Mitä syitä keksitte

Anonyymi-ap

Sille, että mies elää koko elämänsä ilman tyydyttävää parisuhdetta?

90

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hankala luonne

• Anonyymi

Asiantuntija...

• Anonyymi

Päättämättömyys, odottaa liian kauan jotain täydellistä

• Anonyymi

Ikävät kokemukset ja niistä katkeroituminen.

• Anonyymi

Asioiden järjestäjä...

• Anonyymi

En keksi muuta kuin homoseksuaalisuuden, jonka kanssa ei ole sujut itsensä ja maailman kanssa.

• Anonyymi

Koita nyt vaan olla sujut itsesi kanssa. Pidät infantiilit mölyt mahassasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koita nyt vaan olla sujut itsesi kanssa. Pidät infantiilit mölyt mahassasi.

Kerro vähän vielä lisää itsestäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro vähän vielä lisää itsestäsi.

Kyllä se olet sinä joka ahdasta nahkaansa täällä itkee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se olet sinä joka ahdasta nahkaansa täällä itkee

👍🏼 hyvin tarkkaa analyysiä ja oikeaa.

• Anonyymi

Jos siitä tyydyttävää parisuhdetta ei löydy, niin ei ole paljon vaihtoehtoja. Mikä sitten itse kullekin on tyydyttävää niin se on taas eri kysymys. Henkisesti tyydyttävää parisuhdetta, jossa on hyvä olla, voi olla hyvin vaikea löytää. Siksipä valtaosa ihmisistä näyttää olevan vähemmän henkisesti tyydyttävissä ja hyvinvoivissa parisuhteissa.

• Anonyymi

Hän on Batman! Mutta eihän kaikilla parisuhteessa elävilläkään ole tyydyttävää parisuhdetta. Tai sitten on heikot sosiaaliset verkostot, eritysherkkä ja poikkeuksellisen älykäs yksilö, jolle nykyajan pinnallinen tinderkulttuuri on täysin väärä.

• Anonyymi

Kaikki naiset on paskaa joten sellainen asia kuin tyydyttävä parisuhde ei ole edes mahdollinen.

Siinä se syy on.

• Anonyymi

Miehistä etsitään nykyisin niin paljon ja lähtökohtaisesti vikaa että kieltäydyn uskomasta tähän viallisuuteen kokonaan.

Tasapainon takia julistan kaikki naiset arvottomaksi, kyvyttömäksi tehdä miestä onnelliseksi ja tähän tuomioon ei voi hakea muutosta.

• Anonyymi

Kaikki naiset ovat erilaisia, joten älä yleistä ja älä hauku naisia.

Oikeat henkilöt eivät vain kohtaa tai eivät uskalla ottaa parisuhdehaastetta vastaan.

• Anonyymi

Hauku naisia? Aloittaja ei sanonut niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauku naisia? Aloittaja ei sanonut niin.

Ehkä vastasi muuhun mutta oikeassa on.
        Ihmiset ovat 10 perusluonnetta( erilaista) ja kussakin hienoja erilaisia vivahteita. Ihminen on upea laitos.

• Anonyymi

Mitää nuo kenenkään suhteet kuuluu

• Anonyymi

En usko että suomalaisilta naiailta sellaista saa. Parisuhteessa ollaan koska joskus seksiä saa

t. beta mies

• Anonyymi

beta, eli peruspessimisti. Saan hieman synkeän kuvan tästä. Aki Kaurismäki -elokuvan tyylinen väriloisto.

• Anonyymi

Ei parisuhde tietenkään ole mikään ainoa ratkaisu. Toimimattomana se on todella raskasta ja stressaavaa. On lottovoitto löytää se oikea. Täydellistä ei kukaan löydä. Olen näitä kokeillut ja lopputulos on aina ollut huono kompromissi. Yksin voi elää täyttä ja eteenkin stressitöntä elämää. On vapaus valita, mitä tekee tai on tekemättä. Ei tarvitse sietää, tai miellyttää ketään.

• Anonyymi

Kuulostaa siltä, että arvostat mukavuutta yli kaiken. Kuljetko töppösissä? Sillä melkoinen tohveli olet. Viihdyt äidin huomassa, etkä uskalla tarvita ketään elämääsi jakamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että arvostat mukavuutta yli kaiken. Kuljetko töppösissä? Sillä melkoinen tohveli olet. Viihdyt äidin huomassa, etkä uskalla tarvita ketään elämääsi jakamaan.

Eikös äidit ole aika vaativia? Mieti uudestaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äidin pojat pysyy kiltteinä äidille, mutta oman naisen pitämisessä epäonnistuvat liiallisen mukavuudenhalun vuoksi. Turha siitä on muita kuin itseä syyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äidithän ne vasta katsookin ettei se poika mitä tahansa luutaa kelpuuta. Katsovat, tarkkailevat, ja testaavat, kuulustelevat mikä on naisiaan. Saattavatpa ottaa jonkun puhelunkin asiaa tiedustellessaan muualtakin. Ei mitään lutkan maineen hommannutta äti sukuun eikä pojalleen halua.

• Anonyymi

Saa irtosuhteita tyydyttävästi, eikä koe pakonomaista tarvetta jatkuvalle parisuhteelle. Joka suhteessa itsenäinen, myös käytännön kotitalous töissä.
      Hallitsee elämän perusasiat ja laaja tuttavapiiri, maustettuna parilla hyvällä kaverilla.

Eikä ole kovin harvinainen yksilö... näitä löytyy myös naispuolisia eläjinä.
      Kumpikin osapuoli saa täällä aikaiseksi... P*sk*myrskyn, tavalla tai toisella.

• Anonyymi

Se on ihan miehen (tai naisen) oma asia.

- Sheena

• Eristäytynyt sosiaalisesti. Autistinen. Mitä tässä oikeastaan kysyttiin?

• Anonyymi

Tyydyttävä parisuhde?
      Mikä se sellainenkin on?

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Höh. Tietysti mies ja nainen hempeästi yhdessä. Kaikki soljuu arjessa juhlassa ilossa surussa.

• Anonyymi

Nainen ehdottaa minne mennään ja mies varmistaa, että oikeaan suuntaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen ehdottaa minne mennään ja mies varmistaa, että oikeaan suuntaan.

Ja että syödään yhdessä vohveleita hillolla eikä tarvii puhua pöydässä mitään ja silti ollaan onnellisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh. Tietysti mies ja nainen hempeästi yhdessä. Kaikki soljuu arjessa juhlassa ilossa surussa.

Joo joo, mutta mihin se tyydytys jäi?

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja että syödään yhdessä vohveleita hillolla eikä tarvii puhua pöydässä mitään ja silti ollaan onnellisia.

Meillä oli sunnuntaiaamunakin vain kaurapuuroa ja kahvia.

Kaurapuurossa sentään mustikoita ja monityydyttymätöntä rasvaa!

Onneksi muori ei höpöttänyt paljoa.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä oli sunnuntaiaamunakin vain kaurapuuroa ja kahvia.

Kaurapuurossa sentään mustikoita ja monityydyttymätöntä rasvaa!

Onneksi muori ei höpöttänyt paljoa.

-keinovaginamies-

Mikä sattuma, että tämä monityydyttämätön nousi tänään aiheeksi!

• Anonyymi

Erakkoluonne asuu pimeässä kerrostaloasunnossa verhot kiinni?

• Se olen minä.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Se olen minä.

Mitä h…vettä sä niin teet!?!

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä h…vettä sä niin teet!?!

En minä tiedä... En osaa yksin lähteä minnekään. Kaupassa ja töissä käyn ja joskus salilla ja toisessa harrastuksessa. Ei ole kavereita joitten kanssa mennä juhlimaan yms.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

En minä tiedä... En osaa yksin lähteä minnekään. Kaupassa ja töissä käyn ja joskus salilla ja toisessa harrastuksessa. Ei ole kavereita joitten kanssa mennä juhlimaan yms.

Ulos sieltä! Ei siihen mitään kavereita tarvita! Olen nähnyt ihmisiä jammailemassa klubeilla ym festareilla yksinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulos sieltä! Ei siihen mitään kavereita tarvita! Olen nähnyt ihmisiä jammailemassa klubeilla ym festareilla yksinkin.

Kun havaitsee, että tyyppi on yksin, heihin on helppo muiden tutustua!

• Anonyymi kirjoitti:

Siellä masentuu vielä enemmän, kun näkee ympärillä niitä söpöjä pareja pussailemassa. Itse olet vaan yksin. Tunnet itsesi huonoksi. Kelpaamattomaksi.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Siellä masentuu vielä enemmän, kun näkee ympärillä niitä söpöjä pareja pussailemassa. Itse olet vaan yksin. Tunnet itsesi huonoksi. Kelpaamattomaksi.

EI niitä tarvitse katsoa! Bailaat! Pian kaikki katsovat sinua! Hyvällä lykyllä artisti ottaa sut lavalle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EI niitä tarvitse katsoa! Bailaat! Pian kaikki katsovat sinua! Hyvällä lykyllä artisti ottaa sut lavalle!

Niin ja nimin. On kokemusta :D

• Anonyymi kirjoitti:

Niin ja nimin. On kokemusta :D

Se on varmaan ollut kiva kokemus.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Joo! Mä pääsin osaksi salsaryhmää, vedin kuulema paremmin kuin ne :D ja ihmiset taputti Hahah

• Anonyymi kirjoitti:

Joo! Mä pääsin osaksi salsaryhmää, vedin kuulema paremmin kuin ne :D ja ihmiset taputti Hahah

Sen jälkeen ei tarvinnut yksin ollakaan.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Täytyy kertoa sulle toinen esimerkki kun eräällä keikalla näin miehen tulleen yksin keikalle ja mies jäi sitten yleisössä naisten saartamaksi ja lopulta tämä joutui hätistelemään niitä naisia siitä ympäriltään, mies huusi väkijoukossa ”minä yritän tässä rentoutua!”

Mikä ahdinko :D Satoja naisia

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Sen jälkeen ei tarvinnut yksin ollakaan.

Eih ei :”D

• Anonyymi kirjoitti:

Täytyy kertoa sulle toinen esimerkki kun eräällä keikalla näin miehen tulleen yksin keikalle ja mies jäi sitten yleisössä naisten saartamaksi ja lopulta tämä joutui hätistelemään niitä naisia siitä ympäriltään, mies huusi väkijoukossa ”minä yritän tässä rentoutua!”

Mikä ahdinko :D Satoja naisia

No hän oli varmasti upea näky niistä naisista. Minä en vedä puoleeni ketään. Olen ollut keikoilla yksin. Yksin siellä on saanut olla koko sen ajan, ja yksin lähtenyt kotiin.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

No hän oli varmasti upea näky niistä naisista. Minä en vedä puoleeni ketään. Olen ollut keikoilla yksin. Yksin siellä on saanut olla koko sen ajan, ja yksin lähtenyt kotiin.

Ei ollut sen kummempi. Vähän kuin hahmo Uuno turhapurosta :)

Saatto johtui tungoksesta. Mutta ukko tajusi, että saakeli, mikä lauma muijia ja hän tilahtuu ja litistyy sinne eikä kyllä ”rentoutunut”. Naiset alkoivat komentaa miestä :”D

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Miten sinä siellä olet? Oletko jossain piilonurkassa?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten sinä siellä olet? Oletko jossain piilonurkassa?

Olen yleisön keskellä niin kuin muutkin. Olen silti ihan näkymätön kaikille. Kaikkia kiinnostaa muut ihmiset enemmän.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Olen yleisön keskellä niin kuin muutkin. Olen silti ihan näkymätön kaikille. Kaikkia kiinnostaa muut ihmiset enemmän.

Miksi koet niin? Voihan siellä jutustella tuntemattomillekin mukavia :) Anna joku kuva itsestäsi. Jos olet hiljaa, moni saattaa ajatella, että haluatkin olla siinä keskellä hiljaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi koet niin? Voihan siellä jutustella tuntemattomillekin mukavia :) Anna joku kuva itsestäsi. Jos olet hiljaa, moni saattaa ajatella, että haluatkin olla siinä keskellä hiljaa?

Ei ole koskaan mitään sanottavaa tuntemattomille. En osaa alkaa höpöttämään niitä näitä.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ei ole koskaan mitään sanottavaa tuntemattomille. En osaa alkaa höpöttämään niitä näitä.

Ei siinä mitään asiaa tarvitse olla! Kyllä siellä ihmiset tuntemattomat puhuvat ihan puutaheinää, mutta hauskaa on silti. Kysele vaikka illan tunnelmia!

• Anonyymi kirjoitti:

Ei siinä mitään asiaa tarvitse olla! Kyllä siellä ihmiset tuntemattomat puhuvat ihan puutaheinää, mutta hauskaa on silti. Kysele vaikka illan tunnelmia!

Kyllä siihen ihmisten reaktioon vaikuttaa, kuka siihen tulee kyselemään. Minun pärställä ei toimis kuitenkaan. Sitten tuollaisessa meluisassa ympäristössä ei kuule kunnolla mitä toinen sanoo.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Kyllä siihen ihmisten reaktioon vaikuttaa, kuka siihen tulee kyselemään. Minun pärställä ei toimis kuitenkaan. Sitten tuollaisessa meluisassa ympäristössä ei kuule kunnolla mitä toinen sanoo.

Mitä siinä häviät? Jos teet tavoistasi kuitenkin poikkeuksen. Korkeintaan sitten vastapuoli ei osaa lähteä keskustelemaan, mutta ei sulla siinä henki lähde.

• Anonyymi

Mies ei ole juonut viinaa eikä käynyt baareisssa juomassa viinaa joten ei ole voinut naisiin tutustua. Sellainen mies ei parisuhdetta saa joka ei ole viinaa juonut baareissa, mitään muuta syytä ei sinkkuudelle voi olla. Raitis mies ei tapaa naisia harrastuksissa eikä töissä. En minäkään ole koskaan saanut naista iskettyä kahville mistään harrastuksista vaikka yritin nuorempana monen vuoden ajan tutustua naisiin selvinpäin.

T: viinamies

• Se on totta. Exvaimo löysi minut baarista 90 luvulla. Niin löysi sitä seuraava lyhytaikainen naiskaverikin... Ei naisetkaan lähesty jollei ne ole ottanut rohkaisuryyppyä.

• Anonyymi

Moni tunnistaa itsensä tässä aloituksessa.

• Anonyymi

Ihminen on laumaeläin. Jos ihminen eristäytyy siitä laumasta, niin helposti surkastuu sosiaalisesti.

Sosiaalisesti surkastunut ihminen on huonossa asemassa parisuhde markkinoilla. Vaikka henkilö olisi akateemisesti koulutettu ja omaisi hyvän työpaikan, niin harva nainen hakee sellaista puolisoa, joka on täysin epäsosiaalinen. Tällainen henkilö on kuin kärpänen hämähäkkien valtakunnassa.

Syitä ihmisen eristäytymiseen on paljon. Eristäytyneitä ihmisiä löytyy mm syrjäseuduilta. Nuoret poistuvat työn ja opiskelun takia. Jäljelle jääneet eivät syystä tai toisesta siihen kykene tai halua.

Ihmistä saatetaan karttaa ihmisen oman käyttäytymisen takia, jolloin sellaisen henkilön seura on epämiellyttävää.

Menetetty elämän hallinta on myös syy, joka karkottaa ”laumaa”.

Jos henkilö elää eristäytyneenä, syrjäseudulla tai kotisohvalla, niin ei sitä tyydyttävää parisuhdetta sinne mistään tipahda.

Suomi on täynnä ihmisiä, jotka eivät löydä parisuhdetta tai ainakaan pitkäkestoista ja tyydyttävää suhdetta.

Jos yhteiskunta on yleisesti sellainen, että nainen on kouluttamaton ja työtön, niin tällaisessa yhteiskunnassa on helpompi saada naista, eikä nainen piittaa pahemmin miehestä, kunhan on kykenevä elättämään perheensä.

Suomi on muuttunut niistä ajoista, kun mies omisti naisen ja perheensä. Suomalaisessa yhteiskunnassa naisen on mahdollisuus kouluttautua ja elättää itsensä ilman miestä. Nainen voi myös valita kumppaninsa rakkauden takia, ei rahan. Nainen voi myös hakea panokumppaneita, eikä se vaikuta nykyään naisen asemaan yhteiskunnassa.

• Anonyymi

No tämä.!

Harva nainen hakee sellaista puolisoa, joka on täysin epäsosiaalinen. Tällainen henkilö on kuin kärpänen hämähäkkien valtakunnassa..

Vaan eihän sitä tiedä millainen hämähäkki kärpäsen pukuun kätkeytyy. Ulkoinen pysähtyneisyys ei välttämättä kuvaa sisäistä tilaa. Mutta juu, ei sitä kukaan nainen lähde ilman sattumaa etsimään.

• Anonyymi

Noniin, tässähän kuvattiin minut. Olen käynyt läpi useammankin sosiaaliamputaation liki parinkymmenen vuoden akana ja jäljellä ovat vain heiluvat tyngät siitä missä pitäisi olla tarttumaelin toisiin ihmisiin.

Kuljen ihmisten keskuudessa, nykyisin sattuneista syistä hyvinkin paljon erilaisissa kinkereissä. Olen siellä aave, joku joka kohdataan paikallaolijana mutta joka ei kytkeydy kehenkään. Olen yhteyksissä moniin ihmisiin mutta heihin vain juoksevien asioiden takia. En ole missään hoitosuhteessa fyysisten tai henkisten ongelmien takia, olen vain yksin.

En ole edes menettänyt ns. elämänhallintaa, kotini on ihan mukava (hei, se on se mitä minulla on, joka on minun tukikohtani), joskin kotinikin on epäsosiaalinen, funktionaalisuudessaan ja siinä että sitä ei ole rakennettu kuin vastaamaan omiin tarpeisiini. En käytä päihteitä, en tuhoa itseäni, olen työelämässä (joskus tosin kysyn että miksi ihmeessä?) jossa työyhteisön omat kevyet säännöt ja sosiaalinen ympäristö on ihan toimiva, mutta juurikin mitäänsanomaton.

Se mikä puuttuu on kyky kytkeytyä. Toiset ihmiset, henkilökohtaiset kontaktit - ovat sekä uuvuttavia että päälle puskeva tukahduttava riittämättömyyden tunne ovat lasnä. Myöskin sellainen asia kuin puheenaiheiden ja jollain tasolla jaettavissa olevan elämänsisällön luominen ei enää vain suju, alkuunkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noniin, tässähän kuvattiin minut. Olen käynyt läpi useammankin sosiaaliamputaation liki parinkymmenen vuoden akana ja jäljellä ovat vain heiluvat tyngät siitä missä pitäisi olla tarttumaelin toisiin ihmisiin.

Kuljen ihmisten keskuudessa, nykyisin sattuneista syistä hyvinkin paljon erilaisissa kinkereissä. Olen siellä aave, joku joka kohdataan paikallaolijana mutta joka ei kytkeydy kehenkään. Olen yhteyksissä moniin ihmisiin mutta heihin vain juoksevien asioiden takia. En ole missään hoitosuhteessa fyysisten tai henkisten ongelmien takia, olen vain yksin.

En ole edes menettänyt ns. elämänhallintaa, kotini on ihan mukava (hei, se on se mitä minulla on, joka on minun tukikohtani), joskin kotinikin on epäsosiaalinen, funktionaalisuudessaan ja siinä että sitä ei ole rakennettu kuin vastaamaan omiin tarpeisiini. En käytä päihteitä, en tuhoa itseäni, olen työelämässä (joskus tosin kysyn että miksi ihmeessä?) jossa työyhteisön omat kevyet säännöt ja sosiaalinen ympäristö on ihan toimiva, mutta juurikin mitäänsanomaton.

Se mikä puuttuu on kyky kytkeytyä. Toiset ihmiset, henkilökohtaiset kontaktit - ovat sekä uuvuttavia että päälle puskeva tukahduttava riittämättömyyden tunne ovat lasnä. Myöskin sellainen asia kuin puheenaiheiden ja jollain tasolla jaettavissa olevan elämänsisällön luominen ei enää vain suju, alkuunkaan.

>heiluvat tyngät siitä missä pitäisi olla tarttumaelin toisiin ihmisiin>

Tämä on karmaisevaa ja vaikka minua naurattaakin tämän kuvainnollisuus. Olen nähnyt itse kerran painajaisunen, jossa käteni ja jalkojeni tilalla oli palaneet tyngät. Uskon saaneeni uneeni nyt selityksen.

• PalstaRinssi

Tässä oli paljon hyvää asiaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sairaus, joka saa ihmisen käpertymään yksin omaan koloonsa. Kaikkien terveys ei mahdollista sosiaalista elämää, mikä saattaa kuulostaa oudolta, jos kyseinen ihminen on kuitenkin normaalisti työelämässä ja tekee 50-60 tunnin työviikkoa.

• Anonyymi

Peukutan tälle vaihtoehdolla. Sosiaalinen elämä vaatii paljon energiaa ja aikaa, joka kuluu mielenkiintoisten tehtävien parissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peukutan tälle vaihtoehdolla. Sosiaalinen elämä vaatii paljon energiaa ja aikaa, joka kuluu mielenkiintoisten tehtävien parissa.

Minä jaksan käydä töissä, mutta sen lisäksi paukut eivät riitä oikein mihinkään. Viikonloppu menee siihen, kun yrittää toipua seuraavaa työviikkoa varten.

En halua kuulostaa valittajalta, mutta työ vie ihmisen elämäm parhaista vuosista liian suuren osan ajallisesti ja voimavarallisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä jaksan käydä töissä, mutta sen lisäksi paukut eivät riitä oikein mihinkään. Viikonloppu menee siihen, kun yrittää toipua seuraavaa työviikkoa varten.

En halua kuulostaa valittajalta, mutta työ vie ihmisen elämäm parhaista vuosista liian suuren osan ajallisesti ja voimavarallisesti.

Samaa mieltä, mutta voi sitä käyttää keinona välttyä ajattelemasta mitään. Työ jakautuu liian epätasaisesti. Moniin tehtäviin ei palkata lisää ihmisiä, vaikka työtä olisi. Samaa vika niin yksityisellä kuin julkisella puolella. Ihmisistä halutaan repiä kaikki teho irti.

• Anonyymi

Uskon, että moni mies elää koko elämänsä ilman tyydyttävää parisuhdetta, jos sen vastakohta on joku äärimmäisen tyydyttävä. Siitä huolimatta monet miehet pitävät omaa parisuhdettaan riittävän tyydyttävänä.

Sitten on niitä miehiä, jotka seilaavat naisesta naiseen. Ovat onnellisia ja tyytymättömiä ja ikävissään miten sattuu.

• Anonyymi

Elää velvollisuudentunteesta epätyydyttävässä suhteessa.

• Anonyymi

Puhutaan varmaan vastuun ottamisesta. Se on hieno piirre ihmisessä, mutta mielestäni katoamassa tai ainakin epäilyksen alainen, mikäli kohdistuu väärään henkilöön.

• Anonyymi

Ujo, introvertti, huono itsetunto ja masentunut. Tai siis niin kaveri kertoi.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Osuva mietelause.

Mutta missä on tämän aloituksen tekijä? Olen kommentoinut tätä niin kuin se olisi omani. Suunta ja tavoite on saattanut tottumattomissa käsissäni muuttua.

• Anonyymi

Minun tyttöystävä sanoi joskus että sen eks poltti röökii, joi paljon alkoholii, ei liikuntaa harrastanut. Ei jaksanut seksiä harrastaa. Jos elääepäterveellisesti niin ei parisuhde voi olla tyydyttävä ja hyvää.
      Minä sanoin että minä kyllä jaksan panna ja tehdä kaikkea muutakin. En ole koskaan polttanut röökii ja harvoin juon alkoholia.

• Anonyymi

Tyydyttävän parisuhteen pitää koskea myös naisen osaa .

• Anonyymi

Aivan niin :) melko tyytymätön olin ja toinen lähti kävelemään...

• Anonyymi

Likaisuus?
      Huono itsetunto (yleisin)
      Ei rakasta itseään paljoakaan
      Ei ole itsevarma

• Anonyymi

Koko elämänsä elänyt ei ole varmaan kiinnostunut parisuhteesta. Hänellä voi olla seksikumppaneita ja elää sitten oman laistaan elämää kotona omilla säännöillä omassa rauhassa mikä on kiinnostavampi vaihtoehto kuin se että elää jonkun yhden naisen talutushihnassa hänen tossun alla yhteiskunnan odottamalla tavalla. Moni näistä pareista ei edes sovi yhteen ja kärsii lähinnä yhdessä olosta. Toki onnellisiakin on mutta he on varmaan halunneet parisuhteeseen.

• Anonyymi

Mikä siinä on niin ihmeellistä jos joku haluaa elää omien juttujensa mukaan?

• Anonyymi

Jos on itsetyydyttävässä soolosuhteessa itsensä kanssa ja on riittävästi hyviä ystäviä, niin ei silloin ehkä enempiä kaipaakaan. Haluaa säilyttää etäisyyden ja oman rauhansa.

Tunnen yhden tällaisen vesselin (tai no 81v. jo) ja olen asiaa ihmetellyt, kun on seurallinen ja menevä ukkeli ollut aina, mutta ei kuulemma ole kaivannut rouvaa elämäänsä.

• Anonyymi

Vaikea äitisuhde. Jos äiti on hirviö, ei poika halua naista, vaan miehen.

• Anonyymi

Tai sitten ap kysyy kohteelta suoraan.

• Anonyymi

köyhyys
      työttömyys
      ujous / sosiaaliset rajoitteet
      rumuus / fyysiset rajoitteet
      mt-ongelmat
      miehellä outoja harrastuksia joita nainen ei voi sietää
      naiset nirsoja
      mies itse liian nirso
      elämänhallinnan puute
      elää perähikiässä jossa ei ole naisia
      ulkomaan miehet parempia

onhan näitä syitä

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Tässäpä teille minunlaisteni miesten mielenlaatu pähkinänkuoressa 💪. https://www.youtube.com/watch?v=zLRuiUdW_gk. Tiedän että tulen aina olemaan sinkku huolimatta taloudellisesta tai muustakaan statuksestani, vaikka se muuttuisikin paremmaksi ajan kanssa. Varmaan tässä on autismi taustalla kun täysin rehellisesti aletaan analysoimaan henkilöprofiiliani.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikäs muutos Marttiinalla nyt tuli

On niin salaperäknen päivitys et enteileekö muuttoa johkin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1829
    2. Martina naimisiin.

Etsimässä täydellistä hääpukua Roomassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      1339
    3. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      91
      1332
    4. Hyvää iltaa miehelle

Mukavalle. Jäi eilen kesken tuo keskustelu.:)
      Ikävä
      167
      1048
    5. Lapulais poika.

Onko tämä Lapualais poika jäänyt naisiin, kun hyvin pidellään ei malta lähtiä kotia. Tavataan sanoa. Mitä sitä äiteelle soittelemaan, kun naiset pite
      Lapua
      18
      898
    6. Perheen äidin kohtalo surettaa Iisalmessa

Kolmekymppinen mies käynnisti auton keskellä yötä kotonaan Iisalmessa keskiviikkona 16. marraskuuta. Kyydissä oli samaan ikäluokkaan kuuluva nainen. M
      Iisalmi
      26
      794
    7. En voi edes kirjoittaa siitä.

Se olis liian lapsellista. Kun on yhteys tosielämän puolella ja selvät sävelet. Älykäs se on, todennäköisesti älykkäämpi kuin kukaan, ketä olen tavann
      Ikävä
      52
      736
    8. Haluaisin kertoa sulle

Kuinka paljon susta tykkään. Oisko se paha tilanne?
      Tunteet
      48
      681
    9. Sofia ei tee enää lomareissuja

Jostain syystä häntä ei enää kiinnosta Dubain ja Espanjan lomat eikä edes Leville vaivaudu. Mitä lie tapahtunut?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      651
    Aihe