Jos olen kahdella työmaalla ja teen toisessa ylitöitä alkuviikolla ja haluaisin pitää ne vapaana loppuviikolla, mutta olenkin sillä toisella työmaalla niin enkö muka voi pitää niitä vapaana? Työnantaja sanoi että ne vapaat täytyy pitää siltä työmaalta miltä ne on kertynyt koska laskutus menee sekaisin.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Vapaa-aika on annettava ja otettava 6 kuukauden kuluessa ylityön tekemisestä. Ylityökorvauksena annettavan vapaan ajankohdasta tulee neuvotella työntekijän kanssa, mutta työnantajalla on viime kädessä oikeus päättää vapaan ajankohta. Mikäli työnantajan päättämä ajankohta ei sovi työntekijälle, on hänellä vielä tässä vaiheessa oikeus vaihtaa vapaana annettava korvaus rahakorvaukseksi.
https://omaluottamusmies.fi/tyoaika/ylityo/- Anonyymi
Nyt ei kysyttykään tuota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei kysyttykään tuota.
mutta siinhän se myös selkeästi sanotaan. E kahta kysymystäkään. Työnantaja tekee loppupeleissä sen päätöksen.
- Anonyymi
Kun kumarrat kahteen eri suuntaan,niin eihän se toinen duunta ole sama jolle hetkeä siemmin kumarsit.
Eli järkkee mahpllisuus pitää vapaat kultakin työnantajalta erikseen. Et voi pitää vapaata,samaan aikaan kun oot työssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568