Onko Suomen politiikka rasistinen ympäristö politiikkaa

Anonyymi-ap

kun viisaat "toverit" Euroopan Unionissa haluaisivat Suomen ennallistaa ympäristöä/luontoa?
Metsämme on ojitettu, suot katoamissa. Hyvin tiedetään maailmassa miten luontoa yksipuolistamalla aiheutetaan vaaraa ympäristötuhoille. Kun niitä vielä myrkytetään metsäteollisuudella niin eipä ihme jos luonto tukehtuu. Monissa suuremmissa kaupungeissa eteläsuomessa on satoja hehtaareja viljelykelpoista maata tuhottu uusien lähiökerrostalojen tieltä. Kaupungit laajenee vaikka hyviä esimerkkejä oikeanlaisesta rakentamisesta jo olisi Pasilan tiivisrakennukset Helsingissä.
Erityisesti nyt näkee/kuulee miten kovin hajautettu asuminen vähentää kotitalouksien tuloja kun asuminen, polttoaineet kallistuneet. Kalliit kustannukset monilla hipoo jos sitä rajaa kannattaako kaukana käydä enää työssä kun kulut suuremmat kuin tulot?

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko Pajari gerontofiili?

Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro
        Maailman menoa
        79
        8070
      2. Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa

Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on
        Maailman menoa
        426
        4405
      3. Sofia & Stefan

Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton
        Kotimaiset julkkisjuorut
        160
        2228
      4. Ei sydäntään voi pettää loputtomiin

Vielä me toisemme löydetään.
        Ikävä
        144
        1993
      5. Kiitos että olet

Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu
        Ikävä
        80
        1909
      6. Hjalliksen uusi pano on 35 v nainen.

Hjallis itse on 70 vuotias vanha papparainen. Kyllä siinä on taas saanut hjallis lompakkoa pitää paksuna kun on naisen i
        Sinkut
        173
        1862
      7. Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN

Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t
        Maailman menoa
        302
        1373
      8. Voi kun uskaltasin

Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata
        Ikävä
        87
        1026
      9. Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta

Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis
        Ikävä
        111
        989
      10. Mitähän tässä kävikään

Jotain kummaa on tapahtunut.. Miksen tunne kaipausta? Mihin katosi roihu sydämestä jonka vielä hetki sitten tunsin?
        Ikävä
        111
        923
      Aihe