Haluamisesta

Anonyymi-ap

Milloin viimeksi halusit toista?

24

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On siitä muutfn aikaa... 🤔

2 vuotta? 🤔

• Anonyymi

Liian kauan aikaa sitten..

• Anonyymi

Tänäänkin. Tänään minua pyydettiin keskittymään toiseen. Keskityin ja taas tuli dejavu tapahtuma. Ei se ole ihan sellainen dejavu kun pitäisi, se on sellainen säpsähdys. Nyt kävi niin että en muista mitä tämä säpsähdys halusi kertoa, koska mutta heti tämän säpsähdyksen jälkeen minulle tuli aikaisempi tälläinen kokemus mieleen, minkä kuiperista saapunut viesti kertoo.

• Anonyymi

Reilusti yli kymmenen vuotta sitten. Eikä sen jälkeen ole ollut mitään tarvetta haluta ketään.

• Anonyymi

Ollaanko pympyröit vastakkain halatessa???

• Anonyymi

Pari päivää sitten halusin vaimoani.

• Anonyymi

😘😘😘

• Anonyymi

torstaina taisi olla

• Anonyymi

äänetön caltaq huomaamaton ihmninweb

• Anonyymi

Viime yönä ja koko päivän tänään.

• Anonyymi

Joka päivä miestäni.

• Anonyymi
    • Anonyymi

En halua enää mitään. Riitti kun näin sen h*oripukin.

• Anonyymi

Pari päivää sitten, mutta kun pelkkä halu ei riitä minulle. Kyllä se läheisyyden kaipuu voi olla joskus lähes pakottava, mutt jos kohde ei ole oikea, parasta jättää väliin kokeilut. Ei sitä silti tarvitse täydellisessä selibaatissa elää. Omin sormin onneen.

• Anonyymi

Niin tuo on hyvä keino ajatella samalla toista ihmistä. Niin ja tietysti siinä voi käyttää mukana "apulaisia".

• Anonyymi

Haluan miestäni jatkuvasti

• Anonyymi

On tästä vähän aikaa. Mulla tuo haluaminen just on se juttu mikä hiipuu ja uupuu helposti. Tai ei aktivoidu ollenkaan oikeastaan. Tai harvoin.

Silti tykkään seksistä, kun vaan ryhdyn tuumasta toimeen, mutten varsinaisesti tunne halua mikä ajaisi tekoja kohti. Näin on ollut aina. Pikemminkin halun korvaa päätös edetä tekoihin, eikä niinkään halu kun se on ties missä.

-Jasu-

• Anonyymi

Tänään viimeksi

• Anonyymi

minua jotenkin huvittaa tyttöset kun niillä mopedeillaan kovaa vauhtia menee ylinopeuksia nuorisot joskus heh

mutta niin tytöt tykkääcät niistä skoottereista jne pääsee kovaakin jos virittää vähän

• Anonyymi

Jos se haluttava olisi tuossa ...kyllä mä sen kimpussa olisin.

• Anonyymi

Haluan tämän tästä, mitä väliä sillä?

• Anonyymi

jotwenkin hassuakin kun joa menee hiciö-nopqu tuee sairaskuljetuzs takzilla lujaa anna kaistaa väähän :D

rekka antaa kaiztaa kun ei niin kiirettä.

• Anonyymi

juuri nyt J-miestämi

• Anonyymi

Tänään halusin. Se on jännä katsoa miestä silmiin ja keskustella asiallisesti, vaikka oma mieli sanoo aivan muuta. Etsiä katseesta jotain merkkiä, että toinen tuntisi ehkä samoin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      63
      2882
    2. Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella

👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h
      Maailman menoa
      128
      2572
    3. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      2
      2219
    4. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      11
      1794
    5. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      17
      1594
    6. Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.

Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.
      Maailman menoa
      349
      1475
    7. En tiedä mitä olet mulle

Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa
      Ikävä
      60
      1439
    8. On mullakin

Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi
      Ikävä
      71
      1164
    9. Vittumaista Joulua Kuhmolaisille.

Siinäpä se tiivistettynä.
      Kuhmo
      22
      1151
    10. Mikä on kaunein naisennimi jonka tiedätte?

Kotimainen tai ulkomainen.
      Sinkut
      86
      1134
    Aihe