Ex miehen vaikutus

Anonyymi-ap

4-kymppisenä tutustuminen uuteen on vaikeaa. Mistä johtuu on minulla koska minulla oli satumaisen intohimoinen suhde mieheen joka sai minulle niin täriseviä tunteita ja orgasmeja. Vertaan alitajunnassa tähän mieheen nyt uusia miehiä ja ymmärrän että he eivät kelpaa vaan tarvitsen sen intohimon mitä meillä oli ja sen kiltteyden miten hän minua piti.

Olen pyöritellyt puhelinta pitkään kädessä jos sopisin hänen kans mutta se on vaikeeta kun oli ruma ero. Tein virheen ja lähdin huonosti. Suhteessa oli ongelmia mutta ne ongelmat oli minun mielessä ja hän on ne tavat jättänyt jo. Tahdon hänet takaisin mutta uusilla säännöillä että onnistutaan.

24

1212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tavallaan tajuan mistä puhut. Itselläkin oli exän kanssa parasta seksiä, jota olen elämässäni kokenut. Huonosta parisuhdeseksistä on myös kokemusta ja tosiaan jokikinen elämässäni on ollut eksää huonompi sängyssä. Hän on ainoa, jolta olen koskaan orgasmin saanut (itseni lisäksi tietysti). Että juu, sellasta huonoa seksiä en enää haluaisia ja mielenkiinto mieheen loppuisi kyllä heti, jos olisikin taas sitä samaan vanhaa perusshittiä, mitä kaikkien muiden miesten kanssa on ollut.

      • Anonyymi

        aamen -ap


    • Anonyymi

      Olisiko sinulla jo alkavat vaihdevuodet eli meneillä Menopaussi vaihe ennen vaihdevuosia? Kanataisi käydä gynegolioogilla 1kerta edes vuodessa. Miettiä myös sitä mennyttä et saa takaisin unohda se. tulevaisuuteen et näe elä päiväkerralla.

      • Anonyymi

        Miten voit tietää saako joku menneen takaisin? Miten voit tietää? -ap


      • Anonyymi

        >eli meneillä Menopaussi vaihe ennen vaihdevuosia?

        Ei noin, nuo nimitykset ja määritelmät ovat tarkoituksella tehty sekaviksi ja harhaanjohtaviksi, niin että yleiseksi harhaluuloksi on saatu rakenneltua tyhjätieto: "Länsimaissa menopaussi on keskimäärin 51 vuoden iässä". Todellisuudessa:

        Ensin on vaihdevuodet. Vaihdevuosilla (klimakteriumilla) tarkoitetaan sitä ajanjaksoa, jolloin munasarjojen toiminta heikkenee ja lopulta päättyy kokonaan. Täsmällisempi/kuvaavampi termi olisi muutosvuodet tai muutosvuosikymmen. Ongelmat alkavat aivan vaihdevuosien alkuvaiheessa.

        Sitten, vaihdevuosien jälkeen odotellaan vielä lisäksi 1 vuosi (12 kuunkiertoa) sitä että pöksyt eivät värjäänny kertaakaan, ja vasta silloin kirjataan menopaussin päivämäärä, joka siis on länsimaissa keskimäärin 51v iässä.

        Menopaussin päivämäärän jälkeinen aikakausi on virallisesti nimitykseltään postmenopausaalinen. Täsmällisempi/kuvaavampi termi olisi mummeli(aika).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >eli meneillä Menopaussi vaihe ennen vaihdevuosia?

        Ei noin, nuo nimitykset ja määritelmät ovat tarkoituksella tehty sekaviksi ja harhaanjohtaviksi, niin että yleiseksi harhaluuloksi on saatu rakenneltua tyhjätieto: "Länsimaissa menopaussi on keskimäärin 51 vuoden iässä". Todellisuudessa:

        Ensin on vaihdevuodet. Vaihdevuosilla (klimakteriumilla) tarkoitetaan sitä ajanjaksoa, jolloin munasarjojen toiminta heikkenee ja lopulta päättyy kokonaan. Täsmällisempi/kuvaavampi termi olisi muutosvuodet tai muutosvuosikymmen. Ongelmat alkavat aivan vaihdevuosien alkuvaiheessa.

        Sitten, vaihdevuosien jälkeen odotellaan vielä lisäksi 1 vuosi (12 kuunkiertoa) sitä että pöksyt eivät värjäänny kertaakaan, ja vasta silloin kirjataan menopaussin päivämäärä, joka siis on länsimaissa keskimäärin 51v iässä.

        Menopaussin päivämäärän jälkeinen aikakausi on virallisesti nimitykseltään postmenopausaalinen. Täsmällisempi/kuvaavampi termi olisi mummeli(aika).

        Keskimäärin 51 vuotiaana, mutta tupakointi varhentaa niitä 1-2 vuotta. Eli ne voi alkaa jo 49-50 vuotiaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskimäärin 51 vuotiaana, mutta tupakointi varhentaa niitä 1-2 vuotta. Eli ne voi alkaa jo 49-50 vuotiaana.

        Ja se voi ihan yhtä hyvin tulla reilusti myöhemminkin. Minä todella toivon, etten ole tullut äitiini. En halua joutua odottamaan menopaussia vielä yli kuusikymppisenä.


