Nainen mitä mies saisi

Anonyymi-ap

Jos luonasi olisi mies niin mitä mies saisi aamupalaksi ja minkä merkkistä kahvia ja mitä maitoa ja nälkäkin miehellä olis eli mitä syötte

28

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kun nimiä sss vsihfrlls mirlrnmukssn omikdi niin lsisw nimrkdi Lusiver Aasmuntähtönen

Mutta hassua sinänsä kuno itsekin jostain käsittämättömästä syystä voin tykätä joistain tytöistä, itse ei voi ymmärtää

• Anonyymi

Sain kahvia ja pillua aamupalaksi. Nainen oli tosi ihana.

• Anonyymi

Saisi tehdä niin kuin sinä, mennä avuton passattava äidin helmoihin mankumaan aamupalaa.

• Anonyymi

Jos asunnossani asuisi joku mies, niin hän tietysti saisi syödä sitä mitä on itse kaupassa käydessään kotiin hankkinut. Jos ei ole itse hankkinut mitään niin sitten tietysti joutuu syömään sitä mitä kaapista löytyy. Kahvi on joko tummapaahtoista tai murukahvia, maito on kaurajuomaa, leipänä löytyy saaristolaisleipää ja sen päälle levitettä, juustoa, kalkkunaleikettä tai metvurstia. Kanamunia löytyy, jos itse ne sitten valmistaa. Kasvispuolta löytyy kurkkua, tomaattia, paprikaa. salaattia ja hedelmänä voi syödä vaikka omenan tai banaanin.

• Anonyymi

Muuten hyvä mut jos talossasi on pysyvä isäntä niin kahvi olis tavallista vaaleaa kahvia ja maitona oikeaa maitoa ja mikä on murukahvi en ole kuullutkaan ja kalkkunan tilalle kinkkua mut muuten hyvä aamupala sinulla

• Kuulosti hyvälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten hyvä mut jos talossasi on pysyvä isäntä niin kahvi olis tavallista vaaleaa kahvia ja maitona oikeaa maitoa ja mikä on murukahvi en ole kuullutkaan ja kalkkunan tilalle kinkkua mut muuten hyvä aamupala sinulla

Kaupasta saa, kun nostaa peppunsa ylös sohvasta ja hakee. Tosin mies, joka vieraana ollessaan alkaa vinkumaan talon tarjonnasta on turn off. Eli sellaisen miehen on vaan parempi poistua syömättä ja mennä kotiinsa, vaikka sitten nakkikioskin kautta. Mies joka yrittäisi pakottaa minut syömään ja juomaan jotain mitä en itse halua, on myös turn off ja saa poistua.

Noin yleisesti ottaen käyn ostoksilla asunnon ihan oikeita asukkaita varten, en jonkin kuvitteellisen aamuvieraan spekulatiivisia tarpeita varten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin. Välikselle tiedoksi, että unohdin tuosta aloitusviestistä yhden -:n. Siinä piti lukea " kalkkunaleikettä tai -metvurstia".

• Anonyymi

Ei kananmunia tarvi valmistaa mitenkään, ne menee ihan raakana.
        Rikkoo munan kuppiin, vähän vatkaa ja jos haluaa, niin ripaus sokeria.
        Raaka kananmuna maistuu erittäin hyvälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä sitten vaan. Omahan on asiasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupasta saa, kun nostaa peppunsa ylös sohvasta ja hakee. Tosin mies, joka vieraana ollessaan alkaa vinkumaan talon tarjonnasta on turn off. Eli sellaisen miehen on vaan parempi poistua syömättä ja mennä kotiinsa, vaikka sitten nakkikioskin kautta. Mies joka yrittäisi pakottaa minut syömään ja juomaan jotain mitä en itse halua, on myös turn off ja saa poistua.

Noin yleisesti ottaen käyn ostoksilla asunnon ihan oikeita asukkaita varten, en jonkin kuvitteellisen aamuvieraan spekulatiivisia tarpeita varten.

Sulle sopis mies, joka kokkais herkullsiia aterioita, mut sanois sulle kun sä yrittäisit päästä maistamaan miehen valmistamia herkullsia ruokia, että älä akka tuu näykkimään MINUN valmistamiani ruokia, sähän et halua syödä, kuin omia valitsemiasi ruokia, joten hommaa ja tee ihan itse ruokasi, nämä minun valmistamani ruoat ovat minulle, ethän sinäkään nainen minulle tee ruokaa, vaan sanot, että tee itse ruokasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä sitten vaan. Omahan on asiasi.

Ollaan sitä niin nirsoa, että, annas olla, jos tulee sota tai muu vakava tilanne, niin varmana kelpaa silloin raaka kananmuna sulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin. Välikselle tiedoksi, että unohdin tuosta aloitusviestistä yhden -:n. Siinä piti lukea " kalkkunaleikettä tai -metvurstia".

Nyt ei mene jakeluun eikö aloituksessa noin ollutkin eli oli oikein kirjoitettu ja toka en edes kiinnittänyt huomiota

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan sitä niin nirsoa, että, annas olla, jos tulee sota tai muu vakava tilanne, niin varmana kelpaa silloin raaka kananmuna sulle.

Miksi kelpaisi? Vaikeampi se kanamuna olisi sellaisissa olosuhteissa käsiinsä saada, kuin tehdä tuli sen kypsentämiseen. Varsinkaan jossain katastrofitilanteessa en ottaisi sitä riskiä, että kypsentämättömästä kananmunasta tulisin kipeäksi. Näin rauhanoloissa toki Suomessa ovat raakanakin turvallista ruokaa, vaikkakin mielestäni pahan makuisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riittää kun rikkoo ja juo suoraan ei tarvita sokereita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle sopis mies, joka kokkais herkullsiia aterioita, mut sanois sulle kun sä yrittäisit päästä maistamaan miehen valmistamia herkullsia ruokia, että älä akka tuu näykkimään MINUN valmistamiani ruokia, sähän et halua syödä, kuin omia valitsemiasi ruokia, joten hommaa ja tee ihan itse ruokasi, nämä minun valmistamani ruoat ovat minulle, ethän sinäkään nainen minulle tee ruokaa, vaan sanot, että tee itse ruokasi.

Miksi sopisi? Hittoako sellaisella miehellä tekee. Enhän minäkään estä miestä syömästä MINUN ruokiani. Ihan vapaasti saa syödä. Aloittajan ongelma on se, että hän alkaa aina vaatimaan saavansa määrätä myös toisen syömiset. Minä en ikinä sellaista yrittäisi tai edes haluaisia. Ihan vapaasti saa myös syödä vaikka täysin eri tavalla kuin minä. Ei se minua häiritse, jos eivät minun ruokani kelpaa. Se on täysin eri asia, kuin että kieltäisin niitä minun ruokiani syömästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ei mene jakeluun eikö aloituksessa noin ollutkin eli oli oikein kirjoitettu ja toka en edes kiinnittänyt huomiota

Siinä on hyvin selkeä ero, kuin mitä aluksi kirjoitin. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä on hyvin selkeä ero, kuin mitä aluksi kirjoitin. :)

Niin tarkoititkin viivaa luulin et n kirjain puuttu mut alkuperäinen eli ensiksi kirjoitettu oli ihmisen kirjoitus eli noin kirjoitetaan ja sanotaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tarkoititkin viivaa luulin et n kirjain puuttu mut alkuperäinen eli ensiksi kirjoitettu oli ihmisen kirjoitus eli noin kirjoitetaan ja sanotaan

Ei, vaan olisi sanonut sen toisin. Sanoessa en olisi korvannut sitä yhtä oleellista pätkää viivalla, vaan olisin sanonut sen. Kirjoittaessani olen laiskempi, muuta tosiaan unohdin sen viivan, joten oleellinen informaatio muuttui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin ja mä olen ollut parisuhteessa miehen kanssa, joka työskenteli kokkina ihan arvostetussa ja korkeatasoisessa ravintolassa. En mä kaikkia hänen kokkauksiaan syönyt ja hänelle kyllä kelpasivat minunkin ruokani. Jotkut ihmiset vaan saavat aina ongelman aikaiseksi, vaikka nyt sitten ruoasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin ja mä olen ollut parisuhteessa miehen kanssa, joka työskenteli kokkina ihan arvostetussa ja korkeatasoisessa ravintolassa. En mä kaikkia hänen kokkauksiaan syönyt ja hänelle kyllä kelpasivat minunkin ruokani. Jotkut ihmiset vaan saavat aina ongelman aikaiseksi, vaikka nyt sitten ruoasta.

