Ihana uni.

Anonyymi-ap

Näin ihanaa unta kaivatustani, T-miehestä.
Me olimme yhdessä ja minä olin raskaana. Meille oli tulossa kaksoset.
Kaikki eivät olleet onnellisia meidän puolesta...
Kantajan se vain oli ja tuskin ikinä toteutuu, mutta piristi vähän mieltä.

41

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mikä ettei? Tyttö ja poika. Olise kyllä huikeeta jos minustakin tulisi isä. :)
      Sivusta vain tämä.

• Anonyymi

Olisihan se ihanaa. Voisin kuvitella, että hän olisi ihana isä lapsille. Toki minun arviointikyky voi heittää pahasti tässä asiassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisihan se ihanaa. Voisin kuvitella, että hän olisi ihana isä lapsille. Toki minun arviointikyky voi heittää pahasti tässä asiassa.

Miksi epäilet arviointikykyäsi tässä kyseisssä asiassa? U telias.mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainahan se voi heittää, kun toista ei oikeasti tunne. Se, että sivusta seuraa, ei kuitenkaan anna sitä totuutta. Ainahan sitä voi itse kuvitella kaiken ns. omaksi parhaakseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on ollut taas tänään melko kaikkiruokainen päivä trollausten parissa tavoitteesi nähden, mutta jos ei löydy uhkaa niin pitää tyytyä tuhkaan tai miten sen nyt loruilisi sitten hauskasti, muttei liian alleviivaavasti🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainahan se voi heittää, kun toista ei oikeasti tunne. Se, että sivusta seuraa, ei kuitenkaan anna sitä totuutta. Ainahan sitä voi itse kuvitella kaiken ns. omaksi parhaakseen.

Kyllähän toisen tunteminen vaatii seurustelua, mutta lopullinen luonne voi selvitä vasta kun on muutettu saman katon alle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän toisen tunteminen vaatii seurustelua, mutta lopullinen luonne voi selvitä vasta kun on muutettu saman katon alle.

Tämä on kyllä ihan totta.

• Anonyymi

Oletko varma, et mies haluaa isäksi ja vielä kaksosten isäksi? Kaikki ei halua, edes toista miellyttääkseen.

• Anonyymi

Olenko jossain sanonut niin, että hän haluaisi? Tämä oli uni, ei tosielämässä tapahtuva asia.
        Ja siihen ei voi vaikuttaa, tuleeko niitä lapsia yksi, kaksi vai useampi sieltä kerralla. Siinä mielessä tyhmä kysymys sinulta.

• Anonyymi

Ja jos kävisi niin, että raskaana olisin ja hän ei sitä haluaisi, niin aina hänellä on mahdollisuus lähteä. Minä en sellaista miestä haluaisikaan katsella.

• Anonyymi

Kiva viisastelu tähän provoon, toisen voi heittää vaikka sukulaisille jos tuntuu että väsyttää

• Anonyymi

Toiveuni ei toteudu. Olen pahoillani.

• Anonyymi

Sinun kanssasi en sen haluaisikaan toteutuvan. Joten minun onneni tämäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun kanssasi en sen haluaisikaan toteutuvan. Joten minun onneni tämäkin.

Älä muuta virka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä muuta virka.

Siitä voi syntyä silkka kudin.

• Anonyymi

Voi näitä ihmisraukkoja. Ei voi muuta sanoa. Olet ignorantti

• Anonyymi

Voi kun olisinkin musta tää uni ja toteutuisi ja olisit mun hän. En välittäisi mistään muusta kuin siitä että me oltaisiin yhdessä ja meillä menisi hyvin.
      No kaikkia ei voi miellyttää, mutta heille voi näyttää että ei kiinnosta heidän mielipiteet kunhan vain saisimme olla onnellisia yhdessä loppuelämämme.

I love you now and 4ever

• Anonyymi

Mitä tarkoitat sillä ettei kaikkia voi miellyttää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat sillä ettei kaikkia voi miellyttää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin se oli niin ja varmaan jatkossakin on vielä enemmän. Ikävä hänen seuraa joka piti aikoinaan unohtaa. Osa muistaa aina sen tunteen kun toinen katsoi niin että kaikki muut naiset olivat ilmaa. Sellainen oli T-mieheni. Silloin ei uskaltanut olla rohkea, tänä päivänä ei olisi niin väliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin se oli niin ja varmaan jatkossakin on vielä enemmän. Ikävä hänen seuraa joka piti aikoinaan unohtaa. Osa muistaa aina sen tunteen kun toinen katsoi niin että kaikki muut naiset olivat ilmaa. Sellainen oli T-mieheni. Silloin ei uskaltanut olla rohkea, tänä päivänä ei olisi niin väliä.

Käy sinä vain siellä terapiassa edelleen, jos joskus saisit pääsi terveemmäksi.

• Anonyymi

Minä muistelen että välillä sinä vingut M-miestä, sitten J-miestä ja taas T-miestä, ja välillä A-naista, etc.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet Nainen kenen luulen sinun olevan, niin kaikki muut naiset ovat edelleen kuin ilmaa sinun rinnallasi enkä ketään muuta katsokkaan ennen kuin on saatu puhuttua kasvotusten.

Kaikki nämä menneet vuodet (useampi vuosi siis mennyt) jotka olemme erossa olleet niin sinä olet ollut se joka minulla on ollut mielessä aamuin illoin. En koskaan sinua unohtanut en voinut en halunnutkaan unohtaa, sillä jostain tiesin, että tiemme vielä tulevat kohtaamaan.

Nyt kun näemme useammin edes vilaukselta tämä tunne on jopa voimakkaampi kuin koskaan ennen. Jo se että tiedän sinun olevan samassa rakennuksessa vaikka emme näe toisiamme saa minut tuntemaan suunnatonta iloa ja se lämmön tunne minkä me molemmat silloin kauan aikaa sitten tunsimme ollessamme toistemme lähellä tuntuu voimakkaana, kun vain tietää että toinen on tuossa muutaman askeleen päässä. Paikka vain on sellainen missä emme voi puhua kun siellä on liikaa uteliaita katseita ja korvia.

Meillä myös on tällä hetkellä yhteys toista tapaa käyttäen, jos siis tunnistat tästä itsesi niin laita siellä viestiä ihan vaikka vaan "moikka" jos et muuta tällä hetkellä pysty laittamaan. Minä kyllä sitten tarinoin enemmän. En nimikirjaintasi tänne laita niin ei tule kiusallisia hetkiä jos/kun joku/jotkut muu tämän lukee.

Tiedän myös että meidän on tarkoitus nähdä tässä kohtapuolin sattuman törmäyksellä jossain, näin tähdet ovat minulle kertoneet kun tähtitaivaalle katson. Ja uskon että myös että sinäkin tiedät tämän että kohtalo on jo sanellut että me nähdään.

Terveisin sinun T-mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet Nainen kenen luulen sinun olevan, niin kaikki muut naiset ovat edelleen kuin ilmaa sinun rinnallasi enkä ketään muuta katsokkaan ennen kuin on saatu puhuttua kasvotusten.

Kaikki nämä menneet vuodet (useampi vuosi siis mennyt) jotka olemme erossa olleet niin sinä olet ollut se joka minulla on ollut mielessä aamuin illoin. En koskaan sinua unohtanut en voinut en halunnutkaan unohtaa, sillä jostain tiesin, että tiemme vielä tulevat kohtaamaan.

Nyt kun näemme useammin edes vilaukselta tämä tunne on jopa voimakkaampi kuin koskaan ennen. Jo se että tiedän sinun olevan samassa rakennuksessa vaikka emme näe toisiamme saa minut tuntemaan suunnatonta iloa ja se lämmön tunne minkä me molemmat silloin kauan aikaa sitten tunsimme ollessamme toistemme lähellä tuntuu voimakkaana, kun vain tietää että toinen on tuossa muutaman askeleen päässä. Paikka vain on sellainen missä emme voi puhua kun siellä on liikaa uteliaita katseita ja korvia.

Meillä myös on tällä hetkellä yhteys toista tapaa käyttäen, jos siis tunnistat tästä itsesi niin laita siellä viestiä ihan vaikka vaan "moikka" jos et muuta tällä hetkellä pysty laittamaan. Minä kyllä sitten tarinoin enemmän. En nimikirjaintasi tänne laita niin ei tule kiusallisia hetkiä jos/kun joku/jotkut muu tämän lukee.

Tiedän myös että meidän on tarkoitus nähdä tässä kohtapuolin sattuman törmäyksellä jossain, näin tähdet ovat minulle kertoneet kun tähtitaivaalle katson. Ja uskon että myös että sinäkin tiedät tämän että kohtalo on jo sanellut että me nähdään.

Terveisin sinun T-mies

Vai T-nainen.

👍😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En käy, ei ole mitään diagnoosia. Hoida sinä vain oma pääsi. Minulla on ikävä ihmistä jonka kanssa olin yhdessä ja se meiltä kiellettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terveisin sinun T-mies

Ei olla mielestäni nähty vilaukselta vuosiin. Yhteys on mutta et varmaa käytä sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla alkaa mennä jo erittäin koomiseksi nämä miehen ykdinpuheluihin tarttumiset aina yhtä ihanan randomilla, vaan kestääkö ohuet seitit painosi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai T-nainen.

👍😂

Onko tämä liian paksu jutuiltaan perhoseksi nyt joku uusi villitys sinulla, että tartut tekstiin kun tekstiin kunhan vain kirjain laittaa triggerit päälle ha kaikki on yhtä kateuden kohteen mustamaalaamista? Ajallisesti kun katsoo, niin tasanaamalta vaikuttaa, tosin yksisestä on hankala erottaa kun teillä kahdella sattuu olemaan sama agenda eli sama kitkerän katkeruuden kohde. Ehkä teidän pitäisi yhdistää synergianne ja muodostaa joku outcsastirn kollektiivi, tutustukaa edes kun kerran hölmöjä juttujanne jo fistbumppaatte

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai T-nainen.

👍😂

Pitäisiko se ätminkin ottaa ne yksisuuntaiset läpyttimet pois silmiltä ja tilailla aikaa psykiatriseen hoitoon. Psykoosipyryhaukka lentelee aika korkeuksissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terveisin sinun T-mies

Minä en ole ollut yhdessä kaipaamani T-miehen kanssa, joten valitettavasti tämä ei osunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole ollut yhdessä kaipaamani T-miehen kanssa, joten valitettavasti tämä ei osunut.

Tässä T. Oon bongannut sut täältä. Katselen kauniita kirjoitelmiasi. Laita bikinit päälle ja sovitaan yötreffit. Unelmoin sinusta rannalla vedessä koko ajan. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä T. Oon bongannut sut täältä. Katselen kauniita kirjoitelmiasi. Laita bikinit päälle ja sovitaan yötreffit. Unelmoin sinusta rannalla vedessä koko ajan. :)

Ei minulla ole bikini vartaloa...
        Kylmään veteenkö minut jätät yksin kellumaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En käy, ei ole mitään diagnoosia. Hoida sinä vain oma pääsi. Minulla on ikävä ihmistä jonka kanssa olin yhdessä ja se meiltä kiellettiin.

Vaimoko kielsi?
        😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla ole bikini vartaloa...
        Kylmään veteenkö minut jätät yksin kellumaan?

Onpas. Oikein sopusuhtainen. Tuut syliin lämpöiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpas. Oikein sopusuhtainen. Tuut syliin lämpöiseen.

Niin, sinun kaivatullasi ehkä onkin.

• Anonyymi

Rahatta nuorukaiset näkyjä näkevät, vanhat unia uneksuvat. Ikävä on kuin vanhan kahvin tuoksu.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1359
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1249
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1061
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      254
      1032
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      755
    6. 64
      714
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      707
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      688
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      651
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      607
    Aihe