Millaisia ajatuksia herättää 35v mies

Anonyymi-ap

Joka ei ole koskaan:

-käynyt treffeillä
-ei ole koskaan seurustellut
-on ehkä (?) kerran saanut naista

Millaisia ajatuksia herättää?

40

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tarvitse mitään treffipelleilyä.
      Ei ole läheisriippuvainen.
      Kerran ottanut naista ja pettynyt mitä p*skaa.

    • Anonyymi

      -Kyllä mulle kelpais
      -Harmi jos ei ois halunnu olla yksin
      -onko kenties outo tai vammanen jollain tapaa

    • Anonyymi

      Homo?

    • Anonyymi

      On täytyny pahasti olla tuiterissa jollei muista saiko naista vai ei :D

    • Anonyymi

      Olettaisin, että häntä ei ole treffailupelleilyt eikä parisuhteilut kiinnostaneet.

      • Anonyymi

        Tunnen pari tollasta tapausta. Naisista ja seksistä puhuttaessa vastaus on "ihan liikaa vaivaa".


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta naiset, ei treffailut, ei seksi.

    • Anonyymi

      Riskejä ottamaton peräkammarin poju tai sitten kaukaa viisas :D

    • Anonyymi

      Jos normaali tavallinen mies niin luulis olevan haluttua ja kovaa valuuttaa eli se nainen kuka hänet saa niin voi opettaa itselleen hyvän miehensä siitä ja siit sais luotettavan ja hyvän miehen mut ei se taida olla niin

    • Anonyymi

      Yksinviihtyvä,simälälasipäinen,hiljainen, vakosamettihousuinen mies. Vyötärö tisseissäasti.leveä vyö. Liian lyhyet housunlahkeet. Luihu olemus.ei harteita.

      • Anonyymi

        Reppana.


      • "Yksinviihtyvä,simälälasipäinen,hiljainen, vakosamettihousuinen mies. Vyötärö tisseissäasti.leveä vyö. Liian lyhyet housunlahkeet. Luihu olemus.ei harteita."

        Eikö tuo ollut paremminkin namusedän arkkityyppi? 🌹👀


    • Anonyymi

      Me vapaa-ajattelijat ainakin suomme hymyn.

    • Ei muita kuin sen, että miten "ehkä (?) kerran saanut naista"?
      Onko niin, ettei se 35v. ole aivan varma siitä, oliko kumppanin sukupuoli sitten jotain muuta kuin nainen?

      • Anonyymi

        Tänä päivänä on kuullun mukaan sukupuolia jo ainakin yli 18. En edes tiedä kuinka monia sukupuolia loppujen lopuksi on olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänä päivänä on kuullun mukaan sukupuolia jo ainakin yli 18. En edes tiedä kuinka monia sukupuolia loppujen lopuksi on olemassa.

        Minun huomioni kiinnitti tuo kysymysmerkin paikka. "ehkä (?) kerran saanut naista"? Ilmeisesti epäilykset eivät kohdistu saadun sukupuoleen, vaan itse saaminen on jäänyt epäselväksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tänä päivänä on kuullun mukaan sukupuolia jo ainakin yli 18. En edes tiedä kuinka monia sukupuolia loppujen lopuksi on olemassa.

        Arvaisin, että sukupuoli-identiteettejä on yhtä monta kuin on ihmisiäkin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun huomioni kiinnitti tuo kysymysmerkin paikka. "ehkä (?) kerran saanut naista"? Ilmeisesti epäilykset eivät kohdistu saadun sukupuoleen, vaan itse saaminen on jäänyt epäselväksi.

        No sekin herättää kysymyksiä... Tosin jos on ollut tuhannen päissään, niin on se voinut aamulla ollakin yhtä kysymysmerkkiä sainko vai en.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No sekin herättää kysymyksiä... Tosin jos on ollut tuhannen päissään, niin on se voinut aamulla ollakin yhtä kysymysmerkkiä sainko vai en.

        Tai sitten kysyjä ei ole tuo mies itse ja ei varma saiko hän.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No sekin herättää kysymyksiä... Tosin jos on ollut tuhannen päissään, niin on se voinut aamulla ollakin yhtä kysymysmerkkiä sainko vai en.

        Tuhannen päissään ollut voi yleensä olla suht varma, ettei saanut. Löysä peli ei paljon vetele.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuhannen päissään ollut voi yleensä olla suht varma, ettei saanut. Löysä peli ei paljon vetele.

        Se kyllä pitää pääosin paikkansa. Itse tosin olen nuoruudessa saanut jonkun kerran tuhannen päissäni eikä aamulla ole näkynyt nyrpeää nokkaa vieressä, mutta ei sitä hölmöjen hommaa voi kenellekään suositella, siinä ole mitään järkeä. No nuoruudessa tulee tehtyä typeryyksiä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Se kyllä pitää pääosin paikkansa. Itse tosin olen nuoruudessa saanut jonkun kerran tuhannen päissäni eikä aamulla ole näkynyt nyrpeää nokkaa vieressä, mutta ei sitä hölmöjen hommaa voi kenellekään suositella, siinä ole mitään järkeä. No nuoruudessa tulee tehtyä typeryyksiä.

        Entä jos se toinenkaan osapuoli ei muista mitään? Hänkin voi ihan yhtä hyvin kuvitella saaneensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos se toinenkaan osapuoli ei muista mitään? Hänkin voi ihan yhtä hyvin kuvitella saaneensa.

        Tuokin on hyvin mahdollista. On joskus tullut itsekin törmättyä oletettuun humalatilaan verraten yllättävän hatariin muistikuviin. Vaan ei sitä tullut ääneen sanottua ... hyvää oli, kai, jos oli, en tiedä. xD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos se toinenkaan osapuoli ei muista mitään? Hänkin voi ihan yhtä hyvin kuvitella saaneensa.

        No kyllä sen yleensä pissavehkeistään tuntee, että onko niillä ährätty. Ei ainakaan ittellä ole ikinä ollut ongelmaa tiedostaa mitä tosiasiassa lakanoiden välissä tapahtui, vaikka olisinkin ollut tuhannen päissäni. Ihan hyvin olen aamulla muistanut saatiinko jotain aikaiseksi vai jäikö lopulta yrityksen asteelle.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No kyllä sen yleensä pissavehkeistään tuntee, että onko niillä ährätty. Ei ainakaan ittellä ole ikinä ollut ongelmaa tiedostaa mitä tosiasiassa lakanoiden välissä tapahtui, vaikka olisinkin ollut tuhannen päissäni. Ihan hyvin olen aamulla muistanut saatiinko jotain aikaiseksi vai jäikö lopulta yrityksen asteelle.

        En ole kyllä koskaan ihan vaan pikkuähräyksitä aamulla mitään tuntenut. Vaan ei ole ollut tapana mitkään kuivapanot.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No kyllä sen yleensä pissavehkeistään tuntee, että onko niillä ährätty. Ei ainakaan ittellä ole ikinä ollut ongelmaa tiedostaa mitä tosiasiassa lakanoiden välissä tapahtui, vaikka olisinkin ollut tuhannen päissäni. Ihan hyvin olen aamulla muistanut saatiinko jotain aikaiseksi vai jäikö lopulta yrityksen asteelle.

        Et sä sitten ole koskaan ollut tuhannen päissäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole kyllä koskaan ihan vaan pikkuähräyksitä aamulla mitään tuntenut. Vaan ei ole ollut tapana mitkään kuivapanot.

        No ihmisissä on eroja, niin vehkeissäkin. Ja ei tosiaan mitään kuivapanoja, niillä ei saa kuin paikat kunnolla rikki, ei kiitos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sä sitten ole koskaan ollut tuhannen päissäsi.

        Olen, montakin kertaa, mutta muistini on hyvin selektiivinen. Voi olla, että melkein kaikki klo 18-04 väliltä on unohtunut, mutta jostain syystä muistan koko kävellen suoritetun kotimatkan, mutta en kotiin saapumista ja sammumista eteiseen, esimerkiksi.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Olen, montakin kertaa, mutta muistini on hyvin selektiivinen. Voi olla, että melkein kaikki klo 18-04 väliltä on unohtunut, mutta jostain syystä muistan koko kävellen suoritetun kotimatkan, mutta en kotiin saapumista ja sammumista eteiseen, esimerkiksi.

        Et selvästikään ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et selvästikään ole.

        Änkkä vänkkä. Olenpas. Se tila mistä sä puhut, sitä kutsutaan leikkisästi koomaksi, se on ihan eri juttu, siinä menee muisti ja toimintakyky, tulee kuset housuun nukkuessa ja kaverit nauraa vieressä samalla kun piirtelee tusseilla naamaasi kivoja juttuja.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Änkkä vänkkä. Olenpas. Se tila mistä sä puhut, sitä kutsutaan leikkisästi koomaksi, se on ihan eri juttu, siinä menee muisti ja toimintakyky, tulee kuset housuun nukkuessa ja kaverit nauraa vieressä samalla kun piirtelee tusseilla naamaasi kivoja juttuja.

        Moi Tussu.


    • Anonyymi

      Tulee mieleen 1980 luku, ja filosofia DINK.
      (Double Incomes, No Kids)
      Olen tuon filosofian kannattaja ollut itsekin ja nyt n. 60 ikäisenä ei lapsia, mutta kaikki materiaalinen toistaiseksi saavutettu tavoiteohjelmien mukaisesti.
      Parisuhteessa elänyt toki koko ikäni, mutta aina pitänyt olla selvää ettei nainenkaan halua lapsia.
      Lapsia haluavan naisen pitää jatkaa matkaansa.
      Suomi on maana sellainen että tänäpäivänä olen todella tyytyväinen ettei ole lapsia.
      Alkuperin lähti ajatus "juppi" "dink", ja menestymispohjalta, mutta nykyinen Suomi on aiheuttanut täyden pettymyksen kaikilla tasoilla, joten paras saavutus oli loppujen lopuksi se, että onnekseni ei ole lapsia.

    • Anonyymi

      Sellaisia ajatuksia että mies ei ole juonut viinaa eikä käynyt baareissa jossa naisiin voisi tutustua. Vain viinaa juomalla baareissa mies varmistaa että tapaa naisia. Baareista mies löytää yhden yön jutut ja elämänkumppanin.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      Pillun puutteessa oleva Palstaätmi.

    • Anonyymi

      Hieno suoritus. Minä olen uudelleen neitsyt. Treffeilä en edes tykkää käydä ja seurustelut on epäonnistunut.

    • Anonyymi

      se tulee mieleen, että "on ehkäpä kerran saanut naista", niin tässä tapauksessa se tarkoittaa sitä, kun kaveri ei ole varma luetaanko saamiseksi se että äiti on pussannu kerran poskelle....

    • Anonyymi

      Et tiedä panitko naista vai miestä, vai et muista panitko?

      Jos jostain toisesta kuin itsestäsi kyselet, mua ihmetyttää miksi pitäisi olla jostain tuntemattomasta jotain mieltä.

      xLiner

    • Anonyymi

      Varmaan joku naisia vihaava ätmi. Oppinut palstalta.

    • Anonyymi

      Mikäli olisi datanomin koulutuksen käynyt, tätäkään ongelmaa ei olisi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe