Haluamisesta

Anonyymi-ap

Milloin viimeksi halusit toista?

24

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On siitä muutfn aikaa... 🤔

      2 vuotta? 🤔

    • Anonyymi

      Liian kauan aikaa sitten..

    • Anonyymi

      Tänäänkin. Tänään minua pyydettiin keskittymään toiseen. Keskityin ja taas tuli dejavu tapahtuma. Ei se ole ihan sellainen dejavu kun pitäisi, se on sellainen säpsähdys. Nyt kävi niin että en muista mitä tämä säpsähdys halusi kertoa, koska mutta heti tämän säpsähdyksen jälkeen minulle tuli aikaisempi tälläinen kokemus mieleen, minkä kuiperista saapunut viesti kertoo.

    • Anonyymi

      Reilusti yli kymmenen vuotta sitten. Eikä sen jälkeen ole ollut mitään tarvetta haluta ketään.

    • Anonyymi

      Ollaanko pympyröit vastakkain halatessa???

    • Anonyymi

      Pari päivää sitten halusin vaimoani.

      • Anonyymi

        😘😘😘


    • Anonyymi

      torstaina taisi olla

    • Anonyymi

      äänetön caltaq huomaamaton ihmninweb

    • Anonyymi

      Viime yönä ja koko päivän tänään.

    • Anonyymi

      Joka päivä miestäni.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En halua enää mitään. Riitti kun näin sen h*oripukin.

    • Anonyymi

      Pari päivää sitten, mutta kun pelkkä halu ei riitä minulle. Kyllä se läheisyyden kaipuu voi olla joskus lähes pakottava, mutt jos kohde ei ole oikea, parasta jättää väliin kokeilut. Ei sitä silti tarvitse täydellisessä selibaatissa elää. Omin sormin onneen.

      • Anonyymi

        Niin tuo on hyvä keino ajatella samalla toista ihmistä. Niin ja tietysti siinä voi käyttää mukana "apulaisia".


    • Anonyymi

      Haluan miestäni jatkuvasti

    • Anonyymi

      On tästä vähän aikaa. Mulla tuo haluaminen just on se juttu mikä hiipuu ja uupuu helposti. Tai ei aktivoidu ollenkaan oikeastaan. Tai harvoin.

      Silti tykkään seksistä, kun vaan ryhdyn tuumasta toimeen, mutten varsinaisesti tunne halua mikä ajaisi tekoja kohti. Näin on ollut aina. Pikemminkin halun korvaa päätös edetä tekoihin, eikä niinkään halu kun se on ties missä.

      -Jasu-

    • Anonyymi

      Tänään viimeksi

    • Anonyymi

      minua jotenkin huvittaa tyttöset kun niillä mopedeillaan kovaa vauhtia menee ylinopeuksia nuorisot joskus heh

      mutta niin tytöt tykkääcät niistä skoottereista jne pääsee kovaakin jos virittää vähän

    • Anonyymi

      Jos se haluttava olisi tuossa ...kyllä mä sen kimpussa olisin.

    • Anonyymi

      Haluan tämän tästä, mitä väliä sillä?

    • Anonyymi

      jotwenkin hassuakin kun joa menee hiciö-nopqu tuee sairaskuljetuzs takzilla lujaa anna kaistaa väähän :D

      rekka antaa kaiztaa kun ei niin kiirettä.

    • Anonyymi

      juuri nyt J-miestämi

    • Anonyymi

      Tänään halusin. Se on jännä katsoa miestä silmiin ja keskustella asiallisesti, vaikka oma mieli sanoo aivan muuta. Etsiä katseesta jotain merkkiä, että toinen tuntisi ehkä samoin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      739
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe