Loppuuko op tornio

Anonyymi-ap

Loppuuko Tornion Op?

24

1511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      pitää mennä kemiin

    • Anonyymi

      toivottavasti ja mättö ruokala tilalle

    • Anonyymi

      Tilalle tulee kurdi mafian herkku ruokala.

    • Anonyymi

      kerrohan tarkemmin?

      • Anonyymi

        ensin yhdistetään ja sitten karsitaan. perussetti ...kokemuksen syvällä rintaäänellä.


    • Anonyymi

      Kerran kysyin lainaa Tornion Osuuspankista.
      Tiskin takana oleva naisimmeinen kattoi kompuutterilta jottain käppyrää ja tokaisi että koska en sijoitu tälle pömpelin näyttämälle käyrälle, niin en voi myöntää pyytämääsi lainaa.
      Kysyin että minkälaisen lainan te sitten voitte myöntää?
      Tarjosi puolta vähemmän käsittämättömän korkealla marginaalilla, muutkin ehdot olivat todella surkeita.
      Menin samalla kadulla sijaitsevaan erääseen hyvämaineiseen ruotsalaiseen pankkiin, virkailija raatasi hetken ja sanoi että kyllähän me sinulle tuonlainen laina voidaan myöntää.
      Kulutkin olivat sieltä matalimmasta päästä.
      Lainakin on jo maksettu etu-ajassa pois.

      Eipä ole ko. "palvelun" jälkeen Tornion Osuuspankin saranat takiani kuluneet.

      • Anonyymi

        Ei lopu OP Torniosta. Se on liian hyvä lopetettavaksi.


      • Anonyymi

        hyvämaineiseen ruotalaiseen... ?! :D :D :D :D:D:D:D:D:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyvämaineiseen ruotalaiseen... ?! :D :D :D :D:D:D:D:D:D

        OP on Tornion paras pankki.


      • Anonyymi

        Hyvä ettet tue Op:tä.


      • Anonyymi

        Tästä on jo kohdallani aikaa kulunut, kymmeniä vuosia. Mutta kokemukset OP: sta aivan samanlaiset.


    • Anonyymi

      Kyllä se loppuu jos ollaan tarkkoja. On fuusion jälkeen vielä osuuspankki, mutta ei Tornion Osuuspankki.

    • Anonyymi

      Osuuskassa/-pankki on ollut Torniossa yli 100 vuotta. Muut ovat vain pistäytyneet. Säästöpankkikin kaatui aikoinaan johtajiensa töppäilyihin. Tottakai Op jatkaa Torniossa.

    • Anonyymi

      Tornion konttori kuulemma suletaan ja Arpelan konttori avataan uudestaan.

      • Anonyymi

        Sulatetaan?


    • Anonyymi

      Terveisiä roista meillä aukeaa burkeri kinki 24/7 ja te köyhät ette saaneet piettyä mäkkärin runkkua auki

      • Anonyymi

        Rovaniemen runkkarit syököön kioskeissaan. Torniossa niitä ei tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rovaniemen runkkarit syököön kioskeissaan. Torniossa niitä ei tarvita.

        Kioskeja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kioskeja?

        Sulateenko nekin, mites OP?


      • Anonyymi

        Ei kait sitä piettyä pitänytkään,. Ei näillä öljyn hinnoilla kannata pikeä paiskia hampurilaispaikkoihin.


    • Anonyymi

      Tottakai. Ei tule tarpeeksi tuottoa. Muutamien takia ei kannata pitää auki konttoria. Sitäpaitsi nettiasiointi on oikein näppärää rahastusta heille. Asiakas tekee työn ja vielä maksaa siitä heille.
      Ennen oli ilo asioida, nykyisin vihastuttaa joka kerta.

    • Anonyymi

      Onhan se esim.fenniakin lopettanut tornion toimiston...op seuraa perässä..saattepa nähä

    • Anonyymi

      Aikansa kutakin.

    • Anonyymi

      Onko mäkkäri auki,nälättää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      727
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      691
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      100
      637
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      488
    Aihe