Missä menee

Anonyymi-ap

Tapailun raja?
Seurustelun raja?


Itselläni tapailun raja menee siinä että on juteltu ja pussattu/halattu. Jis siis oikeasti tavataan 1 kerta enemmän niin kyse tapailusta eikä mistään muusta.

Seurustelun raja menee seksissä. Ei seurustelua=ei seksiä=ei seurustelua

92

961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen siis 30v nainen

      • Anonyymi

        Siis olet jo 30??? Luulin kyllä, että noin tietämätön/ymmärtämätön on vielä 15 vee, joka ei oikeasti tiedä. Hei haloo nyt ihan AIKUISTEN oikeesti. KOLMEKYMPPINEN ei tiedä edes "seurustelun rajaa".. On se nähty jo juoppohuumemariinista, ette KOLMOSELLA alkavilla ole aivoja!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis olet jo 30??? Luulin kyllä, että noin tietämätön/ymmärtämätön on vielä 15 vee, joka ei oikeasti tiedä. Hei haloo nyt ihan AIKUISTEN oikeesti. KOLMEKYMPPINEN ei tiedä edes "seurustelun rajaa".. On se nähty jo juoppohuumemariinista, ette KOLMOSELLA alkavilla ole aivoja!!!

        Miten en tiedä? Juurihan aloituksessa kerron rajani tarkasti.


    • Anonyymi

      Olisi kiva kuulla löyhämoraalisten vastauksia. Vai onko teillä rajoja lainkaan 😁

      • Anonyymi

        Aika hyvä "isku".
        Tänä päivänä 10-40 vuotiaille on normaalia ryypätä, naida, vetää huumeita, bailata... Mitä julkisemmin, sen parempi. Onhan tämä jo nähty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hyvä "isku".
        Tänä päivänä 10-40 vuotiaille on normaalia ryypätä, naida, vetää huumeita, bailata... Mitä julkisemmin, sen parempi. Onhan tämä jo nähty

        Nyt puhut marginaalista väestönosasta. Tuo käytös kuuluu vain alaluokkaan kuuluville.


    • Anonyymi

      Kai tapailu on et käy muutaman kerran treffeillä tai tapailee kerran kaks viikossa esim tunnin ajan mut seurustelu ollaan kaikki vapaa aika yhdessä kaikkea yhdessä tai sovitusti tehden

      • Anonyymi

        "seurustelu ollaan kaikki vapaa aika yhdessä kaikkea yhdessä tai sovitusti tehden"

        Voi kauhistus! Seurustelu ei saa olla noin rajoittavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "seurustelu ollaan kaikki vapaa aika yhdessä kaikkea yhdessä tai sovitusti tehden"

        Voi kauhistus! Seurustelu ei saa olla noin rajoittavaa.

        Rakastuneet panee kyllä mielellään joka pvä (=20päivää).. Jos aikataulujen takia tuo ei mahdollista niin sillon pannaan vaan 3 x vko


      • Anonyymi

        No tuolla perusteela mä kyllä voisi tapailla, kenenkään tuttavan miehen kanssa. Jos tapaamiset muuttuu, pitempi aikaisiksi. Mä olen asunutkin miehen kanssa samassa osoitteessa, parisen vuotta käytännön syistä, mutt seksisuhdetta mulla ei ole koskaan hänen kanssaan ollut.

        Kyllä ratkaisu oli puhtaasti veroteknillinen vedätys, muka kihlaparina asuttiin. Myin lopulta asuntoni kyseiselle miehelle ja muutin osoitteenikin vasta silloin toisaalle. Suurimman osan ajasta mies asui käytännössä yksin asuntoa. Minun kun oli työni vuoksi helpompi asua välillä äitini asunnossa, lähempänä työpaikkani. Aina välistä kävin siivoamassa asuntoa, joten kyllä naapurit olisi todistaneet meidän olleen kihlaparin, jonka suhde ei sitten kestänytkään.

        Minusta kyllä parisuhde vaatii seksuaalista kanssa käymistä ja siihen mulla kyllä kuluu aikaa ennen kuin mitään sellaista tulen kokemaan ja silti olen tehnyt pelkkiä vääriä valintoja.
        Aiheesta olen kyllä keskustellut, joka ainoan petturin kanssa, mutt ovat kai luottaneet saavansa anteeksi, kun käry on käynyt.
        Mä olen periaatteen nainen, se pidetään mitä luvataan; ja jokaiselle heille olen kertonut ett se on kerrasta poikki. Ei ole mennyt viesti kuitenkaan perille, ilmeisesti.


    • Anonyymi

      Siellä mihin ne sovitaan.

    • Anonyymi

      Seksiä kai voi olla ilman seurusteluakin mu silloi on hyvä voida kummankin pystyä oikeasti luottamaan toinen toiseensa si miksi kieltäytyä hyvästä seksistä vain siksi ettei seurustelua kaipaa tai halua haaste siinä toki on se että mistä voi tietää millaistako se seksi jonkun kanssa olisi

      • Anonyymi

        Mikä ettei, jos kummallekin osapuolelle käy! Mulle se ei vaan mahdu omaan ajatusmaailmaani, mutt mikä mä olen toisten elämistä ja olemista arvostelemaan. Ei koske mua, jos en ole missään ketjussa mukanakaan. Ja jos kävisi niin ett olisi olemassa triangeli, mä jatkaisin matkaani sinkkuna, eteenpäin sanoi mummo hangessa!


    • Anonyymi

      Kerta tai kaksi kertaa seksiä ei ole vielä seurustelua. 20 kertaa ja sitten kun nukkuu toisen vieressä on seurustelua.

      • Anonyymi

        No paljon pitää höylätä että on seurustelua :o

        johan on arvot kaukana erilaisilla ihmisillä tällä hetkellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No paljon pitää höylätä että on seurustelua :o

        johan on arvot kaukana erilaisilla ihmisillä tällä hetkellä

        Rakastuneet panee kyllä mielellään joka pvä (=20päivää).. Jos aikataulujen takia tuo ei mahdollista niin sillon pannaan vaan 3 x vko. (Laitoin tämän äsken väärään kohtaan)


      • Anonyymi

        Ei, ehdottomasti kannattaa naida siellä ja täällä, jokaisen vastaantulijan kanssa aamusta iltaan, päivästä toiseen, eikä missään tapauksessa käyttää samaa miestä/naista toista kertaa. Kannattaa myöskin pitää päiväkirjaa panoista, minlälainen henkilö jne.. Tuo päiväkirja sen takia, että sitä luulee muistavansa kaikki panot, mutta ne unohtuu ja jos ei osaa laskea kolmesta eteenpäin, voi antaa kirjan sitten räknättäväksi jollekin laskutaitoiselle. Niin sinä voit sitten vanhana lueskella päiväkirjojasi ja vaikka tirauttaa pikku itkun "vanhojen hyvien aikojen" muistoille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastuneet panee kyllä mielellään joka pvä (=20päivää).. Jos aikataulujen takia tuo ei mahdollista niin sillon pannaan vaan 3 x vko. (Laitoin tämän äsken väärään kohtaan)

        Selitttttelyä............... kyllä se on seurustelua jos on rakastuttu ja pannaan joka päivä. Haloo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selitttttelyä............... kyllä se on seurustelua jos on rakastuttu ja pannaan joka päivä. Haloo.

        Voihan se olla etäsexsiä,ei sen kummempaa.Toiset panee enemmän vierasta kuin omaansa.


    • Itselleni tapailua on, että nähdään säännöllisen epäsäännöllisesti. Mitään velvotteita ei ole kummallakaan, mutta itse en halua tapailla useampia samaan aikaan vaikken en sido itseäni henkisesti vielä tapailun perusteella, Tapailuun sisältyä seksiä tai sitten tapailla 3kk ilman seksiä. Kaikki riippuu siitä miltä asia kummastakin tuntuu, el ole mitään ehdottomia sääntöjä mitä pitäisi noudattaa!

      Jos toisen haluaa varata, sitten pitää sopia seurustelusta. Minusta keski-ikäisten ei tarvitse enää pelailla ja pitäisi jo osata sanoa kiinnostaako toinen tapailua pidemmälle vai ei. Se koska tapailu muuttuu seurusteluksi, ja koska alkaa yksinoikeus, voi olla hidas aikajakso tai yksi avoin selkeä keskustelu. Tässäkään asiassa ei ole mitään ehdottomia sääntöjä! Jos kumpikaan ei koe tarvetta selkeyttää asiaa, sitten mennään tapaamisella. Yleensä asian haluaa selventää kun omat tunteet alkaa vahventua, jos on olo ettei tiedä vielä, kovin kiire tuskin on ja silloin on hyvä ottaa aikaa ja ehkä väliaikaista etäisyyttäkin omien tunteiden selkiytymiseen.

      • Anonyymi

        Kun yhden kerran menee sänkyyn mun kans niin kyl on sit yksinoikeudella mun. Jos menee pettämään niin ei kannata 100m lähemmäs tulla. Sitoutuminen ja uskollisuus tärkeimmät arvot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun yhden kerran menee sänkyyn mun kans niin kyl on sit yksinoikeudella mun. Jos menee pettämään niin ei kannata 100m lähemmäs tulla. Sitoutuminen ja uskollisuus tärkeimmät arvot.

        Arvomme ei osu yhtään yhteen, vaikka omin arvoihin kuuluu myös sitoutuminen ja uskollisuus. Itse uskon kummankin vapaaseen tahtoon olla yhdessä, en omista ketään eikä kukaan omista minua. Minulla ei ole oikeus rajoittaa toista, ei toisella minua.

        Omassa arvomaailmassa sitoutuminen lähtee omasta halusta valita toinen, ei kerran seksistä. Sairaalloinen mustasukkaisuus tai omistushaluisuus ei kuulu suhteisiini. Seksi ei merkitse automattisesti sitoutumista tai varausta, vaansitoutuminen on yhteinen sopimus. Niin kuin seksin harrasminenkin on omalla tavallaan.

        Kun suhtaudut naiseen noin uhkaavan omistushaluisesti, suosittelen sopimaan seurustelusta ja seurustelun säännöistä ennen seksiä.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Arvomme ei osu yhtään yhteen, vaikka omin arvoihin kuuluu myös sitoutuminen ja uskollisuus. Itse uskon kummankin vapaaseen tahtoon olla yhdessä, en omista ketään eikä kukaan omista minua. Minulla ei ole oikeus rajoittaa toista, ei toisella minua.

        Omassa arvomaailmassa sitoutuminen lähtee omasta halusta valita toinen, ei kerran seksistä. Sairaalloinen mustasukkaisuus tai omistushaluisuus ei kuulu suhteisiini. Seksi ei merkitse automattisesti sitoutumista tai varausta, vaansitoutuminen on yhteinen sopimus. Niin kuin seksin harrasminenkin on omalla tavallaan.

        Kun suhtaudut naiseen noin uhkaavan omistushaluisesti, suosittelen sopimaan seurustelusta ja seurustelun säännöistä ennen seksiä.

        Kyllähän jokainen voi pettää ja säätää mutta se on epäkunnioittavaa ja oksennan sellaisen päälle joka on epäkunnioittava minua kohtaan. Olen nainen.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Arvomme ei osu yhtään yhteen, vaikka omin arvoihin kuuluu myös sitoutuminen ja uskollisuus. Itse uskon kummankin vapaaseen tahtoon olla yhdessä, en omista ketään eikä kukaan omista minua. Minulla ei ole oikeus rajoittaa toista, ei toisella minua.

        Omassa arvomaailmassa sitoutuminen lähtee omasta halusta valita toinen, ei kerran seksistä. Sairaalloinen mustasukkaisuus tai omistushaluisuus ei kuulu suhteisiini. Seksi ei merkitse automattisesti sitoutumista tai varausta, vaansitoutuminen on yhteinen sopimus. Niin kuin seksin harrasminenkin on omalla tavallaan.

        Kun suhtaudut naiseen noin uhkaavan omistushaluisesti, suosittelen sopimaan seurustelusta ja seurustelun säännöistä ennen seksiä.

        Itse en kyllä pystyisi katsomaan itseäni peilistä jos tapailisin kahta samaan aikaan. Kaikki mikä pitää salata on pettämistä.


      • Vahvasti samaa mieltä.

        Seurustelu on sopimus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun yhden kerran menee sänkyyn mun kans niin kyl on sit yksinoikeudella mun. Jos menee pettämään niin ei kannata 100m lähemmäs tulla. Sitoutuminen ja uskollisuus tärkeimmät arvot.

        Eihän siinä mitään, jos kommunikoit tuon periaatteen, etkä tee opetusta, että mies tajuaa sen sanomatta.


      • Yogamies kirjoitti:

        Eihän siinä mitään, jos kommunikoit tuon periaatteen, etkä tee opetusta, että mies tajuaa sen sanomatta.

