Loppuuko op tornio

Anonyymi-ap

Loppuuko Tornion Op?

24

1511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      pitää mennä kemiin

    • Anonyymi

      toivottavasti ja mättö ruokala tilalle

    • Anonyymi

      Tilalle tulee kurdi mafian herkku ruokala.

    • Anonyymi

      kerrohan tarkemmin?

      • Anonyymi

        ensin yhdistetään ja sitten karsitaan. perussetti ...kokemuksen syvällä rintaäänellä.


    • Anonyymi

      Kerran kysyin lainaa Tornion Osuuspankista.
      Tiskin takana oleva naisimmeinen kattoi kompuutterilta jottain käppyrää ja tokaisi että koska en sijoitu tälle pömpelin näyttämälle käyrälle, niin en voi myöntää pyytämääsi lainaa.
      Kysyin että minkälaisen lainan te sitten voitte myöntää?
      Tarjosi puolta vähemmän käsittämättömän korkealla marginaalilla, muutkin ehdot olivat todella surkeita.
      Menin samalla kadulla sijaitsevaan erääseen hyvämaineiseen ruotsalaiseen pankkiin, virkailija raatasi hetken ja sanoi että kyllähän me sinulle tuonlainen laina voidaan myöntää.
      Kulutkin olivat sieltä matalimmasta päästä.
      Lainakin on jo maksettu etu-ajassa pois.

      Eipä ole ko. "palvelun" jälkeen Tornion Osuuspankin saranat takiani kuluneet.

      • Anonyymi

        Ei lopu OP Torniosta. Se on liian hyvä lopetettavaksi.


      • Anonyymi

        hyvämaineiseen ruotalaiseen... ?! :D :D :D :D:D:D:D:D:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyvämaineiseen ruotalaiseen... ?! :D :D :D :D:D:D:D:D:D

        OP on Tornion paras pankki.


      • Anonyymi

        Hyvä ettet tue Op:tä.


      • Anonyymi

        Tästä on jo kohdallani aikaa kulunut, kymmeniä vuosia. Mutta kokemukset OP: sta aivan samanlaiset.


    • Anonyymi

      Kyllä se loppuu jos ollaan tarkkoja. On fuusion jälkeen vielä osuuspankki, mutta ei Tornion Osuuspankki.

    • Anonyymi

      Osuuskassa/-pankki on ollut Torniossa yli 100 vuotta. Muut ovat vain pistäytyneet. Säästöpankkikin kaatui aikoinaan johtajiensa töppäilyihin. Tottakai Op jatkaa Torniossa.

    • Anonyymi

      Tornion konttori kuulemma suletaan ja Arpelan konttori avataan uudestaan.

      • Anonyymi

        Sulatetaan?


    • Anonyymi

      Terveisiä roista meillä aukeaa burkeri kinki 24/7 ja te köyhät ette saaneet piettyä mäkkärin runkkua auki

      • Anonyymi

        Rovaniemen runkkarit syököön kioskeissaan. Torniossa niitä ei tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rovaniemen runkkarit syököön kioskeissaan. Torniossa niitä ei tarvita.

        Kioskeja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kioskeja?

        Sulateenko nekin, mites OP?


      • Anonyymi

        Ei kait sitä piettyä pitänytkään,. Ei näillä öljyn hinnoilla kannata pikeä paiskia hampurilaispaikkoihin.


    • Anonyymi

      Tottakai. Ei tule tarpeeksi tuottoa. Muutamien takia ei kannata pitää auki konttoria. Sitäpaitsi nettiasiointi on oikein näppärää rahastusta heille. Asiakas tekee työn ja vielä maksaa siitä heille.
      Ennen oli ilo asioida, nykyisin vihastuttaa joka kerta.

    • Anonyymi

      Onhan se esim.fenniakin lopettanut tornion toimiston...op seuraa perässä..saattepa nähä

    • Anonyymi

      Aikansa kutakin.

    • Anonyymi

      Onko mäkkäri auki,nälättää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1886
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      454
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    Aihe