Ystävyys kestänyt parikymmentä vuotta. Pari vuotta sitten hän loukkasi tunteitani. Tästä ei ole koskaan puhuttu. Viime keväänä tämä tapahtui taas toisen asian yhteydessä. Näissä tapauksissa hän ei välttämättä edes ymmärrä loukanneensa. Kolmas kerta tapahtui pari kuukautta sitten. Ongelma on, että viimeinen kerta on jäänyt mua painamaan. En pysty soittamaan hänelle, enkä uskaltanut vastata puheluun kun pelkään uutta mielipahaa. Miten pääsen tästä yli?
Miten antaa anteeksi kun ystävä loukkaa?
3
560
Vastaukset
- Anonyymi
jätät vaan edelleen vastaamatta puheluun, kyllä se siitä sitten jää.
- Anonyymi
Minä kyllä puhuisin asian selväksi sen ystävän kanssa.
Eikös kummankin olo helpotu sitten ja ystävyys voi ehkä jatkua paremmin. - Anonyymi
Ei niistä useinkaan pääse yli eikä ali ja ne mahdottomia sillai edes selviä kun ei ole mitään sukulaisuutta mikä pakottaisi edes yrittämään tulla toimeen itse kun koen jonkin asian ongelmaksi mieluimmin poistan ongelman elämästäni kuin yritän edes elää sen kanssa paljon helpompaa voi käyttää aikansa sellaisten ongelmien ratkomiseen mieluimmi joihin voi itse edes jotenkin vaikuttaa omilla toimillaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193345Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92754- 282384
- 421747
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola91384- 411311
- 81305
- 401243
- 521223
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2591088