Eihän se tarkoita et olis hyvä kokki tekee gourmet arerioita tai henri alen niin itse en hänen ruokia söis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se tarkoita et olis hyvä kokki tekee gourmet arerioita tai henri alen niin itse en hänen ruokia söis

Hän kyllä teki ruokia, jotka oilisivat taatusti sinulle uponneet. Nuo julkkiskokit nyt ovat ihan oma lajinsa, eikä heillä ole tämän asian kanssa mitään tekoa.

• Anonyymi

Kupongin apsin aamupalalle

• Anonyymi

Mut mies sanoisi huomisesta alkaen aamupalat syödään kotona

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut mies sanoisi huomisesta alkaen aamupalat syödään kotona

Eli tänään käytte yhdessä kaupassa ja mietitte mitä huomenna aamulla syötte

• Anonyymi

Kyllä vaan miesten on parempi pysyä aamulla kotona, ei naisten luona mitään suuhun saa.

• Anonyymi

Juhla mokkaa,sämpylöitä,leipää,kanamunia,leikkeleitä,kurkkua,tomaattia,puuroa,mysliä,muroja,jogurttia,mitä haluaa näistä

• Anonyymi

En tee ruokaa miehille, paitsi joskus harvoin kun teen itselle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä olit jotain, mitä ei pitänyt olla olemassa

Hei kaunis, maailmani pysähtyi, vaikka en ollut valmis pysähtymään. Yhtäkkiä, arvaamatta, olit siinä edessäni valmiina riisumaan kaiken. Ja voi armas
      Ikävä
      191
      2975
    2. Rasmus Takaluoma

Poliisi oli pahoinpidellyt Rasmuksen baarissa julkisesti. Virkaveljet salailevat nyt tapahtuneen julki tuomista. Usko meni poliisiin täysin.
      Kadonneet ihmiset
      11
      2611
    3. Paperittomille täydet Kelan edut! Suomalaiset 1500:- kk palkalla töihin.

Ohisalo ja vihreet vihaa Suomalaisia , kuinka paperittomalle joka livahtaa jostain vaan Suomeen .annetaan paremmat edut kuin Suomalaiselle?
      Helsinki
      149
      2095
    4. Mies, olen tullut siihen tulokseen

..Että tempperamenttini on sinulle liikaa.
      Ikävä
      139
      1255
    5. Sannan "valtiovierailu" nyt

Sanna pitänyt puheen valtiovierailun aluksi. Toimittajat aivan äimänä, kaikki vittuilee Sannalle ja kyselee mitä vittua se siellä tekee. Joku jopa ott
      Maailman menoa
      404
      1106
    6. Marin myönsi, ei kunnon syytä matkustaa Uutseen-seelantiin ja Australiaan

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b910963d-bfe4-4e77-9ad9-c501b10596d5 Kukaan muu pääministeri suomessa ei ole koskaan tehnyt vastaavaa matkaa. N
      Maailman menoa
      341
      1090
    7. Kyllä minä sen myönnän

että minua varmasti joskus vtuttaa jos ja kun sinulla on joku, toivottavasti joku hyvä, ettet pilaa elämääsi. Ajattele järkevästi ja rauhoitu joskus
      Ikävä
      46
      1090
    8. Vähän välillä tuntuu kuin jos.

Sinullakin on ikävä. Voin kyllä olla väärässä. Mistäpä sen tietää.
      Ikävä
      90
      1088
    9. Saavuttamattomalle

Leikin kotia täällä ja sydän vaeltaa jossain..
      Ikävä
      62
      995
    10. Hyvää yötä

Mukavimmalle miehelle. Vältän yhtä tiettyä sanaa kun heti sotketaan.
      Ikävä
      99
      754
    Aihe