Kuinka koululaisten pisa tulosten huonontuminen heijastuu cooper tuloksiin? Älylaitteet arjessa riskitekijä perheissä.
Pisa tulokset ja cooper
35
263
Vastaukset
- Anonyymi
Äkylaitteet tylsistyttää keskenkasvuiset ja ajavat huumeidenkäyttöön. Nuoret tarvitsevat lisää rakkautta ja rajoja.
- Anonyymi
Joka lastaan rakastaa, se vitsalla ajaa lapsoset juoksemaan neljän tonnin coopereita
- Anonyymi
Älylaitteita hakkaavista nuorista tulee semivammaisia tavisläskejä amiksia, jotka juoksevat Cooperissa hädin tuskin 2000m.
- Anonyymi
Mielenkiintoisia aatoksia ap:llä kello 4:32 aamuyöllä.
- Anonyymi
Thaimaan puolipäivän aika, polkujuoksemassa Chiang Maissa, kyyylllä kelpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parhaat kyvyt talvehtivat aasiassa. Kelpaa sukellella kirkkaissa vesissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä olikin vasta reilut viisitoista vuotta sitten ketju Thaimaassa juoksemisesta. Varmasti hienot kelit siellä harjoitella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä olikin vasta reilut viisitoista vuotta sitten ketju Thaimaassa juoksemisesta. Varmasti hienot kelit siellä harjoitella.
Mikkoset keravalta talvella sielläpäin.
- Anonyymi
Totta kai hapen otto kunto
Vaikuttaa myös aivon kuntoon
Onhansiitä dokumenntejä telkkarissa- Anonyymi
Thaimaassa pääsee kuksimaan. Siitä hyvän mielen hormoneita. Suositan kaikille talvea Chiang Maissa.
- Anonyymi
Doi Inthanonin mäessä saa hyvät vertikaalit, jotain 2 km, kertamäkeen.
- Anonyymi
Thaimaa uusi Koli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thaimaa uusi Koli?
Kolilla on pimeää ja sateista tähän aikaan vuodesta. Thaimaassa aurinko paistaa. Lämpö hellii urheilijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolilla on pimeää ja sateista tähän aikaan vuodesta. Thaimaassa aurinko paistaa. Lämpö hellii urheilijaa.
LISÄKSI:
täällä on taas polkujuoksun MM-kisat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LISÄKSI:
täällä on taas polkujuoksun MM-kisatMiksi poistuvat viestit jossa sanotaan suomesta juuson olevan mukana mm-kisoissa. 2 viestiä poistettu
- Anonyymi
Koh Samuissa brittiukko joi 2 päivää.
Pahasti sekaisin alastomana löydetty. Yritti uida rannasta merelle. Pitäkää järki mukana thaimaassa. - Anonyymi
Älylaitteilla opitaan varhain somejuoksu.
Teenpäs 30 minuutin 10 km aamulenkin ulkona. - Anonyymi
Kunnolla kun cooperia kiskoo, tulee PISU housuun
- Anonyymi
Imureilla kierretty poluilla.
Sää hellii.
Miten muilla? - Anonyymi
istuminen ja diabetes, siinä riskit
- Anonyymi
Minä istuin koko nuoruuteni ja olen terve kuin pukki. Tietokoneella pelasin aivoja kehittäviä pelejä, ja söin perusterveellistä ruokaa. Cooperissa menee yli 2000m.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä istuin koko nuoruuteni ja olen terve kuin pukki. Tietokoneella pelasin aivoja kehittäviä pelejä, ja söin perusterveellistä ruokaa. Cooperissa menee yli 2000m.
Menepä juoksukouluvalmentajaksi
- Anonyymi
Johtuu muun muassa polarisaatiokehityksestä koulujärjestelmässä. Aiemmin hyvän tuloksen on taannut, että suomalaisessa koulujärjestelmässä osaaminen on jakautunut tasaisesti. Nyt tasaisuus on rapautunut ja jotkut juoksee vain taaksepäin.
- Anonyymi
IHAN SAMA, MITATAAN SEKIN !
- Anonyymi
Meillä on ollut kaksi tosi huonoa ministeriä peräkkäin. Sanni ja Lii
Ei voi muuta odottaa kuin että päin persettä menee!! - Anonyymi
Nykynuorilta ei suju pisatulokset ja cooper. Eivät osaa vetää hampaat irvessä.
- Anonyymi
Nykyään ei saa kilpailla koulussa. Ei koetuloksissa eikä Cooperissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään ei saa kilpailla koulussa. Ei koetuloksissa eikä Cooperissa.
Kyllä minun nuoruudessani miehet olivat vielä miehiä ja naiset naisia.
- Anonyymi
Oletteko huomanneet älykkyyden ja juoksukunnon välistä yhteyttä? Itse olen Mensan jäsen, ja juoksen Cooperissa yli 3000m!
- Anonyymi
Kyllä nykynuorista ei ole mihinkään. Ei juoksuun eikä matikkaan.
- Anonyymi
Juu. Koulukin pelkkää hälinää ja ryhmätyötä.
- Anonyymi
2100m hyvä tavo nykynuorille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2100m hyvä tavo nykynuorille.
Juu. 3100m sama kuin voittaisi Matikka kilpailun.
- Anonyymi
Miulla äö 166 ja Cooper 2800m.
- Anonyymi
Nuoriso ei jaksa treenata. Pitäisi päästä huippukuntoon kahdessa viikossa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565190Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1031504
- 921446
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041406En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721027
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671025