Anteeksi huonosta otsikosta. Olen myös ensikertalainen palstalla ja aihealuekin on tod. näk väärä mutta olkoot. Mistä haluaisin kuulla mielipiteenkaltaista on se että mitä naiset varsinkin vanhemmat (35-50v?) ajattelisivat 20-vuotiaasta miehestä joka osoittaisi kiinnostusta heitä kohtaan tai jotain? Siis oikeasti olen äärettömän ujo enkä ole koskaan edes seurustellut mutta siis tykkäisin sellaisesta jopa melko lailla isommasta naisesta, siis kooltaan. Onko tällaisen haluaminen ja vanhemmista naisista tykkääminen viehättävää joidenkin harvojen mielestä?
Häpeän tunteita?
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai se on normaalia. Et varmasti ole ainoa joka etenkin nuorena tuollaisia miettii. Varmasti voi löytyä sopiva nainenkin sinulle puuhailukaveriksi.
- Anonyymi
Itse olen 50 v ja minulla on ystäväpoikakavereita. Joillain on parisuhteessakin ikäero noin päin.
- Anonyymi
Minä olen vanhempi nainen, enkä ole koskaan edes ajatuksen tasolla ajatellut, että olisin läheisesti tekemisissä itseäni paljon nuoremman kanssa. Täysin mahdoton ajatus!
- Anonyymi
Lisäys, en edes kaverina.
- Anonyymi
Ai. Anteeksi. Kaikki eivät voi tykätä kaikista. Mutta jos saan kysyä, mistä syystä et olisi avoin ajatukselle? Onko syynä sukupolvien väliset erot esimerkiksi harrastuksissa ja ajanvietteissä, vai olenko aivan väärässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys, en edes kaverina.
Oletko miettinyt mistä johtuu? Onko sinulla lapsia?
Minusta elämä on vaillinaista, ellei ole vähän kaikenlaisia ja eri-ikäisiä ystäviä/kavereita/tuttavia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai. Anteeksi. Kaikki eivät voi tykätä kaikista. Mutta jos saan kysyä, mistä syystä et olisi avoin ajatukselle? Onko syynä sukupolvien väliset erot esimerkiksi harrastuksissa ja ajanvietteissä, vai olenko aivan väärässä?
En ole edellinen vaan sitä edellinen, kommenttia tähän väliin.
Minusta sukupolvien välisisiä eroja usein liioitellaan. Sellaiset ihmiset jotka syntyvät, kasvavat ja elävät ilman kaikenikäisiä ihmisiä lähipiirissään, eivät herkästi solmi aikuisenakaan kontakteja eri ikäisiin.
- Anonyymi
Itse olen avoin kaikelle ja on eri ikäisiä kavereita. Ihan normaalia mulle.
- Anonyymi
Kiinnostuksen osoittaminen ensisijaisesti ulkoisiin seikkoihin kertoo matalasta iästä.
🦄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891