Mitä haluaisit ja mitä et

Anonyymi-ap

Eli millaisesta seksistä pidät ja nautit ja mitä olisit valmis kokeilemaan ja mitä et halua kokeilla ja sanot ei jos kumppanisi ehdottaa kokeilemaan vaan sanot kokeillaan jotain muuta

32

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän nuo seksiasiat kuulu jollekin toiselle palstalle.

• Anonyymi

Jos toinen sanoo. "Että nyt tehdään vauvoja." Niin ei helvetissä tehdä. 😅

• Anonyymi

Eikös se ole kivaa touhua eli kantsii kokeilla teet niitä 8 kpl niin ei oo tylsää vaan on aktiviteettiä ja vipinää

• Anonyymi

Harjoitteluhan on aina kivaa huonolla tuurilla seurauksista saattaa joutua jokusen vuoden maksamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se ole kivaa touhua eli kantsii kokeilla teet niitä 8 kpl niin ei oo tylsää vaan on aktiviteettiä ja vipinää

Suurperhe ennen oli 12-15:sta lasta ja kaksi aikuista jot viel on matkaa kun on vasta kaksi joista toinen on jo aikuinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurperhe ennen oli 12-15:sta lasta ja kaksi aikuista jot viel on matkaa kun on vasta kaksi joista toinen on jo aikuinen

No puuhaa riittää viel 13 kpl jäljellä ei muuta kuin toimimaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja saa enemmänkin tehdä mut miettii kestääkö sänky eli voi olla et jossain vaiheessa joudutte ostaan uuden sängyn toivottavasti lauta pohja kakkosnelosesta pohja ja runko parrusta niin kestää tai metallisänky

• Anonyymi

En halua minkäänlaista perseseksiä sillä sellainen on abnormaalia. En halua lipitellä ensimmäistäkään naisen vulvaa sillä sellainen on abnormaalia. En halua minkäänlaista abnormaalia seksiä sillä sellainen on abnormaalia.

En ole mikään jännämies joka tykkää kaikesta abnormaalista seksistä. Naiset ovat pervoja kun tykkäävät kaikesta abnormaalista seksistä mitä vain jännämies keksii ehdoittaa heille.

• "Naiset ovat pervoja kun tykkäävät kaikesta abnormaalista seksistä mitä vain jännämies keksii ehdoittaa heille."

Sana abnormaali esiintyy viestissä kuusi kertaa. Johtaa arvaukseen, jota en rohkene ääneen lausua. Siitä huolimatta sanon suoraan, että kirjoittaja on iljettävä sovinistisika. Haukkuu nättiä ja fiksua sukupuolta. 🌹👀

• Anonyymi

Mitähän mahtanee korviesivälissä enään ol

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

"Naiset ovat pervoja kun tykkäävät kaikesta abnormaalista seksistä mitä vain jännämies keksii ehdoittaa heille."

Sana abnormaali esiintyy viestissä kuusi kertaa. Johtaa arvaukseen, jota en rohkene ääneen lausua. Siitä huolimatta sanon suoraan, että kirjoittaja on iljettävä sovinistisika. Haukkuu nättiä ja fiksua sukupuolta. 🌹👀

Hyvä uskaltaa ilmaista mielipiteensä

• Anonyymi

Sinulle 2022-11-03 16:59:41, Olen nainen ja olen kanssasi samaa mieltä. Jos mies ei tavallisella panolla laukea niin ei sitten. En ala mihinkään suorituksiin, nuolemisiin ja outouksiin. Korkeintaan klitoriksen hively sormella, ei välttämättä sitäkään. Ja minä jotakin vastaavaa tavallista hänelle.
        Seksuaalisuus lähtee itsestä sisältä ei sitä toinen saa tehdyksi millään konnankoukuilla ja vastaavasti nautinto tulee jos on tullakseen ihan peruspuuhalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä uskaltaa ilmaista mielipiteensä

Tarvitaankin luonteenkaraisua, jotta tommoisen mielipiteen ilkeää lausua. 🌹👀

• Anonyymi

Ehkä sängyssä. Sitä en ole vielä kokeillut, ulkotiloissa vain pystyssä ja

• Anonyymi

Eli olet saanu viimeksi teini-ikäisenä kö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet saanu viimeksi teini-ikäisenä kö

Ei kun about kaksi viikkoa sitten. Mutta vasta viime vuonna vai olikohan sitä edellisena ekan kerran (oon 34). Mutta olenkin kiltti & kunnollinen homomies.

• Anonyymi

Olisin kaikenlaista valmis kokeilemaan, jos kumppani nainen olisi siitä todella kiihottunut. Laittomuudet eli esim lapset ja eläimet jäisivät kokeilematta, mutta 3. Pyörä, bi-seksi, strap-on, ryhmä, asusteet, roolit, hillitty s&m jne voisi kokeilla

• Anonyymi

Ei saanu vastata ku viesti poistettiin. Vaniljasta en pidä ja silti sitä tyrkytetään. Yök.

• Anonyymi

Ne ei vai aina heti näy kun on kirjoittanut pitäs välil aina päivittää sivua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne ei vai aina heti näy kun on kirjoittanut pitäs välil aina päivittää sivua

Tuol alhaal näkyy poistetut

• Anonyymi

En kerro. Sen verran voin kuitenkin paljastaa, etten halua enää mitään seksikokeiluja. Kaikki nautinto mitä olen halunnut, on koettu, aikansa kutakin. Nyt keskityn muihin asioihin kuin seksiin.

• Anonyymi

Mä tykkään ihan siitä perinteisestä sitä kai tätä nykyä kutsutaan vaniljaksi

• Seksipalstoilla on kyllä vaniljan nimellä tarjottu käsirautoja ja silmien sitomista. En minäkään lämpene sellaisesta. Mutta kun kerron innostuvani vitun näyttämisestä, kuten 99,99 % terveistä miehistä, vakiintumattomat nimittelevät pervoksi. 🌹👀

• Anonyymi

Mikä vanilja jäätelökö varmaankin yrität kertoa et normaaliseksistä miksi ei voi sanoa normaali seksi vaan jotain omaa keksittyä vanilja voi voi sentään

• Anonyymi

Ja mitä ja mikä on sinusta perinteistä seksiä bdsm kö tai sm seksi vai mikä

• Epäilen, että pitäisin kolmdnnesta pyörästä. Mutta en kokemukseni mukaan ole ehdoton, jos kumppaniin on hyvä yhteys.

Jotenkin oon huomannut (muissakin yhteyksissä kuin seksissä), että ehdottomuus estää löytämästä jotain huikeaa ja kokea kaikenlaista. 😊

Seksissä kuitenkin pitää olla henkinen yhteys, muuten mikä tahaansa tuntuu ällöttävälle. 🤢

• Anonyymi

Kyllä nuo kokeilut on pitkälti kokeiltu jo ja tietää mistä tykkään.

• Anonyymi

Minä olen absoluuttinen vaniljamies ja harrastan normaalia seksiä normaalien naisten kanssa. Mitään kama sutraa ei lueta, käyttökelpoisia asentoja on oikeasti vain kourallinen ja ne tulevat luonnostaan. Lelut kuuluu lapsille ja esim ruoka menee vain ja ainoastaan suuhun.

Roolileikeistä kelpaa D&D edition 5 , Call of Cthulhu yms. Raippaa annan korkeintaan ratsulle jos ei muuten kaakki tottele.

Sängyssä se mitä teen teen sitten helvetin hyvin.

• Anonyymi

Jos henkinen yhteys ja luottamus kumppaniin on kunnossa, niin voisin kokeilla aika monenlaisiakin asioita. Mitään todella extremeä saati laitonta en suostuisi tekemään, mutta muutoin suhtaudun seksiin aika avoimin mielin. Lähtökohtaisesti minua kiinnostaa seksi vain oman kumppanin kanssa, se tuntuu luontaisimmalta.

• Anonyymi

Kaikista tärkeintä on se ett seksi on joka kerta erilaista kuin edelliskerralla. Voi vaatia mieheltä mielikuvitusta ja/tai suunnitelmallisuutta mutta sillä tavalla saa pidettyä kiinnostuksen yllä. En syö samaa ruokaakaan kahta päivää peräkkäin joten miksi tyytyisin johonkin puuduttavaan tylsään seksiin.

• Anonyymi

Sinkku sellaisesta tietenkin 😏

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5970
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5555
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5247
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3255
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2789
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2601
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2290
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2090
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1900
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1821
    Aihe