Tuntuuko sinusta koskaan

Anonyymi-ap

siltä että keksit vaan uusia aloituksia, koska palsta on muuten niin *itun tylsä?

Miltä tuntuu olla idiootti?

19

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ootko koskaan miettiny... Että tuolta omalta näkökannaltasti katsoen jo pelkkä palstalla oleminen tarkoittaa, että on idiootti?

Oletko muuten ikinä selvittänyt, mikä on idiotismin virallinen määritelmä? Ettet hoe sitä sanaa kuin viisvuotias hokee vittua, josta ei tiedä hittoakaan, mutta se kuulostaa kivalta sanalta.

• Anonyymi

Vittu on voimasana ei sen ihmeempää jos luulit et se on naisen jalkojen välissä ni oletko koskaan edes nähnynnä alastonta naista

• Anonyymi kirjoitti:

Vittu on voimasana ei sen ihmeempää jos luulit et se on naisen jalkojen välissä ni oletko koskaan edes nähnynnä alastonta naista

Vittu-sanan kiroilukäyttö on naisen kaikkein kauneimman ja ylipäänsä naisena olemisen halveksimista, mutta kun sitä käyttää hienostuneesti, vain sillä sanalla voi kertoa edes likipitäen, kuinka kauniit naisen sukupuolielimet ovat. 🌹👀

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Vittu-sanan kiroilukäyttö on naisen kaikkein kauneimman ja ylipäänsä naisena olemisen halveksimista, mutta kun sitä käyttää hienostuneesti, vain sillä sanalla voi kertoa edes likipitäen, kuinka kauniit naisen sukupuolielimet ovat. 🌹👀

???

• Mä joko mietin jotain tosissaan tai sitten vaan laitan "hönöilyketjun"...

En nykyään mietin palstaa, mietin fiilistä tai ajatustani..

• Anonyymi

En osaa sanoa miltä tuntuu, kun en ymmärrä edes koko kysymystä.

• Anonyymi

Joskus olen tehnyt aloituksia ihan vain piristääkseni palstaa ja sen ihmisiä kun on näyttänyt niin masentavalta.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

No eipä ne uudet aloitukset piristä kui hetkeksi mu kivempi kirjoitella niihin uusiin aloituksiin noita pitkiä ketjuja harvemmin kai edes kukaan käy välistä lukasees mitä sinne on kirjoiteltu sen jälkei kun on par kolme kertaa kahton eikä ol mitään fiksua sinne kirjoiteltu

• Anonyymi

Geniolla taas kiukkukänni päällä.

• Anonyymi

Eiköhän se jo kohta sammu kui saunalyhty jos ei ol jo sammunu

• Anonyymi

Siis vittu oikeesti. Mä oon haudannut sen nimimerkin melkein jotain 10 vuotta sitten tai jotain. En muista tarkkaan, mutta aika monta vuotta sitten. Mutta silti sinä ja ehkä jotkut muut haluatte pitää hengissä sitä genio-mulkkua, Kerta toisensa jälkeen olette sitä osoittamassa johonkin anonyymiin kirjoittajaan. Mitä se kertoo lopulta teistä? Taidatte olla yhtä nalkissa genioon kuin palstaankin. Kummaltakin on pakko saada päivittäiset fixit. Ootte oikeastikin aika pahanlaatuisia netti- ja palstanistejä.

Ps. Vaikka olenkin se genio, josta puhut(te), en kuitenkaan tehnyt tätä aloitusta. Miten meni näin niinku omasta mielestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis vittu oikeesti. Mä oon haudannut sen nimimerkin melkein jotain 10 vuotta sitten tai jotain. En muista tarkkaan, mutta aika monta vuotta sitten. Mutta silti sinä ja ehkä jotkut muut haluatte pitää hengissä sitä genio-mulkkua, Kerta toisensa jälkeen olette sitä osoittamassa johonkin anonyymiin kirjoittajaan. Mitä se kertoo lopulta teistä? Taidatte olla yhtä nalkissa genioon kuin palstaankin. Kummaltakin on pakko saada päivittäiset fixit. Ootte oikeastikin aika pahanlaatuisia netti- ja palstanistejä.

Ps. Vaikka olenkin se genio, josta puhut(te), en kuitenkaan tehnyt tätä aloitusta. Miten meni näin niinku omasta mielestä?

Moi genio, onko Dogs D Amour vielä paras?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mä olen ainakin kaivannut sua. Kivaa, että olet taas palstalla. Pistä taas musaketju perjantain kunniaksi.

• Anonyymi

Empä ole keksiny kai ku yhden tai kaksi aloitusta huomasin et helpompi tehdä kiusaa kommentoimalla sinne tänne näihin jo tehtyihin aloituksiin ni ei tartti pelkästään omia kirjoituksia lueskella

• Anonyymi

Kerropa sää kun tällaista kysyt kahtotaan hokaatko edes mitä kohtaa kirjoituksestasi tarkoitan

• Tuntuu, että tulee toistuvastikin mieleen asioita joista voisi laatia aloituksen, tai joista voisi kirjoittaa eri ketjuihin, mutta kun kiinnostus lähes kaikkeen mistä mä olen kiinnostunut, on kovin vähäistä palstalla nykyään. Tai aina ollut, mutta mä en pöytäkoneeni kanssa oikein kai enää istu tähän twitter-kulttuuriin 🙄

Politiikasta olen lähes aina eri mieltä kuin valtaosa tai siihen liittyy yleensä jotain omia opportunistisia intressejä jotka on ristiriidassa konsensusmielipiteiden kanssa, mielenterveyshaasteista puhuminen johtaa joko pilkkaan tai perättömien juttujen keksimiseen, viinasta ei ihan kauheasti ole kerrottavaa 2,5 vuoden ajalta, autoistani porukka tietääkin jo kaiken, mutta asiattomat yhden lauseen töksäytykset vastauksina vs. asiantunteva ja hyvin argumentoitu keskustelu monologien sijaan jakaantuu kai melko lailla 80/20% jos sitäkään, ja kilpa-autoiluun mentäessä suhdeluvut on vielä karummat.

Sen takia on ainakin viime päivinä tullut käytyä vähemmän täällä, kun e-ralli, sosiaalipolitiikka, energia-asiat, autojutut jne. eivät oikein ole ottaneet tuulta alleen viimeaikoina. Ei oikein muutakaan paikkaa ole jakaa noita kuin tämä palsta, ja kun täälläkin se menee monologiksi lähes aina, niin mitäpä sitä omaa näkymättömyyttään sen enempää täällä alleviivaa toistuvasti. 🤨
      Onhan mun jutut monesti ihan off-topicia palstan aihepiiriin nähden, ja voi tietty olla että moni ei halua kommentoida ns. oikean ihmisen kirjoituksia samalla lailla, kuin monien anonyymien, varsinkin kun niihin on sisältynyt välillä pientä loanheittoa mun suunnalta, mutta toisaalta en mäkään tietenkään edellytä keneltäkään minkään newtonmetrien, astekulmien tai milligrammojen halkomista. 🙄

Älypuhelinten vika, edelleen. 😂

• Anonyymi

Se ei ole syy miksi en tee aloituksia vaan se että jossain vaiheessa jokainen ketju menee toksiseksi paskaksi tai jankutukseksi, eli vastiketta vaivannäköön ei luultavasti löydy...tosin jos aloituskin on jo sitä itteensä niin se ei taas paljon vaadi jatkaa samalla linjalla :D

• Anonyymi

Tässä tarkoitetaan väliksen vajakkialoituksia. Ei muiden.

• Anonyymi

Olet valitettavasti ymmärtänyt väärin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5970
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5555
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5247
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3255
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2789
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2601
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2290
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2090
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1900
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1821
    Aihe