Kysäsempä vaan että mitä helvettiä miehet miettii kun tekee profiilin johonkin deittisivustoon? Oon pariviikkoa ollu badoossa enkä ymmärrä ollenkaan näitä profiileita. Osa siis,heti..NEXT. Jos kuvat on otettu kilometrin päästä tai on jostain vuodelta miekka ja kirves..Samoin ettei profiiliin ole kirjoitettu juuri mitään??? Miksi tämmönen profiili edes kannattaa luoda😂 Mikä pointti?? Oikein kirjoitus myös aika hakusessa..kertokaa nyt hyvät ihmiset mielipiteitä asiasta. Mielestäni profiiliin kannattaa laittaa useampia kuvia ja kertoa edes jotain sellaista itsestään mikä voisi herättää mielenkiinnon.
Deitti sivustot
Anonyymi-ap
3
208
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan sama. Naisia ei kiinnosta mikään.
- Anonyymi
No ei kyllä pidä paikkaansa.. mitä mieheltä voi odottaa jos ei panosta yhtään edes profiiliinsa? Ei mitään..???
- Anonyymi
Tätä samaa minäkin olen miettinyt, että mitä miehet ajattelee kun ne tekee itselleen deittiprofiilin jossa ei ole profiilitekstiä ja ei ole joko kuvaa ollenkaan tai se kuva on tosi huono. x'3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014355Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33476- 2443418
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792355Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851993Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391619- 1401310
- 151258
- 481218
- 991141