On on kuulkaa. Naiset ei koskaan tarjoo juotavaa ja sitten ne pihtaa parisuhteessa vaikka seksiä ei pidä käyttää vallan välineenä parisuhteessa.
Naiset on pihejä ja pihtareita
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Höpöhöpö. Kyllä mä kysyn monesti mieheltä. Että otatko kahvia? Juotko maitoo vai vettä makaronilaatikon kera.
- Anonyymi
P.skapuhetta. Tuo ei pidä paikkaansa missään mielessä. Olen tarjonnut miehelle monet kerrat niin rahallisesti kuin pöydässä ja parisuhteessa ehdotetusta seksistä en ole kieltäytynyt kertaakaan. Minun parisuhteessa ehdottamastani seksistä taas on mies kieltäytynyt useammankin kerran.
- Anonyymi
Voi voi onko äitin pullamössö saanut kaltoin kohtelua
kasva aikuiseksi ja itke vasta sitten - Anonyymi
Kyl on pihejä naiset. Oon tarjonnut naisille paljon juotavaa ja ruokaa ja auto kyyteja mutta ei naiset ole edes yhtä olutta tajonnut minulle. En tarjoo naisille enää mitään enkä vie treffeille sellaisen paikkaan josta voi ostaa ruokaa tai juotavaa.
- Anonyymi
Onko kaikilla naisilla joku yhteinen kassa, josta se sun olues olis pitänyt maksaa? Että kun yhdelle naiselle oot jossain tarjonnut, niin sitten jonkun toisen naisen kuuluu siitä kaikkien naisten yhteiskassasta sulle tarjota?
- Anonyymi
Seksi maksaa ei se ilmaista koskaan ole.
- Anonyymi
Menkää hesassa treffeille naisten kanssa ja jos mies ei maksa niin eei tule toisia treffejä.
- Anonyymi
Hesassa 99% naisista haluaa maksaa itse.
- Anonyymi
Naiset kun ei ole mällintyhjennyslaareja jos et ole vielä ymmärtänyt niin saa ahaa elämyt nyt.
- Anonyymi
Siksi onkin miehen parempi pysyä naisista erossa, ei niistä ole kuin harmia. Toisen miehen kanssa elo on sopuisaa, voidaan tarjota juomat vuorotellen ja pihtaamisesta ei tietoakaan!
- Anonyymi
No, sinä se osuit naulankantaan! Ihan samaa mä olin tulossa ehdottamaan AP:lle. Miks pahoitaa mielensä kelvottomien naisten suhteen? Valitsee vaan suoraan mukavan poikaystävän itseleen, Suomi on suvaitsevainen valtakunta. Tom off Finland
https://www.google.com/search?tbs=sbi:AMhZZisyOQUfNlEM-BlIpdO6TO0bXBy5REY4Vh3XCWCpMwi276NqKx_107PaIoSn952-xAkfhA4EG43sqqhcg5V8JITOjeTOGN2oicW403TBzJ9SS6RpXpHpVpOj5c6UaztyXlN-sjtFWoWvXLanHsGSLSEoG_16si-w
- Anonyymi
Minä tyrkytän rahaa ja seksiä miesystävälleni. Miehelle kelpaa vain raha. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Pillusta pitää maksaa ei se ilmaista ole. Monesti olen tarjonnut viinit ja ruuat naiselle ja päässyt sitten seksiä harrastamaan.
No ei tuo piheys ole sukupuoliasia.. pihtareita löytyy yhtälailla molemmissa sukupuolissa. Tylyä tuollainen jaottelu. Jos nainen pihtaa seksiä parisuhteessa, todennäköisesti saa vain huonoa seksiä. Ei kukaan nainen halua sekstailla huonon rakastajan kanssa. Ellei ole pakko.
- Anonyymi
Se on aloittajan mielikuvaa.
Pussin suu kun sulkeutuu, hävii kaverit.
Ja seksiin oisin valmis päivittäin, useastikin. - Anonyymi
Mutta miehet käyttää seksiä vallan välineenä. Jos en saa ,jos et anna se on tässä.yhyy.👎
- Anonyymi
Miksi nainen mussuttaisi likaista kusimunaa ilokseen tai miestä miellyttääkseen tai muuten tahtoisi tuollaista alatason otusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482814Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632017- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351678Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua311393Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782