    • Anonyymi

      Suhteessa olleet ongelmat olivatkin todellisuudessa vain avaajan mielessä, mutta nuo mielessään olleet "ongelmat" johtivat siihen että avaaja jätti mahtavan miehensä joka on ko ongelmia aiheuttaneet tapansa jo jättänyt. Kurpanlogiikkaa^3.

      Jostain ihmeellisestä syystä on niin yleistä että 4-kymppisenä naiset alkavat vaatimaan uusia sääntöjä, jotka he sanelevat.

      • Anonyymi

        4-kymppisenä nainen uskaltaa vihdoin olla oma itsensä kaikin tavoin, sumeilematta, rajoittamatta ja etenkin, mielistelemättä varsinkaan miehiä. Se on monelle miehelle järkytys, kun tajuavat että se mielistelevä kynnysmatto pystytissi ei olekaan enää sananlainen kisumirri. Siksi miehet vaihtavat niihin uusiin nuorempiin edelleen miehiä mielisteleviin pystytissi kynnysmattoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4-kymppisenä nainen uskaltaa vihdoin olla oma itsensä kaikin tavoin, sumeilematta, rajoittamatta ja etenkin, mielistelemättä varsinkaan miehiä. Se on monelle miehelle järkytys, kun tajuavat että se mielistelevä kynnysmatto pystytissi ei olekaan enää sananlainen kisumirri. Siksi miehet vaihtavat niihin uusiin nuorempiin edelleen miehiä mielisteleviin pystytissi kynnysmattoihin.

        Olet katkera ja kateellinen. Sinusta on tullut ilkeä eikä rohkea. Rohkeus ja uskaltaminen on ihan muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet katkera ja kateellinen. Sinusta on tullut ilkeä eikä rohkea. Rohkeus ja uskaltaminen on ihan muuta.

        Se vain miehestö tuntuu siltä. Oikeasti rohkea ja uskaltaa sen mitä haluaa. Myös sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4-kymppisenä nainen uskaltaa vihdoin olla oma itsensä kaikin tavoin, sumeilematta, rajoittamatta ja etenkin, mielistelemättä varsinkaan miehiä. Se on monelle miehelle järkytys, kun tajuavat että se mielistelevä kynnysmatto pystytissi ei olekaan enää sananlainen kisumirri. Siksi miehet vaihtavat niihin uusiin nuorempiin edelleen miehiä mielisteleviin pystytissi kynnysmattoihin.

        Haluaisivat vaihtaa, vaan harvemmin onnistuu sillä vanhenee se mieskin eikä nuoret naiset kiinnostu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet katkera ja kateellinen. Sinusta on tullut ilkeä eikä rohkea. Rohkeus ja uskaltaminen on ihan muuta.

        Hänen vaihdevuotensa ovat alkaneet. Kuvaamansa voimaantuminen on erehtymätön psykomarkkeri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen vaihdevuotensa ovat alkaneet. Kuvaamansa voimaantuminen on erehtymätön psykomarkkeri.

        Nykyään tosi moni jo alle kolmekymppinen nainen on voimaantunut. Vaihdevuodet alkavat nykyään siinä noin 25 vuotiaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen vaihdevuotensa ovat alkaneet. Kuvaamansa voimaantuminen on erehtymätön psykomarkkeri.

        Kauhistuneen miehen kommentti, kun on tottunut vain mielisteleviin pystytissi kynnysmatto kisumirreihin 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään tosi moni jo alle kolmekymppinen nainen on voimaantunut. Vaihdevuodet alkavat nykyään siinä noin 25 vuotiaana.

        Eix ookki karmeeta noin puikottavana miehenä 😫


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eix ookki karmeeta noin puikottavana miehenä 😫

        Mä olen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen nainen.

        Sellanen nainen, joka voimaantui jo alle parikymppisenä ja ennen kun kukaan oli edes kuullut mistään voimaantumisesta.


    • Anonyymi

      Miehen vaihtovuodet on aina kun sille päälle sattuu, varsinkin kun ne osoittaa ääliömäisyytensä. 👩🏼

    • Anonyymi

      <3

    • Anonyymi

      Miten kävi? <3

      • Anonyymi

        Ollaan yhdessä! Sain mieheni takaisin! Hyvää seksiä pitkästä aikaa. Käsittelyä vielä kun oli muita välissä mutta se unohtuu kun aika menee. Tällä kertaa kaikki tehdään toisin.
        -AP


    • Anonyymi

      Hyvääse voi olla muidenkin kanssa

    • Näin miehenä voin vastata, että tuttua myös toisin päin. Kaikkea ei vaan voi saada, ainakaan ihan heti. Toki jos toinen ei halua lähteä leikkiin mukaan ihan heti, niin ei kannata heittää kirvestä kaivoon. Jos ajatellaan hyvä parisuhde ja hyvä perusseksi versus joskus tajunnan räjäyttävä seksi ilman yhteistä tulevaisuutta. Valitsen ensimmäisen. OK, olen jo keski-ikäinen mies ja melkein kaiken haluamani kokenut seksin saralla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4723
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1061
    Aihe