Haluamisesta

Anonyymi-ap

Milloin viimeksi halusit toista?

24

192

Äänestä

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On siitä muutfn aikaa... 🤔

2 vuotta? 🤔

• Anonyymi

Liian kauan aikaa sitten..

• Anonyymi

Tänäänkin. Tänään minua pyydettiin keskittymään toiseen. Keskityin ja taas tuli dejavu tapahtuma. Ei se ole ihan sellainen dejavu kun pitäisi, se on sellainen säpsähdys. Nyt kävi niin että en muista mitä tämä säpsähdys halusi kertoa, koska mutta heti tämän säpsähdyksen jälkeen minulle tuli aikaisempi tälläinen kokemus mieleen, minkä kuiperista saapunut viesti kertoo.

• Anonyymi

Reilusti yli kymmenen vuotta sitten. Eikä sen jälkeen ole ollut mitään tarvetta haluta ketään.

• Anonyymi

Ollaanko pympyröit vastakkain halatessa???

• Anonyymi

Pari päivää sitten halusin vaimoani.

• Anonyymi

😘😘😘

• Anonyymi

torstaina taisi olla

• Anonyymi

äänetön caltaq huomaamaton ihmninweb

• Anonyymi

Viime yönä ja koko päivän tänään.

• Anonyymi

Joka päivä miestäni.

• Anonyymi
    • Anonyymi

En halua enää mitään. Riitti kun näin sen h*oripukin.

• Anonyymi

Pari päivää sitten, mutta kun pelkkä halu ei riitä minulle. Kyllä se läheisyyden kaipuu voi olla joskus lähes pakottava, mutt jos kohde ei ole oikea, parasta jättää väliin kokeilut. Ei sitä silti tarvitse täydellisessä selibaatissa elää. Omin sormin onneen.

• Anonyymi

Niin tuo on hyvä keino ajatella samalla toista ihmistä. Niin ja tietysti siinä voi käyttää mukana "apulaisia".

• Anonyymi

Haluan miestäni jatkuvasti

• Anonyymi

On tästä vähän aikaa. Mulla tuo haluaminen just on se juttu mikä hiipuu ja uupuu helposti. Tai ei aktivoidu ollenkaan oikeastaan. Tai harvoin.

Silti tykkään seksistä, kun vaan ryhdyn tuumasta toimeen, mutten varsinaisesti tunne halua mikä ajaisi tekoja kohti. Näin on ollut aina. Pikemminkin halun korvaa päätös edetä tekoihin, eikä niinkään halu kun se on ties missä.

-Jasu-

• Anonyymi

Tänään viimeksi

• Anonyymi

minua jotenkin huvittaa tyttöset kun niillä mopedeillaan kovaa vauhtia menee ylinopeuksia nuorisot joskus heh

mutta niin tytöt tykkääcät niistä skoottereista jne pääsee kovaakin jos virittää vähän

• Anonyymi

Jos se haluttava olisi tuossa ...kyllä mä sen kimpussa olisin.

• Anonyymi

Haluan tämän tästä, mitä väliä sillä?

• Anonyymi

jotwenkin hassuakin kun joa menee hiciö-nopqu tuee sairaskuljetuzs takzilla lujaa anna kaistaa väähän :D

rekka antaa kaiztaa kun ei niin kiirettä.

• Anonyymi

juuri nyt J-miestämi

• Anonyymi

Tänään halusin. Se on jännä katsoa miestä silmiin ja keskustella asiallisesti, vaikka oma mieli sanoo aivan muuta. Etsiä katseesta jotain merkkiä, että toinen tuntisi ehkä samoin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun

Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom
      Maailman menoa
      69
      1062
    2. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      64
      852
    3. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      66
      836
    4. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      53
      818
    5. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      184
      805
    6. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      42
      696
    7. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      72
      692
    8. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      680
    9. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      50
      653
    10. Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen

Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki
      Seinäjoki
      28
      614
    11. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      26
      568
    12. On paha olla

Kun olen käyttäytynyt aiemmin kaivattua kohtaan kuin joku narsisti.
      Ikävä
      40
      508
    13. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      43
      475
    14. Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut

Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen
      Sinkut
      169
      464
    15. Et pysty peittämään minulta

Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet
      Ikävä
      47
      454
    16. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      18
      438
    17. Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"

Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja
      Maajussille morsian
      12
      417
    18. Makeinen, asiaa sinulle

Minua korkeampien voimien kehotuksesta sinua pyydetään avaamaan jokin yhteys asioista keskustelemisen takia kanssani. Il
      Ikävä
      28
      393
    19. Huumekauppaako

”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”
      Kokkola
      9
      374
    20. J-mies!

Meidän "suhde" (suhde mitä ei oikeastaan edes ole) on kielletty ja vaikea. En tiedä mihin uskot, mutta olet irl itsekin
      Ikävä
      32
      372
    Aihe