Maamme nuorisosta kasvaa entisestä pöljempää sakkia

Anonyymi-ap

En ole enää vuosiin luottanut tämän päivän nuoriin. Ja entistä vähemmän luotan jatkossakaan. Nyt nämä maamme 'tulevaisuuden toivot' ovat löytäneet ja aloittaneet oikein urakalla kouluissa tämän sähkötupakoinnin. Se on 'trendikästä' kuulemma.. Ja muoti-ilmiö..jolla saa koulussa 'statusta'.. Mikä huolestuttavinta, uutinen kertoo, että jopa 9-vuotiaat ovat näissä touhuissa mukana. Mitä enemmän näitä kaiken maailman 'tik tokkeja' ja 'snappejä' tulee, sen pöljemmäksi menee maamme nuoriso. Töitäkään tämä nuoriso ei enää osaa tehdä. Eikä haluta tehdä. Ja sitten tämä 'masentuminen'... Voi elämän kevät...

30

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      sdp bile hile esimerkkinä keskusta vhreet huumeet

    • Anonyymi

      Näin on tarkoitus mennä asioiden. Ahdistuksen aika on alkanut. Tehkää parannus.

    • Anonyymi

      Legenda näyttää nuorisolle esimerkkiä. JAUHOJENGI

      • Anonyymi

        katoppa maahanmuutto suomi24 sivuja

        ulko-maalaiset ja je-ngit


      • Anonyymi

        Mieti omia tekemisiä ja katso peiliin.


    • Anonyymi

      No mitä "isot" edellä, sitä pienet peräs. Pm ryyppää ja vetää jauhoo, sm kannattaa huumeita, rahankäytön holtittomuus on trendikästä jne.
      Yksi asia on varma, nuo kaikki kusipääpissikset vanhenee, minkähänlaisia ovat? Jos siis elävät

    • Anonyymi

      turha se on kritisoida nuorisoa, kattokaas 70v ja vanhempia ihmisiä ei törkeemmin käyttäytryneitä voi olla! Lapsille olen minä ainakin sanonut että elkää vaan ottako oppia vanhoista ihmisistä. He käyttäytyvät huonosti nuoremnpia ihmisiä kohtaan , etuillaan joka paikassa , on aina muka kiire, mulkoillaan katseilla muita, udellaan,juorutaan jne. moniko tunnistaa tuon ilmiön?

      • Anonyymi

        Älä yleistä...Kyllä se on nuoriso jotka ei vanhempia kunnioita. Sitä se vapaa kasvatus teettää.


    • Anonyymi

      Nuoret tarttis rajoja. Ja noita rajoja tuliskin asettaa ja valvoa, että niitä myös noudatetaan. Tuolla kun noita untuvikkoja, penikkoja kattelee, jo ajokortti-ikäisiäkin, tulla mennä liihotetaan aivan sumussa.. Suurimmalla osalla ei minkäänlaisia käytöstapojakaan. Räitään ympäriinsä ja tuossa tyhmyydestä tiivistyneessä porukassa kävellään kädet taskussa leveälti, nauraa herottaen, vanhemmille, jopa vammaisille tilaa antamatta. Ja taas räitään ja hoetaan voi v...u. Siinä vain muutama esimerkki.
      Jostain olen lukenut, että kouluissa alettaisiin työpäivän aamuna keräämään puhelimet pois opiskelijoilta..ja luovutetaan vasta koulupäivän loppuessa. Erittäin kannatettava asia! Ja tämä tulee vielä toteutumaan. Alkaa koulu maistumaan..mutta kuinkahan kävis tämän paljon puhutun, nuorten mielenterveyden päälle..kun joutuu tuosta kapulasta luopumaan..
      Tuo puhelin kun on yksi suurimmista syistä, mistä nämät mielenterveydelliset ongelmat heillä johtuvat.

    • Anonyymi

      Elämä on menny semmoseksi ettei liikuta tarpeeksi.Teiniläskit etenee sähkölaudoilla ja kotona maataan läppärin tai luurin kans.Ja sen päälle syödään täyttä ...kaa aamusta iltaan.

      • Anonyymi

        Lihava laudalla ajaa onko huvittavampaa näkyä- ei!


    • Anonyymi

      Terve sielu terveessä
      ruumiissa pitää lähes aina paikkansa.Laiskat on myös päästään laiskoja.

    • Anonyymi

      Tänään iltapäivällä Cittarissa neljän pojan porukka viskeli pehmoleluja, oikein parkkeerasivat siihen kassojen viereen pelleilemään ja provosoimaan. Siinä vähän vessapaperipakkauksiakin kaatuili. Vitutti niin, että meinasin mennä sanomaan. Ajattelin sitten, että maksan ja häivyn, saa kaupan henkilökunta puuttua. Ja onhan siellä vartijatkin. Nämäkin järjen jättiläiset olisi pitänyt heittää pesuveden mukana menemään.

    • Anonyymi

      Yhtälailla heidän vanhemmat on älykääpöitä lähes aina.

    • Anonyymi

      Nämä nelikymppiset matkailutyöntekijät ovat säälittäviä tekevät muutaman kuukauden töitä ja kahdeksan kuukautta valittavat kuinka kova työ sesonki heillä oli .

      • Anonyymi

        Itse kuulun keittiöalan sesonkityöläisiin, yleensä olen Levillä. Totta on, että 4-5kuukaudessa tehdään reilu 20 000e tili. Toki päivät ovat pitkiä ja pyhät paiskitaan töitä. Itse saa valita tuntimäärät. En valita. Siellä on kovaa porukkaa töissä ja helevetin kovia juhlimaankin;)) Jos nyt jossain välissä ryypätä kerkee..pakko sitäkin on tehdä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kuulun keittiöalan sesonkityöläisiin, yleensä olen Levillä. Totta on, että 4-5kuukaudessa tehdään reilu 20 000e tili. Toki päivät ovat pitkiä ja pyhät paiskitaan töitä. Itse saa valita tuntimäärät. En valita. Siellä on kovaa porukkaa töissä ja helevetin kovia juhlimaankin;)) Jos nyt jossain välissä ryypätä kerkee..pakko sitäkin on tehdä..

        Tosi on,ihmettelen välillä noiden eräoppaiden paskantärkeyttä,kelkalla rälläämisestä maksetaan palkkaa. ..laiskoja .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kuulun keittiöalan sesonkityöläisiin, yleensä olen Levillä. Totta on, että 4-5kuukaudessa tehdään reilu 20 000e tili. Toki päivät ovat pitkiä ja pyhät paiskitaan töitä. Itse saa valita tuntimäärät. En valita. Siellä on kovaa porukkaa töissä ja helevetin kovia juhlimaankin;)) Jos nyt jossain välissä ryypätä kerkee..pakko sitäkin on tehdä..

        myyt iseäsi siellä olet protituoitu ,,


    • Anonyymi

      Vanhemmat patalaiskaa kiroilevaa juoppoa sakkia.

    • Anonyymi

      Lapset kasvattajiensa kopioita.

    • Anonyymi

      Vasurien ja vihreiden Woke sekottaa lasten oikeudentajun lopullisesti.

    • Anonyymi
    • "KONAA!"
      "Striimaaminen ja nauhoitus on eri esia"
      "Ei sun kanss avoi keskustella ku sä oot kivikaudella!"
      -Mikedimayn

      • Anonyymi

        ou jee ruumis huone odottaa sua mikedi my


    • Anonyymi

      juamalton kansa ja jumalattomat tavat.

      toisin on jumalisilla!

    • Anonyymi

      mula oli vappa paeva ja ei aikka kirjota.

    • Anonyymi

      Porkkanalla lapset yleensä ennenvanhaan kasvatettiin.
      Nykyään kun vihapuhe on päässyt valtaan, lapsien pitäisi tulla vanhempiaan viisammiksi alituista nalkutusta kuuntelemalla.

      • Anonyymi

        millä helevetin porkkanalla ituhippi puhuu paskaa.


      • Anonyymi

        Koivuniemenherralla ja vyöllä huutojen ohella kasvatettiin autoritäärisissä kodeissa. Jos jotakin osasi, niin sitä ei saanut tietää (vrt. keppiä vai porkkanaa).


    • Anonyymi

      Porkkanaa on käytetty jo vuosia aivan muuhun.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe