Nainen kelpaiskos

Anonyymi-ap

Jos olisit nyt luonani ja sanoisin tos on viinaa ja olutta ja haetaan lisää jos ei riitä niin teen nyt vähän heikkoa ruokaa mut en keksinyt muuta eli teen keitettyi perunoit ja uunimakkaraa ja olutta juimaksi no viinaakin olis mut täytyy himmata ettei sammu tyhjä vatsa siksi perunaa ja makkaraa ei tuu tiskii kuin kattila ostin kertakäyrtö lautasia ja tölkistä olutta no olut lasi on se viina plissi lasi eli se tiskii eli kelpaiskos peruna ja uunimakkara

21

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinappia olis myöskin no vois siihen sipulia viipaloida

• Anonyymi

Ei kävisi. Poistuisin paikalta heti kun alkaisit puhua viinasta ja oluesta. En aio tuhlata perjantai iltaani tuollaiseen.

• Anonyymi

Tänään on sellainen päivä et juhlitaan eli juhla päivä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään on sellainen päivä et juhlitaan eli juhla päivä

Minulle tuo kuulostaa helvetiltä, ei juhlalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle tuo kuulostaa helvetiltä, ei juhlalta.

Jos ottaa lanteistai kii ja pussaisi sinua ja tanssitaan ja pistä parastasi ja twisti soi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ottaa lanteistai kii ja pussaisi sinua ja tanssitaan ja pistä parastasi ja twisti soi

Saa ukko painua lopullisesti helvettiin, jos rupeaa vielä lääppimäänkin luvatta. Aluksi olisin vain poistunut, antanut hänen "juhlia" keskenää ja tullut takaisin, kun on krapulansa kärsinyt. Vaan jos alkaa vielä yrittämään tuollaisia, niin on entinen ukko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa ukko painua lopullisesti helvettiin, jos rupeaa vielä lääppimäänkin luvatta. Aluksi olisin vain poistunut, antanut hänen "juhlia" keskenää ja tullut takaisin, kun on krapulansa kärsinyt. Vaan jos alkaa vielä yrittämään tuollaisia, niin on entinen ukko.

Mitä keskään ei kämpässä ole muita kuin sinä ja miehesi eli te kaks juhlitte

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiitos. Mua ei kiinnosta viettää p.kaa viinanhuuruista perjantaita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mukavana perjantai-iltana, selväpäisen miehen kanssa voisin ne perunat ja makkaratkin ihan vaan miehen mieliksi syödä, vaikka mulla ei tähän aikaan ikinä enää sen kummemmin nälkä ole. Eikä mua sekään kummemmin haittaa jos mies muutaman oluenkin juo, tai vaikka paukunkin. Oleellista on, ettei ole kännissä, ei sitten lainkaan. Jos ryypätä haluaa, niin sen saa luvan tehdä ilman minun seuraani.

• Anonyymi

Ei kelpaa alkoholi

• Anonyymi

Mies kelpaisi

• Anonyymi

Makkara ja peruna kelpaisi hyvin. Nam. Alkoholia en käytä vaan eipä tarvitsi sinun hakea lisää kun en sitä litkisi. Oon sen verran rento mimmi että jos änkyttämättä pystyisit monipuolisesti asioita juttelemaan niin kaljasi eivät minua haittaisi. Kohtailaisen päissään saa olla jos ei örvellä ja jankkaa samaa eikä käyttäydy sopimattomasti.

• Anonyymi

Valtaosa ihmisistä on sillä tavalla "rentoja", että eivät nuo kaljat silloin tällöin häiritse. Vaan Välikselle tämä keskustelu tai jankutus on joka viikonloppuista.

• Anonyymi

Mut olis se kivaa kun sinäkin ottaisit ja juhlisit eli kahdestaan juhlittais niin seuraavasta kerrasta ei tietoakaan ja ei viinaa ja kaljaa viemäriinkään kiva kaataa eli juodaan ne pois ja pidetään hauskaa niin sammutaan kumpikin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut olis se kivaa kun sinäkin ottaisit ja juhlisit eli kahdestaan juhlittais niin seuraavasta kerrasta ei tietoakaan ja ei viinaa ja kaljaa viemäriinkään kiva kaataa eli juodaan ne pois ja pidetään hauskaa niin sammutaan kumpikin

Miksi sitä pitää juoda niin paljon että sammu? Mitä hienoa on sammumisessa?

• Anonyymi

Ei nainen tuu jos cocista tarjoo.

• Anonyymi

Juu, en tulisi minäkään. En juo cocista. Mulle kelpaa vesi tai vichy, mutta oleellisempaa on erinomainen seura.

• Anonyymi

jonkun työtön mielestä varmaan hassua ajatella suo soittaa minelle ainas joskus moneskinin, tykkää minusta paljon sittyen

• Anonyymi

Ikävä kyllä EI !!

• Anonyymi

Välis vois pistää taas korkin kiinni. Eihän tosta sepustuksesta saa enää selvää missä on pää ja missä häntä.

• Anonyymi

Kuule ätmi, ei tietenkään kelpaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puotilan murha: hei me tienataan - ei ollut 1 kerta - Milad Tadayyon nimi

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yokerhon-ovimies-pakotti-asiakkaan-houkutuslinnuksi-alamaailman-velanperintaan/4580356 -----
      Maailman menoa
      101
      6715
    2. Pia Nykänen paljastaa Matti Nykäsen alkoholismista: "Kun tulin töistä, niin se oli koko päivän..."

Pia Nykänen ei olisi halunnut rekkalasteittain olutta autotalliinsa. Sponssioluet mahdollistivat Matti Nykäsen juomisen. Mäkikotka kuoli v. 2019 pitkä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      3691
    3. Kohujulkkis Martina Aitolehti jätti Suomen taakseen - Yksi kuva ja lyhyt viesti somessa: "Byeee"

Bye bye baby! Aitolehti on karistanut Suomen pölyt jaloistaan seurapiirikaunottarien kera. Mukana mm. dj Suvi Pitkänen. Lue juttu ja katso kuvat: htt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      2766
    4. Mies, mainitse yksi asia minussa

Mikä viehättää ja sen parissa viihtyisit useita tunteja?
      Ikävä
      86
      1246
    5. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      520
      1185
    6. Mä vikittelen sut papparaisena :D

Jos oot vapaa ja mä oon vapaa, niin mikään ei pidättele mua. Sä oot mun vaan, ikioma rakas papparainen. Mä rakastan sua mummelina aivan hulluna, ilm
      Ikävä
      78
      1170
    7. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      62
      1102
    8. Kahta pahoinpidelty Kemijärvellä

Kemijärvelläkin sattuu väkivallantekoja mikä on yllätyksellistä. Onhan Kemijärvi ollut aina rauhallinen ja turvallinen paikkakunta.
      Kemijärvi
      33
      1065
    9. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      54
      987
    Aihe