Haluamisesta

Anonyymi-ap

Milloin viimeksi halusit toista?

24

185

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On siitä muutfn aikaa... 🤔

2 vuotta? 🤔

• Anonyymi

Liian kauan aikaa sitten..

• Anonyymi

Tänäänkin. Tänään minua pyydettiin keskittymään toiseen. Keskityin ja taas tuli dejavu tapahtuma. Ei se ole ihan sellainen dejavu kun pitäisi, se on sellainen säpsähdys. Nyt kävi niin että en muista mitä tämä säpsähdys halusi kertoa, koska mutta heti tämän säpsähdyksen jälkeen minulle tuli aikaisempi tälläinen kokemus mieleen, minkä kuiperista saapunut viesti kertoo.

• Anonyymi

Reilusti yli kymmenen vuotta sitten. Eikä sen jälkeen ole ollut mitään tarvetta haluta ketään.

• Anonyymi

Ollaanko pympyröit vastakkain halatessa???

• Anonyymi

Pari päivää sitten halusin vaimoani.

• Anonyymi

😘😘😘

• Anonyymi

torstaina taisi olla

• Anonyymi

äänetön caltaq huomaamaton ihmninweb

• Anonyymi

Viime yönä ja koko päivän tänään.

• Anonyymi

Joka päivä miestäni.

• Anonyymi
    • Anonyymi

En halua enää mitään. Riitti kun näin sen h*oripukin.

• Anonyymi

Pari päivää sitten, mutta kun pelkkä halu ei riitä minulle. Kyllä se läheisyyden kaipuu voi olla joskus lähes pakottava, mutt jos kohde ei ole oikea, parasta jättää väliin kokeilut. Ei sitä silti tarvitse täydellisessä selibaatissa elää. Omin sormin onneen.

• Anonyymi

Niin tuo on hyvä keino ajatella samalla toista ihmistä. Niin ja tietysti siinä voi käyttää mukana "apulaisia".

• Anonyymi

Haluan miestäni jatkuvasti

• Anonyymi

On tästä vähän aikaa. Mulla tuo haluaminen just on se juttu mikä hiipuu ja uupuu helposti. Tai ei aktivoidu ollenkaan oikeastaan. Tai harvoin.

Silti tykkään seksistä, kun vaan ryhdyn tuumasta toimeen, mutten varsinaisesti tunne halua mikä ajaisi tekoja kohti. Näin on ollut aina. Pikemminkin halun korvaa päätös edetä tekoihin, eikä niinkään halu kun se on ties missä.

-Jasu-

• Anonyymi

Tänään viimeksi

• Anonyymi

minua jotenkin huvittaa tyttöset kun niillä mopedeillaan kovaa vauhtia menee ylinopeuksia nuorisot joskus heh

mutta niin tytöt tykkääcät niistä skoottereista jne pääsee kovaakin jos virittää vähän

• Anonyymi

Jos se haluttava olisi tuossa ...kyllä mä sen kimpussa olisin.

• Anonyymi

Haluan tämän tästä, mitä väliä sillä?

• Anonyymi

jotwenkin hassuakin kun joa menee hiciö-nopqu tuee sairaskuljetuzs takzilla lujaa anna kaistaa väähän :D

rekka antaa kaiztaa kun ei niin kiirettä.

• Anonyymi

juuri nyt J-miestämi

• Anonyymi

Tänään halusin. Se on jännä katsoa miestä silmiin ja keskustella asiallisesti, vaikka oma mieli sanoo aivan muuta. Etsiä katseesta jotain merkkiä, että toinen tuntisi ehkä samoin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      33
      3512
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      24
      2287
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      79
      2229
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      42
      2091
    5. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      56
      1474
    6. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1386
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      947
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      903
    9. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      807
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      791
    Aihe