        Opetusta=oletusta


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Opetusta=oletusta

        Nimenomaan opetus miehelle pitää tehdä jos mies uskoo että on vastapuolta arvostavaa ja kunnioittavaa pettää. Ei näitä kuulu vaatia. Jos toinen on epäluotettava mulkero niin ei siinä sooimukset auta. Joko arvostat ja kunnioitat tai sitten et. Ei ole vaihtoehtoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän jokainen voi pettää ja säätää mutta se on epäkunnioittavaa ja oksennan sellaisen päälle joka on epäkunnioittava minua kohtaan. Olen nainen.

        En itsekään arvosta pettämistä, mutta minusta ei voi olettaa sitoutumista vaikka sen perusteella, että päädytään sänkyyn tai tapaillaan. Pettämistä voi olla vasta kun parilla kun on oikeasti suhde.

        Näin vaikka itse olen ollut aina uskollinen, enkä ole koskaan tapaillut useita saman aikaan. Enkä tällä tarkoita, että itse haen yhden illan juttuja, vaan ihan pelkkää periaatetta. Jos haluaa varata vastapuolen, pitää pystyä asiasta myös puhumaan. Jos ei puhu, voi toinen vaikka ajatella, että on kyse vain satunnaisesta seksistä tai kevyestä tapailusta ja toinen ajattelee jo yhteistä tulevaisuutta. Toisen puolesta ei voi päättää mitä hän haluaa, jokaisen pitää itse tietää mitä itse haluaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse en kyllä pystyisi katsomaan itseäni peilistä jos tapailisin kahta samaan aikaan. Kaikki mikä pitää salata on pettämistä.

        En itsekään tapaile kahta saman aikaan, mutta ei tapailu vielä ketään velvoita eikä ilman yhteistä velvoitetta voi pettää. Tapailu on vasta sen tunnustelua onko riittävästi yhteistä? Tapailu voi hyvin äkkiä vaihtua seurusteluksi, jos kummallakin on siihen motivaatio.

        Jos tapailisi miestä, ja muutaman tapaamisen jälkeen näkisin, että mies jatkaa sarjadeittailua, lähinnä ajattelisin ettei mies ole kiinnostunut minusta ja jättäisin tapailun siihen tai saattaisin hetken katsoa miten tilanne jatkuu ja samalla irrottaisin omaa otetta suhteen alusta.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        En itsekään tapaile kahta saman aikaan, mutta ei tapailu vielä ketään velvoita eikä ilman yhteistä velvoitetta voi pettää. Tapailu on vasta sen tunnustelua onko riittävästi yhteistä? Tapailu voi hyvin äkkiä vaihtua seurusteluksi, jos kummallakin on siihen motivaatio.

        Jos tapailisi miestä, ja muutaman tapaamisen jälkeen näkisin, että mies jatkaa sarjadeittailua, lähinnä ajattelisin ettei mies ole kiinnostunut minusta ja jättäisin tapailun siihen tai saattaisin hetken katsoa miten tilanne jatkuu ja samalla irrottaisin omaa otetta suhteen alusta.

        Ihmissuhde alkaa sillä sekunnilla kun sanoo "moi" toiselle. Sen jälkeen voi alkaa pettää tai kunnioittaa, osoittaa käytöksellään kuinka upea jalokivi on.

        Noissa sarjadeittailijoissahan on vaan 1 ongelma:salailu. Eihän kukaan kattos pettäjää jos tietäs....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmissuhde alkaa sillä sekunnilla kun sanoo "moi" toiselle. Sen jälkeen voi alkaa pettää tai kunnioittaa, osoittaa käytöksellään kuinka upea jalokivi on.

        Noissa sarjadeittailijoissahan on vaan 1 ongelma:salailu. Eihän kukaan kattos pettäjää jos tietäs....

        Eli kun sanot jollekin moi, lopetat moi sanomiseni muille ja varaat itsesi?

        Sarjadeiattailu on ymmärtääkseni nykyisin enemmän sääntö kuin poikkeus vaikka Tinder-tyyppisissä sovelluksissa. Omaa kokemusta ei ole, mutta aika moni sanoo samaa.

        Jokainen päättäköön itse mitkä on omat rajansa ja mitä hyväksyy. Asialla on kääntöpuoli, vastapuolelta ei voi ilman keskustelua odottaa samaa ilman asioista sopimista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun yhden kerran menee sänkyyn mun kans niin kyl on sit yksinoikeudella mun. Jos menee pettämään niin ei kannata 100m lähemmäs tulla. Sitoutuminen ja uskollisuus tärkeimmät arvot.

        Tsiisus sentään, eikö helpompi olisi luopua toisesta sovinnolla, niin mä teen. Nostamatta edes minkäänlaista meteliä asiasta. Totean vain etten mä ollutkaan riittävän hyvä, sille toiselle osapuolelle. Sattuuhan näitä erehdyksiä muillekin, en mä öle ainoa laatuaan.
        trollikka


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Eli kun sanot jollekin moi, lopetat moi sanomiseni muille ja varaat itsesi?

        Sarjadeiattailu on ymmärtääkseni nykyisin enemmän sääntö kuin poikkeus vaikka Tinder-tyyppisissä sovelluksissa. Omaa kokemusta ei ole, mutta aika moni sanoo samaa.

        Jokainen päättäköön itse mitkä on omat rajansa ja mitä hyväksyy. Asialla on kääntöpuoli, vastapuolelta ei voi ilman keskustelua odottaa samaa ilman asioista sopimista.

        Ei jollekin vaan sille kenen kanssa haluan alkaa olemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei jollekin vaan sille kenen kanssa haluan alkaa olemaan.

        Tiedätkö sen ensitapaamisella aina? Voiko se tietäminen viedä joskus vaikka pari kuukautta? Annatko vastapuolelle aikaa löytää tunteet vai odotatko, että roihun pitää syttyä samantien?

        En sano, että joku tapa on oikein ja toinen väärä. Erilaiset ihmiset yleensä on myös tässä suhteessa erilaisia.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Tiedätkö sen ensitapaamisella aina? Voiko se tietäminen viedä joskus vaikka pari kuukautta? Annatko vastapuolelle aikaa löytää tunteet vai odotatko, että roihun pitää syttyä samantien?

        En sano, että joku tapa on oikein ja toinen väärä. Erilaiset ihmiset yleensä on myös tässä suhteessa erilaisia.

        Olen aina rakastunut ensisilmäyksellä kohtalonomaisesti ja niin varmaan vastapuolikin ottaen huomioon mihin roihuun suhteet on puolessa vuodessa jo noussu. Ja kestäneet aina kauan. Sillon kun tapaa sen oikean ei tarvitse miettiä tapaisiko jonkun muun. Uskollisuus ja sitoutuminen on automaatio kun alkaa välittämään jostakusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen aina rakastunut ensisilmäyksellä kohtalonomaisesti ja niin varmaan vastapuolikin ottaen huomioon mihin roihuun suhteet on puolessa vuodessa jo noussu. Ja kestäneet aina kauan. Sillon kun tapaa sen oikean ei tarvitse miettiä tapaisiko jonkun muun. Uskollisuus ja sitoutuminen on automaatio kun alkaa välittämään jostakusta.

        Samaa mieltä pitkälti. Tapailu voi vaihtua seurusteluksi jo melkein ensimmäisillä treffeillä. Sen jälkeen ei ole epäselvyyttä eikä halua jatkaa luiden tapailua. Itse myös omakohtaisesti uskon, en sentään ensitapaamisella kolahtamiseen, mutta siihen että aika pian yhteensopivuuden tietää (vaatii yleensä tutustumisen).

        Se kuitenkin mitä unohdat on, että ihmiset on erilaisia. Toiset on intuitiivisia tai impulsiivisia, toiset tarvitsee vaan tarvitsee aikaa ja tunteet voi silti kasvaa suureksi ja sitoutuminen vielä vahvemmaksi kuin nopeammalla tempolla toimiva. Ihmiset myös paljastaa kumppaniehdokkaalle aidon itsensä eri tahtiin, joko luonteen tai koetun elämän takia. Joskus menee jonkin aikaa että se oikea ihminen tulee edes esiin ja vasta sen jälkeen tunteille on tilaa. Elämä on harvoin mustavalkoista.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Samaa mieltä pitkälti. Tapailu voi vaihtua seurusteluksi jo melkein ensimmäisillä treffeillä. Sen jälkeen ei ole epäselvyyttä eikä halua jatkaa luiden tapailua. Itse myös omakohtaisesti uskon, en sentään ensitapaamisella kolahtamiseen, mutta siihen että aika pian yhteensopivuuden tietää (vaatii yleensä tutustumisen).

        Se kuitenkin mitä unohdat on, että ihmiset on erilaisia. Toiset on intuitiivisia tai impulsiivisia, toiset tarvitsee vaan tarvitsee aikaa ja tunteet voi silti kasvaa suureksi ja sitoutuminen vielä vahvemmaksi kuin nopeammalla tempolla toimiva. Ihmiset myös paljastaa kumppaniehdokkaalle aidon itsensä eri tahtiin, joko luonteen tai koetun elämän takia. Joskus menee jonkin aikaa että se oikea ihminen tulee edes esiin ja vasta sen jälkeen tunteille on tilaa. Elämä on harvoin mustavalkoista.

        Mies sanoi olevansa "hitaasti lämpeävä". Ei ole vielä kahden vuoden panemisenkaan jälkeen valmis suhteeseen. En enää pidä häntä hitaastilämpenevänä vaan huijarina. 😂


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Arvomme ei osu yhtään yhteen, vaikka omin arvoihin kuuluu myös sitoutuminen ja uskollisuus. Itse uskon kummankin vapaaseen tahtoon olla yhdessä, en omista ketään eikä kukaan omista minua. Minulla ei ole oikeus rajoittaa toista, ei toisella minua.

        Omassa arvomaailmassa sitoutuminen lähtee omasta halusta valita toinen, ei kerran seksistä. Sairaalloinen mustasukkaisuus tai omistushaluisuus ei kuulu suhteisiini. Seksi ei merkitse automattisesti sitoutumista tai varausta, vaansitoutuminen on yhteinen sopimus. Niin kuin seksin harrasminenkin on omalla tavallaan.

        Kun suhtaudut naiseen noin uhkaavan omistushaluisesti, suosittelen sopimaan seurustelusta ja seurustelun säännöistä ennen seksiä.

        Juu, ehdottomasti pitää tehdä sopimus "kuinka seurustellaan", sanktioineen päivineen, kolme samasanaista kappaletta, yksi sinulle, yksi kumppanille ja varmuudeksi yksi poliisille.
        Onnea elämääsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en kyllä pystyisi katsomaan itseäni peilistä jos tapailisin kahta samaan aikaan. Kaikki mikä pitää salata on pettämistä.

        Hienoa, että on edes yksi, jolla on itsekunnioitus tallella


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mies sanoi olevansa "hitaasti lämpeävä". Ei ole vielä kahden vuoden panemisenkaan jälkeen valmis suhteeseen. En enää pidä häntä hitaastilämpenevänä vaan huijarina. 😂

        Tuo nyt on täysin toinen ääripää! Tunteiden syttyminen voi viedä hetken, sen verran kun ihmisen tuntemisen menee aikaa. Jos nähdään 2h kerran kuussa, aika kauan voi kulua kunnes edes pintapuolisesti tietää kuka toinen on. Aktiivisemmalla tutustumisella taas velkaan, että useimmat näkee jo muutamassa viikossa alkaako omat tunteet kehittyä ja jotkut vähän enemmän,

        Jos ei edellenkään tiedä 0.5v jälkeen mitä haluaa vai haluaako ollenkaan, joko ihminen on flegmaattinen ja päättämätön luonteeltaan, täysin hukassa itsensä kanssa tai sitten haluaa jyystää rusinat useammasta pullasta tai sitten ei halua suhdetta, muttei osaa silti päästää irti jostain syystä. Näen itse, että kummallakin osapuolella on vastuu suhteesta, vaikka toinen käyttäytyy huonommin, Jos olet suhteessa, jossa toinen käyttää sinua hyväksi, miksi annat sen tapahtua? Miksi et ITSE lähde? Mitä saat suhteesta, kun et halua/halunnut lähteä?

        En kannata kumpaakaan ääripäätä, vaan kohtuutta ja armollisuutta erilaisuutta kohtaan, Silti omalla kohdalla en lähde seurusteluun ilman molemmin puolisia voimallisia tunteita. Tapailu kuuluu vaiheeseen, jossa tunteet vielä heräilee. Jos haluaa pitää toista varalla 2 vuotta, veikkaan ettei molemminpuolisuus ole kovin todennäköinen vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Tuo nyt on täysin toinen ääripää! Tunteiden syttyminen voi viedä hetken, sen verran kun ihmisen tuntemisen menee aikaa. Jos nähdään 2h kerran kuussa, aika kauan voi kulua kunnes edes pintapuolisesti tietää kuka toinen on. Aktiivisemmalla tutustumisella taas velkaan, että useimmat näkee jo muutamassa viikossa alkaako omat tunteet kehittyä ja jotkut vähän enemmän,

        Jos ei edellenkään tiedä 0.5v jälkeen mitä haluaa vai haluaako ollenkaan, joko ihminen on flegmaattinen ja päättämätön luonteeltaan, täysin hukassa itsensä kanssa tai sitten haluaa jyystää rusinat useammasta pullasta tai sitten ei halua suhdetta, muttei osaa silti päästää irti jostain syystä. Näen itse, että kummallakin osapuolella on vastuu suhteesta, vaikka toinen käyttäytyy huonommin, Jos olet suhteessa, jossa toinen käyttää sinua hyväksi, miksi annat sen tapahtua? Miksi et ITSE lähde? Mitä saat suhteesta, kun et halua/halunnut lähteä?

        En kannata kumpaakaan ääripäätä, vaan kohtuutta ja armollisuutta erilaisuutta kohtaan, Silti omalla kohdalla en lähde seurusteluun ilman molemmin puolisia voimallisia tunteita. Tapailu kuuluu vaiheeseen, jossa tunteet vielä heräilee. Jos haluaa pitää toista varalla 2 vuotta, veikkaan ettei molemminpuolisuus ole kovin todennäköinen vaihtoehto.

        Odottaa jos toinen muuttuisi
        Ei halua uskoa että ihminen ketä syvästi rakastaa on hyväksikäyttävä manipuloiva huijari.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Odottaa jos toinen muuttuisi
        Ei halua uskoa että ihminen ketä syvästi rakastaa on hyväksikäyttävä manipuloiva huijari.

        Muuttuuko ihminen koskaan, jos on ollut tietynlainen jo 2v? Tuskin? Muuttumisen voi haluta uskoa, mutta sitä ei taida tulla koskaan.
        Sama pätee kaikkiin muihinkin asioihin, alkoholismin tai väkivaltaisuuteen yms.

        Ihminen on sellainen kuin on ja sen pitää riittää tai sopia itsellesi, tai sitten on parempi päästää irti. Veikkaan, että jos ihminen käyttäytyy noin 2v, ja muuttaisi mielensä seurustelusta, olisi hän silti erittäin itsekäs ja epäempaattinen kumppani. Joskus on nähnyt sivusta nuorena sivusta kaksi kertaa vastaavanlaisen kuvion, ja niinhän niissä on käynyt. Suhde alkaa, mutta se sama ihminen käyttäytyy koko ajan tosi huonosti, epäreilusti ja epäkunnioittavasti. Tavoittelemisen arvoista?

        Jos ihminen antaa 2v pompottaa itseään noin ja antaa tilanteen jatkua, kysyisin varovasti mikä on taustalla, että antaa sen tehdä itselleen? Miksi suhde on noin epätasapainoinen? Jos itsestään löytöä sen syyn ja pystyy tekemään sen syyn kanssa töitä, luultavasti saa kohtuullisen hyvät avaimet toimivaan ja onnelliseenkin suhteeseen. Ainakaan ei haksahda enää k-päihin.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Muuttuuko ihminen koskaan, jos on ollut tietynlainen jo 2v? Tuskin? Muuttumisen voi haluta uskoa, mutta sitä ei taida tulla koskaan.
        Sama pätee kaikkiin muihinkin asioihin, alkoholismin tai väkivaltaisuuteen yms.

        Ihminen on sellainen kuin on ja sen pitää riittää tai sopia itsellesi, tai sitten on parempi päästää irti. Veikkaan, että jos ihminen käyttäytyy noin 2v, ja muuttaisi mielensä seurustelusta, olisi hän silti erittäin itsekäs ja epäempaattinen kumppani. Joskus on nähnyt sivusta nuorena sivusta kaksi kertaa vastaavanlaisen kuvion, ja niinhän niissä on käynyt. Suhde alkaa, mutta se sama ihminen käyttäytyy koko ajan tosi huonosti, epäreilusti ja epäkunnioittavasti. Tavoittelemisen arvoista?

        Jos ihminen antaa 2v pompottaa itseään noin ja antaa tilanteen jatkua, kysyisin varovasti mikä on taustalla, että antaa sen tehdä itselleen? Miksi suhde on noin epätasapainoinen? Jos itsestään löytöä sen syyn ja pystyy tekemään sen syyn kanssa töitä, luultavasti saa kohtuullisen hyvät avaimet toimivaan ja onnelliseenkin suhteeseen. Ainakaan ei haksahda enää k-päihin.

        Halusin vaan tutustua tähän mieheen joka ollut elämäni tärkein henkilö yli 10v.

        Se juttu menee niin ett välillä mies on ihana, tekee kokovartalohieronnan, on romanttinen, rakastelee tunteja, nukutaan yhdessä jne. Tämä tapahtuu aina kun olisi eroamassa eli mies koukuttaa niin että aina odottaa millon se ihana mies taas ilmestyisi. Nyt en jaksa enää odottaa, tunnen hänet tarpeeksi hyvin voidakseni sanoa "ei kiitos".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan opetus miehelle pitää tehdä jos mies uskoo että on vastapuolta arvostavaa ja kunnioittavaa pettää. Ei näitä kuulu vaatia. Jos toinen on epäluotettava mulkero niin ei siinä sooimukset auta. Joko arvostat ja kunnioitat tai sitten et. Ei ole vaihtoehtoja.

        Ai niin, niinhän se meneekin. Mies pistää sinut pihalle, jos et saavu paikalle 10 min ennen sovittua aikaa, koska on kohteliasta tehdä niin, mutta hän ei ole puhua pukahtanut asiasta.


      • Citrinella kirjoitti:

        En itsekään arvosta pettämistä, mutta minusta ei voi olettaa sitoutumista vaikka sen perusteella, että päädytään sänkyyn tai tapaillaan. Pettämistä voi olla vasta kun parilla kun on oikeasti suhde.

        Näin vaikka itse olen ollut aina uskollinen, enkä ole koskaan tapaillut useita saman aikaan. Enkä tällä tarkoita, että itse haen yhden illan juttuja, vaan ihan pelkkää periaatetta. Jos haluaa varata vastapuolen, pitää pystyä asiasta myös puhumaan. Jos ei puhu, voi toinen vaikka ajatella, että on kyse vain satunnaisesta seksistä tai kevyestä tapailusta ja toinen ajattelee jo yhteistä tulevaisuutta. Toisen puolesta ei voi päättää mitä hän haluaa, jokaisen pitää itse tietää mitä itse haluaa.

        Juuri näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en kyllä pystyisi katsomaan itseäni peilistä jos tapailisin kahta samaan aikaan. Kaikki mikä pitää salata on pettämistä.

        Aika moni viettää aikaansa peilin edessä,entistäkin enemmän.


    • Anonyymi

      Onko seurustelu päivän säästä keskustelua ja meneekö raja vakavampaan, jos alkaa kysymään kuulumisia vai onko se merkki, ettei nainen halua edetä seurustelu linjalle, kun nainen sanoi EI kahvikutsulle, joka on varmaan merkki miehelle, että ei tämän pidemmälle ja mies putoaa karuun arkeen, nainen antoi pakit.

    • Anonyymi

      Varmaan sopimuksissa? Mitä sovitaan olevan.

      -Jasu-

      • Anonyymi

        Kun elää tunteella niin ei siinä mitkään sopimukset tuu kyseeseen. Luonnollisesti pitää haluta olla uskollinen, ei sitä pidä erikseen alkaa paperille allekirjoittamaan jollei se tule takaraivosta. Hakee vaan reilusti maksullista seksiä eikä sekaannu normaaleihin yksiavioisiin ihmisiin!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun elää tunteella niin ei siinä mitkään sopimukset tuu kyseeseen. Luonnollisesti pitää haluta olla uskollinen, ei sitä pidä erikseen alkaa paperille allekirjoittamaan jollei se tule takaraivosta. Hakee vaan reilusti maksullista seksiä eikä sekaannu normaaleihin yksiavioisiin ihmisiin!!!

        Niin no, nykyään tuntuu ettei ihmiset juurikaan tunteile, vaan käyttää toisiaan puolin ja toisin, sitten siirtyy eteenpäin kun ei enää kiinnosta.

        Näen, että yhä harvemmassa on potentiaaliset kumppaniksi käypäset ihmiset. Tyyli on egoistinen ja itsekäs enenevässä määrin ihmissuhteissa. En pidä yhtään trendistä, mutten onneksi tarvitse enää kumppania etsiäkkään. Sehän olisikin jo liki toivotonta sellaista järkipäistä ja tunteellista löytääkin.

        -Jasu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no, nykyään tuntuu ettei ihmiset juurikaan tunteile, vaan käyttää toisiaan puolin ja toisin, sitten siirtyy eteenpäin kun ei enää kiinnosta.

        Näen, että yhä harvemmassa on potentiaaliset kumppaniksi käypäset ihmiset. Tyyli on egoistinen ja itsekäs enenevässä määrin ihmissuhteissa. En pidä yhtään trendistä, mutten onneksi tarvitse enää kumppania etsiäkkään. Sehän olisikin jo liki toivotonta sellaista järkipäistä ja tunteellista löytääkin.

        -Jasu-

        Tuntuu, että moni pelkää rakkautta ja rakastumista, kipua jota siitä voi seurata ja sille alttiiksi antautumista. Mutta hei, ilman kipua ei tapahdu kasvuakaan. Kasvukivut kuuluu elämään. Myös rakkaudessa. Pelkuruus estää elämistä. Myös tunteista nauttimisen.

        -Jasu-


    • Anonyymi

      On se. Karua oli tietää että se panee toista naista kun tapailin sitä. En voinut kertoa vaikka olisi pitänyt. Miltä teistä tuntuisi? Jos jo tuntee toista kohtaan?

      • Anonyymi

        Arvottomalta
        Häväistyltä
        Huijatulta
        Siltä oma olo tuntuu


      • Anonyymi

        Hirveältä voin vaan uskoa


    • Anonyymi

      Tapailu on kevyttä tutustumista tai sitten kevyt seksisuhde, jonka ei edes odotetaan etenevän sen pidemmälle. Suhde muuttuu seurusteluksi mielestäni siinä vaiheessa, kun molemmat haluavat sitoutua vain toiseen. Tapailun aikana voi tapailla muitakin, tosin itse en osaisi tapailla useampia miehiä samanaikaisesti, mutta periaatteessa siinä ei ole mitään väärää, kun mitään sitoumuksia ei vielä ole tehty.

      • Anonyymi

        Eihän siinä väärää olisi vaan loukkaavaa ja löisin miestä täysillä kasvoihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä väärää olisi vaan loukkaavaa ja löisin miestä täysillä kasvoihin

        Ja minä kutsuisin poliisin hullun rauhoittamaan.

        Näitä periaatteen ihmisiä tuntuu olevan varsinkin ulkomaalaistaustaisissa paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä kutsuisin poliisin hullun rauhoittamaan.

        Näitä periaatteen ihmisiä tuntuu olevan varsinkin ulkomaalaistaustaisissa paljon.

        Toinen tietää sen että jos avoimesti kertoisi ketä muita tapailee ja tai panee niin menettäisi kumppanin. Kun tätä ei tee on yksinkertaisesti HUIJARI eikä mitään muuta. Entisaikaan sai oikeudessa tuomion aviorikoksesta ja pitäisi nykysinkin saada.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen tietää sen että jos avoimesti kertoisi ketä muita tapailee ja tai panee niin menettäisi kumppanin. Kun tätä ei tee on yksinkertaisesti HUIJARI eikä mitään muuta. Entisaikaan sai oikeudessa tuomion aviorikoksesta ja pitäisi nykysinkin saada.

        Jos itse elät viime vuosisadalla et voi sitä muilta odottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä väärää olisi vaan loukkaavaa ja löisin miestä täysillä kasvoihin

        Oho, melko hurja reaktio ottaen huomioon, että mies ei olisi vielä tapailun aikana sitoutunut kanssasi mihinkään. En minäkään innostunut ole ajatuksesta, että tapailemani mies pyörittäisi montaa naista ja heräisihän siinä ajatus, että olemmeko liian erilaisia, mutta en nyt hernepussia nenääni vetäisi, vaikka mies tapailisikin useampia. Jos tunteet syvenee molemminpuolisesti, niin sitten tietysti täysi uskollisuus on edellytyksenä suhteen jatkumiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, melko hurja reaktio ottaen huomioon, että mies ei olisi vielä tapailun aikana sitoutunut kanssasi mihinkään. En minäkään innostunut ole ajatuksesta, että tapailemani mies pyörittäisi montaa naista ja heräisihän siinä ajatus, että olemmeko liian erilaisia, mutta en nyt hernepussia nenääni vetäisi, vaikka mies tapailisikin useampia. Jos tunteet syvenee molemminpuolisesti, niin sitten tietysti täysi uskollisuus on edellytyksenä suhteen jatkumiselle.

        Kuinka hyvää se lupaa suhteen tulevaisuudelle jos täysi uskollisuus,=luottamus puuttuu jo alussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka hyvää se lupaa suhteen tulevaisuudelle jos täysi uskollisuus,=luottamus puuttuu jo alussa?

        Eihän se puutu, kun vasta tutustutaan eikä olla mitään sitoumuksia tehty. Jos mies jatkaisi muiden naisten tapailua ja kävisi selväksi, että olisin vain yksi monista, niin oma mielenkiintoni kyllä alkaisi laantua, mutta edelleen en olisi siitä miehelle mitenkään loukkaantunut, jos hän olisi ollut asiasta avoin eikä sitoutunut vielä minuun. Jos suhde alkaa kehittyä vakavampaan suuntaan, niin toki sitten odotan, että mies lopettaa muut tapailunsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se puutu, kun vasta tutustutaan eikä olla mitään sitoumuksia tehty. Jos mies jatkaisi muiden naisten tapailua ja kävisi selväksi, että olisin vain yksi monista, niin oma mielenkiintoni kyllä alkaisi laantua, mutta edelleen en olisi siitä miehelle mitenkään loukkaantunut, jos hän olisi ollut asiasta avoin eikä sitoutunut vielä minuun. Jos suhde alkaa kehittyä vakavampaan suuntaan, niin toki sitten odotan, että mies lopettaa muut tapailunsa.

        Jaa mä en kattos sekuntiakaan miestä joka halventaa ja nöyryyttää mua huor*amalla muiden kanssa.


    • Anonyymi

      En ole koskaan kuullutkaan jostain "tapailusta".
      Itse en hukkaa aikaani johonkin "tapailuun", vaan joko nappaa, tai sitten ei.
      Jos ei juttu johda mihinkään, peli poikki ja uutta putkeen.

      • Anonyymi

        Kylmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmää.

        Jollei parissa tunnissa ymmärrä voiko alkaa suhteeseen jonkun tyypin kaa niin tapailu on pelkkää VIATTOMIEN KIUSAAMISTA. Joka sekunti vastapuolella tulee enemmän ja enemmän tunteita ja joku KOKEE OIKEUDEKSEEN hyödyntää toisen tunteita. En tiedä mitään sairaampaa!


    • Anonyymi

      No ne rajat menevät siinä kohtaa miten pari ne itse määrittelee. toiset määrittelevät tarkasti ja toisen eivät lainkaan.

      Jos ihna pelkällä omalla intuitiolla menen, niin minulle se raja menee siinä, kun aletaan jatkuvasti viettää suuri osa vapaa-ajasta yhdessä. Tapailu on minulle sellaista enempi-vähempi satunnaista ajan viettoa yhdessä. Vaan siis kuten sanoin, niin tuo on vain oma intuitioni, enkä ole oikeastaan koskaan ketään tapaillut vaan aina on edetty lähes välittömästi tuohon "yhdessä miltei kaikki liikenevä vapaa-aika" -vaiheeseen.

      • Anonyymi

        En tiedä olisko tohon pitänyt vielä lisätä vähän selvennystä. En siis ole koskaan deittaillut tai tavannut ketään ennestään tuntematonta. Mä en ole kertaakaan käynyt treffeillä niin, että se toinen osapuoli ei olisi ollut jo alunperinkin ihan tuttu jotain kautta. Toi ehkä selventää tuota miksi en tosiaan ole koskaan myöskään ketään tapaillut, vaan on oikeastaan heti siirrytty tuohon ns. seurusteluun. Siihen toiseen ei ole koskaan tarvinut mitenkään tutustella tai miettiä tykkääkö vai eikö tykkää, vaan se tykkääminen on ollut ihan selviö jo siinä kohtaa, kun on ylipäänsä yksillekään treffeille lähdetty. Eikä tosiaan ole tarvinut tutustella, kun on tosiaan tuntenut jo ja käynyt pitkiäkin keskusteluja monta kertaa aiemminkin.


    • Anonyymi

      Mun mielestä tapailu liittyy musiikkiin. Mutta en oo kuullu, että joku seurustelisi vaikka pianon kanssa. Mutta jossain sanotaan ihan vaikka ruokapöydän ääressä istumista seurusteluksi. En tiedä, kun mulla ei koskaan ollu.

    • Anonyymi

      Pari nainti kertaa riittää naiselle jotta se tietää aluaako miehen kanssa seurustella. Jos nainen kutsuu kotiinsa yöksi niin onhan se jo seurustelua.

      • Anonyymi

        No ni yh oot sitten monissakin suhteissa jos tolla teorialla


    • Anonyymi

      Kun tapailen jotakin miestä, voin tapailla muitakin miehiä. Siihen ei liity suutelua eikä seksiä. Siinä vähän katselee millaisia on markkinoilla.
      Kun seurustelen, on vain yksi mies ja siinä on kaikki mitä keksitään.

      • Anonyymi

        Jos koet tarvetta tavata seuraavan miehen, jätä SELKEÄSTI edellinen ENNEN seuraavan tapaamista. Hän ei ole se oikea sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos koet tarvetta tavata seuraavan miehen, jätä SELKEÄSTI edellinen ENNEN seuraavan tapaamista. Hän ei ole se oikea sinulle.

        Juuri näin


    • Se riippuu siitä, kuinka usein tapaillaan ja paljonko aikaa vietetään yhdessä. Jos on koko ajan yhden miehen kanssa tekemässä jotain eli tapailemassa ilman seurustelusuhdetta, niin ei kannata aloittaa uutta suhdetta. Ei kukaan mies sellaista friend zone-tyyppistä jatkuvaa tapailua viitsi katsoa hetkeäkään ainakaan suhteen alkuvaiheessa. Joutuisi sitten selittelemään, että mulla on yksi sellainen frendi vaan, jota tapailen, että ei kai vaan haittaa, että se yksi tyyppi roikkuu mun seurassa koko ajan. Voihan miespuolisia kavereita olla, mutta ei niitä saa tapailla jatkuvasti, jos löytää jonkun vakavasti otettavan.

    • Anonyymi

      Eikö sinullakaan ole tähdellisempää miettimistä.?

      • Anonyymi

        En kuule edes muista mitä oon kirjottanu enkä jaksa tarkastaa.


    • Anonyymi

      Tapailu muuttuu seurusteluksi siinä vaiheessa, kun pari päättää sitoutua uskollisesti toisiinsa.

    • Tapailu on sen selvittämistä olisiko aineksia oikeaan suhteeseen eli seurusteluun. Siihen voi kuulua myös koeajo, jos molemmat haluaa 🤭

      • Anonyymi

        Ei siihen selvittelyyn montaa tuntia kulu.


    • Minä en näissä mikään expertti ole, mutta tapailua on ainakin kaikki etäsuhteet. Koska ei voi nähdä toista lähellekään joka päivä, eikä yhteistä aikaa ole kuin tyyliin viikonloput... Tästä on omaa kokemusta. Seurusteluksi uskaltaa sanoa sellaista tilannetta, kun molemmat näkee toisiaan lähes joka päivä.

      • Anonyymi

        Outo oletus. Itse olen elänyt etäparisuhteessa 8 vuotta, koska se tilanne oli hyvä molemmille. Tietysti siihen kuului aikoja, kun nähtiin toisiamme tiheästi, mutta se vaati sen, että toinen matkusti toisen luo ja sitten oltiin hyvinkin kuukausi samassa paikassa ja sitten taas pitkään erossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Outo oletus. Itse olen elänyt etäparisuhteessa 8 vuotta, koska se tilanne oli hyvä molemmille. Tietysti siihen kuului aikoja, kun nähtiin toisiamme tiheästi, mutta se vaati sen, että toinen matkusti toisen luo ja sitten oltiin hyvinkin kuukausi samassa paikassa ja sitten taas pitkään erossa.

        Kaikki minun jutut ovat outoja kaikkien mielestä. Huomaa kyllä, etten ole tältä planeetalta.
        No sinulla on tuollainen kokemus. Minulla on paljon huonompia kokemuksia. Etäsuhteissa aina yhdessä oleminen rajoittui vaan muutamaan päivään kerrallaan. Ei ollut varaa matkustella joka viikonloppu. Siihen se lopulta kaatuikin. Entisen aviovaimon kanssa, tuli tehtyä se liike, että muutin hänen luokse asumaan toiseen kaupunkiin. Hän olisi voinut myös muuttaa sinne missä itse asuin silloin. Niin se on jossain vaiheessa tehtävä (etäsuhteessa), jos haluaa suhteen säilyvän.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kaikki minun jutut ovat outoja kaikkien mielestä. Huomaa kyllä, etten ole tältä planeetalta.
        No sinulla on tuollainen kokemus. Minulla on paljon huonompia kokemuksia. Etäsuhteissa aina yhdessä oleminen rajoittui vaan muutamaan päivään kerrallaan. Ei ollut varaa matkustella joka viikonloppu. Siihen se lopulta kaatuikin. Entisen aviovaimon kanssa, tuli tehtyä se liike, että muutin hänen luokse asumaan toiseen kaupunkiin. Hän olisi voinut myös muuttaa sinne missä itse asuin silloin. Niin se on jossain vaiheessa tehtävä (etäsuhteessa), jos haluaa suhteen säilyvän.

        niin no minä en ole ollut kaukosuhteessa, jossa se viikonloppuisin matkustelu olisi ollut millään tasolla järkevää. Kun etäisyyttä on 2000 kilometriä, niin ei se ole mikään aito vaihtoehto.


    • Anonyymi

      Tapailussa ei sovita tulevasta, ensi joulusta, kesäloman ajankohdasta, yms. Suhteessa sellainen on luontevaa, on olemassa yhteistä tulevaisuutta.

      Jos tapailu on satunnaista ja siinä on toisella/molemmilla ohessa muitakin tapailtavia tai vähintäänkin etsinnässä, niin puhuisin silloin vain treffailusta.

    • Anonyymi

      Olen useasti miettinyt mitä meidän yhteiselämämme oli. Tapasimme kohtuu säännöllisesti, joskus lyhyesti ja joskus sitten pitemmänkin aikaa. Tapaamiseemme olivat moninaisia. Molemmat myös tiesimme alun alkaen, millaisessa ympäristössä elimme ja mitä siihen kuului.

      Hän, n oli ja on edelleen minulle tärkeä ja arvokas. Hänkin sen tietää.

    • Raja menee siinä, mitä asiasta on sovittu. Yhdessä.

      • Anonyymi

        Entä jos ei päästä yhteisymmärrykseen? Mies sanoi että naiselle saa kehittyä tunteita vaikka hänellä ei ole. Todella sadistinen exä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos ei päästä yhteisymmärrykseen? Mies sanoi että naiselle saa kehittyä tunteita vaikka hänellä ei ole. Todella sadistinen exä.

        Jos asiasta on erimielisyyttä, tai kompromissiin ei päästä, ei suhteella nähdäkseni ole tulevaisuutta.

        Tuollaiset exät ovatkin syystä exiä.

        Moni suhde kaatuu kommunikaatio-ongelmiin.

        Mies jolla ei ole tunteita sinua kohtaan.. parempi olla ilman. Aina täälläkin toitotetaan että parempi yksin kuin huonossa suhteessa. Se pitänee paikkaansa.


    • Anonyymi

      Tapailussa en tuo vielä Justiina esille.
      Seurustelussa esitellään Justiina.

    • Anonyymi

      Aivan hukassa. Erilaisilla ihmisillä on ihan eri "säännöt". Asiat on sallittuja jos nyt itse sattuu ajattelemaan että täähän on ok - vaikka ei toiselle osapuolelle olisikaan. Tosi ahdistavaa. Sallitaan omasta puolesta asioita jotka kyllä itseä ahdistaisi myös jos olisi samassa tilanteessa (tunteissa) itse. Hyi.

      Lommoja tulee tällä tyylillä. Mitähän agressioita myös

      Oikeasti? 20 kertaa seksiä että seurustellaan?? Kyllä ensin olisi hyvä sopia että seurustellaan jos noin paljon... seksissä tulee kuitenkin tunne mukaan, helposti. Ensin tutustuminen, sitten se tunne, (jos ei ole jo), sitten sopimus, sitten seksi. Piste.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe