Miten tärkeää on fyysinen vetovoima?

Anonyymi-ap

Olen tapaillut hetken aikaa kiinnostavan miehen kanssa. Ollaan vasta kahviteltu eli mitään fyysistä ei ole ollut vielä välillämme, muutamaa halausta lukuunottamatta. Olen ollut pitkään sinkku, kovasti toivoisin jo löytäväni jotain. Tullaan hyvin juttuun, mies haluaa suhteen. Itse haluan vielä tunnustella ja edetä rauhassa. Olen kyllä miehestä kiinnostunut, mutta en ole varma onko fyysistä vetovoimaa tarpeeksi. Eli pitäisikö suhteen alussa pyöriä sukat jaloissa heti, kun näkee toisen. Ja pitäisikö heti tehdä mieli halia ja pussailla. Olisihan se ihanaa, jos tulisi tunne, ettei voi pitää näppejä erossa toisesta.

45

1470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei taida olla sinulle oikeanlainen mies koska epäröit, sellainen voimakas vetovoiman tunne tulee heti ensitapaamisesta ja se on selkeää.

      • Anonyymi

        Se on vai himoa toisen fyysistä olemusta kohtaan siis ulkonäköä miltä näyttää


      • Anonyymi

        Mielestäni tuo on virheellinen kanta sillä useimmat miehet eivät osaa käyttää karismaa ym ja ovat huonoja seurustelu taidoissa, jotka vievät jalat alta useimmilta naisilta. Mutta ovat oikeasti todella mukavia ja mahdollisuuden ansainneita. Itseäni oikeastaan surettaa tunnollisten miesten puolesta, jotka keskittyvät työhön, kouluun ja perhetaitoihin vain huomatakseen 30v, että heillä ei ole karsimaa saada naista kääntymään puoleensa.


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa. Vetovoima voi kehittyä myöhemminkin, vaikka vuosien päästä. Ei siinä mitään aikarajaa ole,


    • Anonyymi

      Naiset ajattelevat vain alapäällään kun vain 5% miehistä saa naisille sen tunteen, että nainen ei voi pitää näppejään erossa.

      • Anonyymi

        Ei, vaan miehet ajattelevat vain alapäällään. Jos se menee miehellä niin, että suurin piirtein nainen kuin nainen houkuttelee seksuaalisesta, niin miehet eivät juuri eroa uroskoirista. Niillehän kelpaa narttu kuin narttu. Naisilla se ei todellakaan mene niin. Aniharva mies vetää puoleensa. Tätä ominaisuutta että nainen EI ajattele seksiä koko ajan, EI koko ajan kyttää tilaisuutta päästä panemaan, EI halua koskea jokaiseen tapaamaansa mieheen - tätä palstaprinssit kutsuvat nirsoiluksi.

        Mutta eivät kaikki miehet ole noin seksi riippuvaisia. Kaikki miehet eivät ole kuin uroskoirat. Palstaprinssit ilmeisesti ovat.

        Arvostan miestä joka kieltäytyy tarjotusta seksistä koska ei hän tahdo, koska hänen ei tee mieli. Sellaisiakin miehiä on.


      • Anonyymi

        Ei vaan miehet ajattelevat alapäällään jos 90% naisista vetää puoleensa. Oksettavaa tuollainen seksiriippuvuus.


      • Anonyymi

        naiset on menny ihan pilalle. kiitos feminismin ja internetin. surullista😪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan miehet ajattelevat vain alapäällään. Jos se menee miehellä niin, että suurin piirtein nainen kuin nainen houkuttelee seksuaalisesta, niin miehet eivät juuri eroa uroskoirista. Niillehän kelpaa narttu kuin narttu. Naisilla se ei todellakaan mene niin. Aniharva mies vetää puoleensa. Tätä ominaisuutta että nainen EI ajattele seksiä koko ajan, EI koko ajan kyttää tilaisuutta päästä panemaan, EI halua koskea jokaiseen tapaamaansa mieheen - tätä palstaprinssit kutsuvat nirsoiluksi.

        Mutta eivät kaikki miehet ole noin seksi riippuvaisia. Kaikki miehet eivät ole kuin uroskoirat. Palstaprinssit ilmeisesti ovat.

        Arvostan miestä joka kieltäytyy tarjotusta seksistä koska ei hän tahdo, koska hänen ei tee mieli. Sellaisiakin miehiä on.

        No tässä yksi joka kirjoitti tänne naisesta joka heti ekana tapaamiskerralla ilmoitti että tuu mun luoksi yöksi. Ja kun kieltäydyin niin hän melkein itki ja tärisi.

        Toki minua panetti! Mutta en mä lähe ekalla tapaamiskerralla yöksi kenenkään luokse.

        Nainen oli todella kaunis. Mutta otti sen niin vakavasti ettei halunut enää sen kummemmin jutella tms. Ja toki hänellä saattoi olla kyseessä ns. "lohtupano".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan miehet ajattelevat alapäällään jos 90% naisista vetää puoleensa. Oksettavaa tuollainen seksiriippuvuus.

        Eiköhän naiset ajattele ihan samalla tavalla kuin miehetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tässä yksi joka kirjoitti tänne naisesta joka heti ekana tapaamiskerralla ilmoitti että tuu mun luoksi yöksi. Ja kun kieltäydyin niin hän melkein itki ja tärisi.

        Toki minua panetti! Mutta en mä lähe ekalla tapaamiskerralla yöksi kenenkään luokse.

        Nainen oli todella kaunis. Mutta otti sen niin vakavasti ettei halunut enää sen kummemmin jutella tms. Ja toki hänellä saattoi olla kyseessä ns. "lohtupano".

        Kuulostaa siltä että nainen oli poissa tasapainostaan. Onneton ja yksinäinen, äskettäin elämässä oli tapahtunut ehkä jotain pahaa, Se että purskahtaa itkuun kun saa pakit ei ole tervettä. Tuskin häntä varsinaisesti panetti, kunpahan halusi vain turvaa ja läheisyyttä. Teit oikean ratkaisun. Ei kannata ruveta ventovieraan ihmisen terapeutiksi.


    • Anonyymi

      Kyllä vetovoima on tärkeää. Ilman sitä ei onnistu. Jos sinun ei tee mieli koskea sitä miestä etkä halua hänen koskevan sinuun, niin siinä ei ole mitään mahdollisuuksia parisuhteelle.

      Minulle on usein käynyt treffeillä niin, että mies on ihan kiva ja fiksu. Mutta kun esitän itselleni hiljaa mielessäni yhden olennaisen kysymyksen ja vastaan siihen kieltävästi, niin tiedän ettei kannata, ei tästä mitään tule.

      . Se kysymys on: haluaisinko mennä häntä ihan lähelle, painautua kiinni häneen ja jäädä siihen hetkeksi?

      95% miehistä on sellaisia että vastaus on: EN haluaisi.

    • Anonyymi

      No se riippuu siitä millainen ihminen sinä itse olet. Toiset tuntevat tuota "sukat pyörii jaloissa" tunnetta ja toiset taas eivät. Jollekin se voi tulla nopeasti ja toiselle ajan kanssa. Se millainen sinä itse olet on vastauksen kannalta hyvin oleellista. Jos sulle on aina aiemmin tullut tuo tunne nopeasti ja nyt ei, niin se voi olla syytä ottaa huomioon.

      Itselleni ei ole ikinä tullut tuollaista tunnetta nopeasti. Mun tarvitsee tuntea, jotta se tunne tulee. Voin kyllä haluta ihan vaan seksiä jonkun kanssa, mutta olla haluamatta minkäänlaista pidempää tuntemista ko. ihmisen kanssa. On siis miehiä, joita voisin kerran panna ja miehiä, joiden seurassa vietän mielelläni aikaa, mutta en halua panna ja sitten on niitä miehiä, jotka kelpaavat hyvin molempiin. Ja kuten sanoin niin mulle se halu lähempään kanssakäymiseen herää yleensä suht hitaasti.

      Vaan selvitä itsellesi millainen ihminen sinä itse olet niin ehkä tuokin siitä sitten selviää.

    • Anonyymi

      NOOOO ? pitäkö äijä näppinsä sinun tuloistasi erossa ? Olisitko rahoittava osapuoli ? Vai kenties vain antava osapuoli yön hämäryydessä ?

    • Anonyymi

      On täällä näköjään muutama asiallinen ja aiheeseen liittyvä kommentti. Tuota juuri pohdin, että jos vetovoima herää vähitellen. Jos mies vaan ymmärtää tämän ja jaksaa odottaa. Jollain lailla mies kiinnostaa, en haluaisi vielä luovuttaa. Exän kanssa en kokenut heti suurta intohimoa, vaikka taisi olla toiset treffit, kun jo kovasti pussailtiin. Jos ihan rehellisiä ollaan, niin olen vaan yhden kerran elämässäni kokenut todella suurta intohimoa suhteen alussa. Se juttu tosin jäi vaan fyysiselle tasolle, mutta sitä miestä halusin todella.

    • Anonyymi

      Saattaa se kipinä herätä henkiin myöhemminkin jonkun ihan pikkujutun kautta, eikö siis minkäänlaista kutinaa tunnu useankaan tapaamisen jälkeen? Ehkä pitäisi...

    • Anonyymi

      Fyysinen vetovoima on todella tärkeää. Mittaan aina ennen treffeillä menoa kosteusmittarilla miten märkänä olen komealle mallimiehelle.

      T. N26

    • Anonyymi

      Pusu melkein kertoo kaiken tarvittavan jot haluaako tai kannattaako toiseen tutustua sen ihmeemmin mu sen sänkyyn etenemisen kanssa kannatta edetä rauhaksiin kun monesti se tutustuminen toine toiseen loppuu niissä kohdin

      • Anonyymi

        Siis kunnon suudelma, ei mitään pusuja :)
        Kunnon kielarin jälkeen tuntee kumpikin jalkojen välissä että tää juttu iskee tai sitten että ei.


    • Anonyymi

      Miksi kaikki pitää erotella. Jos tykkää niin silloin on kyseessä myös fyysinen vetovoima ja kaikki muu vetovoima. Minäkin olen epävarma vartaloni ja kaiken muun suhteen mitä tulee parisuhteisiin ja tapailuihin mutta silti oletan jos joku on minusta kiinnostunut, että tykkäää minusta vaikka en olisi kaikkien mieleen. Tai vartaloni ei olisi kaikkien mieleen.

    • Anonyymi

      Jotenkin mua naurattaa joidenkin naisten ajattelumalli ja profiilitekstit "tule ja vie minulta jalat alta". Aikuinen ihminen voi ihastua mutta ei minultakaan yksikään nainen ole vienyt "jalkoja alta".

      Ja tokaksi fysiikka iskee mukaan yleensä parin kolmen kerran jälkeen viimeistään.
      Eikä se millään jatkuvilla kahvitreffeillä etene lainkaan. Pitää koventaa vähän panoksia ja tarttua kiinni :) tilanteesta... tai no jos pokkaa on niin muualtakin :D :D

      • Anonyymi

        Ehkä se tarkoittaa vihjata, että miehen pitäisi osata jotain?

        Jos joku on taitava seksuaalisesti, se on haluttavaa.

        Voin kertoa, että vaikka minkä näköinen mies olisi, niin halut loppuu jos on huono sängyssä.

        Sama varmaan pätee naisten suhteen.


    • Anonyymi

      Pahoin pelkään, ettei tää juttu etene fyysisellä tasolla. Nyt on kahdet treffit ollut. Mies lähettelee päivittäin hempeitä viestejä ja romanttisia runoja. En sitten tiedä, onko vähän jo liian lällyä. Itse vastaan jollain tasolla takaisin, mutta omat viestit ei ole yhtä romanttisia. Jos ihan rehellinen olen, niin en taida olla tunnetasolla ihastunut tähän mieheen. Kovasti jo haluaisin sinkkuuden päättyvän ja etsintöjen loppuvan. En varmaan väkisin voi olla kenenkään kanssa, vaikka miten haluaisi kumppanin.

      • Anonyymi

        Onkohan jännämies nacci jo vapautunut? Siinä olisi sinulle todellinen jännämies ja sukat pyörisi varmasti jaloissa. Varmasti rakastuisit nacciin.


    • Anonyymi

      Aivan ehdottoman tärkeää!! Tunnen monta miestä jotka olisi hyviä kumppaneiksi mutta kun ei fyysisesti kiinnosta ,niin ei kiitos. Harmi sinänsä.

      • Anonyymi

        Eli jännä tai niin komea pitää olla, että muutkin naiset himoitsevat miestäsi ja päät kääntyvät kun kävelette kadulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli jännä tai niin komea pitää olla, että muutkin naiset himoitsevat miestäsi ja päät kääntyvät kun kävelette kadulla.

        Ei, ei aloittaja halua sellaista miestä jonka perään kaikkien naisten päät kääntyvät
        ja jota kaikki naiset himoitsevat. Vaan sellaisen jota hän itse himoitsee ja haluaa ja josta hän ei malta pitää näppejäni erossa. Minulle on ihan sama mitä mieltä muut naiset miehestä ovat.

        Kyllä tuo kumppanin pitäminen näyttelyesineenä jota on kiva kuljettaa kaupungilla ja jota kaverit kadehtivat, taitaa olla enemmän miesten juttu. Naiset hankkivat miehen itseään eivätkä suurta yleisöä varten.. Joillakin miehillä on halu löytää edustusvaimo. Mutta oletko kuullut edustusmiehistä?


    • Anonyymi

      Vanhempana naisena en lähde edes leikin kokeilee,odottamaan jos vetovoimaa ei ole heti! Oli oltava heti yhteistä kemiaa!

    • Anonyymi

      Mutta sellaista yhteensattumaa ei tule kovin usein, että olisi molemmin puolin vetovoimaa fyysisesti ja henkisesti... Siksi aattelin, että pitääkö pudottaa rimaa omista vaatiimuksista.. Jääkö tällä menolla sinkuksi koko loppuiäksi...

      • Anonyymi

        Todella harvoin. Ja vaikka vetovlima olisi huikea, niin voi hyvinkin olla, ettei edes pidä siitä ihmisestä muuten.

        Halu voi kasvaa, kun tutustuu ja tottuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella harvoin. Ja vaikka vetovlima olisi huikea, niin voi hyvinkin olla, ettei edes pidä siitä ihmisestä muuten.

        Halu voi kasvaa, kun tutustuu ja tottuu.

        Toi on muuten niin totta. Se kaveri, jonka kanssa on ollut tosi kova vetovoima, niin en juuri muuten pidä hänestä. Ei olla henkisesti samalla aaltopituudella tai ainakin jokin jarru on välillämme. Samaa olen ajatellut tästä uudesta tuttavuudesta, että jospa se vetovoima syttyy vähitellen. Mutten miten kerron tästä sille kiihkeälle miehelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on muuten niin totta. Se kaveri, jonka kanssa on ollut tosi kova vetovoima, niin en juuri muuten pidä hänestä. Ei olla henkisesti samalla aaltopituudella tai ainakin jokin jarru on välillämme. Samaa olen ajatellut tästä uudesta tuttavuudesta, että jospa se vetovoima syttyy vähitellen. Mutten miten kerron tästä sille kiihkeälle miehelle?

        Sano että hän on kiva ja mielenkiintoinen mutta et ainakaan vielä halua edetä tuttavuutta ja kaveruutta pitemmällekun ei ole sellaisia tunteita. Pyydä ettei hän lähetä rakkausrunoja yms. koska niistä tulee sellainen olo että painostat häntä.


    • Anonyymi

      En kestä. Tää treffikaveri kirjoittaa tosi hempeitä, kuinka haluaa pitää hyvänä ja halia. Suoraan sanoen itselläni ei ole samanlaiset fiilikset ainakaan vielä. Pitäisikö kertoa tästä miehelle vai mitä teen? Mies vaikuttaa olevan heti valmis suhteeseen. Itse haluaisin tutustua rauhassa. Mies haluaisi seuraavilla treffeillä kuulemma pitää minua kädestå ja nähdä jossain muualla kuin ihmisten ilmoilla. Itse haluaisin vaikka elokuviin tai syömään jonnekin, ehkä sitten sen jälkeen voi pitää kädestäkin kiinni. En ole vielä valmis noin intiimiin tapaamiseen mitä tämä mies ehdottaa.

    • Anonyymi

      Erittäin tärkeää. Joko sitä on heti ensi näkemällä (joskus jo ennenkin sitä!) tai sitten on turha jäädä odottelemaan myöhemminkään tulevaksi. Näin olen itse kokenut.
      Sääli että niitä miehiä vain on ääri harvassa, ja silloin juuri ne ei ole koskaan minusta joko lainkaan tai tarpeeksi kiinostuneita, kaikki tyssää viimeistään nähdessä. Joutuu sitä sitten ainakin tilapäisesti tyytymään johonkin vähemmän mieluisaan kun ei täys selibaattikaan innosta, mutta ei niistä mitään vakavampaa, sitoutumista tms. voisi ajatella. Ehkä kannattaisi kertoa miehelle ettei tunteet ainakaan tällä hetkellä riitä muuhun kuin kaveruuteen?

      "Suoraan sanoen itselläni ei ole samanlaiset fiilikset ainakaan vielä."

      Jos miehen hempeilyt ja lähestymiset saa aikaan lähinnä inhon väristyksiä ja välttelevää vastenmielisyyttä, niin tuskin on oikeanlainen sinulle? Kyllä oikean kanssa haluaa intiimiä läheisyyttä hyvinkin pian eikä malttaisi pitää näppejä erossakaan.

      • Anonyymi

        Kiitos hyvästä vastauksesta. Aion kertoa miehelle, etten ole vielä täysin rakastunut, vasta tunnustelen.


    • Anonyymi

      Kyllä fyysinen vetovoima vaan on tärkeää, varsinkin siinä rakastumisvaiheessa. Olen oikeastaan aina vihannut tätä piirrettä itsessäni, ihastun naisessa aina ulkonäköön. Ihan sama vaikka tiedän, ettei nainen muuten olisi yhtään sopiva. Järki tulee mulla vasta myöhemmin.
      Tämän takia petyin nettideittailuun. Kaikki vähänkin sievät ja pitkät naiset (olen itse pitkä) saavat siellä isolla paikkakunnalla ihan hillittömän määrän tykkäyksiä. Siis satoja tai tuhansia. Tietysti nainen valkkaa myös tarjonnasta parhaat päältä (jos jaksaa selata) ja koska en ole kuitenkaan varsinaisesti mikään George Clooney, todennäköisyys päästä tresseille sievän naisen kanssa Tinderissä on oikeasti tilastollisesti aika olelematon. Olen realisti.

      Mutta onneksi löysinkin omat naisystäväni ravintolasta. Todella kaunis ja upea nainen, kääntää päitä. Tinderissa en olisi ikinä onnistunut, mutta ravintolasta lähti vaan minun käsivarteen mukaan. Pienempi kilpailu siis 150 hengen ravintolasalissa 😀. Todellisessa elämässä kaikki siis on mahdollista.

    • Anonyymi

      Jätä se sika!

    • Anonyymi

      Ihan ykkönen.

    • Anonyymi

      Nyt on nähty kolmesti. Miehessä ei ole mitään vikaa, hän on ystävällinen ja mukava, meillä myös juttu luistaa. Mutta en halunnut vieläkään mitään fyysistä läheisyyttä miehen kanssa. Saatan toki vähitellen lämmetä ja alkaa tuntea myös fyysistä vetovoimaa, en kuitenkaan haluaisi suostutella itseäni sellaiseen. Toisaalta voi olla omaa pelkoani, että epäröin. Mutta ei ehkä kuitenkaan ole hyvä merkki, etten halua läheisyyttä.

      • Anonyymi

        Eihän se ole hyvä merkki. Tiedän mistä puhut. Olen kokenut tuon saman monilla treffeillä: mies on kiva ja meillä synkkaa ja juttu luistaa, mutta siinä on sellainen iso MUTTA että en tunne minkäänlaista fyysistä vetoa. En niin minkäänlaista.


    • Anonyymi

      Vetovoima voi tulla vasta muutaman tapaamisen
      jälkeen,kunhan et ajattele pakolla sitä.

    • Anonyymi

      No kaikki ovat erilaisia ja ehkä tuollainen haluttomuus jo lähtöviivalla saattaa joillekin olla parempi kuin ei mitään, mutta itselleni kosketus, ja ylipäänsä fyysinen läheisyys ja seksi on niin tärkeää, että en lähtisi kokeilemaan, jos ei ole vetovoimaa edes alussa.

      Minulle on näytetty halutonta naamaa jo yhden elämän tarpeiksi ja toista laimeaa suhdetta en lähde edes koettamaan.

    • Anonyymi

      On ollut jännämiehiä tyrkyllä ja ytmejä. Mutta minulla on valikoiva maku. Jos ei värinöitä tule ,ei väkisin yrittämällä tai parhaalla tahdollakaan, niin ei tule.

    • Anonyymi

      Siksi sinkkuja onkin nykyään jo yli puolet aikuisista. Ja lisääntyy koko ajan.
      Fakta nimittäin on, että ylivoimaisesti valtava enemmistö ihmisistä on oikeasti rumia, eivätkä saa kenenkään "sukkia pyörimään" halusta. Tähän kun lisää että elokuvissa, mainoksissa, somessa ja kaikesta viihteestä läpilyöty täydellisyyden mielikuva, mitään muuta kuin haluttomuutta ei voi olettaa. Kaiken lisäksi kello tikittää kaiken aikaa ja nekin jotka ovat nuorena kauniita ja komeita, rupsahtavat vääjäämättä vuosi vuodelta.

    • Anonyymi

      Kemiaa pitää olla heti. Kannattaa pussata melko alussa niin tiiät

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe