeä ihminen lähti haukkui koko ajan aina pahalla päällä aivan kauhea elämä on, jos vaimo haukkuu ja raivoaa kuin hullu koko ajan ei sitä kestä, mutta onko tämä Kemijärven Suomi24 palsta joku nimimerkkien yksityisasioiden selvityksen palsta esim. oli nimimerkki ennen täällä joku Jaakopinpaini onko hänenkin asioita tai se toinen nimimerkki mikä oli joku nght tai joku semmoinen, mutta kuuluuko se teille? Tämä on Kemijärven myönteisyyden hyveen palstaa kiitos kiitos! Kunnia kiitos Kemijärvi liikuntahalli, uimahalli, pururadat, hiihtoaldut mpai npian kk jse Majkka eä lä ota viikonloppunakaan jos ajat ruokailupaikat, urheilukenttä, liikkeet, kaupat monet ajorata kerhotoiminta paikalliset kuorot ja yhdistykset musiikkikonsertit ne sulle tarjoaa Kemijärvi kieltesiyyttä ei kukaan kaipaa arvostelijat poistu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi nenä mikä kirjoittaja, oikeinko tuo tosissaan uskoo mitä matkijat kirjoittaa. Oikea nimimerkki erosi vuonna 18 ja hänen vaimo ei vienyt autoa. Nimimerkki ei tiedä, lähtikö uuden miehen matkaan, mutta kun hän pääsi vapaaksi, niin aika pian hänellä oli uusi mies, oliko jo suhteen aikana jää hämärän peittoon, mutta ei se kiinnostakaan, oli hyvä että kielteinen ilkeä ihminen lähti haukkui koko ajan aina pahalla päällä aivan kauhea elämä on, jos vaimo haukkuu ja raivoaa kuin hullu koko ajan ei sitä kestä, mutta onko tämä Kemijärven Suomi24 palsta joku nimimerkkien yksityisasioiden selvityksen palsta esim. oli nimimerkki ennen täällä joku Jaakopinpaini onko hänenkin asioita tai se toinen nimimerkki mikä oli joku nght tai joku semmoinen, mutta kuuluuko se teille? Tämä on Kemijärven myönteisyyden hyveen palstaa kiitos kiitos! Kunnia kiitos Kemijärvi liikuntahalli, uimahalli, pururadat, hiihtoaldut mpai npian kk jse Majkka eä lä ota viikonloppunakaan jos ajat ruokailupaikat, urheilukenttä, liikkeet, kaupat monet ajorata kerhotoiminta paikalliset kuorot ja yhdistykset musiikkikonsertit ne sulle tarjoaa Kemijärvi kieltesiyyttä ei kukaan kaipaa arvostelijat poistu

        Tuollaista höpinää ei kukaan usko, olen aiemmin kertonut totuuden heikkona hetkenä. Vaimo vei laidankin mennessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista höpinää ei kukaan usko, olen aiemmin kertonut totuuden heikkona hetkenä. Vaimo vei laidankin mennessään.

        Voi nenä, ehkä en ihan kaikkea enää muista, kun tapahtuma oli dramaattinen. Ladaa nnyt ei kumminkaan meillä ollut ja vaimo piti minua tossun alla.


    • Anonyymi

      Kyllä se vaimo antaa jos annat luvan, että saan astua vaimosi

      • Anonyymi

        Jos se ei anna sulle, niin antaiskohan se mulle ???


    • Anonyymi

      Taitaa olla aloittajalla pelko että se vaimo on joka lentelee, vaikka ei olisi aihettakaan.
      Monesti turha mustasukkaisuus näkyy monenlaisena ulostulona.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe