Haluamisesta

Anonyymi-ap

Milloin viimeksi halusit toista?

24

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On siitä muutfn aikaa... 🤔

      2 vuotta? 🤔

    • Anonyymi

      Liian kauan aikaa sitten..

    • Anonyymi

      Tänäänkin. Tänään minua pyydettiin keskittymään toiseen. Keskityin ja taas tuli dejavu tapahtuma. Ei se ole ihan sellainen dejavu kun pitäisi, se on sellainen säpsähdys. Nyt kävi niin että en muista mitä tämä säpsähdys halusi kertoa, koska mutta heti tämän säpsähdyksen jälkeen minulle tuli aikaisempi tälläinen kokemus mieleen, minkä kuiperista saapunut viesti kertoo.

    • Anonyymi

      Reilusti yli kymmenen vuotta sitten. Eikä sen jälkeen ole ollut mitään tarvetta haluta ketään.

    • Anonyymi

      Ollaanko pympyröit vastakkain halatessa???

    • Anonyymi

      Pari päivää sitten halusin vaimoani.

      • Anonyymi

        😘😘😘


    • Anonyymi

      torstaina taisi olla

    • Anonyymi

      äänetön caltaq huomaamaton ihmninweb

    • Anonyymi

      Viime yönä ja koko päivän tänään.

    • Anonyymi

      Joka päivä miestäni.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En halua enää mitään. Riitti kun näin sen h*oripukin.

    • Anonyymi

      Pari päivää sitten, mutta kun pelkkä halu ei riitä minulle. Kyllä se läheisyyden kaipuu voi olla joskus lähes pakottava, mutt jos kohde ei ole oikea, parasta jättää väliin kokeilut. Ei sitä silti tarvitse täydellisessä selibaatissa elää. Omin sormin onneen.

      • Anonyymi

        Niin tuo on hyvä keino ajatella samalla toista ihmistä. Niin ja tietysti siinä voi käyttää mukana "apulaisia".


    • Anonyymi

      Haluan miestäni jatkuvasti

    • Anonyymi

      On tästä vähän aikaa. Mulla tuo haluaminen just on se juttu mikä hiipuu ja uupuu helposti. Tai ei aktivoidu ollenkaan oikeastaan. Tai harvoin.

      Silti tykkään seksistä, kun vaan ryhdyn tuumasta toimeen, mutten varsinaisesti tunne halua mikä ajaisi tekoja kohti. Näin on ollut aina. Pikemminkin halun korvaa päätös edetä tekoihin, eikä niinkään halu kun se on ties missä.

      -Jasu-

    • Anonyymi

      Tänään viimeksi

    • Anonyymi

      minua jotenkin huvittaa tyttöset kun niillä mopedeillaan kovaa vauhtia menee ylinopeuksia nuorisot joskus heh

      mutta niin tytöt tykkääcät niistä skoottereista jne pääsee kovaakin jos virittää vähän

    • Anonyymi

      Jos se haluttava olisi tuossa ...kyllä mä sen kimpussa olisin.

    • Anonyymi

      Haluan tämän tästä, mitä väliä sillä?

    • Anonyymi

      jotwenkin hassuakin kun joa menee hiciö-nopqu tuee sairaskuljetuzs takzilla lujaa anna kaistaa väähän :D

      rekka antaa kaiztaa kun ei niin kiirettä.

    • Anonyymi

      juuri nyt J-miestämi

    • Anonyymi

      Tänään halusin. Se on jännä katsoa miestä silmiin ja keskustella asiallisesti, vaikka oma mieli sanoo aivan muuta. Etsiä katseesta jotain merkkiä, että toinen tuntisi ehkä samoin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe