Siellä on varmasti hyviäkin ihmisiä mutta älkää kertoko liikaa itsestä ennen kun näette. Oli käydä huonosti, taas. Onni että oli ystävä lähellä. Mukavaa maanantaita ja hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
Varovaisia treffipuolella
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voitko valaista lisää,? Miten meinasi käydä huonosti?
- Anonyymi
P-savossa on meinannut käydä pahasti jo monta kertaa. Tarkkana kenet netistä löytää ja jäniksenkäpälä mukaan! -AP
- Anonyymi
Eli valitsit komean miehen treffeille ja se olikin väkivaltainen jännämies. No eipä naiset koskaan opi.
- Anonyymi
Eipä olisi uskonut -AP
- Anonyymi
Tai leuhkit etukäteen rahoillasi ja tyyppi olikin varustautunut kidutusraudoilla salasanojesi saamiseksi.
- Anonyymi
Kai kaikki ymmärtää että ensimmäinen tapaaminen pitää järjestää päivällä tai alkuillasta ja julkisessa paikassa.
- Anonyymi
Entä toinen kerta jos vaikuttaa ulkoa kaikki hyvältä? Ei kaikista näe mitä pahaa on tulossa. -AP
- Anonyymi
Eikä näkemisen jälkeenkään kannata liikoja kertoa.
- Anonyymi
Ei niin! Ulkonäkö voi pettää. -AP
- Anonyymi
Treffeille vain henkivartijan kanssa :)
- Anonyymi
Löyhämoraalisille naisille käy kehnosti.
- Anonyymi
Ai siis treffeillä ei sais käydä? Onkse sun mielest löyhämoraalista? Ja raiskatakki voi koska lyhyt hame oli päällänsä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai siis treffeillä ei sais käydä? Onkse sun mielest löyhämoraalista? Ja raiskatakki voi koska lyhyt hame oli päällänsä?
Jos piIIua antaa, on lainsuojaton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka niin tekee ekoilla treffeillä? En minä ainakaan. Ajatuksesi on sairas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten täälläkin miehet palstantäydeltä vonkuvat, kun ei pääse treffeille eikä saa pillua. No tuota mistähän mahtaisi johtua? Ainakaan näillä asenteilla: "Löyhämoraalisille naisille käy kehnosti" ja "Jos piIIua antaa, on lainsuojaton" ei varmaan ole mitään tekoa asian kanssa.
- Anonyymi
Kutsuin aikoinaan treffikumppaneita suoraan kotiini. Kaikki olivat todella ystävällisiä ja fiksuja. Mitään pahaa ei koskaan tapahtunut. (Tajusin syyn silloin, kun isokokoinen koirani kuoli.) Enää en ikimaailmassa uskaltaisi tehdä tuollaista.
- Anonyymi
Jaa. Tarkoitatko, että siellä on varmasti hyviäkin ihmisiä, mutta joku voikin sitten olla aivan käsittämättömän ihana, ja se on menoa sitten? Täytyy alkaa muuttolaatikoita etsiä, kun ei kerta kaikkiaan voi nukkua enää missään muualla kuin hänen vieressään?
Kaverin puolesta kysyn.
🦄
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772