Strava vaarallinen

Anonyymi-ap

varsinkin naisille. Kaiken maailman stalkkereita ja psykopaatteja seuraa ihmisten liikkeitä. Suosittelen pitämään asetukset yksityisenä ja ottamaan kavereiksi vain ihmisiä joita oikeasti tunnet. Itseäkin vainottu spreijaamalla reitille viestejä. Tietty, jos on pakko jakaa että huomataan, niin sitten niin.

17

521

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olemassaolonsa voi tiedottaa vaikkapa osallistumalla hölkkäkilpailuihin. Ei tarvitse pitää Stravaa auki.

    • Anonyymi

      Kruunut ja Komit tärkeitä?

      • Anonyymi

        Nykyään psykopaatit joutuu maksamaan segmenttien stalkkaamisesta. Ei ne muita kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään psykopaatit joutuu maksamaan segmenttien stalkkaamisesta. Ei ne muita kiinnosta.

        Juu, ei enää voi lapsukaiset seurata kylän ukkojen treenejä.


    • Anonyymi

      Alussa Strava oli mielenkiintoinen kun näki miten naapurin kovat ukot harjoittelevat, mutta lopulta ei se näkeminen itseä ole saanut yhtään paremmaksi. Pikemminkin saanut aikaan vain luovuttamisen, kun selvisi miten helposti harjoittelevat ja ovat silti kunnossa.

    • Anonyymi

      Nykysinhän kaikenmaailman höpöheinäpäät jakaa lenkkinsä jopa ennen suorittamista fasusböökkiin ym

    • Anonyymi

      Jossakin oli juttua, että vaikka Stravasta olisi asetukset yksityisenä, niin jotakin appia käyttämällä tiedot vuotaa stalkkereille. Mikähän appi on kyseessä?

    • Anonyymi

      Kruunut ja Komit tuon sovelluksen suola?

    • Anonyymi

      https://www.strava.com/segments/653262

      aika suuria kuuluisuuksia tuolla mittaa suorituksiaan ja taisivat viime talven MM-hiihdoissa viedä suorituksensa koko kärki, ei suomalaisia, julkiseen jakoon.

      • Anonyymi

        Onpas kovaa juosseet nuo enemmänkin pyöräilijöinä tunnetut. Näyttää nopein olevan cyclocrossin maailmanmestari. Epäilen, että ovat ajaneet sähköavustuksella. Oma tulos on liki kolminkertainen parhaaseen verrattuna.


    • Anonyymi

      Strava vaarallinen pyöräilyn kaupunkisegmenteillä. Katsoin että kovimmat vetäneet 45km/h parin kilometrin segmentillä 30km/h kadulla...

      • Anonyymi

        Ukot komittelee segmenttejä hirmuisiin myötätuuliin.


    • Anonyymi

      Juho Salli tietää stravan olevan toksinen.
      Aina kovempaa ja kovempaa.
      Ei ikänä rennosti.

    • Anonyymi

      Surullista,cjos naiset eivät uskalla lenkkeillä yksin.

      • Anonyymi

        Juu. Kaiken maailman hullut ahdistelevat lenkkinaisia.


    • Anonyymi

      Ukot lataa hölkät tänne. Tykkäykset tärkeintä.

    • Anonyymi

      Strava hölkät rentoa. Hias vauhti ja paljon tykkäyksiä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe